ďťż
dokładne przepisy DTM 540




Jakub Żebrowski - Wto Lut 14, 2006 9:34 pm
" />Czytałem trochę o tym na rcauto ale jeszcze nie rozumiem.
Chodzi o silniki:
jedni mówią że tylko 3 (tamiya ..., sarurn i jeszcz od rastlera chyba)
a inni że każda 540.
Która wersja jest prawdziwa?
a i jak z innymi przepisami do tej klasy, czy są takie same jak do DTM st.?




jarox91 - Wto Lut 14, 2006 10:05 pm
" />Stinger 20T z e-maxxa .

czym się różnią klasy 540 od DTM ST? >>>Silnikiem , eee i to wszystko???

Ale Ty sobie nabijasz posty. Poprostu ręce opadają



Piotr Michalski - Śro Lut 15, 2006 12:08 pm
" />
">Stinger 20T z e-maxxa .W E-maxxie są silniki Titan 550. Stingery montowane są w pozostałych modelach elektrycznych Traxxas.



HPI Polska - Śro Lut 15, 2006 1:39 pm
" />
">czym się różnią klasy 540 od DTM ST? >>>Silnikiem , eee i to wszystko???
Cały ubiegły sezon namawialiśmy działaczy LOK-u na zmiany dostosowujące przepisy do realiów rynkowych i potrzeb związanych z rozwojem. Nasza propozycja dotyczyła rozbudowy klasy Top Stock lub stworzenia klasy dla początkujących, którzy nie wydając zbyt dużo mogliby jeździć w zawodach.

Klasa 540 miała wypełniać przepaść technologiczna pomiędzy Top Stock i Standardem i Openem. Wszystko było fajnie do póki poza silnikami przepisy dopuszczały tylko modele z plastikowymi pokładami. Niemniej sędziowie i twórcy przepisów w tym sezonie dopuścili modele z pokładami węglowymi i "czar prysł".
Teraz każdy może śmigać najnowszymi wózkami. Faktycznie jedynym ograniczeniem jest silnik.
Uważam ze Panowie sędziowie skutecznie pogrzebali słuszną koncepcję, co widać po ostatnich zawodach w BC.
Ograniczenia miały służyć rozwojowi i szybkiemu pozyskaniu nowych zawodników tym czasem już widać ze bez drogiego podwozia trudno będzie powalczyć o czołowe miejsca.

Zobaczymy jak to dalej będzie, ale po tej akcji kompletnie straciłem wiarę w LOK. Panowie jak liderzy PISU kombinują tylko jak podporządkować sobie całe środowisko a rozwój, promocja, przyszłość, – kogo to obchodzi?.
Powered by WordPress, ©