ďťż
Gaśnie od puszczania gazu




Karol Janiak - Pon Sty 16, 2006 5:21 pm
" />Witam

Mam taki proble- Jak jade na większym gazie i puszcze gaz lub zachamuje to model gaśnie? Co przykręcić/odkręcić żeby to zniknęło?

Z góry dzięki




Dawid Głowacki - Pon Sty 16, 2006 5:51 pm
" />Zapewne serwo zamyka calkowicie przepustnice, dzieki czemu silnik nie dostaje paliwa i gasnie. Musisz wkręcić (na początek 1 obrót) śrubkę, która odpowiada za maxymalne zamknięcie przepustnicy. Znajduje sie ona w gaźniku zaraz obok radiatora (taka ukosnie wkręcona)



Piotr Michalski - Pon Sty 16, 2006 6:02 pm
" />Lepiej zdjąć filtr powietrza i tak ustawić śrubę, żeby było otwarcie ok. 1-2mm.



Paweł Rzedzicki - Pon Sty 16, 2006 9:02 pm
" />Z tym 1-2 mm to nie ma reguly- jak mialem sava 25 to szparka minimalna byla, mniejsza niz 0,5 mm.
A jesli gasnie po ostrym gazie bez wzgledu na wcisniecie lub brak wcisniecia hamulca to bedzie mial za ubogo ustawiona LSN.
Czyli musisz wykrecic low speed needle- srubka ktora jest w osi przepustnicy. Na poczatku wykrec 1/4 obr a potem reguluj powoli po 1/8 obr. Jak przesadzisz i wykrecisz za duzo to bedzie gasl ale po chwili i ciezko ruszal. Jak za malo to bedzie gasl po ostrym gazowaniu i mial tendencje do przegrzewania sie.

Pozdro!!!




Tomasz Ostrowski - Pon Sty 16, 2006 9:48 pm
" />
">Zapewne serwo zamyka calkowicie przepustnice, dzieki czemu silnik nie dostaje paliwa i gasnie. Musisz wkręcić (na początek 1 obrót) śrubkę, która odpowiada za maxymalne zamknięcie przepustnicy. Znajduje sie ona w gaźniku zaraz obok radiatora (taka ukosnie wkręcona)

z tym jednym obrotem to nieco przesadziłeś



Tomasz Ostrowski - Pon Sty 16, 2006 9:50 pm
" />
">Z tym 1-2 mm to nie ma reguly- jak mialem sava 25 to szparka minimalna byla, mniejsza niz 0,5 mm.
A jesli gasnie po ostrym gazie bez wzgledu na wcisniecie lub brak wcisniecia hamulca to bedzie mial za ubogo ustawiona LSN.
Czyli musisz wykrecic low speed needle- srubka ktora jest w osi przepustnicy. Na poczatku wykrec 1/4 obr a potem reguluj powoli po 1/8 obr. Jak przesadzisz i wykrecisz za duzo to bedzie gasl ale po chwili i ciezko ruszal. Jak za malo to bedzie gasl po ostrym gazowaniu i mial tendencje do przegrzewania sie.

Pozdro!!!


sorry, ale jakoś mam wrażenie całkiem odwrotnie piszesz.
Przy uboegiej LSN po zdjęciu gazu silnik zostaje na wyższych obrotach i dopiero po czasie schodzi na jałowe. Jeśli jeszcze wykręci to będzie gasł na bank.



Paweł Rzedzicki - Wto Sty 17, 2006 6:59 am
" />I tu sie mylisz. W momencie gdy silnik pracuje na max obrotach i nagle zamkniesz przepustnice a mieszanka jest za uboga to silnik zdycha. Gdy jest za bogata to chwile chodzi a potem zwalnia coraz bardziej az zacznie zalewac i tez gasnie. Wyczucie tego momentu gdy nie jest za bogata ani za uboga to kwestia wprawy i cierpliwosci, ale sie da.
Tez na poczatku nie wierzylem instrukcji silnika MEGA ZX26 w sprawie regulacji. Ale szybko sie przekonalem ze to najlepszy sposob na ustawienie LSN. A co najciekawsze nie ma pozniej klopotow z przegrzewaniem sie silnika!!!



Piotr Michalski - Wto Sty 17, 2006 8:12 am
" />
">Z tym 1-2 mm to nie ma reguly- jak mialem sava 25 to szparka minimalna byla, mniejsza niz 0,5 mm.
Zgadza się, miałem to pisać bo też w niektórych silnikach mam mniejsze otwory, ale lepiej w tym przypadku dać więcej a potem obniżać.



Paweł Rzedzicki - Wto Sty 17, 2006 9:52 am
" />Tak jak mowisz Pioter, lepiej zaczac od wiekszej niz odwrotnie



Tomasz Ostrowski - Wto Sty 17, 2006 10:00 am
" />
">Tak jak mowisz Pioter, lepiej zaczac od wiekszej niz odwrotnie

jak dasz za mały to będzie gasł na jałowych i ciężko będzie odpalić.
Jak dasz za duży to albo będzie jechał na jałowych albo będzie go szarpać i clutch bell pójdzie się żenić



Karol Janiak - Wto Sty 17, 2006 10:34 am
" />Wielkie dzięki za pomoc, dzisiaj wyrególuje i wam powiem jak było
Powered by WordPress, ©