ďťż
E-revo BL vs Kyosho st-rr




olinpus - Pią Sie 06, 2010 6:36 pm
" />Witam.
Mam możliwość kupienia jednego z tych modeli w podobnych cenach. Kyosho st-rr jest na konwersji z MMM. Podpowiedzcie co wybrać bo ja kompletnie juz nie wiem. Jeśli zagłosujesz to uzasadnij swój wybór.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam Maciej.




piotrekrcc - Sob Sie 07, 2010 8:01 pm
" />juz przdjrzalem tamten model ja bym bral e-revo a w szczegolnosci mmm. Do tego 2 razy lipo 2s(lub 3s) 30C 5200mah i model nie do opanowania. przy tym masz sporo czesci i wmiare tanie



Piotrek11811 - Sob Sie 07, 2010 8:11 pm
" />Bierz kyosho! zobacz na jakos wykonania kyosho i traxxasa, revo sie na pol zlamie bo jest ze sredniej jakosci materialow za to kyosho zobacz jakie materialy, kazyd tryb jest hartowany i frezowany rowniez oski a revo to jest szajs aluminium, kyosho bedziesz mogl spokojnie 2 sezony sobie jezdzic wymieniajac tylko lozyska a tamto to zaraz sie cos urwie, oczywiscie e-revo jest oki ale trzeba troche w niego wlozyc chociazby wachacze ktore pekaja odrazu, zobacz wachacze w st-rr sam mam kyosho i wiem ze plastiki sa grube i twarde, revo to taki fajny monsterek ktory fajnie wyglada lecz ciagle trzeba go ulepszac.



Gensior - Sob Sie 07, 2010 8:26 pm
" />
">Bierz kyosho! zobacz na jakos wykonania kyosho i traxxasa, revo sie na pol zlamie bo jest ze sredniej jakosci materialow za to kyosho zobacz jakie materialy, kazyd tryb jest hartowany i frezowany rowniez oski a revo to jest szajs aluminium, kyosho bedziesz mogl spokojnie 2 sezony sobie jezdzic wymieniajac tylko lozyska a tamto to zaraz sie cos urwie, oczywiscie e-revo jest oki ale trzeba troche w niego wlozyc chociazby wachacze ktore pekaja odrazu, zobacz wachacze w st-rr sam mam kyosho i wiem ze plastiki sa grube i twarde, revo to taki fajny monsterek ktory fajnie wyglada lecz ciagle trzeba go ulepszac.
Coś tu zaraz woja wybuchnie, po takich postach:)
Co do tych badziewnych wahaczy w E-Revo, to jeszcze jak na razie żaden mi się nie złamał, a kilka razy już porządnie przywaliłem.
Ja gdybym miał kupować po raz drugi, również wybrał bym Reviaka, poza problemami z silnikami (szczotkowe) żadnych innych nie miałem. Oczywiście po wsadzeniu MMM pewnie się to zmieni




piotrekrcc - Sob Sie 07, 2010 9:19 pm
" />jeszcze raz powtarzam bierz e-revo a nie bedziesz narzekal.



Piotrek11811 - Sob Sie 07, 2010 9:21 pm
" />ale revo ma slabsze stopy ( odlewane) za to st-rr ma hartowane i frezowane odpowiedz jest prosta st-rr a tak poza marginesem to zobacz jakie kysoho ma wachacze one sa dopiero mocne zeby zlamac to trzeba sie mocno natrudzic. Jeszcze pytanko gdzie modelem bedziesz jezdzic i do czego? Czy na zawody czy do skakania, musisz sie okreslic. W revo lubia pekac wanienki, rowniez w e-maxx ogolnie e-revo to ciekawa propozycja lecz malo w niej alu-wiekszosc to plastik, wybor nalezy do ciebie spojrz sobie jak wyglada ten i ten a na torze st-rr kroluje. Nawet cena nowego st-rr mowi za siebie jak chcesz naprawiac to kupuj e-revo.



piotrekrcc - Sob Sie 07, 2010 9:25 pm
" />a myslisz ze erevo z papieru jest zrobiony jedyne co moze zniszczyc to poloski ale to przy nĂ­eodpowiednim uzytkowaniu



Piotrek11811 - Sob Sie 07, 2010 9:32 pm
" />Jestes niepewien to sobie pojedz na tor do piaseczna i pogadaj z tymi ktorzy jezdza juz troche dluzej.



piotrekrcc - Sob Sie 07, 2010 9:34 pm
" />a czy ja powiedzialem ze jezdze krotko. To moze powiedz jak z dostepnoscia czescĂ­ w polsce i cena.



olinpus - Sob Sie 07, 2010 9:36 pm
" />Modelem będę głownie jeździł w lesie na trasie downhilowej czasami na torze. Ale nie róbcie z tego temtu wojny. Kyosho ma tę przewagę że materiały są pod spalinke wiec są wytrzymalsze.



piotrekrcc - Sob Sie 07, 2010 9:42 pm
" />jak dla mnie ta chinska podrobka jest za niska za to e-revo jest duze szybkie wyzsze od baggy Ă­ nizsze od monster ma swietny srodek cĂ­ezkosci to jest auto i na tor na asfalt g na ciezki teren. E-revo tez ma brata spalinowke wiec czesci sa bardzo wytrzymale.



Piotrek11811 - Sob Sie 07, 2010 9:47 pm
" />Co do czesci to sa wszystko na rcmodelsport.pl, rzeczywiscie st-rr ma dorsze czesci ale rzadziej trzeba wymieniac w prownaniu z e-revo a mowisz ze do trasy downhilowej... to racze jakis monster bo truggy ma za maly przeswit.



piotrekrcc - Sob Sie 07, 2010 9:55 pm
" />do niczego to nie dazy ja mam erevo i wiele innych osob i go sobie bardzo zachwala i nie chce niczegń innego ty masz ta chinczyzne i ja zachwalasz kazdy kocha swoje ja nadal jestem przy erevo



vic_firth - Sob Sie 07, 2010 10:04 pm
" />"E-revo tez ma brata spalinowke wiec czesci sa bardzo wytrzymale"

tylko, że w Platinum rama to aluminium, a nie kompozyt.
Fakt, jest taki, jesli faktycznie będzisz jeździł na takim terenie jak piszesz to z tak nisko zawieszonym modelem jak Kyosho, może Ci być cięzko. Truggy oczywiści możesz podnieść ale wtedy będzie ci podskakiwał jak piłeczka pingpongowa. Sam jestem pod ogromnym wrażeniem tego w jaki sposób działa zawieszenie w E-revo, ale do zakupu rzeczywiście warto sobie doliczyć pare częsci tunningowych, choćby stalowy odbiór. No i najwazniejsze, połamac możesz każdy model i czasami nawet płyta z 7075 Cie nie uratuje.



grani - Sob Sie 07, 2010 10:05 pm
" />Nie wiem jak koysho bo nie jezdziłem, ale mogę powiedzieć że E Revo BL jest bardzo fajny. Co do plastików to są wytrzymałe. Na zagranicznych forach piszą że aluminium jest sęs wkładać tylko jeśli chcesz żeby model wyglądał ładnie na półce.
Ja swój model katuję dość mocno (dużo skoków, kilka dzwonów jazda po kamienistej nawierzchni ) i do tej pory wszystko bez problemów.

Ps. E Revo jest ''made in Taiwan'' co to za różnica - teraz wszystko jest robione na dalekim wschodzie.

Pozdrawiam



Piotrek11811 - Sob Sie 07, 2010 10:11 pm
" />Jezeli do lasu, trawa itd to e-revo bo truggy ma zbyt maly przeswit.



piotrekrcc - Sob Sie 07, 2010 10:17 pm
" />a co za roznica czy chinczycy czy prawie to jedno i to samo jakos nigdy nie slyszalem zdby ktos zachwalal tego producenta a traxxas to najlepszy producent razem z hpi



vic_firth - Sob Sie 07, 2010 10:29 pm
" />
">nigdy nie slyszalem zdby ktos zachwalal tego producenta a traxxas to najlepszy producent
u la la
Pewnie mugen seiki, to też dla Ciebie "chińszczyzna"



piotrekrcc - Sob Sie 07, 2010 11:06 pm
" />nigdy nie slyszalem o tej firmie ani nie znam jej modeli wiec nie bede sie wypowĂ­adal



vic_firth - Sob Sie 07, 2010 11:31 pm
" />to, że nie słyszałeś to akurat wiem, zresztą o Kyosho też pewnie usłyszałeś pierwszy raz w tym wątku. O tym, że w revach lubią wypadać pivot balle też pewnie nie słyszałeś, i że wyjść z domu można z jednym, a wrócić z dwoma też pewnie nie, no i o tym, że półosie lubią padać...

Wracając do tematu. Trudno wyczuć jak dokładnie wygląda teren, po którym bedziesz jeździć, ale jeśli teren będzie w miarę ubity, a do tego sporo hopp (coś w rodzaju toru BMX) to spokojnie możesz brać Inferno. Jeśli chodzi o skakanie to modele naprawdę wytrzymuja wiele, a do tego modele stworzone do wyścigów świetnie zachowują się w locie. W Inferno mieliśmy z bratem problem, tylko ze zwrotnicami, czasmi wykręcała się śruba ją trzymająca, ale dobry klej pozwalał o tym zapomnieć. Cała reszta podzespołów jest bardzo wytrzymała. Również cały układ przeniesienia napędu b.dobrze znosi BL. Do tego ebay jest jak magazyn częsci zamiennych. Mozna naprawdę tanio wyrwać "dawce" części.
Pozdrawiam.



Piotrek11811 - Sob Sie 07, 2010 11:42 pm
" />Koles jestes zenujacy:) Kyosho jest liderem wsrod modelarstwa, co za roznica china czy japan mowisz tak? A no przynajmiej porownaj sobie yamahe z jakims chinolem to juz masz odpowiedz. A tak wgl to jesli nie znasz firmy to sie nie wypowiadaj



grani - Sob Sie 07, 2010 11:48 pm
" />
">wyjść z domu można z jednym, a wrócić z dwoma
No to już jest pewna przesada panie vlc_firth

A ERBE jest bardziej uniwersalne - można je fajnie obniżyć i mieć dobrze trzymające się drogi auto, lub podnieść do mocnego off roadu.

Pozdrawiam



vic_firth - Nie Sie 08, 2010 12:13 am
" />przesada, nie przesada, ale zdarzyc sie może. Jedni wracają do domu ze zgieta płytą inni z dwoma e-revo. Napisałem to głównie dlatego, bo widać, że jeden z kolegów naprawdę mało wie i to nie tylko o Kyosho. Więc niech ma też świadomość i tego. Chociaż może niech dalej żyje w przekonaniu, że na świecie istnieją dwie firmy produkujące modele, najlepsza i ta trochę gorsza, jak jej tam, a Hpi
Tak jak pisałem wcześniej, jestem naprawde pod wrażeniem całego układu jezdnego w e-revo. Ale minusem traxxasa jak dla mnie jest zbyt duża indywidualność jeśli chodzi o techniczna stronę. Jednak większy procent modeli jest opartych na podobnych rozwiązaniach technicznych, przez co zawsze możemy znależć zamiennik jakiegoś innego producenta, czy to zębatkę, dyfer, drążek...



grani - Nie Sie 08, 2010 12:25 am
" />
"> Ale minusem traxxasa jak dla mnie jest zbyt duża indywidualność jeśli chodzi o techniczna stronę. Jednak większy procent modeli jest opartych na podobnych rozwiązaniach technicznych, przez co zawsze możemy znależć zamiennik jakiegoś innego producenta, czy to zębatkę, dyfer, drążek...

Jest to i prawdą, ale co złego jest w kupowaniu orginalnych części Traxxasa? Mają oni wersje stock i tuningowe więc nie widzę jakiejś specjalnej potrzeby kupowania części innych firm. Jeśli chcemy coś naprawdę innego (błyszcącego, aluminiwego ) to takich części też jest bardzo dużo do wyboru.
Wszystkie modele mogą się popsuć a dokupienie zamienników przy cenie modelu to już nie jest jakiś wielki wydatek.
Kyosho i Mugen seiki to bardzo dobre firmy - ale jak wspomniałem wcześniej - w tym wypadku e-revo jest bardziej uniwersalne



vic_firth - Nie Sie 08, 2010 12:50 am
" />
">ale co złego jest w kupowaniu orginalnych części Traxxasa?
absolutnie nic
chodziło mi tu o awaryjne sytuacje, kiedy nie mamy dostepu do częsci naszego producenta, wtedy w przypadku "normalnego" modelu, możemy poszukać czegoś co nam podpasuje z innej firmy. Mam świadomość ilości tunningowych częśći do Traxxasów, ale zawsze możemy wylądować w miejscu gdzie akurat części do nich miec nie będą.
Ale tu i tak decydujące zdanie ma autor wątku, wie najlepiej co będzie z modelem robił.
Mimo sympatii do E-revo, wybrałbym Kyosho po konwersji, no dobra, może nie Kyosho tylko Jammina X2 BL. Lub po prostu kupił uzywane podwozie X2 lub Mugena i sam zrobił konwersje.



Mateusz Betko - Nie Sie 08, 2010 8:11 am
" />Popieram kolegę . E-Revo to świetny model , ale od strony technicznej jest bardzo , bardzo nie typowy . Dla przykładu : Boxy na pakiety , Oczywiście zawieszanie itp. Kyosho z kolei jest to świetny zawodniczy model i wszyscy go zachwalają . Kyoscho , a zwłaszcza jego zawonicze modele są produkowane w Japonii , ale to się nie liczy . ten model trzeba mieć , aby go docenić . Ja znam tylko opinie zawodników , bo praktycznie tylko zawodnicy go użwają . E0revo , to niestety modele do Zabawy . Na zawody jest się trudno załapać .
Pozdrawiam



grani - Nie Sie 08, 2010 8:23 am
" />Napewno Kyosho to świetny i wytrzymały model, ale założyciel tematu nie wspominał nic o zawodach - tylko o lesie, cięższym offroad i trochę tor.
I właśnie dla tego polecam e revo. Bo tego ten model został stworzony

Pozdrawiam



olinpus - Nie Sie 08, 2010 9:10 am
" />Nawierzchnia jest dość miękka. Hopki dość wysokie ale lądowanie jest dobrze przygotowane. Gładko i twardo. Nie jest to tor BMX. Hopki są wyższe i lot dłuższy. Więc model musi być stabilny w locie. Zawody? Hmm... Może kiedyś ale nie wiem czy w swoim wieku mogę startować Widzę że moje kłopoty z decyzją nie są bez sensowne. Kyosho st-rr gość robił pod zawody. Wymieniony dyfer, 4 komplety kół i pudło części zamiennych. Daje dużo więcej, więc wszystkiego nie wypisze. Jeśli przegapiłem jakieś wasze pytanie to napiszcie jeszcze raz a dam odpowiedź. Dzieki za wasze posty piszcie więcej bo to trudny decyzja.
Pozdrawiam Maciej.



Piotrek11811 - Nie Sie 08, 2010 9:49 am
" />Chyba wiem o ktore st-rr chodzi:P to na allegro za 2 tysie?



olinpus - Nie Sie 08, 2010 9:58 am
" />http://allegro.pl/item1170857348_kyosho ... ammin.html
Wystarczyło zapytać.



olinpus - Pon Sie 09, 2010 8:15 pm
" />Witam.
Po przemyśleniach doszedłem do wniosku że raczej byłbym skłonny kupić Kyosho st-rr. Mam jeszcze kilka pytań. Gdzie mogę kupić do niego części? W razie jakiejś stłuczki. Czy wiek ma znaczenie żeby wystartowac w zawodach? I jaki pakiet polecili byście mi kupić? 4s, 5s, 6s?
Narazie to tyle co przychodzi mi do głowy.
Pozdrawiam Maciej.



krystian1332 - Pon Sie 09, 2010 8:19 pm
" />Cześci masz w rcmodelsport.pl



olinpus - Wto Sie 10, 2010 7:35 pm
" />A możecie mi udzielić odpowiedzi na ręsztę pytan?



grani - Wto Sie 10, 2010 8:06 pm
" />Tam wchodzą dwa pakiety czy jeden? Ogólnie do MMM pakiet musi mieć co najmniej 30C i najlepiej żeby miał co najmniej 5000 mAh
W ERBE śmigam na 4s (2x2s) i jest wystarczająco szybki.

Pozdrawiam



olinpus - Śro Sie 11, 2010 8:15 am
" />Tam wchodzi jeden pakiet.



Gensior - Czw Sie 12, 2010 3:19 pm
" />Jaki pakiet chyba sam powinieneś zdecydować, bo jaka jest różnica między 4s a 6s chyba wiesz.



olinpus - Czw Sie 12, 2010 3:54 pm
" />Wiem jaka jest różnica między 4s a 6s. Ale nie wiem czy ten model wytrzyma 6s. Do e-revo na 100% włożył bym 6s ponieważ wiem że poza półośkami wszystko wytrzyma. Kyosho st-rr tak dobrze nie znam. Dla tego pytam.



Maciej Nowak - Czw Sie 12, 2010 4:27 pm
" />Co ty porównujesz??? To dwa modele adresowane do kompletnie innej grupy użytkowników. ST-RR to model wyczynowy, zawodniczy. Wytrzymuje silniki nitro, które mają po 3-4KM uśrednijmy i mamy ok 2,5kW. Totalnie teoretyzując przy konwersji na BL:
P=U*I, więc przy 6s aby moc wyniosła te 2,5kW trzeba by Twój silnik pobierał 113A ciągłego, co jest kosmicznym prądem (120A to granica ciągłego dla MMM).



olinpus - Czw Sie 12, 2010 7:47 pm
" />Dziekuje za odpowiedź Macieja Nowaka. Wyjaśniła mi dużo. A mogli byście mi odpowiedzieć na reszte pytań?



Gensior - Czw Sie 12, 2010 8:13 pm
" />Zostało już chyba tylko to pytanie:

">Czy wiek ma znaczenie żeby wystartowac w zawodach?
Jeżeli tyle niepełnoletnich osób startuje w zawodach, to domyślam się, że nie ma znaczenia



Mateusz Betko - Pią Sie 13, 2010 8:45 am
" />Na pewno można startoać , bo ja startuję , a niepełnoletni jestem . Warto jednak przyjechać z kimś , bo servis i wiele innych lepiej robi się z kimś .
Pozdrawiam



Stacek - Pią Sie 13, 2010 9:55 pm
" />Ja polecił bym Ci ST-RR Widzialem go na spalince naprawde fajny i śmiga lepiej niż revo. Mam reviaka i jak narazie spisuje się dobrze i nie mam z nim problemów.



olinpus - Wto Sie 17, 2010 2:27 pm
" />Witam.
Przeglądając dzisiaj forum i allegro przyszedł mi do głowy pomysł. Co powiecie na konwersje Ofna Jammin X2? Będzie to lepszy wybór od tamtych modeli?
Pozdrawiam Maciej.



Mateusz Betko - Wto Sie 17, 2010 2:41 pm
" />Jeśli zdecydowałeś się już na konwersję, modeli z takiej półki to czy kupisz Kyosho, czy Jamina, Asso, Losi, czy może Mugena będziesz zadowolony, bo każdy z tych modeli ma swoje plusy w porówanniu do innych. każdy z zawodników ma swój typ pracuje z nim i osiąga dobre wyniki na każdym z tych podwozi. To wybór osobisty ja uważam- Bież co ci się podoba.
Pozdrawiam



olinpus - Wto Sie 17, 2010 4:02 pm
" />Czy sie zdecydowałem to nie wiem. Nie wiem również jaka to półka modeli. Wiem tyle że miesci sie w mojej kasie. Konfersja jst o tyle ciekawa że mam podwozie spalinówy które z pewnościa jest wytrzymalsze. O zawadoach narazie nie mysle. Moze... kiedyś. Nie wiem. Ja chce model to duzych i długich skoków i czasami tor. Jesli chodzi o to co mi się podoba to jammin do mnie bardziej przemawia.



Mateusz Betko - Wto Sie 17, 2010 4:10 pm
" />Półka zdecydowanie najwyższa. Jeśli podoa ci się Jamin, to bież go. Będziesz zadowoliny, czy kupisz Kyosho, czy Jamina.
Pozdrawiam



olinpus - Wto Sie 17, 2010 4:34 pm
" />A e-revo ma jakies porównanie do tych modeli? Czy pomiędzy Jamminem a e-revo nie ma o czym rozmawiać?



grani - Wto Sie 17, 2010 6:39 pm
" />Kilka postów wcześniej ktoś napisał, że E-Revo to nie jest ''zawodniczy'' model - no nie jest, ale chyba tylko dla polskich zawodników. U nas nie ma klasy MT więc panuje takie przekonanie. W wielu krajach na świecie e-revo z powodzeniem bierze udział w wyścigach. Kilka dni temu pierwsze i drugie miejsce mistrzostw Australii zajęły właśnie E-Reviaki.
IMO czy wybierzesz Kyosho, Jammina czy w końcu E-Revo to i tak będziesz zadowolony.


"> Ja chce model to duzych i długich skoków i czasami tor.

Jeśli chcesz duże skoki to moim zdaniem powinieneś jeszcze zwrócić uwagę na wagę modelu. Nie może przecież być za ciężki ponieważ daleko nie poleci

Pozdrawiam



Mateusz Betko - Wto Sie 17, 2010 7:55 pm
" />Nie chodzi o to, czy w polsce jest klasa, czy nie, ale w jakich warunkach model będzie się świetnie zachowywał. Modele typu Jamin, Kyosho będą super zachowały się na torze i pod domkiem na bashu. Klasy elektrycznych ósemek to bardzo rozwojowa klasa. Tych modeli jest coraz więcej, a powstanie innych klas to sprawa dłuższego, lub krószego czasu.
Pozdrawiam



olinpus - Wto Sie 17, 2010 8:10 pm
" />Znaczy te długie skoki nie są z mojej chęci lecz wymuszone przez duże skocznie. Na zawody sie póki co nie wybieram. Na pewno nie bede zawodnikiem.



grani - Wto Sie 17, 2010 8:19 pm
" />
"> Modele typu Jamin, Kyosho będą super zachowały się na torze i pod domkiem na bashu.
A E-Revo nie będzie?

Pozdrawiam



MarcinK - Wto Sie 17, 2010 9:11 pm
" />Nie znam się , ale będąc na torze z moim e-revo obserwowałem jak "prowadzi się" to:
http://www.pbase.com/fafniak/image/124041514
nie wiem czy łatwo rozpoznać czy nie, ale przyznam ze byłem zaskoczony jak trzyma się toru i jak ładnie kontroluje w locie.
Oczywiście to kwestia wprawy, ale jednak fajnie było obserwować jak przyklejony do toru był ten model.
Reviak dopiero po obniżeniu zawieszenia nabrał podobnych właściwości, problem był największy w kierowcy



Maciej Nowak - Wto Sie 17, 2010 10:36 pm
" />
"> Modele typu Jamin, Kyosho będą super zachowały się na torze i pod domkiem na bashu.
A E-Revo nie będzie?

Na pewno mając e-revo nie pojedziesz na torze szybciej niż rasowym tragusem/bagusem. Ten model nie był projektowany typowo na tor, tylko jako model do wszystkiego mający przynosić przyjemność z jazdy w każdym terenie, co wiąże się ze sporą ilością kompromisów jakie musieli zastosować projektanci (trzeba jednak przyznać, że osiągnęli założony cel jakim była ponadprzeciętna uniwersalność).

Tragusem nie pojedziesz za bardzo w ciężkim terenie, po hałdzie żwiru, nasypie kolejowym itp, bo nie jest do tego przystosowany, Revo da sobie bez problemu radę lecz kosztem tego, nigdy nie osiągnie na torze właściwości jezdnych wyczynowego tragusa. Takie są realia. Pytanie tylko co oczekuje się od modelu. Osobiście wyrosłem z samotnego jeżdżenia bez celu i pokierowałem swoje kroki w stronę bagusa i zdaję sobie sprawę z tego, że to pojazd tylko do ścigania na torze, tragus daje większe możliwości terenowe, lecz nadal jest pojazdem bardziej na tor, niż do pokonywania największej hopy w pobliskim lesie . Reasumując wszystko zależy od preferencji użytkownika.



grani - Wto Sie 17, 2010 11:03 pm
" />Dokładnie tak - zgadzam się z każdym słowem mojego przedmówcy. Bardzo dobre podsumowanie.
Olimpus - po prostu musisz się zastanowić gdzie więcej będziesz jezdzić, czy masz jakiś tor w okolicy, czy może większość czasu będziesz spędzać na pobliskich łąkach lasach itp.
Co się bardziej nadaje do danego terenu wytłumaczył już pan Maciej w poprzednim poście.

Pozdrawiam



Mateusz Betko - Śro Sie 18, 2010 7:43 am
" />Jak wiemy porównujemy kompletnie inne modele . Maciek świetnie wyjeśnił Ci całość . Przeczytaj jeszcze raz cały temat i zdecyduj się na to , co Ci odpowiada .



olinpus - Śro Sie 18, 2010 8:57 am
" />Witam.
Chopki w lesie są mniej więcej takiej wielkości jak na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=E6Cr2NpChmA . Zdecydowanie więcej czasu będę spędzał w lesie. Tor mam dosc blisko ale jest problem. Znajduje sie on na terenie firmy "Bendiks" przez co żebym mógł na nim jeździć musi byc jakis pracownik tej firmy. Chyba jestem raczej za konwersją. Jeszcze nie wiem czy kyosho czy jammin ale konwersja.



olinpus - Czw Sie 19, 2010 6:13 pm
" />A jak jest z dostepnościa częsci do Jammina x2?



Piotrek11811 - Sob Paź 16, 2010 1:48 pm
" />jak cos mam na sprzedaz konwersje Mamba monster max do kyosho chetni pisac na pw.
Powered by WordPress, ©