duratrax evader bx - gear ratio (internal)
Maciej Pierzchała - Nie Cze 12, 2005 9:51 pm " />Mam pytanie o Duratrax Evader BX. Z ciekawosci przegladalem parametry tego bagusa, i nie moge doszukac sie informacji o przelozeniu wewnetrznym tego modelu. Reklamowki podaja fabrycznie przelozenie 3,52:1, ale nie chce mi sie w to wierzyc, przeciez takiego przelozenia nia maja nawet torowki. Nie wierze w to ze ten bagus ma przelozenie takie jak modele bolidow formuly 1! Spur 81 / pinion 23 = 3,52 , to chyba jakies zarty a gdzie internal Ratio ??? EDIT: Ok, chyba znalazlem, internal ratio evadera = 2,66:1 , to rozumiem Maciej Pierzchała - Nie Cze 12, 2005 10:16 pm " />Wprawdzie bryka Evader BX ma duzo hop-upow, ale nie widze powodu dla ktorego Tamiya Mad Fighter po odpowiednim tuningu nie mialby szans powalczyc jak rowny z rownym. Wszyscy krzycza ze zabawka, ale mysle ze po malym tuningu z takim evaderem mozna sie spokojnie poscigac niezniszczalnym mad fighterem w klasie ET-2wd. I czesci nie trzeba sprowadzac zza oceanu ; )) Kuba - Nie Cze 12, 2005 10:43 pm " />http://www.rez.nl/pics/tamiya/dt01chassis.jpg http://www.duratrax.com/cars/dtxd22chasis-2.jpg Juz sama konstrukcja tylnej czesci Mad Fightera nie daje mu szans w porownaniu z razowymi buggy. Zobacz ile tam jest masy nieamortyzowanej, zeby to nie latalo bez zadnej kontroli to trzeba zalozyc twarde sprezyny a to znowu kluci sie z jazda w nierownym terenie. Pozatym sztywna os. Nawet nie ma co porownywac do Evadera. Z tego co wiem, Japonia lezy za oceanem (i to nie jednym), wiec z czesciami do Tamiya nie jest latwiej Maciej Pierzchała - Pon Cze 13, 2005 7:28 am " />Tak, amortyzacja to najwiekszy problem ktory spedza mi sen z powiek. Drugi problem to waga, evader z tyloma czesciami tuningowymi moze byc po prostu znacznie lzejszy. Natomiast jesli chodzi o predkosc i zwrotnosc, to na zwyklym szutrze bez hopow mad fighter nie bylby bez szans mysle. Wyjdzie w praniu ; )) |