ďťż
Drift: Spalinówka vs. Elektryk




Rudy - Pią Wrz 28, 2007 7:42 pm
" />Witam,
mam takiego problema, moge wydać do 1000zł i chce jakieś autko do driftu tylko co bardziej na ślizgi polecacie ? Spalinówke czy Elektryczne ? Osobiście wolałbym spaline bo nalałbym paliwka i dalej jeżdże nie to co z elektryką ...

Prosze o pomoc Pozdrowienia Rudy




HPI Polska - Pią Wrz 28, 2007 8:09 pm
" />Pomimo ze mamy jedno i drugie w ofercie do driftu polecam model elektryczny.



Piotr Owcarz - Pią Wrz 28, 2007 8:19 pm
" />wiesz tym i tym mozna driftowac ale w spalince szybko sie przegrzewa silnik wiec mozna zjarac a w elektrycznym abhy tylko były pakiety i opony mozna szalec dowoli ,wiec tobie proponuje elektryka



Krzysiek Tomczak - Pią Wrz 28, 2007 8:31 pm
" />W spalinie szybko przegrzewa sie silnik? Ja swoim buggy driftuje normalnie na samych felgach (kto był w Poznaniu 16 września na zawodach ten widział) i jakoś nigdy mi sie silnik nie przegrzał. Trzeba tylko umiejetnie dozować gaz i nigdy, ale to nigdy nie dawać maksymalnych obrotów.

Co do tematu to spalina ma większy moment obrotowy, ale elektrykiem driftuje sie łatwiej.




Lord - Pią Wrz 28, 2007 8:38 pm
" />Z tego co widze (zagraniczne fora) do większośc ludzie "zamiata" elektrykami. Sporadycznie trafiały się spalinówki. One w porównaniu do elektryków są ciężkie i żeby silnik je ruszył do ślizgu musi być praktycznie na wysokich obrotach co powoduje jego szybsze zużywanie i możliwośc przegrzania się.



Lord - Pią Wrz 28, 2007 8:39 pm
" />Z tego co widze (zagraniczne fora) do większośc ludzie "zamiata" elektrykami. Sporadycznie trafiały się spalinówki. One w porównaniu do elektryków są ciężkie i żeby silnik je ruszył do ślizgu musi być praktycznie na wysokich obrotach co powoduje jego szybsze zużywanie i możliwośc przegrzania się.



Mateusz Jezierski - Pią Wrz 28, 2007 8:43 pm
" />
">Co do tematu to spalina ma większy moment obrotowy, ale elektrykiem driftuje sie łatwiej.Elektryki maja wiekszy moment.



Rudy - Pią Wrz 28, 2007 8:44 pm
" />no to se zakupie elektryke ehhhh te ladowanie po nocach no ale trudno

no i jeszcze jedno pytanie:

Czy z samochodu z napędem na tył można zrobić samochód z napędem na 4 koła ? Bo mam to szajskie Subaru z DeAgostini ...



Piotr Owcarz - Pią Wrz 28, 2007 8:58 pm
" />Rudy kupujesz ładowarke komputerowa i 3-4 pakiety ,wczerpie sie pakiet idziesz podladowac a wtedy pakiet sie ładuje 30-45 min więc zbieraj na ładowarke



Michoxx - Sob Wrz 29, 2007 12:15 pm
" />
">no to se zakupie elektryke ehhhh te ladowanie po nocach no ale trudno

no i jeszcze jedno pytanie:

Czy z samochodu z napędem na tył można zrobić samochód z napędem na 4 koła ? Bo mam to szajskie Subaru z DeAgostini ...


Czemu ładowanie po nocach? Kupujesz sharka 10 i masz szybko naładowany pakiet a jak masz parę pakietów to prędzej ci się driftowanie znudzi niż pakiety się rozładują. A subaru tak jak ktoś napisał w innym temacie nie da sie przerobić a jak by sie dało to by sie nie opłacało bo za małe pieniądze masz np. TT które jest od niego lepsze.

Pozdro Michoxx .



wrzech - Sob Wrz 29, 2007 2:26 pm
" />Na jednym pakiecie IB 4200 driftowalem wczoraj w nocy prawie cala godzine. W koncu regiel zaczal odcinac napiecie (cutoff ustawiony na 6V) gdy dawalem max gazu (czasami trzeba bylo ) ale spokojnie pojezdzilbym jeszcze z 10-15 minut dluzej.

Zdecydowanie do driftu ELEKTRYK!



Lord - Sob Wrz 29, 2007 2:49 pm
" />ja ostatnio na LRP 3600 "zamiatałem" przez równo godzinę



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 11:01 am
" />Moim zdaniem spalinówka do driftu to nie problem. Widziałem na takiej stronie koło zamachowe-WENTYLATOR. To tego jeszcze ponacinać karoserie aby był lepszy dopływ powietrza i troche pokombinować z zębatką na atak i wóz do driftu gotowy



Alwonzinio - Nie Wrz 30, 2007 11:16 am
" />Do driftu tylko Elektryki;]



Bobek12 - Nie Wrz 30, 2007 12:19 pm
" />tylko i wyłączenie elektryk.. spalinowy ma za mały moment obrotowy na niskich obrotach



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 1:30 pm
" />Z tym momentem to prawda
Mój ma maksymalne obroty 40.000
a maks moc ma przy 31.000

Ale rodzi się kolejne pytanie:

Jakiego elektryka wybrać
a bym wziął to TT-01 z rojny za 450zł i jakiś tuning ostry



bula - Nie Wrz 30, 2007 1:46 pm
" />eeee kłucicie się napewno w Polsce nie jeden ma takie umiętności że spaliinówką bez problemu będzie driftował, wkońcu to nie od sprzętu zależy jak ktoś jeździ, model to tylko narzędzie.

Zastanów się czy warto w tt-kę inwestować i w jej tuning. Chłopaki na forum za cene modelu + tunigu zaoferują Ci naprawdę konkretny model.



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 1:52 pm
" />Też racja ale na razie nic nie kupuje bo nie mam kasy



bula - Nie Wrz 30, 2007 1:56 pm
" />Dozbieraj kasę i zrób ogłoszenie na KUPIĘ, nie to aby negował TT-01 ale za cenę samego tuningu kupisz coś naprawdę fajnego i z tuningiem w standardzie, lub zrobioną przez poprzedniego właściciela.



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 2:31 pm
" />Na razie muszę kupić zestaw naprawczy do silnika w moim modelu a do tego mam tylko 200zł



MaTi - Sob Paź 13, 2007 10:22 pm
" />Siemka ziomki.Chcial bym sie dowiedziec jaka furke kupic na poczatek oczywiscie do driftu napewno chce zeby model byl elektryczny i rospedzal sie do minimum 50km/h zastanawialem sie nad tt-01 lub tl-01 przosze powieccie co lepsze i dajcie jakies linki z ofertami jak by byly



kuba112004 - Nie Paź 14, 2007 6:21 am
" />
">Siemka ziomki.Chcial bym sie dowiedziec jaka furke kupic na poczatek oczywiscie do driftu napewno chce zeby model byl elektryczny i rospedzal sie do minimum 50km/h zastanawialem sie nad tt-01 lub tl-01 przosze powieccie co lepsze i dajcie jakies linki z ofertami jak by byly

Do jakiej kwoty?



MaTi - Nie Paź 14, 2007 11:05 am
" />chcialbym do 500zl ale droszrze oferty tez zobacze



kuba112004 - Nie Paź 14, 2007 11:11 am
" />Proponuje e-10 od hpi lub cos z tt
Powered by WordPress, ©