ďťż
Dyfry w M18 PRO
Jakub Kusiewicz - Śro Maj 07, 2008 3:24 pm " />Witam! Jak mają być ustawione dyfry w M18 PRo? Jak przedni a jak tylni? Silnik: Mamba 6800kv Prosze o odpowiedz Marek Kusiakiewicz - Śro Maj 07, 2008 9:46 pm " />Kuba, z taką mambą to chyba przesada starczyłaby w zupełności 5400 Przemysław Staniewski - Śro Maj 07, 2008 11:48 pm " />Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od stylu jazdy, preferencji, stosowanych kół,opon itp. U siebie przy mambie 5400 tylni dyfer ustawiłem tak ,żeby wyeliminować jego poslizg przy ostrym starcie. Przedni skrecony jest o około 1/2 obrotu mocniej. Do tego amory z przodu i tył bez żadnych podkładek , koła 1/10 (slicki 24 smarowane płynem zwiększającym przyczepność) Przy takich ustawieniach jeżdzi mi sie najlepiej. Sa to ustawienia na zawody, przy pchełce zamontowanej do karoserii przed przednią wieżyczka. Bez pchełki model ma za słabo dociążony przód i słabiej skręca. Wystarczy zmienić koła na inne (np. standardowe z M18T) i już ustawienia sie nie sprawdzają. Musisz eksperymentować, to jedyna metoda Marek Kusiakiewicz - Czw Maj 08, 2008 6:02 am " />Przemek, wszytsko pięknie i ładnie ale mówisz o off-road a pytanie dotyczy modelu on-road Zwłaszcza że ustawienia podajesz dla kół od dziesiatki Przemysław Staniewski - Czw Maj 08, 2008 5:32 pm " />Fakt Przeoczyłem, że w oznaczeniu modelu nie ma magicznego "T" Jakub Kusiewicz - Pią Maj 09, 2008 7:08 am " />Kupiłem 6800kv bo taka była a 5400kv nie znalazłem za tą cene. Ale jeżdże na 5 cell. Jak bym jezdził na Mambie 5400 przy 7,2v miałbym 38800 obrotów. Jak jezdze na Mambie 6800kv przy 6v mam 40800 obrotów. Nie ma dużej różnicy. pozdrawiam Jakub Kusiewicz - Pon Maj 19, 2008 6:36 pm " />Takie pytanie: Co może być spowodowane wywracaniem sie na zakretach? Mam ustawione twarde zawieszenie Prosze o odpowiedź. Andrzej Siwy - Pon Cze 09, 2008 9:42 pm " />Pewno zbyt mocno posmarowane przednie opony |