ďťż
EMP modeli Off-Roadowych w Warszawie 03-04.07.2010r.




Maciej Mrozek - Czw Cze 17, 2010 8:21 am
" />W imieniu klubu Rc Wróblik pragniemy zaprosić zawodników z całej Polski na EMP modeli Off-Roadowych w Warszawie. Zawody odbędą się na torze przy Elektrociepłowni Warszawa - Żerań (na przeciwko sklepu Rc Wróblik przy ul. Modlińskiej 6).
Rozgrywane klasy to: IC-8 Buggy, IC-8 Truggy, IC 5 petrol (2WD oraz 4WD) oraz ET-8 buggy jako klasa promocyjna.

Dołożymy wszelkich starań, aby zawody jak i tor był jak najlepiej przygotowany a zawody długo pozostały w Waszej pamięci. Na czas zawodów będzie dostępny catering, prąd 230V oraz toalety. Informator oraz zgłoszenia do zawodów zamieszczone na stronie http://rccars-poland.eu/?q=zawody/info/176 oraz http://rccars-poland.eu/?q=zawody/info/176/reg .

Specyfikacje toru dla modeli 1/8:
Nawierzchnia ubita glina. Tor długi, kręty, ciasny troszkę kurzący się. Stojąc na podeście jeździmy w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara. Okrążenie na torze wygląda tak: prosta od długości 50m, nawrót w lewo, krótka prosta z hopką 1m a zaraz ostry zkręt w prawo i znowu krótka prosta, następnie następnie zakręt w prawo i zaraz nawrót w prawo, krótka prosta i zakręt w lewo i znowu prosta a po niej ostry zakręt w lewo, następnie lekka szykanka i zakręt w lewo (nie ciąć). Następnie znowu w lewo i wjeżdżamy na "trudna prostą" (nazwana tak dlatego że wydaje się że model ma zapas 10 cm po prawej i lewej stronie), ta prosta jest lekko złamana w lewą stronę, po której czeka nawrót w prawo a za chwilę w lewą stronę, następnie krótka prosta, zakręt w lewo i znowu otwarta przepustnica na głównej prostej. Tor wyznaczony jest przez niebieskie rury. Na pewno do zawodów wyrośnie jeszcze kilka hopek.

Podest dla zawodników:
Podestem jest kontener o wysokości 2,9m z którego doskonale widać tor. Na podeście znajduje się także stanowisko sędziego, aby dokładnie widział co dzieje się podczas wyścigu.

Podest serwisowy:
Drewniany podest z wysokimi ściankami zapobiega wypadaniu modelu na tor. Do kontenera będą przymocowane półki przeznaczone dla zawodników szykujących się do wyścigu (rozgrzewanie silników itp.)

Tor dla modeli 1/5:
Znajduje się po drugiej stronie kontenera, dzięki temu "kosiarki" nie będą niszczyły toru dla ósemek. Nawierzchnia tego toru to ziemia. Okrążenie na torze wygląda tak: krótka prosta na której znajduje się hopka, następnie zakręt w lewo i szykanka kończąca się zakrętem w lewo, dalej prosta i znowu zakręt w lewo a po nim nawrót w lewo, nawrót w prawo, zakręt w lewo i znowy krótka prosta. Przy tym torze nie ma podestu serwisowego dla modeli.

Dojazd na tor:
- jadąc od strony Legionowa ul. Modlińską na wysokości Auchan zajmujemy środkowy pas do jazdy na wprost, nastenie przy pętli tramwajowej zwalniamy i tuż za pętlą jeszcze przed przystankiem autobusowym skręcamy w prawo (uwaga na tramwaj), jedziemy prosto asfaltową drogą a następnie skręcamy w prawo i jedziemy prosto na tor; lub
- jadąc od strony ronda Starzyńskiego ul. Jagiellońską przechodzącą w Modlińska zajmujemy środkowy pas i jedziemy prosto, na wysokości rozjazdów (za FSO) jedziemy prosto i na światłach zawracamy(uwaga żeby nie przegapić skrętu, następny nawrót możemy zrobić dopiero za 1,5 km), nastenie przy pętli tramwajowej zwalniamy i tuż za pętlą jeszcze przed przystankiem autobusowym skręcamy w prawo (uwaga na tramwaj), jedziemy prosto asfaltową drogą a następnie skręcamy w prawo i jedziemy prosto na tor.
Nie polecamy jazdy Trasą Toruńską z tego względu że podczas skrętu w Modlińską mijamy możliwości zjazdu na tor i trzeba troszeczkę kombinować jeżdżąc po Auchanie.

Program zawodów:

2.07.2010r. (piątek)
15 - 19 Wolne treningi (wszyscy którzy chcą
jeżdżą - prosimy o pilnowanie częstotliwości)
3.07.2010r. (sobota)
8.00 - 09.30 - Wolne treningi (wszyscy którzy chcą
jeżdżą - prosimy o pilnowanie częstotliwości)
9:30 - Odprawa i omówienie przepisów
10.00 - Rozpoczynamy eliminacje
19:00 - Planowane zakończenie eliminacji
4.07.2010r. (niedziela)
08:00 - 10:00 - Wolne treningi (wszyscy którzy chcą jeżdżą - prosimy o pilnowanie częstotliwości)
10:00 - Półfinały i finały w poszczególnych klasach
16:00 - Planowane zakończenie finałów

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z kierownikiem zawodów Maćkiem Wróblewskim
tel. 0 602 516 975
maciek@rcwroblik.pl

Serdecznie Zapraszamy.
Team Rc Wróblik




Maciej Mrozek - Wto Cze 29, 2010 3:19 pm
" />UWAGA nie ma wjazdu na tor od strony straży pożarnej (niestety ktoś postanowił wymienić rury wodociągowe i zablokował wjazd).
Pojawiło się kilka nowych zdjęć toru. Na chwilę obecną tor przechodzi ostatni szlif, na piątkowy trening będzie gotowy http://www.rcwroblik.pl/x_C_SKROT__P_57610119.html
Wszyscy którzy się jeszcze nie zapisali a zamierzają przyjechać zapraszam tutaj http://rccars-poland.eu/?q=zawody/info/176/reg
Zapraszam serdecznie



Krzysztof Skrzypiec - Wto Cze 29, 2010 5:16 pm
" />a można prosić o mapę dojazdu na tor jak najlepiej dojechac



Mateusz Łukaszuk - Wto Cze 29, 2010 5:49 pm
" />Wjeżdżając od strony Gdańska przez Nowy Dwór Mazowiecki, a potem przez Jabłonną należy jechać ulicą Modlińską. Na wysokości EC Żerań będzie widoczny zjazd w prawo do centrum, natomiast aby dojechać na tor trzeba jechać prosto (po lewej stronie sklep RC Wróblik). Trzeba podjechać ok. 400m od świateł koło sklepu. Widoczna będzie pętla tramwajowa oraz postój taksówek. Zaraz za postojem jest uliczka, przejeżdżamy tory i jedziemy ok. 300m i skręcamy w pierwszą drogę po prawej stronie (przejazd pod mostem). Stamtąd widać już tor. Poniżej link do mapki:

http://img9.imageshack.us/img9/3839/dojazdowamapka.jpg




Maciej Mrozek - Wto Cze 29, 2010 6:10 pm
" />Trzeba jechać tak jak napisał Mateusz. Ja od siebie dorzucę jeszcze taką mapkę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b49a0.html
Podam jeszcze współrzędne toru: N 52 17' 27.31" , E 20 59' 50.56" .
Myślę że teraz dojazd na tor nie powinien być problemem.
Pozdrawiam i zapraszam na zawody
Maciek



Wiktor Sułek - Wto Cze 29, 2010 9:18 pm
" />No to szykujcie większe ataki i ruszamy hehe



Maciej Mrozek - Śro Cze 30, 2010 9:00 pm
" />Narodził się pomysł puszczenia w finale więcej niż 10 modeli, tak z 12-13. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?



Mateusz Łukaszuk - Śro Cze 30, 2010 9:01 pm
" />Jak byłaby możliwość puszczenia 12 modeli w finale, byłoby super



Łukasz Jedlinski - Czw Lip 01, 2010 5:26 am
" />tor duzy jest wiec mysle ze nie powinno być problemu. A bedzie na europejskim poziomie jak finał pojedzie wiecej niz 10 Jestem za



BPiachu93 - Czw Lip 01, 2010 8:23 am
" />No ja tak samo wolę jechać więcej niż 10 osób, mimo że może być tłoczno ale zawszę jest nadzieja, że jakimś sposobem lub fartem można zajść wyżej.
Pozdrawiam Bartosz



Jan Matukin - Czw Lip 01, 2010 8:28 am
" />
">...A bedzie na europejskim poziomie jak finał pojedzie wiecej niz 10 Jestem za
W "Europie" jeżdżą w grupach po 10 zawodników jak i po 12 zawodników.

">Jak byłaby możliwość puszczenia 12 modeli w finale, byłoby super

Pierwsza sprawa.
Przepisy sportowe 2010 w części dotyczącej eliminacji:
3.11. Wszystkie grupy powinny składać się z równej ilości zawodników – nie przekraczających 15 osób. Przy różnej ilości zawodników w grupach, mniejszą ilość zawodników należy umieścić w grupach rozstawionych wyżej.
3.12. O ilości zawodników w grupach eliminacyjnych decyduje sędzia główny po zapoznaniu się z parametrami toru.

Przepisy sportowe 2010 w części dotyczącej finałów:
3.28. Zasady kwalifikacji do biegów finałowych w klasach spalinowych off-road:
...uzupełniają oni automatycznie wyższe grupy do 10 zawodników.

Druga sprawa.
Podest (i rampa) muszą umożliwiać rozstawienie więcej niż 10 zawodników (i mechaników).

Trzecia sprawa.
Dysponujemy zestawem dwóch serii transponderów po 10 sztuk.
Jeśli z jednej serii przepiszemy dwa transpondery na numery 11 i 12 (lub więcej) do drugiej serii to wówczas de facto do dyspozycji zawodników będzie jedna seria.
W takiej sytuacji wypada transponderom dać czas na podładowanie minimum 5 minut plus czas przygotowawczy dla zawodników, ewentualnie zaplanować dłuższe przerwy między rundami eliminacyjnymi.
Rozwiązaniem problemu byłoby posiadanie przez wszystkich zawodników indywidualnych transponderów.



Wiktor Sułek - Czw Lip 01, 2010 9:14 am
" />Panie Janku, tor jest spory, podest jest spory i Pit Stop także pomieści spokojnie 12 serwisantów.
Tylko właśnie problem z pchełkami, większość ma swoje, ale są zawodnicy, którzy nie mają. Jednak nie wierzę, że nie poradzimy sobie jakoś z tym problemem

Ja jestem za. Pozdrawiam.



Jan Matukin - Czw Lip 01, 2010 9:44 am
" />
">...Jednak nie wierzę, że nie poradzimy sobie jakoś z tym problemem...Ja jestem za...
Oczywiście "poradzimy sobie".
Jednak finały trzeba rozegrać zgodnie z przepisami.
Pozdrawiam.



Łukasz Jedlinski - Czw Lip 01, 2010 9:48 am
" />co do pchełek nie widze problem większosć jak Wiktor pisał ma indywidualne podest zmiesci nawet 15 zawodników a na pit stopie tez nie bedzie problemu z 12 wiec nie sądze zeby był to dla nas problem. Wiec Panie Janku wszystko w Pana rękach.

Pozdrawiam

Łukasz Jedliński



Michał Tronowski - Czw Lip 01, 2010 10:14 am
" />Tak sobie piszecie aby zwiekszyć ilość zawodników w 1 biegu. Zastanawia mnie jedno czy będziecie te modele w ogóle widzieć bo podobno kurzy się niemiłosiernie.



Łukasz Jedlinski - Czw Lip 01, 2010 10:16 am
" />nie panikuj Misiek będzie Pan zadowolony niedaleko jest straż najwyżej sie poleje wczoraj powstał taki pomysł podczas wieczornego spotkania na torze dlatego Mrożer pozwoli sobie zapytać innych zawodników jesli nie niemna problemu pojade po pół finałach do domu he he



kamilolo - Czw Lip 15, 2010 9:26 pm
" />tor.fora.pl zapraszam tor modlinska
Powered by WordPress, ©