ďťż
DTM 540 - co z silnikami
Adam13 - Nie Gru 03, 2006 6:19 pm " />Na wstepię powiem że nie mam dostępu do tematów dla zawodników więc tutaj pozwolę sobie na skreślenie kilku słów Jak wszyscy wiedzą jest duży problem z dostępnością silników w tej klasie jednak czemu nie bierzemy przykładu ze świata? Bardzo często na zawodach w opłacie startowej jest zawarta cena silnika ( opłata odpowiednio wyższa ) i wszyscy wiedzą że przyjeżdżając na zawody będą mieli dostęp do silnika i że wszyscy zawodnicy będą używać jednakowych silników - parametry jak również stopień złużycia. Silniki zostają oznakowane i nie ma możliwości używania innego. Czasem można dokupić nowy silnik na finały ( zależy od imprezy , ustaleń itd. )Oczywiście organizator zawodów musi dojść do porozumienia z dystrybutorem i zapewnić odpowiednią ilość silników w odpowiedniej cenie. Gdy mamy doczynienia z wieloma dystrybutorami może każdy z nich dostarczać produkt na zawody rotacyjnie . Oczywiście powstaje pytanie czy organizatorzy i dystrybutorzy są wstanie dojść do porozumienia? pozdrawiam Wojtek Kotlorz - Nie Gru 03, 2006 6:28 pm " />w tej sytuacji to by i tak sie nie sprawdziło bo poprostu ci na samej górze za wielka woda dali duszy... Adam13 - Nie Gru 03, 2006 10:18 pm " />Jan Matukin napisał że silnik kupił w ciągu 3 dni ( z Angli ) więc nie jest to kwestia braku dostępności u producenta i u dystrybutorów w Europie pozdrawiam |