ďťż
E-zilla i mamba max




kurzy79 - Śro Maj 09, 2007 11:52 am
" />Witam.
Zamierzam połączyć 2 mamby w e-zilli. Czy ktos próbował juz takich eksperymentów ?? jak to sie bedzie zachowywać ?? Połącze to z jednego odbiornika w ten sposób: Y

Gdzieś wyczytałem ze bedzie problem z BEC ?? Jesli tak to dokładnie o co chodzi i jak to rozwiązać.




KiT - Śro Maj 09, 2007 12:02 pm
" />CC odradza stosowania dwóch silników BL w jednym pojeździe, zaś stosowania współnie na jednej zębatce odbiorczej zabrania.

Nie tylko sterowanie regulatorami jest skomplikowanycm zagadnieniem, ile wzajemne korelacje dwóch ruszających i spiętych mechanicznie silników BL.

Tyle czytałem.



Mariusz Szopa - Śro Maj 09, 2007 12:59 pm
" />Tak nie należy robić.
Regulatory silników będą dostawać błędne informacje o położeniu wirników, co w skrajnym przypadku może doprowadzić do zniszczenia jednego ze sterowników.
Sprawa BEC to żaden problem!



kurzy79 - Śro Maj 09, 2007 4:13 pm
" />czyli sprawa jasna...........dzięki za odpowiedzi




kurzy79 - Wto Maj 15, 2007 5:53 pm
" />włozyłem mambe maxx 5700 do e-zilli i powiem wam mile mnie zaskoczyła. model lzejszy o dobre 800g (zasiliłem go 1 pakietem 7,2) smigał conajmniej tak samo jak na seryjnych 2 silnikach. Silnik mamby po 5 minutach jazdy był ciepły ( ok 60'C ) natomiast regiel zgrzał sie i to dość mocno tak samo jak pakiet ( ib4200 ). Jazda trwała 5 minut i pakiet padł. Czesto pakiet nie był wstanie dać wystarczającego prądu i model czasami szarpało. Reasumując: silnik mamby jest bardzo mocny i spokojnie mocą dorównuje 2 silnikom z e-zilli. Natomiast potrzebuje zdecydowanie wiecej A niż w lzejszym modelu ( stampede ). Na dłuższą mete nie do jazdy no chyba ze macie jakiś pomysł jak ominąc te problemy. i NAJWAŻNIEJSZE PYTANIE: CZY MAMBA W E-ZILLI PRZEŻYJE ????



HPI Polska - Wto Maj 15, 2007 7:04 pm
" />Fajny pomysł.
Kiedyś planowałem podobną realizację.
Do pełni szczęścia brakuje pakietów Lipo które prawie nic nie ważą a ich sprawność jest o wiele lepsza od tradycyjnych.
Mamy tez w ofercie LRP silniki i regulatory bezszczotkowe.
Trudno mi je porównywać do Mamby bo nie znam tej oferty ale w płaskiej klasie open silnik jest w zdecydowanej czołówce.



KiT - Śro Maj 16, 2007 9:15 pm
" />tam gdzie Mamba się grzeje to Novak i LPR się z reguły gotuje.

Skoro to wszystko jest w ofercie to może by tak mały teścik zamiast zachęcać do kupna w ciemno?



HPI Polska - Śro Maj 16, 2007 9:34 pm
" />
">tam gdzie Mamba się grzeje to Novak i LPR się z reguły gotuje.

Skoro to wszystko jest w ofercie to może by tak mały teścik zamiast zachęcać do kupna w ciemno?

Z tego co mi wiadomo to czołówka światowa nie jeździ na mambach ale pewnie masz lepsze informacje niż ja,
Co do testu jak pewnie wiecie zawsze jestem chętny.
Tylko może być problem ze znalezieniem w Polsce dystrybutora Mamby i Novaka.
Jeśli macie jakiś rozsądne propozycje chętnie wysłucham.



kurzy79 - Czw Maj 17, 2007 7:52 am
" />nie interesuje mnie narazie ani Novak ani LRP gdyż ani jednego ani drugiego zestawu nie mam !!!! Natomiast interesuje mnie zachowanie MAMBY w ezilli. Czy regulator mamby ma automatyczne wyłączanie sie jak sie przegrzeje ?? czy jezdząc z silnikiem mamby mam pewność ze nie zajade regulatora ?? Jaka temperatura silnika nie powinna być przekroczona ?? ( narazie osiągał maksymalnie 60-65'C ) Czy tylko temperatura może zniszczyć silnik ?? Czy to zę w e-zilli becie mocno eksloatowany ma znaczenie



KiT - Czw Maj 17, 2007 9:33 am
" />Zastanawiam czy to nieznajomość tematu czy manipulacja informacją, tak czy inacej wyjaśnie :
Czołowka na świecie nie jeździ na Mambie, bo przepisy odnośnie rozmiarów wirnika silnika BL ją eleminują. To tak trochę jak w niektórych rodzimych klasach MP, gdzie dozwolona jest bardzo wąska grupa producentów.
No nie mogę sobie przypomnieć którego z dystrybutorów najbardziej to bolało, może ktoś mi podpowie?

Sugerowany test nie miał dotyczyć co jest lepsze, tylko czy do EZilli można włożyćzes beszczotkowy LPR, jeśli tak to który i jakie osiągnie on temperatury pracy, na dobrych pakietach. Czyli innymi słowy czy to co było wcześniej proponowane ma jakikolwiek sens.
Warto to wiedzieć zanim się coś kupi. Potrafię zrozumieć, że punkt widzienia dystrybutora w tej kwesti może się różnić od mojego.

Z całym szacunkiem ale prościej tego wyjaśnić już nie umiem.

Co do Mamby:
Regulator w Mambie jest dość dobrze zabezpieczony termicznie więc potrafi być bardzo ciepły i dobrze to znosi.

Silnik nie jest. Nie możę przekroczyć 75C (pomiar na obudowie silnika). Jak po 5 minutach jazdy ma 65C to ja bym założył na niego chłodzenie.

IB4200WCE mają skrócony czas życia jeśli w casie rozładowania prekraczają 65C. Chłodzenie niewiele tu zmienia.



HPI Polska - Czw Maj 17, 2007 10:43 am
" />
">Zastanawiam czy to nieznajomość tematu czy manipulacja informacją, tak czy inacej wyjaśnie .......
Napisałem wyraźnie.
„Jeśli macie jakiś rozsądne propozycje chętnie wysłucham. „
Jak na razie słyszę tylko sapanie.



kurzy79 - Czw Maj 17, 2007 11:56 am
" />Festiwal to zróbcie test z ezilla i zestawem BL firmy LRP ( o KV zbilżonym do 5700 )



KiT - Pią Maj 18, 2007 9:30 am
" />
">Zastanawiam czy to nieznajomość tematu czy manipulacja informacją, tak czy inacej wyjaśnie .......
Napisałem wyraźnie.
„Jeśli macie jakiś rozsądne propozycje chętnie wysłucham. „
Jak na razie słyszę tylko sapanie.

Niektórym to tak dużymi literkami trzeba... ech...:


">czy do EZilli można włożyćzes beszczotkowy LPR, jeśli tak to który i jakie osiągnie on temperatury pracy, na dobrych pakietach. Czyli innymi słowy czy to co było wcześniej proponowane ma jakikolwiek sens.

Czekamy na rezultaty... rozumiem, że wymaga to większego zaangażowania i nakładu pracy niż ciskanie się na forum, ale kto wie, może coś tu o tym przeczytamy, poza marketingową nowomową.



HPI Polska - Pią Maj 18, 2007 1:11 pm
" />
">Czekamy na rezultaty... rozumiem, że wymaga to większego zaangażowania i nakładu pracy niż ciskanie się na forum, ale kto wie, może coś tu o tym przeczytamy, poza marketingową nowomową.

Mam sprzęt na półce.
W instrukcji na stronie www wszystko jest napisane i wystarczy poczytać.
Nie mam natomiast czasu na analizowanie wszystkich pomysłów modelarzy.
Jeśli jak sugerujesz sam mam robić test to, co to za test.
Równie dobrze dziś mogę napisać, że jest super i nic z tego nie będzie wynikało.
Dla tego nadal czekam na rozsądne propozycje.

Np. jeśli ktoś z Was ma inne silniki typu Mamba lub Novak i chciałby je porównać z LRP to serdecznie zapraszam do naszej firmy i chętnie użyczę naszego sprzętu do testów.
Mogę również sprzedać silnik do testów po obniżonej cenie i wysłać na wskazany adres.



KiT - Pią Maj 18, 2007 8:17 pm
" />No nie uwierzę, że nie macie żadnego kierowcy w swoim Team'ie, takiego z doświadczeniem, obiektywnego i cieszącego się zaufaniem środowiska.

Dać mu zestaw BL z kilkoma silnikami, kilka modeli. Porozmawiać z portalem rcauto czy taka recenzja mogłaby się znaleść na stronie serwisu i gotowe. Wydawało mi się, że w popularyzacji marki nie do mnie powinna należeć inicjatywa.

Skoro tak chętnie powołujemy się na światowe odniesienia, to na całym świecie właśnie to należy do pewnego rodzaju obowiązków kierowców testowych. Opisywanie wrażeń z użytkowania firmowego sprzętu i realizacja różych testów narzuconych przez sponsora teamu.

Czasami tylko brakuje tylko woli... lub dobrych produktów to testowania.

Myślę, że dalsza dyskusja czy jako dystrybutor jednej z wiodących marek może i chce Pan zrobić, coś wartościowego dla potencjalnych klientów, zaczyna powoli przypominać wątki dotyczące zapisów na temat licencji zawodniczej oferowej przez pewną wiodącą organizację roszczocą sobie prawo do urządzania MP w tej dziedzine.

Uważnym czytelnikom pozostawiam ocenę, czyje argumenty najbardziej przypominają te podawane przez imić Pana Sekretarza... .

z mojej strony EOT bo szkoda czasu.



HPI Polska - Pią Maj 18, 2007 8:48 pm
" />
">z mojej strony EOT bo szkoda czasu.
W końcu - myślałem że nie zrezygnujesz.



HPI Polska - Wto Maj 29, 2007 7:35 pm
" />Jak pisałem wcześniej na razie nie mamy czasu na takie testy w ramach firmy
Ale zapytaliśmy o temat kolegów z LRP.
Okazało się że bawili się w te klocki .
W załącznikach zdjęcia E-zilli z założonymi silnikami bezszczotkowymi, którą ścigali się na niemieckiej Monster Manii.
Używali :
2 x #80500
2 x #50660 (Vector 2-Star) ;
teraz doradzają użyć #50661 7,5T
Według opinii LRP, użycie baterii LiPo dałoby świetny rezultat.
Nawet z pakietami 4200 (które są znacznie cięższe) E -zilla była niesamowicie szybka bez problemu rywalizując z modelami spalinowymi.
Moim zdaniem przy użyciu pakietów LiPo model będzie na tyle odciążony że można zaryzykować zastoswanie jednego mocnego silnika bezszczotkowego.
Powered by WordPress, ©