ďťż
Elektryk OFF-ROAD do ok.1000zł
greengos - Śro Maj 20, 2009 4:23 pm " />Szukam samochodu elektrycznego do ok 1000zł. Głównie zależy mi na napędzie na 4 koła. Ponieważ jestem modelarzem szybowcowym mam aparaturę (OPTIC 6) Myślałem nad tym modelem: Tamiya RC Avante Mk.II - DF-03 + Hitec EZX-R Pro Regulator do silników szczotkowych greengos - Pią Maj 22, 2009 4:57 pm " />UPIK Zmiana ceny (z 700zł do 1000zł) i preferencji AssassiinRC - Pią Maj 22, 2009 9:52 pm " />Szukasz czystego podwozia do 1000 zl ja rozumiem ? Jeśli tak to http://rojna.pl/index.php?p2412,as9060- ... ctory-team chyba najlepsze co możne być, sam nie mam ale ostro przymierzam się do kupna KiT - Sob Maj 23, 2009 3:23 am " />mam i polecam. Zamierzasz jeździć na 35MHz czy zmienisz moduł? greengos - Sob Maj 23, 2009 8:56 am " /> ">Szukasz czystego podwozia do 1000 zl ja rozumiem ? Raczej chodzi mi o kompletne auto czyli podwozie z silnikiem, regulatorem i karoseria dubik - Sob Maj 23, 2009 9:38 am " />4wd ale w strone szybkiego,srednio wysoko zawieszonego,zwinnegon bagusa,czy raczej tez 4wd ale wysoko zawieszonego mniej do scigania a bardziej do "bashowania" mostera? greengos - Sob Maj 23, 2009 10:23 am " /> ">4wd ale w strone szybkiego,srednio wysoko zawieszonego,zwinnegon bagusa,czy raczej tez 4wd ale wysoko zawieszonego mniej do scigania a bardziej do "bashowania" mostera? Raczej "4wd ale w strone szybkiego,srednio wysoko zawieszonego,zwinnegon bagusa," greengos - Sob Maj 23, 2009 6:38 pm " />A co sądzicie o E-Firestormie???? czy za te cenę to dobry wybór???? Proszę o odpowiedz. kiersno - Sob Maj 23, 2009 6:46 pm " />Ma bardzo dobrą opinię na forum więc sądzę że warto greengos - Sob Maj 23, 2009 7:16 pm " />I jeszcze jedno. Co sądzicie o tym(Hitec EZX-R Pro) regulatorze???? luke - Sob Maj 23, 2009 7:25 pm " />Nic nadzwyczajnego i niewarty tych pieniedzy... greengos - Sob Maj 23, 2009 7:33 pm " />a jaki polecisz do ok 200zł???? do RS540???? i pakiet do ko 200zł Tomek Lipert - Sob Maj 23, 2009 7:47 pm " />Za 200 zł to regiel do bezszczotki kupisz, Ezruna 35A... A do silnika wymienionego przez ciebie nadaje się prawie każdy regiel. greengos - Sob Maj 23, 2009 8:02 pm " />To ze nadaje się każdy to ja wiem. Ale chodzi o to żeby nie spalił się po 1 dniu i miał możliwość zmiany silnika na lepszy. Proszę o propozycje regiel + pakiet do ok ~350zł Kuba - Sob Maj 23, 2009 10:52 pm " />http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... w/_Reverse http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... Car_Lipoly Tomek Lipert - Nie Maj 24, 2009 7:26 am " />Zestaw super, ale co to za regiel? To brandowany Hobbywing? Czy jakiś wynalazek HexTronik? Jeśli jednak musi być do bezszczotki, to kup coś używanego bez limitu. Na Allegro dorwiesz za 150 zł. Jeśli jednak nowy, to na rojna.pl masz fajny regiel GM z ograniczeniem do 40 A za niecałe 150 zł. greengos - Nie Maj 24, 2009 5:06 pm " />Chodzi ci o ten regiel???? (7196 Graupner regulator SPEED PROFI 40R) A jaki pakiet do tego. Najlepiej NiMH Tomek Lipert - Nie Maj 24, 2009 6:56 pm " />Tak, o ten, ale widzę, że obecnie nie ma na stanie... Kuba - Pon Maj 25, 2009 1:47 pm " />Jak sie kupuje od poczatku, to nie warto marnowac pieniedzy na szczotkowy naped i akumulatory NiMh. Piszesz ze latasz, wiec pewnie masz doswiadczenie z lipo i bezszczotkami. greengos - Pon Maj 25, 2009 2:38 pm " />A co sądzicie o tym regulatorze (Speedstar 2 Speedo F/R 12 Turn)???? Czy gdzieś w Polsce dostane go taniej???? Proszę o odpowiedz. EDIT: tu jest jeszcze taki tylko że do 17 zwoi( Speedstar Speedo F/R 17 Turn) EDIT 2: I jeszcze te 2 pakiety (1 i 2) Co o nich Sądzicie. Może jakieś inne propozycje???? Proszę o odpowiedz. Tomek Lipert - Pon Maj 25, 2009 5:28 pm " />Vapexów nie ma teraz dostępnych niestety. Jeśli chcesz wydać tyle pieniędzy, naprawdę lepszym wyjściem będzie bezszczotka... Chociażby Ezrun 35 A. Będzie sprawował się lepiej niż większość silników szczotkowych. Kuba - Pon Maj 25, 2009 5:33 pm " />ezrun 35A bedzie za slaby do offroada. Tomek Lipert - Pon Maj 25, 2009 6:00 pm " />Ludzie jeżdżą na nich na E-Firestormach i nie narzekają. Pewnie, super wrażeń nie ma, ale radę dają, o budżet jest tu ograniczony... Tomasz Dolata - Pon Maj 25, 2009 7:40 pm " /> ">Ludzie jeżdżą na nich na E-Firestormach i nie narzekają. Pewnie, super wrażeń nie ma, ale radę dają, o budżet jest tu ograniczony... jakie temp osiągają silnik i regiel po jeździe? Kuba - Pon Maj 25, 2009 10:12 pm " />viewtopic.php?f=38&t=42139&start=15 = pierwszy post na stronie. Lepiej dolozyc troche i kupic eZrun 60A z prawdziwa "540". KiT - Wto Maj 26, 2009 6:19 am " />E-Firestorm ma napęd na 4 koła? Raczej trochę nie mieści się w kryteriach szybkiego i zwinnego bagusa 4WD. greengos - Wto Maj 26, 2009 11:54 am " />Mógłby mi ktoś odpowiedzieć na pytanie o regulator???? ">A co sądzicie o tym regulatorze (Speedstar 2 Speedo F/R 12 Turn)???? ">tu jest jeszcze taki tylko że do 17 zwoi( Speedstar Speedo F/R 17 Turn) (parę postów wyżej są linki do tych regulatorów) I o tym pakiecie NOSRAM może ktoś coś powiedzieć???? Kuba - Wto Maj 26, 2009 12:17 pm " />Lepiej kupic bezszczotke i lipo. greengos - Wto Maj 26, 2009 5:19 pm " /> ">Lepiej kupic bezszczotke i lipo. Dla mnie nie. Mam już silnik szczotkowy i chce do niego regulator. Może mi ktoś powiedzieć czy te regulatory są dobre czy nie??? Nie chce Bezszczotki bo mam już silnik i nie chce go zmieniać. PROSZĘ O OPINIĘ NA TEMAT TYCH REGLI. KiT - Śro Maj 27, 2009 7:20 am " /> ">Ludzie jeżdżą na nich na E-Firestormach i nie narzekają. Pewnie, super wrażeń nie ma, ale radę dają, o budżet jest tu ograniczony... Ten silnik jest za słaby, nie było takiego przełożenia na którym gwarantowałby płyną jazdę w terenie na pakiecie Ni-Mh w T4. Na pakiecie Li-Pol który był sporo lżejszy dalej miał problem z podjazdami. Pięciolatek poprosił o zmianę silnika po godzinie jazdy, no dobrze, prawie sześciolatek. Szczerze odradzam. Dodatkowo tak na marginesie 35A to już wartość przy której pakiety Ni-Mh gotują się pod koniec jazdy w off-road. I nie jakieś tam pakiety tylko selekcje IB4200WC. Mateusz Długoszewski - Śro Maj 27, 2009 12:27 pm " /> ">Szczerze odradzam. Dodatkowo tak na marginesie 35A to już wartość przy której pakiety Ni-Mh gotują się pod koniec jazdy w off-road. I nie jakieś tam pakiety tylko selekcje IB4200WC. Ciekawe...... moje pakiety ni-mh ( team oriony SHO ) były letnie przy 4,5 zwojowym silniku teraz i tak przechodzę na LI-PO.... KiT - Śro Maj 27, 2009 1:06 pm " /> ">Szczerze odradzam. Dodatkowo tak na marginesie 35A to już wartość przy której pakiety Ni-Mh gotują się pod koniec jazdy w off-road. I nie jakieś tam pakiety tylko selekcje IB4200WC. Ciekawe...... moje pakiety ni-mh ( team oriony SHO ) były letnie przy 4,5 zwojowym silniku teraz i tak przechodzę na LI-PO.... W off-road truggy? Tak? Pakiety były letnie przy 4.5 zwojowym silniku przy jeździe w terenie z podjazdami. greengos - Śro Maj 27, 2009 5:15 pm " />To powie mi ktoś coś o tych regulatorach czy dalej będziecie prowadzić Własną rozmowę. Tomasz Dolata - Śro Maj 27, 2009 5:18 pm " />szukaj używki novak gtx - sprawdzony, bardzo dobry regiel. calkiem przypadkiem mam taki na sprzedaż za kwote 140pln. Kuba - Śro Maj 27, 2009 7:55 pm " />Jak masz silnik szczotkowy, to sprzedaj go jakiemus jeleniowi. Wpakujesz sie w naped szczotkowy i bedziesz musial co jakis czas kupowac szczotki albo nowe silniki. Kupisz odpowiednia bezszczotke i bedziesz mial spokuj na bardzo dlugo. Wiekszosc regulatorow szczotkowych nie ma odciecia dla lipo, bezszczotkowe maja odciecie dla lipo. KiT - Czw Maj 28, 2009 7:26 am " /> ">To powie mi ktoś coś o tych regulatorach czy dalej będziecie prowadzić Własną rozmowę. O złomie nie chce nam się gadać BassTek - Czw Maj 28, 2009 10:32 pm " />podłącze się pod temat i zapytam co sądzicie o Losi Desert Truck (czy stockowy desert wytrzyma mambe max 5700 kv). Mile widziana opinia urzytkownika w/w modelu. Mateusz Długoszewski - Sob Maj 30, 2009 6:06 pm " /> ">Jak masz silnik szczotkowy, to sprzedaj go jakiemus jeleniowi. Wpakujesz sie w naped szczotkowy i bedziesz musial co jakis czas kupowac szczotki albo nowe silniki. Kupisz odpowiednia bezszczotke i bedziesz mial spokuj na bardzo dlugo. Wiekszosc regulatorow szczotkowych nie ma odciecia dla lipo, bezszczotkowe maja odciecie dla lipo. Już nie przesadzaj że silniki bezszczotkowe są jakieś super extra LUX.............. silniki szczotkowe też mają swoje uroki i wcale nie trzeba co chwile zmieniać szczotek albo przetaczać komutatory co do LI-PO zawsze można kupić osobny monitor do li-p[o i po problemie. Sam planuje kupić kolejny model, buggy tym razem z napędem na tylną oś i na pewno będzie miał napęd szczotkowy KiT - Sob Maj 30, 2009 8:22 pm " /> ">Jak masz silnik szczotkowy, to sprzedaj go jakiemus jeleniowi. Wpakujesz sie w naped szczotkowy i bedziesz musial co jakis czas kupowac szczotki albo nowe silniki. Kupisz odpowiednia bezszczotke i bedziesz mial spokuj na bardzo dlugo. Wiekszosc regulatorow szczotkowych nie ma odciecia dla lipo, bezszczotkowe maja odciecie dla lipo. Już nie przesadzaj że silniki bezszczotkowe są jakieś super extra LUX.............. silniki szczotkowe też mają swoje uroki i wcale nie trzeba co chwile zmieniać szczotek albo przetaczać komutatory co do LI-PO zawsze można kupić osobny monitor do li-p[o i po problemie. Sam planuje kupić kolejny model, buggy tym razem z napędem na tylną oś i na pewno będzie miał napęd szczotkowy Kupisz pojeździsz, pogadamy. Na razie póki nie masz to się zachwycaj. greengos - Nie Maj 31, 2009 10:34 am " />Ja wybrałem szczotki z konieczności. W moim mieście ok 10 osób ma auta i wszyscy jeżdżą na szczotkach. Co jakiś czas robimy sobie zawody i mamy zasadę że jeździmy na szczotkach i NiMh. Jak wybrał bym Lipo to miał bym duże szanse na wygranie a tu liczą się umiejętności kierowcy a nie zasobność portfela. Max Malewski - Nie Maj 31, 2009 1:03 pm " /> ">Ja wybrałem szczotki z konieczności. W moim mieście ok 10 osób ma auta i wszyscy jeżdżą na szczotkach. Co jakiś czas robimy sobie zawody i mamy zasadę że jeździmy na szczotkach i NiMh. Jak wybrał bym Lipo to miał bym duże szanse na wygranie a tu liczą się umiejętności kierowcy a nie zasobność portfela. Jakaś beznadziejna zasada z resztą żal mi Was. nie mieliście bezszczotki więc nie wiecie co to za cudo Kuba - Nie Maj 31, 2009 1:31 pm " /> ">Ja wybrałem szczotki z konieczności. W moim mieście ok 10 osób ma auta i wszyscy jeżdżą na szczotkach. Co jakiś czas robimy sobie zawody i mamy zasadę że jeździmy na szczotkach i NiMh. Przeciez mozna dobrac taka bezszczotke, ktora bedzie odpowiadala osiagom silnika szczotkowego o okreslonej liczbie zwoi. Poszukaj sobie w necie, np w przepisach ROAR jakie silniki sa porownywalne. Oczywiscie bezszczotka bedzie miala caly czas takie same osiagi, a szczotka bedzie je miala coraz gorsze wraz z czasem pracy. ">Jak wybrał bym Lipo to miał bym duże szanse na wygranie a tu liczą się umiejętności kierowcy a nie zasobność portfela. Pomijajac przypadek, kiedy ktos kupuje najtansze albo uzywane NiMh, to pakiety lipo wcale nie sa drozsze, a na dluzsza mete wyjda nawet taniej, bo liczba cykli pracy bedzie kilka razy wieksza niz w przypadku NiMh. Do tego aby jezdzic caly dzien wystarcza dwa pakiety lipo, bateriom NiMh trzeba dac odpoczac po jezdzie wiec tych pakietow potrzebujesz wiecej zeby jezdzic caly dzien. Tomek Lipert - Nie Maj 31, 2009 6:47 pm " /> ">Jakaś beznadziejna zasada z resztą żal mi Was. nie mieliście bezszczotki więc nie wiecie co to za cudo Z całym szacunkiem, ale takie wypowiedzi są żałosne i powinieneś żałować sam siebie... Kuba - Nie Maj 31, 2009 7:53 pm " />Dlaczego? Moim zdaniem Max dobrze pisze. KiT - Nie Maj 31, 2009 9:30 pm " /> ">Ja wybrałem szczotki z konieczności. W moim mieście ok 10 osób ma auta i wszyscy jeżdżą na szczotkach. Co jakiś czas robimy sobie zawody i mamy zasadę że jeździmy na szczotkach i NiMh. Jak wybrał bym Lipo to miał bym duże szanse na wygranie a tu liczą się umiejętności kierowcy a nie zasobność portfela. Właśnie dlatego, że chce się skupiać na zabawie anie co chwila nowych wydatkach mam napęd 3F + A123. Od ponad roku spokój w temacie silników, regulatorów, pakietów. Raz zapłacone działa. No ale trudno będzie całe towarzystwo przestawić jednym ruchem. Tomek Lipert - Pon Cze 01, 2009 7:04 am " /> ">Dlaczego? Moim zdaniem Max dobrze pisze. Również uważam, że bezszczotki są o wiele lepsze, ale swoje poglądy wyrażam w bardziej kulturalny sposób. |