ďťż
DRIFT a TL-01




kaczek - Wto Paź 18, 2005 2:56 pm
" />Czy tl'kom da sie normalnie driftować, bo na innym forum czytałem ze sie poprostu gibie?? No i na czym sie najlepiej driftuje na asfalcie znaczy izolacja czy pcv czy np opony do driftu?




DeeMax - Wto Paź 18, 2005 6:33 pm
" />Jak jest Z TL to nie wiem, ale TT radzi sobie nieźle. Najtańszym i najtrwalszym rowiązaniem będą "opony" z PCV.

PS. Podejrzewam, że jeśli założysz twardsze amorki do TL albo standardowe utwardzisz to nie będzie się gibać.



kaczek - Wto Paź 18, 2005 6:39 pm
" />czy ty juz śmigałeś na PCV



DeeMax - Wto Paź 18, 2005 6:42 pm
" />jeszcze nie, bo szukam jakiś tanich felg do przeróbki. Narazie śmigam na taśmie izolacyjnej, ale to strasznie męczące, bo szybko się zdziera.
Goście z SG-Drifters śmigają na PCV (widać na filmach) i wygląda to całkiem nieźle.




kaczek - Wto Paź 18, 2005 6:47 pm
" />Widziałem te filmiki i masz racje zajebiście śmigajom, a pozatym jakie prędokści rozwijasz swojom furom?

Weź Ty słownik języka polskiego do łapy jak piszesz posty! Piotrek



DeeMax - Wto Paź 18, 2005 6:53 pm
" /> nie wiem takie sobie, bo silnik standard i zębatki nie zmienione jeszcze, a do tego mój ojciec zaczął w domu jeździć bez budy i wbił się pod szafę i poszło mocowanie amortyzatorów z przodu (razem ze słupkami) :/ szukam właśnie jakichś tuningów alu (trzeba się zabezpieczyć przeg głupkami )



martin819 - Śro Paź 19, 2005 8:00 pm
" />Hej, ja też próbuje driftu na mojej TL-ce i mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć że da się bardzo ładnie driftować. Najpierw sprawdzałem na taśmie, ale za szybko schodzi, ale widać że można iść bokiem, teraz dorwałem grube rurki PCV i tu jest już niezła jazda, ale są za twarde i wogule nie można się rozpędzić, ale za to można bez problemów robić całe okrążenia jadąc bokiem. Teraz szukam czegoś między twardą gumą a miękkim tworzywem, bo z moich doświadczeń takiego czegoś trzeba żeby moja tl-ka optymalnie driftowała.
Powered by WordPress, ©