Emaxx i przerobki po rozpakowaniu??
andidvb - Pi± Kwi 10, 2009 8:36 am " />siemka mam pytanko do posiadaczy Emaxxa 3905 co nalezy w nim zmienic po wyjeciu z pudelka dokladnie chodzi mi o : jaki olej do amorkow (kupilem wlasnie nowe alu big bore regulowane ) czy wymieniac oleje w dyfrach?? zebatki tez juz zamowilem 62T 65T zeby potestowac przelozenia przy BL Przemysław Staniewski - Pi± Kwi 10, 2009 5:41 pm " />Nie ¶piesz się z wymianami na wyrost. Poczekaj , aż faktycznie będzie taka potrzeba. Na wyrost możesz kupić moim zdaniem solidne serwo skrętu bo oryginalne nie s± za mocne i potrafi± niespodziewanie przestać działać. Reszta zależy od potrzeb i preferencji. Jeżeli będziesz ¶migał modelem po torze to polecam dobre koła , najlepiej na hex 17 lub 23 i oczywi¶cie odpowiednie do nich adaptery. Oleju w dyfrach bym nie ruszał. Po¶migasz trochę modelem to będziesz widział czy fabryczna konfiguracja olejów będzie ci pasowała . Jednym ona odpowiada innym nie. Co do amorków to nigdy nie miałem z takimi doczynienia w e-maxxie więc nie wiem na jakim oleju będ± najlepiej się sprawowały. Ale poczekaj z wymian± aż przyzwyczaisz się do modelu , zwłaszcza jeżeli będziesz ¶migał na bezszczotce, bo łatwo wtedy o niespodziewane spotkania z różnymi przeszkodami, a wtedy łatwo o uszkodzenie amorków. |