ďťż
DTM540 - ciąg dalszy...
Rafał Pajor - Pią Gru 30, 2005 11:09 am " />Klasa ta juz ruszyła, ale mam jedno pytanie nurtujące chyba nie tylko mnie; Czy dozwolone sa modele z elementami z włukna węglowego?? Jesli o mnie chodzi to ten zakaz jest smieszny, bo np: HPI PRO2 jest na węglu, a ASSO TC3 FT jest na płycie grafitowej, a HPI nawet nie mierzy sie do ASSO, albo jaka jest różnica pomiedzy XRay T1R, a T1 Faktory Kit ('04)?? Rafał Pajor - Pią Gru 30, 2005 1:44 pm " />sory, niedoczytałem przepisów, wiec można stosowac modele na płycie węglowej, MYSLE ZE MOZNA USUNĄC TEN TEMAT Filip Zaremba - Pią Gru 30, 2005 6:15 pm " />Można i to nawet z "Włókna" Dawid Głowacki - Pią Gru 30, 2005 6:32 pm " />Kolejny lingwista? Jacek Żurek - Nie Mar 05, 2006 11:39 pm " />ja uważam, że jak ktoś nie umie jeździć to mu nawet złote felgi nie pomogą co za różnica jaką ma się płyte podłogową HUDY daje specjalne dzielone górne płyty gdyż jego modele są za sztywne był moment, że zawodnicy używali tańszej wersji XRAYa gdyż wg. niektórych była lepsza od topowej węglowej wg. mnie liczą się 1. umiejętności 2. model TOPowy, dobrze ustawiony, ale bez szaleństw 3. dobre opony, silnik i akumulatory dobrane do klasy (duża pojemność nie jest argumentem przemawiającym za jakością akusów) płyta węglowa to bajerek z którym są same problemy rozwarstwia się jak się o nią nie dba przewodzi prąd i może spowodować zwarcie akumulatorów jest bardzo droga czasami powoduje problemy z sygnałem w odbiorniku, model wariuje Jacek Żurek marian.kala - Pon Mar 06, 2006 7:03 am " />wreszcie ktoś napisał coś mądrego na temat klasy 540 Jan Matukin - Pon Mar 06, 2006 2:27 pm " /> ">ja uważam, że jak ktoś nie umie jeździć to mu nawet złote felgi nie pomogą co za różnica jaką ma się płyte podłogową HUDY daje specjalne dzielone górne płyty gdyż jego modele są za sztywne był moment, że zawodnicy używali tańszej wersji XRAYa gdyż wg. niektórych była lepsza od topowej węglowej wg. mnie liczą się 1. umiejętności 2. model TOPowy, dobrze ustawiony, ale bez szaleństw 3. dobre opony, silnik i akumulatory dobrane do klasy (duża pojemność nie jest argumentem przemawiającym za jakością akusów) płyta węglowa to bajerek z którym są same problemy rozwarstwia się jak się o nią nie dba przewodzi prąd i może spowodować zwarcie akumulatorów jest bardzo droga czasami powoduje problemy z sygnałem w odbiorniku, model wariuje Jacek Żurek Bardzo konkretne argumenty zawodnika. Ale w dziale "Informacje o zawodach" w temacie Nowy Challenge 2006 jest też post ">...Festiwal Modelarstwa...moje pytanie brzmi : JAK CHCESZ ABY ZAWODNICY KUPOWALI TWOJE MODELE, SKORO NA ZAWODACH NIE MOŻNA KUPIĆ DO NICH CZĘŚCI ? ...TO jest moim zdaniem powód, że wielu zawodników nie kupuje Twoich modeli, kupuje zaś te - do których na zawodach jest dostępny tzw. serwis. PROPONUJĘ TO ZMIENIĆ, nie zaś atakować, inne konkurencyjne do Twojej Firmy za to,że lepiej umieją zorganizować swoją sprzedaż... Darek Stefanowicz - Wto Mar 07, 2006 5:44 pm " /> ">ja uważam, że jak ktoś nie umie jeździć to mu nawet złote felgi nie pomogą co za różnica jaką ma się płyte podłogową HUDY daje specjalne dzielone górne płyty gdyż jego modele są za sztywne był moment, że zawodnicy używali tańszej wersji XRAYa gdyż wg. niektórych była lepsza od topowej węglowej wg. mnie liczą się 1. umiejętności 2. model TOPowy, dobrze ustawiony, ale bez szaleństw 3. dobre opony, silnik i akumulatory dobrane do klasy (duża pojemność nie jest argumentem przemawiającym za jakością akusów) płyta węglowa to bajerek z którym są same problemy rozwarstwia się jak się o nią nie dba przewodzi prąd i może spowodować zwarcie akumulatorów jest bardzo droga czasami powoduje problemy z sygnałem w odbiorniku, model wariuje Jacek Żurek Bardzo konkretne argumenty zawodnika. Ale w dziale "Informacje o zawodach" w temacie Nowy Challenge 2006 jest też post ">...Festiwal Modelarstwa...moje pytanie brzmi : JAK CHCESZ ABY ZAWODNICY KUPOWALI TWOJE MODELE, SKORO NA ZAWODACH NIE MOŻNA KUPIĆ DO NICH CZĘŚCI ? ...TO jest moim zdaniem powód, że wielu zawodników nie kupuje Twoich modeli, kupuje zaś te - do których na zawodach jest dostępny tzw. serwis. PROPONUJĘ TO ZMIENIĆ, nie zaś atakować, inne konkurencyjne do Twojej Firmy za to,że lepiej umieją zorganizować swoją sprzedaż... Witam. Od zawodów w Kłodzku wożę ze sobą cały serwis do modeli HPI. Byłem też w Borzecinie (sobota) niestety z powodów odemnie nie zależnych nie dotarłem tam w niedzielę. Myślę że pan Matukin dobrze o tym wie więc niewiem dlaczego pisze takie bzdury. Jan Matukin - Wto Mar 07, 2006 7:05 pm " /> ">...Myślę że pan Matukin dobrze o tym wie więc niewiem dlaczego pisze takie bzdury. Pomylił Pan adresata w/w słów - zacytowałem jedynie post Pana Gosia, by dyskusja o DTM-540 odbywała się we właściwym temacie i nawet go nie komentowałem. Z Pańskiej reakcji wynika, że w tej samej kwestii jednej osobie odpisał Pan tylko, że nie mógł być w sobotę, a drugiej, że pisze bzdury. Swoje uwagi o DTM-540, modelach Sprint 2 i silnikach Saturn 20T miałem zamiar przekazać Panu w niedzielę, ale był Pan nieobecny - i wystarczyło tylko to napisać - skoro nic nie napisałem, to dlaczego opowiada Pan, że piszę bzdury? Arkadiusz Flejszer - Wto Mar 07, 2006 8:39 pm " />Witam, Panie Janie jeśli jest to możliwe to może Pan opublikuje Swoje uwagi odnośnie podwozia sprint2 i silnika SATURN_20T. Jeżdzę tym modelem i chciałbym poznać zdanie fachowca.????? Darek Stefanowicz - Wto Mar 07, 2006 9:45 pm " />skoro wie Pan o tym że części do modeli HPI sa na każdych zawodach, to czy przytaczanie postu pana Gosia z innego tematu nie jest pisaniem bzdur? Jan Matukin - Śro Mar 08, 2006 2:43 am " /> ">skoro wie Pan o tym że części do modeli HPI sa na każdych zawodach, to czy przytaczanie postu pana Gosia z innego tematu nie jest pisaniem bzdur? Ja swoje a Pan swoje. ">...może Pan opublikuje Swoje uwagi odnośnie podwozia sprint2 i silnika SATURN_20T... Przekażę je Panu na najbliższych zawodach. |