ďťż
Drag 'n' Drift 2010 Isle of Man




RadAg! - 2010-09-05, 22:35
Na szybko bo dopiero skonczylem przygotowywac foty i obrabiac video. Bede dopisywal pozniej moje spostrzezenia i refleksje .
Zdjecia:
http://galeria.roadrunners.nazwa.pl/dra ... rift-2010/
Film:
http://www.youtube.com/watch?v=NQfemn0ub1I - jeszcze nie wiem czy mi nie usuneli podkladu muzycznego ci z youtuba

Moj najlepszy czas 16.24s, predkosc 91 mph, 60 foot time 2.510s




cezar62 - 2010-09-06, 08:37
Fajny film i zdjęcia

Powiedz jeszcze w jakiej klasie byłeś ? Jak to technicznie wygląda, jak dzielą auta na klasy ?
Do lidera miałeś mniej niż sekundę, nieźle
Twój terminal speed 91, a lidera 86, czyli co - on mial lepszy 60 foot time ?
No i jakim autem jechał zwycięzca ?



RadAg! - 2010-09-06, 15:50
Wczoraj wrzucilem na szybko link do galerii i filmu nie majac juz sily na konkretne opisy. A wiec...
Nie wiem w jaki sposob byly tworzone klasy. Do samej imprezy organizator rozwazal utworzenie klas w zaleznosci od tego co i ile przyjedzie na lotnisko w Jurby. Podejrzewam ze byla informacja juz podczas imprezy ze zostaly utworzone klasy ale moglem ja przeoczyc, tak czy siak dowiem sie jak zostaly utworzone klasy i w ktorej bylem, dam znac.
Niestety koles z ktorym umowilem sie przez internet i ktory mial mi przywiezc kask nie przyjechal. Warunkiem dopuszczenia do startu bylo posiadanie prawa jazdy oraz auta z aktualnym badaniem technicznym oraz kasku z waznym atestem. Co do przegladu to na wyspie Man badanie techniczne jest dozywotnie wiec tak naprawde kazde auto moglo startowac po krotkich ogledzinach przez 'specjaliste'.
Kask udalo mi sie pozyczyc od starszego pana ktoremu padlo auto wiec nie mogl sie scigac. Niestety szybko je naprawil i musialem 'helmet' oddac. Udalo mi sie jednak przepedzic maja vicky przez tor 3 razy. Chcialem wiecej ale jakosc nikt nie chcial pozyczyc mi swojego kasku a zapasowego nikt nie mial, nastepnym razem bede mial swoj kask.
Auta nie przygotowywalem wogole poza sprawdzeniem cisnienia w oponach (35 PSI) i wywalenia zapasu z bagaznika. Paliwa 1/3 baku - 95 eurosuper. ponoc wysokooktanowe paliwo nic nie daje w naszych silnikach.
Popalilem troche gume zeby rozgrzac opony, fajnie, pierwszy raz mialem okazje porzadnie popalic - fajne to
Pierwszy przejazd przegralem niewiele z jakas Honda Type-R 2.0. Drugi przejazd jechalem sam niestety, 3 przejazd, najlepszy wygralem sporo z jakims starym Escortem...
Chcialem leciec z Mustangiem ale sie nie udalo.
Najciekawszym autem, nie znanym mi wogole byl Vauxhall VXR8 znanym takze jako HSV Clubsport:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_VXR8
Widac go na moim filmie w wyscigu ze srebrnym EVO (czerwony na prawym pasie toru). Tam akurat przegral ale to z powodu jakiegos bledu. Auto ma pod macha LS3 V8 o pojemnosci 6.2L. Wycial nawet corvette Z06 a bylem pewien ze vetce nie da rady. Nie wiem czy wygral z Camaro ktory takze wygral z Vette, nie widzialem tego wyscigu. Wogle to wysle zapytanie do organizatorow o jakies oficjalne wyniki. Bedzie mozna pogdybac
Nie wiem kto wygral calosc zawodow. generalnie startowal kazdy z kim chcial, po prostu jak sie ustawiles w kolejce tak jechales, dlatego 2 przejazd mialem bez 'obstawy' bo moim partnerem byl motor...
Cala impreze oceniam pozytywnie. Ciekawa, troche balaganu ale za 35 funtow otrzymalem licencje Manx Drag Racing Association na kolejne zawody w przyszlosci oraz moglem jechac ile razy chcialem, nie bylo limitu. Gdybym mial kask udalo by sie i ze 20 razy w ciagu 5h rozgrywania zawodow.
Co do moich wynikow jestem zadowolony biorac pod uwage ze auta wogle nie przygotowalem, wszystko mam stockowe i startowalem z 'jalowej' predkosci obrotowej silnika. koledzy z forum cvn pisza ze czas na 60 stop mam za wysoki, powinien byc w okolicach 2.3 s (moj 2.510s). Moze to kwestia zmeczonej skrzyni, zle dogrzanych opon lub zbyt wysokiego w nich cisnienia, albo innego typu problemow powodujacych spadek mocy. Wg kalkulatora ktory oblicza moc silnika na podstawie danych na cwiartke moje auto ma moc 229KM (235KM fabrycznie) wiec te 6KM straty jest pewnie normalne przy przebiegu jaki ma moje auto (145k mil).
Nie moge sie doczekac kolejnych imprez tego typu



jadaniel - 2010-09-06, 21:16
całkiem fajna impreza , zbliżona do tych które ja odwiedzam w Santa Pod




KARLone - 2010-09-07, 05:46
Zatem gratulacje, fajna sprawa żeby wypróbować auto.



piotrekzet - 2010-09-07, 09:35
Przydałoby się u nas coś takiego, tylko jeśli u Ciebie Radek był bałagan to nie chcę myśleć, co działoby się w Polsce...



RadAg! - 2010-09-07, 09:44
W polsce masz wyscigi AWSA i inne akcje, calkiem dobrze zorganizowane choc nigdy osobiscie nie bylem, tylko slyszalem.
Co do moich wynikow klasy powstaly na podstawie czasu przejazdu zadeklarowanego w zgloszeniu. Ja nie deklarowalem czasu no bo skad mialem wiedziec jaki mam. Wrzucili mnie w klase 15.5s-16.5s. Najlepszy czas to 12.7s ale nie wiem dla ktorego auta. Ponoc wiatr mial bardzo silny wplyw na wyniki wszystkich startujacych bo byly gorsze od osiagnietych w lepszych warunkach. Faktycznie wialo niemilosiernie.
A co do Santa Pod Daniel, wlasnie szykuja u nas Manx Pod, tak sie spodobala ta impreza u nas ze wszyscy chca wiecej



RadAg! - 2010-09-09, 15:56
Oficjalna lista wynikow, niestety dosc chaotycznie zapodana:
RESULTS

Class 12.50
2 307 Ben Casement Mitsubishi EVO 8 2 Ltr 12.67 13.78 84 12.80 110 13.67 104 12.67 110
307 Ben Casement Mitsubishi EVO 8 2 Ltr 12.74 14.84 104 13.04 106 12.89 103 13.56 111 12.74 110 13.11 108
1 307 Ben Casement Mitsubishi EVO 8 2 Ltr 12.82 13.04 102 13.53 90 12.82 104 12.98 111 12.85 110 13.63 105
519 Lee Walker Mitsubishi EVO X RS 2 12.95 13.65 100 12.95 101
1 247 Barry Kennedy Noble M400 3 Ltr 12.98 13.32 108 12.98 116
247 Barry Kennedy Noble M400 3 Ltr 13.04 13.25 113 13.22 114 13.39 116 13.04 116 13.15 103 13.61 104
1 513 Darren Courcey Ford Sierra Sapphire 13.09 13.59 104 13.09 103 13.15 104 13.35 102
515 Michael Robinson Nissan Skyline GTR 2.6 Lt 13.10 13.27 91 13.16 96 13.10 100 13.17 98 13.11 101 13.16 101
302 Tim Boles Chevrolet Camero Z28 13.16 14.16 103 13.42 110 13.48 106 13.16 117 13.54 114
308 Joel Stringfellow Vauxhall VXR8 6.2 Ltr 13.17 13.79 109 13.41 110 13.67 110 13.37 107 13.41 113 13.17 105
513 Darren Courcey Ford Sierra Sapphire 13.17 13.60 101 13.45 102 13.53 101 13.17 103 13.31 102 13.35 102
429 Lee McKenley Mitsubishi EVO 8 2 Ltr 13.24 13.55 106 14.92 101 13.24 102 13.54 97 13.28 102 13.43 99
529 James Captlen Seat Leon 2 Ltr 13.29 14.84 89 14.79 97 13.29 103
1 308 Joel Stringfellow Vauxhall VXR8 6.2 Ltr 13.34 13.95 110 13.38 106 13.55 106 13.48 103 13.34 106 13.77 104
246 Tom Groves Chevrolet Corvette 206 13.38 13.88 87 13.38 116 13.50 115 14.31 108 14.10 114
2 308 Joel Stringfellow Vauxhall VXR8 6.2 Ltr 13.46 13.46 105 13.81 103 14.61 99 13.81 107 13.85 106

Class 13.30
536 Francis AC Cobra 4.7 Ltr 13.39 13.54 99 13.39 102
561 Seamus Nugent Ferrari 360 3.6 Ltr 13.47 15.54 91 14.69 86 16.28 89 13.47 100 14.54 100 14.55 101
523 Jonathan Garrad BMW E92 M3 4 Ltr 13.55 13.76 105 13.79 111 14.96 102 13.55 102 13.90 98 13.92 104
522 Andrew Lawrenson Honda Integra 1.8 Ltr 13.72 20.33 40 13.72 94 13.73 103 15.74 60 18.62 49 15.16 104
422 John Green Subaru impreza Turbo 2 13.73 13.73 95 14.18 91
1 561 Seamus Nugent Ferrari 360 3.6 Ltr 13.82 14.70 111 14.32 104 13.85 105 13.82 112
1 523 Jonathan Garrad BMW E92 M3 4 Ltr 13.83 13.83 97 13.83 101 14.63 103
423 Ross Lewandowskys Nissan Silvia ZX 1.8 Ltr 13.89 14.12 94 13.89 97 14.45 97 15.42 94 16.00 96
527 Ged Dickinson Nissan 300ZX TT 3 Ltr 13.99 20.89 56 14.02 104 14.37 104 13.99 103 14.15 100 14.16 94
312 Daniel Rose Toyota Supra 3 Ltr 14.00 14.20 102 14.00 104 14.26 101
1 522 Andrew Lawrenson Honda Integra 1.8 Ltr 14.20 15.62 106 14.64 94 15.52 101 14.20 109
420 Kyle Watson Nissan 200sx 2 Ltr Turbo 14.21 15.77 87 14.85 95 14.36 103 14.21 104 16.89 99 27.02 39
1 420 Kyle Watson Nissan 200sx 2 Ltr Turbo 14.28 15.48 91 15.19 102 14.28 98 14.80 103
1 527 Ged Dickinson Nissan 300ZX TT 3 Ltr 14.78 14.78 101

Class 14.30
538 Andrew Oldham Ford Mustang GT 4.6 Ltr 14.34 14.36 91 14.34 91 14.36 94 14.58 89 14.86 93
1 531 Daniel Clague Subaru WRX 2 Ltr 14.49 14.71 89 14.50 88 14.93 87 14.49 94
549 Steven Edmonds Subaru impreza 2 Ltr 14.57 14.74 96 14.61 98 15.10 97 14.64 89 14.57 87 15.05 88
531 Daniel Clague Subaru WRX 2 Ltr 14.59 15.07 94 15.73 91 15.78 91 15.22 95 14.59 89 14.65 88
542 Richard Underwood Nissan Sil-80 1.8 Ltr 14.61 15.11 93 14.87 94 14.61 95 14.89 97 16.14 95 15.02 86
555 Karl Millar VW Scirocco GT 2 Ltr 14.68 14.68 87 14.81 98
545 Ross Watson Nissan 2.5 Ltr 14.81 14.98 90 14.81 97 15.18 92 16.54 75
2 421 Tristan Kewley Peugot 1597cc 14.83 14.83 97 15.61 92 15.38 91 16.68 89 15.41 94 15.68 86
1 421 Tristan Kewley Peugot 1597cc 14.85 15.19 89 15.12 94 14.85 95 15.29 90 14.96 96 15.00 94
1 542 Richard Underwood Nissan Sil-80 1.8 Ltr 14.98 14.98 93
540 Laura Hinks Nissan 200sx 2 Ltr 15.00 15.05 91 15.88 86 15.31 92 15.00 99 15.78 90 17.62 88
421 Tristan Kewley Peugot 1597cc 15.00 15.25 89 15.00 89 15.11 99 15.25 89 15.36 89 24.21 50
1 507 Lee Claridge Fiesta Zetec S 1.6 Ltr 15.01 15.40 86 15.04 86 15.41 88 15.32 88 15.01 93
501 John Quayle GBL Ford Special 1774cc 15.01 15.60 82 15.01 91 16.00 86 15.41 87 15.14 87 16.40 84
507 Lee Claridge Fiesta Zetec S 1.6 Ltr 15.04 15.42 93 15.25 92 15.04 85 15.10 83 15.42 86 15.38 85
537 Neil Long Rover 100 1.8 Ltr 15.06 16.36 82 15.80 93 15.08 97 15.06 92 15.09 91 16.63 94
559 Michael Savino Honda S2000 2 Ltr 15.07 15.07 92 15.60 87
548 Rob Withington Gardner Douglas 6.3 Ltr 15.08 15.08 112
506 Rick Kramer Volvo T-5R 2315cc 15.19 15.39 86 15.19 85 15.74 84 15.71 84
1 512 Justin Wilson Renault Alpine 2.5 Ltr 15.22 15.49 92 15.22 90
1 518 Daniel Caley VW Golf MK4 1.8 Ltr 15.26 15.26 88 15.34 90 15.46 93 15.55 88 15.57 91
512 Justin Wilson Renault Alpine 2.5 Ltr 15.32 16.66 83 15.46 83 15.32 86 16.10 89 15.40 88 15.96 91
518 Daniel Caley VW Golf MK4 1.8 Ltr 15.40 15.40 91 15.56 91 15.54 89 15.67 94 15.55 92 15.47 91
1 537 Neil Long Rover 100 1.8 Ltr 15.89 15.89 97
3 421 Tristan Kewley Peugot 1597cc 16.18 16.18 93
1 540 Laura Hinks Nissan 200sx 2 Ltr 19.30 19.30 89

Class 15.30
1 551 Mark Quayle Honda Civic Type R 2 Ltr 15.38 15.74 92 15.62 92 15.95 90 15.38 88 15.91 92 15.83 88
3 551 Mark Quayle Honda Civic Type R 2 Ltr 15.39 15.59 89 15.81 94 15.76 89 15.61 94 15.39 89
534 Tom Maddrell Honda Civic 1.6 Ltr 15.40 15.90 89 15.40 86 15.81 85 15.80 92 15.88 85 16.21 90
547 Ryan Neild Peugeot 106 Gti 1.6 Ltr 15.51 15.86 88 15.65 84 15.71 87 15.51 85 16.00 88 16.86 83
511 Mark Hargreaves TVR S2 V6 2.9 Ltr 15.54 15.71 93 15.54 87 16.94 81
535 John Greenwood Mini Cooper S 1.6 Ltr 15.59 15.73 90 15.59 93 16.21 93 15.73 89
1 534 Tom Maddrell Honda Civic 1.6 Ltr 15.61 16.05 84 15.85 89 15.94 90 16.42 89 15.61 86 15.61 86
551 Mark Quayle Honda Civic Type R 2 Ltr 15.65 15.81 86 15.80 95 15.94 92 16.04 93 15.65 91 15.71 92
2 551 Mark Quayle Honda Civic Type R 2 Ltr 15.68 15.68 88 15.89 92 15.90 89 16.06 92 15.92 90 15.86 93
546 Chris Frost Seat Ibiza FR 1.4 Ltr 15.70 15.85 82 15.70 82 15.80 83
502 Matthew Morley VW Golf GTI 2 Ltr 15.77 16.21 87 15.82 86 16.12 87 16.25 87 15.77 88 16.40 84
1 525 Ryan Kneen Honda CRX 1.6 Ltr 15.79 15.79 84 15.90 81 16.56 77
520 Andrew Dudgeon Honda Civic 1.6 Ltr 15.83 15.83 84 16.28 83 16.45 85 16.56 82 16.90 82 16.34 85
525 Ryan Kneen Honda CRX 1.6 Ltr 15.84 15.84 80 18.32 80 16.55 78 16.15 88 16.09 83 16.05 91
1 517 Michael Clague Honda CRX 1.6 Ltr 15.86 16.26 86 15.95 88 16.41 89 15.86 87 16.14 87 16.06 88
539 Christopher Ward Peugeot 306 Rallye 2 Ltr 15.88 15.88 82 16.10 82 16.31 83 16.26 83 16.39 83 16.61 83
517 Michael Clague Honda CRX 1.6 Ltr 15.94 17.18 82 16.22 87 16.55 87 15.94 89 16.14 87 16.75 85
553 Norman Cunningham Ford 32 Swindon 3.5 Ltr 15.96 16.05 76 16.01 76 15.96 82
514 John McNeil Nissan 200sx S13 1.8 Ltr 15.99 16.08 83 16.19 84 16.02 85 15.99 82 16.19 81 16.11 81
1 554 Bob Sherwin Audi Quatro Coupe 2.2 Ltr 16.19 16.58 88 16.82 85 16.19 87 16.96 78 16.49 87
1 520 Andrew Dudgeon Honda Civic 1.6 Ltr 16.20 16.20 81 16.29 85 16.42 86 16.21 85 16.34 86 16.36 87
1 539 Christopher Ward Peugeot 306 Rallye 2 Ltr 16.23 16.48 82 16.42 87 16.33 86 16.23 82
521 Radoslaw Kucharczek Ford Crown Victoria 4.6 L 16.24 16.28 91 16.28 75 16.24 91
1 547 Ryan Neild Peugeot 106 Gti 1.6 Ltr 16.26 16.26 86
2 520 Andrew Dudgeon Honda Civic 1.6 Ltr 16.30 16.43 86 16.30 86 16.67 86
2 517 Michael Clague Honda CRX 1.6 Ltr 16.38 16.38 85
526 Daniel Dickinson Vauxhall Corsa 1.6 Ltr 16.49 16.78 81 16.94 81 16.92 82 16.83 78 16.49 84 17.32 81
1 502 Matthew Morley VW Golf GTI 2 Ltr 16.50 16.84 84 16.50 83 16.68 88 16.87 84 16.51 85
1 560 Bob Nicholson VW Golf GT TDI 2 Ltr 16.51 16.68 82 16.55 83 16.51 83 16.68 87 16.70 87
533 Rachael Warburton VW Golf GT Tdi 1.9 Ltr 16.53 17.05 72 17.04 78 17.34 75 16.53 83 16.56 81 16.58 81
1 533 Rachael Warburton VW Golf GT Tdi 1.9 Ltr 16.63 16.71 80 16.63 84
509 Rhys Warrilow Citroen Saxo 16.64 16.64 79 16.87 80 17.01 80 16.82 84 16.79 82 17.15 84
541 Sid Crowfoot Toyota Corolla 1.6 Ltr 16.67 16.74 74 17.00 78 16.67 83 17.55 80 19.87 69
560 Bob Nicholson VW Golf GT TDI 2 Ltr 16.71 16.91 86 16.77 87 17.13 86 17.29 85 17.21 86 16.71 82
2 509 Rhys Warrilow Citroen Saxo 16.73 16.73 85
532 Lee Jordan Toyota Corolla GTI 1.6 Lt 16.73 16.73 80 16.79 83 17.11 82 16.81 82 16.81 83 17.06 83
554 Bob Sherwin Audi Quatro Coupe 2.2 Ltr 16.74 17.84 78 17.14 85 16.86 87 17.19 83 16.74 84 16.83 82
516 Lawrence Morris Ford Capri 2 Ltr 16.92 17.08 74 16.92 73 17.02 74 16.95 74 17.12 75
1 509 Rhys Warrilow Citroen Saxo 17.01 17.01 82 17.48 79 17.23 82 17.10 82 17.05 82 17.11 81
550 Mark Inman Lexus 15200 2 Ltr 17.01 17.41 80 17.12 81 17.97 79 19.64 77 17.23 77 17.01 77
505 Sam Ansermoz Mazda RX7 2.5 Ltr 17.10 17.10 77 17.23 77 17.50 78 17.66 76 17.69 75 17.55 75
504 Nicholas Warburton VW Golf 2 Ltr 17.16 17.53 74 17.16 79 17.38 74 17.48 74 17.38 74 17.33 80
1 532 Lee Jordan Toyota Corolla GTI 1.6 Lt 17.20 17.23 82 17.32 82 17.20 80
544 Richard Pressley Honda Civic 1.8 Ltr 17.23 17.50 81 17.23 75 17.51 78 17.35 80 17.34 79 17.58 78
1 504 Nicholas Warburton VW Golf 2 Ltr 17.29 17.29 76 17.60 79 17.56 74
557 Daniel Bougourd Ford Fiesta Zetec 1.6 Ltr 17.32 17.56 75 17.53 75 17.40 82 17.44 79 17.71 76 17.32 81
1 557 Daniel Bougourd Ford Fiesta Zetec 1.6 Ltr 17.33 17.33 82 17.37 76 17.39 76 17.35 81
524 Christopher Heaney Toyota Starlet 1.3 Ltr 17.41 17.41 76 17.73 74 17.50 69 17.67 71 17.79 70 17.67 71
510 Alan Durrant Ford F250 V10 6.8 Ltr 17.53 17.53 71 17.59 73 18.37 79 18.14 74 18.60 73 18.09 75
503 Timothy Neill Vauxhall Corsa Sri 1.4 Lt 17.59 17.86 74 18.17 72 17.83 74 17.63 75 17.59 74 17.65 76
556 Alex Kinvig Renault Megane 1.9 Ltr 17.60 18.32 78 17.67 80 17.60 81 18.34 77

1 503 Timothy Neill Vauxhall Corsa Sri 1.4 Lt 17.60 17.60 76 17.99 72
2 524 Christopher Heaney Toyota Starlet 1.3 Ltr 17.63 17.63 74 17.98 74 18.18 73 18.23 76 18.14 74 18.01 75
530 Iain Wilkinson Subaru Impreza WRX 2 17.67 17.67 66
1 524 Christopher Heaney Toyota Starlet 1.3 Ltr 17.68 17.68 70 17.79 70 17.75 70 17.91 70 17.89 74 18.12 73
1 505 Sam Ansermoz Mazda RX7 2.5 Ltr 17.69 17.86 78 17.69 74
558 Phillip Ega Audi A4 1.9 Ltr 17.70 17.70 87
1 544 Richard Pressley Honda Civic 1.8 Ltr 17.83 17.83 81 17.94 82
3 524 Christopher Heaney Toyota Starlet 1.3 Ltr 17.97 22.69 50 18.23 77 17.97 77 18.58 77 18.41 74 18.24 76
543 John Green Sierra Stock Car 2 Ltr 18.36 18.36 71
552 David Holwill Ford Escort Cab 1.6 Ltr 18.40 19.67 73 18.85 68 19.03 68 18.40 74
4 524 Christopher Heaney Toyota Starlet 1.3 Ltr 18.86 18.86 77
1 508 Rhys Warrilow Ford Transit 7.2 Ltr 19.25 19.47 64 19.25 64
508 Rhys Warrilow Ford Transit 7.2 Ltr 19.59 19.59 52 19.68 58 19.70 65 19.87 62 21.28 62 19.83 67
562 Lee Merryweather Fird Fiesta 1.4 Ltr 20.04 20.90 61 20.04 62
528 Alan Durrant Mini 1275cc 20.28 20.28 60 20.43 59 20.29 59

Wheelie Class
1500 Damien Crook Suzuki Bandit 1200cc 11.66 13.63 90 13.25 95 12.57 100 13.08 102 11.66 109 13.76 93
1 1500 Damien Crook Suzuki Bandit 1200cc 12.26 13.34 97 12.80 112 12.26 101

Demo
D1500 Damien Crook Suzuki Bandit 1200cc 11.71 11.93 113 11.76 113 11.89 115 12.06 112 11.71 113 12.75 107
1 D1500 Damien Crook Suzuki Bandit 1200cc 12.44 12.44 115
D702 Mac Forbes Dragster 5.7 Ltr 12.64 15.76 53 12.64 78
D701 Craig Owen Funny Car 13.90 17.21 38 13.90 63
D703 Ian Merryweather Willys Coupe 7.6 Ltr 14.55 14.68 93 14.55 92

1. Street Legal up to 750cc
1 1110 Michael Stevens Honda CBR 599cc 11.29 11.58 117 11.53 116 11.29 121 11.36 122 12.00 109 11.38 117
1110 Michael Stevens Honda CBR 599cc 11.36 11.75 111 11.53 119 11.36 116 11.44 120 11.53 122 11.49 118
2 1110 Michael Stevens Honda CBR 599cc 11.43 11.43 118
1112 Murray Halsall Yamaha R6 11.44 11.93 117 11.78 121 11.65 123 11.66 122 11.47 120 11.44 119
1113 Elliott Moore Yamaha R6 11.61 11.72 105 11.82 113 11.78 112 11.99 98 11.77 101 11.61 113
1 1112 Murray Halsall Yamaha R6 11.98 11.98 115
1 1113 Elliott Moore Yamaha R6 12.02 12.02 97 12.02 102
1118 Tat Yamaha F2 600cc 13.53 14.92 90 13.81 92 18.16 78 13.53 93 15.61 88 24.98 77
1 1118 Tat Yamaha F2 600cc 13.63 13.94 94 13.63 96 13.88 90 13.88 97 13.88 96 15.43 92
1146 John Jensen Norton 750cc 15.24 15.79 69 16.40 76 15.40 77 15.24 77
1111 Peter Hallam Yamaha SR 400cc 16.46 16.66 72 16.74 72 16.46 70 16.59 73 16.65 71 17.06 69
1 1111 Peter Hallam Yamaha SR 400cc 16.83 16.92 72 16.83 73

2. Street Legal unlimited cc
1239 Mark Patman Kawasaki ZZR 1400cc 10.31 10.31 130 10.53 131 12.36 71
1 1247 Gary Leach Kawasaki ZX10R 10.71 10.88 129 10.71 135 10.82 138 10.91 129
1247 Gary Leach Kawasaki ZX10R 10.83 11.01 129 10.86 135 15.47 68 14.44 67 10.83 136 10.90 133
1244 Jim King Suzuki EFE 1186cc Turbo 10.90 11.90 115 12.13 113 12.43 118 11.95 122 11.69 119 10.90 127
1241 David Kennington Yamaha Thunderace 10.99 11.39 123 11.27 125 11.37 118 11.29 119 11.18 120 10.99 120
1250 Colin Bridson Hayabusa 1300cc 11.34 11.34 122 11.45 119 11.78 119 11.67 106 11.36 130 11.75 128
1245 John Carr Suzuki EFE 1260cc Turbo 11.60 11.77 124 11.60 113 11.70 128 11.81 108 12.08 107 12.11 103
1 1249 Michael Kelly Yamaha R1 11.84 12.50 116 11.99 121 12.42 120 11.84 119 11.90 116 11.92 119
1 1241 David Kennington Yamaha Thunderace 11.91 11.91 120
2 1249 Michael Kelly Yamaha R1 11.95 11.95 117
1 1245 John Carr Suzuki EFE 1260cc Turbo 11.96 11.96 123 11.96 112
1249 Michael Kelly Yamaha R1 12.09 12.27 110 12.09 119 12.35 112 13.00 107 12.19 109 12.25 121
1 1250 Colin Bridson Hayabusa 1300cc 12.14 12.14 118
1243 Jock Triumph Daytona 675cc 12.37 12.37 86 13.14 91 16.75 52
1240 Dave Ayesthorpe Honda Goldwing 1000cc 13.88 14.17 95 14.36 91 14.16 95 14.40 96 13.88 97
1238 Demetrios Andrea Harley Sportster 1200cc 14.61 14.72 90 14.83 88 14.61 91
1246 William Duquemin Honda Varadiro 125cc 21.71 22.19 52 21.71 54 22.09 53

3. Competition up to 750cc
1375 Mark Corkish Yamaha 600cc 12.11 12.59 101 12.21 96 13.33 111 12.11 107 14.45 82 13.02 102
1380 Simon Rees Dangermouse 750cc 12.29 12.29 103 12.95 96 12.40 99 12.54 99
1 1375 Mark Corkish Yamaha 600cc 12.31 12.31 114
1378 John Newell Honda CBR 599cc 13.31 13.31 91 13.53 84 31.59 23
1379 Peter Moran Godden S/C 500cc 14.09 14.09 92
1377 Jeff Dale Honda RC 250cc 15.69 17.14 62 16.62 72 16.73 72 15.69 80
1300 Ron Wilkinson Triumph T80 350cc 18.37 19.35 65 18.86 64 18.37 64 19.03 62 18.75 66 19.23 66
1376 Stephen Smith Ariel Model G 500cc 18.82 20.75 63 18.82 65
1374 Fimo Hughes Mini Moto 49cc 71.04 71.04 24

4. Competition unlimited cc
1401 Phil Wood Hayabusa Turbo 1300cc 9.36 9.52 142 9.36 147
1447 Nigel Walker Suzuki GSX 1170cc 11.11 11.50 113 11.11 114 11.27 114 11.63 112 11.49 114
1 1449 Rob Kneeshaw Gen Speed Suzuki 1100cc 11.23 11.37 112 11.27 113 11.40 117 11.41 116 11.23 112
1449 Rob Kneeshaw Gen Speed Suzuki 1100cc 11.28 11.48 111 11.39 109 11.28 112 11.93 114 11.30 115 11.51 111
1 1448 John Dickinson Gen Speed Suzuki 1135cc 11.73 11.73 115 12.34 101
1448 John Dickinson Gen Speed Suzuki 1135cc 11.73 12.30 111 12.19 106 11.90 104 11.73 107 11.75 115 12.80 110



cezar62 - 2010-09-09, 16:34
Hej, Szeryfie, to w sumie nieźle wypadłeś w swojej klasie



RadAg! - 2010-09-09, 16:40
Ja wiem czy niezle, generalnie im wiecej analizuje to wszystko i gadam z chlopakami z forum cvn to mam coraz wiekszego dola. Zwroc uwage ze dookola same 2 litrowki, poza tym ponoc moj wynik jest slaby, wg posiadaczy Crown Vicow spokojnie bez modyfikacji powinienem sie miescic ponizej 16s. Predkosc max bardzo dobra niestety czas slaby a najgorzej wypada moj 60 foot time, jest o 2-3 dziesiate sekundy (to sporo) gorszy od typowych czasow dla CV. Mysle ze moja skrzynia jest jednak zmeczona...Albo to co innego...



KARLone - 2010-09-09, 19:26
Radek, nie ma się co oszukiwać, te auta jeżdżą i do tego są stworzone. Wysokie przebiegi robią swoje, ja po swojej skrzynce widzę, że nie zbiera się na dwóch pierwszych biegach, do sety mam ok 11 sek. a powinno być 8-9 sek. W praktyce i tak jeszcze nie trafiłem na takiego czempiona na światłach który by mi dał radę, bo większość kozaków na światłach to właśnie TDI pomyka. Z tego co widzę to nawet dwulitrowe TDI w lekkiej budzie golfa nie dają rady poczciwemu Vic'owi. Więcej mi nie trzeba My mamy coś więcej niż moc, w takim aucie silnik brzmi jak melodia i nie muszę się nigdzie śpieszyć, ja się relaksuję, zamiast walczyć



RadAg! - 2010-09-09, 21:47
Twoje slowa Karlone tylko mi przypomnialy jakie mamy cudowne auta, czasami codziennosc poruszania sie taka ZAJEBISTA FURA powoduje ze o tym zapominam. Dzieki



piotrekzet - 2010-09-11, 19:10
Radek, jakbyś przed tymi wyścigami zmienił olej, założył filtr stożkowy to też miałbyś lepszy wynik. Moim zdaniem nie ma co się przejmować, Twoja vicki, jakby nie patrzeć to stock car, tyle że police version Popatrz jak wyglądała reszta tych furaczy, co jeden to bardziej "upgraded"
Powered by WordPress, ©