ďťż
Dylemat, który silnik zamontować?




steadler - Wto Sie 26, 2008 10:35 am
" />Cześć
Ostatnio mój silnik (Force 28 Ofny) sprawiał mi straszne kłopoty i myśląc, że to jego bliskie końca początki sprawiłem sobie tuleje, tłok i korbowód a z rozpędu jeszcze kupiłem silnik cały HPI Savage K 4.6 SS. Wczoraj okazało się, że zminiłem coś w silniku i zaczął działać wyśmienicie (nie przyznam się co zminiełm, bo straszna głupota i prosta sprawa była i opciach). Obecnie mam 2 sprawne silniki i zestaw naprawczy do Force. Teraz pytania:
1. Co lepiej sobie zostawić? Pozbyć się Force 28 i zestawu a wmontować HPI czy pozbyć się HPI a zostawić Force. HPI nowy nie używany, Force przepalone ma ok 10L, ale mam ten zestaw.
2. O ile więcej HPI będzie palił, bak mam 125ml więc może ktoś wie ile mniej czasu pojeźdżę?
3. Czy z racji tego, że HPI jest chyba mocniejszy to czy nie uszkodzę sobie elemntów przeniesienia napędu?




Andrzej Trzeciak - Wto Sie 26, 2008 10:50 am
" />Sprzedać oba i kupić nawet Hyper 8p.21



steadler - Śro Sie 27, 2008 11:52 am
" />
">Sprzedać oba i kupić nawet Hyper 8p.21

odpada, to byłby 4ty silnik do mojej kolekcji. Może lepiej trzymajmy się wersji w punktach



Bartek Józwiak - Śro Sie 27, 2008 2:04 pm
" />kup jpxa .21




Dorian Karczmarzyk - Śro Sie 27, 2008 3:01 pm
" />JPX odpada.. Nie ma części w PL A w USA też ciężko znaleźć.. przede wszystkim korba..



Jakub Mazur - Śro Sie 27, 2008 5:10 pm
" />Silnik Forca .28 to bardzo trwały motorek i na pewno długo posłuży. Są bardzo łatwe w regulacji i tolerancyjne na rozregulowanie. Jedyny jego minus to szarpanka, jednak mi ona nigdy kłopotu nie sprawiała, bo jestem już troszkę obyty z tymi zabawkami. Jak masz zestaw naprawczy to jesteś zabezpieczony na lata, więc pozostaje miłej zabawy życzyć.
Powered by WordPress, ©