ďťż
drobny problem z regulacja, pytanko o paliwo




robson99 - Sob Mar 08, 2008 5:49 pm
" />witam mam nastepujacy probem (dylemat?)
silnik hb .26, po zalozeniu budy temeperatura skacze czasmi do / ponad 140 stopni, jak jezdze bez budy to jest ok, przewaznie kolo 120-127, pomiaru niestet nie dokonuje przy pomocy IR (bo ostatnio zamarl i nie daje znakow zycia ) ale przy pomocy venoma smart temp, zalozonego miedzy ostatnie zeberka na radiatorze, autko smiga tak http://pl.youtube.com/watch?v=mu5fIA00KDs
czy produkuje odpowiednia ilosc dymu?
czy powinienem sie martwic temperatura (poszukac kogos ze termometrem bo niby venom zawyza)?

i drugie pytanko, czy ilosc nitro w paliwie ma jakikolwiek wplyw na temperature silnika?

z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam




duke14 - Sob Mar 08, 2008 6:00 pm
" />Masz otwór w przedniej szybie budy?
Jeśli masz wycięty otwór, a temperatura nadal jest zbyt wysoka to odkręć trochę HSN (jeśli powodem jego grzania się nie jest np: lewe powietrze itp)



robson99 - Sob Mar 08, 2008 6:11 pm
" />otwor jest na pol szyby, boczna szyba wycieta, HSN odkrecalem, standardow jest 3 i 1/2 obrotu obecnie jest ok. 4 i 1/2, z silnika leci lekko przez przednie lozysko, lewizny przez gaznik nie zauwazyl, emewentualnie moze leciec troszke przez 2 oringi na polaczeniu gaznik / blok (sa troszke zmeczone - plaskie), obecnie smigam na 16% paliwie (wykanczam resztki po onroad), niestety nie wiem jaka jest swieca, pisze na niej tylko DTX



duke14 - Sob Mar 08, 2008 6:22 pm
" />
">pisze na niej tylko DTX

Musi pisać coś więcej (przynajmniej powinno) bo mam taką przed sobą i oprócz DTX (Duratrax) jest tam napisane LR3

Sprawdź może jak zamontowałeś 'sondę' od tego przewodu do pomiaru temp. bo jeśli jest zamontowana zbyt blisko kolanka wydechu to zawsze będzie zawyżać wynik

Tu zobacz, była prowadzona dyskusja na temat paliwa: klik




robson99 - Sob Mar 08, 2008 6:55 pm
" />dzieki za linka, wlasnie tego szukalem (ale niestety nie znalalem)

co do czujnika, zamontowany 180 stopni od kolanka, jak instrukcja przykazuje

na swiecy naprawde nic wiecej nie ma, specjalnie sprawdzilem z kazdej strony



Rafał Kowina - Nie Mar 09, 2008 6:02 pm
" />Na niektórych paliwach mogą się pojawiać problemy z temperaturą.

Kierując się zasadami Mythbusters gaźnik uszczelniłem (chyba) smarem, może zadziała.

Możesz jeszcze wyciąć otwór w tylnej części budy



robson99 - Nie Mar 09, 2008 6:33 pm
" />
">Możesz jeszcze wyciąć otwór w tylnej części budy

wyciety

gaznik uszczelnie i przeczyszcze, paliwko 25% zakupie, i jesli beda dalej problemy to bede pisal

pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi



Wojtek Sadowski - Nie Mar 09, 2008 6:59 pm
" />mój savage na paliwue 16% nie nadawał się do jazdy, byl nie do wyregulowania.... albo kosmiczna temperatura albo osiągi takie ze gasł co chwila. Jak jeździłem na 25% problemów nie było wcale. Paliwo 16% praktycznie nie nadaje sie do silników >.21



robson99 - Pon Mar 10, 2008 12:18 am
" />moj jak widac jezdzi ale wyregulowac go bylo dosc trudno, bardzo jestem ciekawy jak bedzie na 25%
Powered by WordPress, ©