dyferencjał TB-02




Wojtek104 - Nie Maj 10, 2009 8:03 pm
" />Ostatnio doszedł do mnie EzRun 9T. Jestem z niego bardzo zadowolony, ale niestety dyferencjały s± Ľle ustawione do niego. Objawy to kręcenie
się w miejscu dyferencjału przy mocniejszym dodawaniu gazu i jego grzanie się. Próbowałem mocniej skręcać dyferencjały, ale wtedy
pojawiał się problem złego prowadzenia się samochodu. Teraz pojawia się pytanie, jak skręcić dyferencjały aby było dobrze
Proszę o szybk± odpowiedĽ.




Bartosz Pochopień - Pon Maj 11, 2009 5:39 pm
" />Skoro tak się dzieje, to dyfry musz± być niesprawne. Może to być wina tarczek, kulek lub bieżni. Przedni dyfer można skręcić na sztywno (jeżeli w TB-02 się da), a tylni wg przepisów nie może być sztywny więc dosyć mocno, ale nie sztywno. Sprawne dyfry powinny łapać nawet przy niedużym skręceniu, więc na twoim miejscu pokombinowałbym z tymi kulkami, bieżni± albo tarczkami, lub najlepiej kupił nowe dyfry.
Powered by WordPress, ©