duratrax evader bx - gear ratio (internal)




Maciej Pierzchała - Nie Cze 12, 2005 9:51 pm
" />Mam pytanie o Duratrax Evader BX.
Z ciekawosci przegladalem parametry tego bagusa, i nie moge doszukac sie informacji o przelozeniu wewnetrznym tego modelu.
Reklamowki podaja fabrycznie przelozenie 3,52:1, ale nie chce mi sie w to wierzyc, przeciez takiego przelozenia nia maja nawet torowki.
Nie wierze w to ze ten bagus ma przelozenie takie jak modele bolidow formuly 1!
Spur 81 / pinion 23 = 3,52 , to chyba jakies zarty
a gdzie internal Ratio ???

EDIT: Ok, chyba znalazlem, internal ratio evadera = 2,66:1 , to rozumiem




Maciej Pierzchała - Nie Cze 12, 2005 10:16 pm
" />Wprawdzie bryka Evader BX ma duzo hop-upow, ale nie widze powodu dla ktorego Tamiya Mad Fighter po odpowiednim tuningu nie mialby szans powalczyc jak rowny z rownym.
Wszyscy krzycza ze zabawka, ale mysle ze po malym tuningu z takim evaderem mozna sie spokojnie poscigac niezniszczalnym mad fighterem w klasie ET-2wd.
I czesci nie trzeba sprowadzac zza oceanu ; ))



Kuba - Nie Cze 12, 2005 10:43 pm
" />http://www.rez.nl/pics/tamiya/dt01chassis.jpg
http://www.duratrax.com/cars/dtxd22chasis-2.jpg
Juz sama konstrukcja tylnej czesci Mad Fightera nie daje mu szans w porownaniu z razowymi buggy. Zobacz ile tam jest masy nieamortyzowanej, zeby to nie latalo bez zadnej kontroli to trzeba zalozyc twarde sprezyny a to znowu kluci sie z jazda w nierownym terenie. Pozatym sztywna os. Nawet nie ma co porownywac do Evadera.
Z tego co wiem, Japonia lezy za oceanem (i to nie jednym), wiec z czesciami do Tamiya nie jest latwiej



Maciej Pierzchała - Pon Cze 13, 2005 7:28 am
" />Tak, amortyzacja to najwiekszy problem ktory spedza mi sen z powiek.
Drugi problem to waga, evader z tyloma czesciami tuningowymi moze byc po prostu znacznie lzejszy.
Natomiast jesli chodzi o predkosc i zwrotnosc, to na zwyklym szutrze bez hopow mad fighter nie bylby bez szans mysle.
Wyjdzie w praniu ; ))
Powered by WordPress, ©