ďťż
Drift - ustawienia spaliny - Wzbogacić mieszanke czy nie?




bpetera - Śro Lis 01, 2006 7:36 am
" />Witam!

Mam model HPI rs4 Evo i mam pytanie:

Czy driftując trzeba wzbogacić mieszanke(aby się silnik nie przegrzewał)
Jak w tym modelu ustawić twardość zawieszenia???

Czy coś trzeba dokupić???

A i pytanie troche z innej beczki:

Jaki filtr powietrza kupić do tego modelu(dobry)???

I czy jest jeszcze coś co trzebaby wymienić w standardowym rs4 evo3??




Jakub Żebrowski - Śro Lis 01, 2006 7:39 am
" />ten powiniem być dobry
http://www.hpi.pl/sklep/product_info.php?cPath=1_536_95_756&products_id=130



Marek Byrczak - Śro Lis 01, 2006 8:33 am
" />Utwardzić zawieszenie. Zblokować tylny dyfer, wlewając gęsty olej (oczywiście do dyfrów), obniżyć prześwit ile się tylko da. Znaleźć kawałek asfaltu (nie kostki brukowej) i driftować. Ewentualnie założyć na koła "coś", dla lepszego zrywania przyczepności.



Bartek Koźbielak - Śro Lis 01, 2006 8:40 am
" />ja driftowalem na kolach hpi staged obklejone jeszcze izolacyjną i pięknie sie driftowało bez blokowania dyfrów tylko tasma i oponki..




Marek Byrczak - Śro Lis 01, 2006 9:05 am
" />
">ja driftowalem na kolach hpi staged obklejone jeszcze izolacyjną i pięknie sie driftowało bez blokowania dyfrów tylko tasma i oponki..

Moje "ustawienia" napisałem analogicznie do dorosłych aut. Tam nie zakładają specjalnych kół lub nie obklejają taśmą opon.

Dla uzyskania lepszego efektu, dłuższych poślizgów, można pokombinować z dyframi i zawieszeniem. Długie kontrolowane poślizgi to esencja driftu, a nie bączki i przypadkowe wejścia bokiem (takie coś to i ja potrafie zrobić bagusem spalinowym)



Lord - Śro Lis 01, 2006 9:10 am
" />
">Moje "ustawienia" napisałem analogicznie do dorosłych aut. Tam nie zakładają specjalnych kół lub nie obklejają taśmą opon.

Poprawka, w drifcie w normalnych samochodach stosyją odpowiednie opony o odpowiedniej twardości



Jarek Poniatowski - Śro Lis 01, 2006 9:11 am
" />Marek, mozna jeszcze spróbowac z kołami PCV. Kiedys były bardzo słynne, zakładasz te kołka, troszeczke wzbogacasz silnik by sie nie grzał kosmicznie i w droge. Z tą taśma, to nawet niezły pomysł, ale tylko wtedy jeśli koła masz juz do wywalenia. Bo gdy będziesz chciał zdjąć taśme to będzie zchodziła płatami małymi a na gumach zostanie klej... Strasznie duzo roboty by koła wróciły do poprzedniego stanu..



Adam Jugowski - Śro Lis 01, 2006 12:11 pm
" />resztki kleju po tasmie dobrze schodza tonikiem do mycia twarzy



vector - Śro Lis 01, 2006 12:22 pm
" />Siemka

Spróbuj pojezdzic z domieszka 128 oktanowego alkocholu etylkowego nie bedziesz mógł sieod niego oderwac zwieksza osiagi o 30%



Jarek Poniatowski - Śro Lis 01, 2006 7:27 pm
" />http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=138909987 Pronto, masz az dwa zestawy do wybrania



Gieroll - Śro Lis 01, 2006 9:43 pm
" />Wie ktoś gdzie zdobyć taka niebieską rurkę? czy trzeba szlifować felgi by taką rurkę nasunąć na felgę? robił to ktoś?



Jarek Poniatowski - Śro Lis 01, 2006 9:52 pm
" />Jak znajdziesz odpowiednią srednice PCV to nie musisz nic robic poza przytwierdzeniem jej w jakis sposób do felgi Zmierz sówmiarką ile felga ma mm i szukaj takiej rurki w Castoramie, Obi lub innych sklepach które takie zeczy mają.



Gieroll - Śro Lis 01, 2006 10:00 pm
" />Własnie o to chodzi, że to niełatwa sprawa. Srednica felgi to 52 mm , nietypowy wymiar jak na rurki pcv.
Powered by WordPress, ©