ďťż
Dyferencjały
Loip666 - Pią Mar 18, 2005 9:17 pm " />Witam.. Mam dylemat : Czym smarować dyferencjały ? Czytałem na forum bo cos bylo o tym, oplaca sie kupowac orginalny serpentowy smar? Jesli tak to jaką gęstość ? Póki co na podwórko, bo jeszcze daleko do zawodów. A może jednak zwykły grafitowy ? Albo olej w spreju do kołowrotków ? (choc mysle ze jest zbyt rzadki). Prosze o pomoc modelarza w pewnym tego slowa znaczeniu Pozdrawiam 3majcie sie wszyscy Precyzuje : Model to Ce-4 Dyferencjały zebatkowe. cos jeszcze? andropow - Pią Mar 18, 2005 11:02 pm " />A do baku co lepiej lac - benzyne, rope, opalowke czy na lotniczym? Sprecyzuj pytanie. Jakie masz dyferencjaly, co to za model? Tomek Massalski - Sob Mar 19, 2005 2:19 am " /> ">Czym smarować dyferencjały ? Czytałem na forum bo cos bylo o tym, oplaca sie kupowac orginalny serpentowy smar? Jesli tak to jaką gęstość ? Póki co na podwórko, bo jeszcze daleko do zawodów. A może jednak zwykły grafitowy ? Albo olej w spreju do kołowrotków ? (choc mysle ze jest zbyt rzadki). Jak sam zauważyłeś smary do dyferencjałów mają różne gęstości. W dodatku te gęstości mają wpływ na pracę dyferencjału. Wynika z tego, że smar o dowolnej konsystencji może się nie nadawać. Proponowałbym na początek zastosować coś podobnego co zastosował producent (choć nie w każdym przypadku to będzie rada dobra). Z tym, że to musi być smar Serpenta to chyba przesada. Jest jeszcze przynajmniej kilku producentów, którzy dostarczą Ci produkt odpowiedniej jakości. I na koniec rzecz od której powiniem rozpocząć. Ważne jest to o jaki to dyferencjał chodzi. W różnych typach smar może spełniać trochę inną rolę. Loip666 - Nie Mar 20, 2005 10:42 am " />Witam Nie wiem czy ktos zauwazyl ale uzylem opcji edit, ale tego sie nie da zauwazyc. Wiec prosze admina (o ile sie da takie cos zrobic), aby uzycie opcji edit bylo potraktowane jako nowy post w topicu. A zainteresowanych prosze o przeczytanie koncowki mojego tamtego postu Pozdrowienia Erik Turlejski - Nie Mar 20, 2005 1:18 pm " />Sorry ale z tego co wiem to do ce-4 się nie leje smaru bo ma nieszczelny dyfer _marcin_ - Nie Mar 20, 2005 2:44 pm " />żebatkowe czyli wnoskuje, ze planetarne... i oczywiście smaru się nie leje tylko nakłada... w dyferencjałach planetarnych smar spełnia rolę blokującą dyfer (oczywiście też smaruje)... wszystko zależy od tego gdzie chcesz jeździć... W torówce smar nie musi być aż tak gęsty (koła rzadko kiedy tracą przyczepność)... Na ale jak już napisałem wszystko zależy od nawierzchnii... pamiętaj, że im gęstszy smar tym większy promień skrętu... Loip666 - Nie Mar 20, 2005 4:12 pm " />Thx Nawierzchnia - asfalt i sala. Czyli jednak na takie potrzeby nie oplaca sie kupowac serpentowego ? Nikt nie skomentowal grafitowego i oleju do kolowrotków (SILOL) Z tego co napisaliście to wnioskuje ze jednak im rzadszy tym lepszy. Wiec moze popsikam tym SILOLem. Do Erasa : można gdzies w necie kupic czesci tunningowe do naszego ce-4? Erik Turlejski - Nie Mar 20, 2005 5:47 pm " /> "> Do Erasa : można gdzies w necie kupic czesci tunningowe do naszego ce-4? Niestety jeszcze nigdzie niespotkałem W internecie nie ale wiem, że tam gdzie go kupiłem (sklep na bitwy) mają dość duży asortyment........a takto nigdzie nie wiziałem P.s jak gdzieś znajdziesz to dja znać andropow - Nie Mar 20, 2005 6:04 pm " /> ">Z tego co napisaliście to wnioskuje ze jednak im rzadszy tym lepszy To zle wywnioskowales. Do tego dyfra zadkiego nie dasz, bo poprostu sie zaraz wyleje. Np: u znajomego do takiego dyfra (po uszczelnieniu) zaladowalem gestego smaru do lozysk tocznych(b.tania alternatywa do gestych olej do dyfrow), model uzywany bardziej do driftowania i do rally. U siebie stosuje smar do dyfrow od samochodow rajdowych mam dwie gestosci i wzaleznosci czego potrzebuje to to laduje |