ďťż
Drift tb 02




treczka konrad - Wto Lis 18, 2008 3:11 pm
" />Przepraszam że pisze w tym dziale ale w innych jeszcze nie moge. Jak przygotowac tb 02 do driftu? Co w nim przerobić czy zblokowac mu dyfry czy może założyć one way-a. Poradźcie mi co ma zrobić




Bartosz Giza - Wto Lis 18, 2008 3:28 pm
" />Zablokuj dyfry, opony HPI T drift, możesz ustawic przednie koła pod kątem, i wio.

Pozatym specjalizacją w drifcie zajmuje się wiecie kto....

www.pdmrc.yoyo.pl



treczka konrad - Wto Lis 18, 2008 5:45 pm
" />A dyfry skręcic czy jakims mechanizmem zablokowac?



Bartosz Giza - Wto Lis 18, 2008 5:59 pm
" />A jakie masz dyfry?




treczka konrad - Wto Lis 18, 2008 6:26 pm
" />kulkowe



Dorian Karczmarzyk - Wto Lis 18, 2008 6:32 pm
" />To proste, że skręcić



treczka konrad - Wto Lis 18, 2008 6:35 pm
" />Tylko sie boje że w czasie jazdy dyfer sie rozkręci albo przy skręcaniu złamie śrubę.



Lord - Wto Lis 18, 2008 6:42 pm
" />
">Tylko sie boje że w czasie jazdy dyfer sie rozkręci albo przy skręcaniu złamie śrubę.

Innej metody by zablokować dyfer nie ma, tak się to robi.



treczka konrad - Wto Lis 18, 2008 6:52 pm
" />ok dzieki. A co byłoby lepsze stabilizatory czy twardsze sprężyny?



Tomek Lipert - Wto Lis 18, 2008 7:22 pm
" />Kół pod kątem nie ustawiaj. Przynajmniej nie na początku. Zawieszenie musisz zbilansować. Musi być twarde, ale równocześnie musi pracować. Tył trochę twardszy. Dociąż przód.



treczka konrad - Wto Lis 18, 2008 7:42 pm
" />ok dzięki. A jaki silnik ? Mam mały budżęt wiec myślałem o firebolt 15. czy może saturn 20? albo sami polećcie mi jakiś silnik



Bartosz Giza - Wto Lis 18, 2008 7:46 pm
" />Poszukaj coś z dużą ilością watów, dużym momentem i nie wysokimi obrotami. Zwoje roli nie grają



Adrian Lutyński - Śro Lis 19, 2008 7:47 am
" />
">Tylko sie boje że w czasie jazdy dyfer sie rozkręci albo przy skręcaniu złamie śrubę.

Innej metody by zablokować dyfer nie ma, tak się to robi.

Wkłada się podkładki cierne które go blokują Tak ma np Team Losi



luke - Śro Lis 19, 2008 11:31 am
" />Predzej czy pozniej zablokowany dyfer kulkowy padnie od tego sa spool'e. Odradzam skrecania sruba dyfra lepiej juz ten dyfer przerobic na spool'a skrecajac kielichy dodatkowymi srubami przechodzacymi przez otwory na kulki w odbiorze dyfra.



Piotrek Skoczek - Śro Lis 19, 2008 1:06 pm
" />Mocniejsze skręcenie dyfra w tb nic nie da ....

Ja swoje dyfry zablokowałem rozgrzanymi szpilkami.
1 Wyjmij kulki, łożyska (najlepiej w miejsce łożyska daj panewki), metalowe podkładki.
2 Sklej mocnym klejem (dowolnym)
3 Skręć dyfer większa śrubą (grubszą).
4 Rozgrzej szpilkę nad palnikiem i wbij przez kielich dyfra --> zębatka odbiorcza --> kielich dyfra.
5 Wystające łepki szpilek utnij szczypcami.

Zdaje egzamin w 100%. Driftuje tak już długi czas na mambie max z silnikiem 7700kv.
Zero problemów.
Powered by WordPress, ©