ďťż
DRIFT a TL-01
kaczek - Wto Paź 18, 2005 2:56 pm " />Czy tl'kom da sie normalnie driftować, bo na innym forum czytałem ze sie poprostu gibie?? No i na czym sie najlepiej driftuje na asfalcie znaczy izolacja czy pcv czy np opony do driftu? DeeMax - Wto Paź 18, 2005 6:33 pm " />Jak jest Z TL to nie wiem, ale TT radzi sobie nieźle. Najtańszym i najtrwalszym rowiązaniem będą "opony" z PCV. PS. Podejrzewam, że jeśli założysz twardsze amorki do TL albo standardowe utwardzisz to nie będzie się gibać. kaczek - Wto Paź 18, 2005 6:39 pm " />czy ty juz śmigałeś na PCV DeeMax - Wto Paź 18, 2005 6:42 pm " />jeszcze nie, bo szukam jakiś tanich felg do przeróbki. Narazie śmigam na taśmie izolacyjnej, ale to strasznie męczące, bo szybko się zdziera. Goście z SG-Drifters śmigają na PCV (widać na filmach) i wygląda to całkiem nieźle. kaczek - Wto Paź 18, 2005 6:47 pm " />Widziałem te filmiki i masz racje zajebiście śmigajom, a pozatym jakie prędokści rozwijasz swojom furom? Weź Ty słownik języka polskiego do łapy jak piszesz posty! Piotrek DeeMax - Wto Paź 18, 2005 6:53 pm " /> nie wiem takie sobie, bo silnik standard i zębatki nie zmienione jeszcze, a do tego mój ojciec zaczął w domu jeździć bez budy i wbił się pod szafę i poszło mocowanie amortyzatorów z przodu (razem ze słupkami) :/ szukam właśnie jakichś tuningów alu (trzeba się zabezpieczyć przeg głupkami ) martin819 - Śro Paź 19, 2005 8:00 pm " />Hej, ja też próbuje driftu na mojej TL-ce i mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć że da się bardzo ładnie driftować. Najpierw sprawdzałem na taśmie, ale za szybko schodzi, ale widać że można iść bokiem, teraz dorwałem grube rurki PCV i tu jest już niezła jazda, ale są za twarde i wogule nie można się rozpędzić, ale za to można bez problemów robić całe okrążenia jadąc bokiem. Teraz szukam czegoś między twardą gumą a miękkim tworzywem, bo z moich doświadczeń takiego czegoś trzeba żeby moja tl-ka optymalnie driftowała. |