Emaxx i przerobki po rozpakowaniu??




andidvb - Pi± Kwi 10, 2009 8:36 am
" />siemka

mam pytanko do posiadaczy Emaxxa 3905

co nalezy w nim zmienic po wyjeciu z pudelka
dokladnie chodzi mi o :

jaki olej do amorkow (kupilem wlasnie nowe alu big bore regulowane )
czy wymieniac oleje w dyfrach??

zebatki tez juz zamowilem 62T 65T zeby potestowac przelozenia przy BL




Przemysław Staniewski - Pi± Kwi 10, 2009 5:41 pm
" />Nie ¶piesz się z wymianami na wyrost. Poczekaj , aż faktycznie będzie taka potrzeba.
Na wyrost możesz kupić moim zdaniem solidne serwo skrętu bo oryginalne nie s± za mocne i potrafi± niespodziewanie przestać działać.
Reszta zależy od potrzeb i preferencji. Jeżeli będziesz ¶migał modelem po torze to polecam dobre koła , najlepiej na hex 17 lub 23 i oczywi¶cie odpowiednie do nich adaptery.
Oleju w dyfrach bym nie ruszał. Po¶migasz trochę modelem to będziesz widział czy fabryczna konfiguracja olejów będzie ci pasowała . Jednym ona odpowiada innym nie.
Co do amorków to nigdy nie miałem z takimi doczynienia w e-maxxie więc nie wiem na jakim oleju będ± najlepiej się sprawowały.
Ale poczekaj z wymian± aż przyzwyczaisz się do modelu , zwłaszcza jeżeli będziesz ¶migał na bezszczotce, bo łatwo wtedy o niespodziewane spotkania z różnymi przeszkodami, a wtedy łatwo o uszkodzenie amorków.
Powered by WordPress, ©