ďťż
Gaśnie od puszczania gazu
Karol Janiak - Pon Sty 16, 2006 5:21 pm " />Witam Mam taki proble- Jak jade na większym gazie i puszcze gaz lub zachamuje to model gaśnie? Co przykręcić/odkręcić żeby to zniknęło? Z góry dzięki Dawid Głowacki - Pon Sty 16, 2006 5:51 pm " />Zapewne serwo zamyka calkowicie przepustnice, dzieki czemu silnik nie dostaje paliwa i gasnie. Musisz wkręcić (na początek 1 obrót) śrubkę, która odpowiada za maxymalne zamknięcie przepustnicy. Znajduje sie ona w gaźniku zaraz obok radiatora (taka ukosnie wkręcona) Piotr Michalski - Pon Sty 16, 2006 6:02 pm " />Lepiej zdjąć filtr powietrza i tak ustawić śrubę, żeby było otwarcie ok. 1-2mm. Paweł Rzedzicki - Pon Sty 16, 2006 9:02 pm " />Z tym 1-2 mm to nie ma reguly- jak mialem sava 25 to szparka minimalna byla, mniejsza niz 0,5 mm. A jesli gasnie po ostrym gazie bez wzgledu na wcisniecie lub brak wcisniecia hamulca to bedzie mial za ubogo ustawiona LSN. Czyli musisz wykrecic low speed needle- srubka ktora jest w osi przepustnicy. Na poczatku wykrec 1/4 obr a potem reguluj powoli po 1/8 obr. Jak przesadzisz i wykrecisz za duzo to bedzie gasl ale po chwili i ciezko ruszal. Jak za malo to bedzie gasl po ostrym gazowaniu i mial tendencje do przegrzewania sie. Pozdro!!! Tomasz Ostrowski - Pon Sty 16, 2006 9:48 pm " /> ">Zapewne serwo zamyka calkowicie przepustnice, dzieki czemu silnik nie dostaje paliwa i gasnie. Musisz wkręcić (na początek 1 obrót) śrubkę, która odpowiada za maxymalne zamknięcie przepustnicy. Znajduje sie ona w gaźniku zaraz obok radiatora (taka ukosnie wkręcona) z tym jednym obrotem to nieco przesadziłeś Tomasz Ostrowski - Pon Sty 16, 2006 9:50 pm " /> ">Z tym 1-2 mm to nie ma reguly- jak mialem sava 25 to szparka minimalna byla, mniejsza niz 0,5 mm. A jesli gasnie po ostrym gazie bez wzgledu na wcisniecie lub brak wcisniecia hamulca to bedzie mial za ubogo ustawiona LSN. Czyli musisz wykrecic low speed needle- srubka ktora jest w osi przepustnicy. Na poczatku wykrec 1/4 obr a potem reguluj powoli po 1/8 obr. Jak przesadzisz i wykrecisz za duzo to bedzie gasl ale po chwili i ciezko ruszal. Jak za malo to bedzie gasl po ostrym gazowaniu i mial tendencje do przegrzewania sie. Pozdro!!! sorry, ale jakoś mam wrażenie całkiem odwrotnie piszesz. Przy uboegiej LSN po zdjęciu gazu silnik zostaje na wyższych obrotach i dopiero po czasie schodzi na jałowe. Jeśli jeszcze wykręci to będzie gasł na bank. Paweł Rzedzicki - Wto Sty 17, 2006 6:59 am " />I tu sie mylisz. W momencie gdy silnik pracuje na max obrotach i nagle zamkniesz przepustnice a mieszanka jest za uboga to silnik zdycha. Gdy jest za bogata to chwile chodzi a potem zwalnia coraz bardziej az zacznie zalewac i tez gasnie. Wyczucie tego momentu gdy nie jest za bogata ani za uboga to kwestia wprawy i cierpliwosci, ale sie da. Tez na poczatku nie wierzylem instrukcji silnika MEGA ZX26 w sprawie regulacji. Ale szybko sie przekonalem ze to najlepszy sposob na ustawienie LSN. A co najciekawsze nie ma pozniej klopotow z przegrzewaniem sie silnika!!! Piotr Michalski - Wto Sty 17, 2006 8:12 am " /> ">Z tym 1-2 mm to nie ma reguly- jak mialem sava 25 to szparka minimalna byla, mniejsza niz 0,5 mm. Zgadza się, miałem to pisać bo też w niektórych silnikach mam mniejsze otwory, ale lepiej w tym przypadku dać więcej a potem obniżać. Paweł Rzedzicki - Wto Sty 17, 2006 9:52 am " />Tak jak mowisz Pioter, lepiej zaczac od wiekszej niz odwrotnie Tomasz Ostrowski - Wto Sty 17, 2006 10:00 am " /> ">Tak jak mowisz Pioter, lepiej zaczac od wiekszej niz odwrotnie jak dasz za mały to będzie gasł na jałowych i ciężko będzie odpalić. Jak dasz za duży to albo będzie jechał na jałowych albo będzie go szarpać i clutch bell pójdzie się żenić Karol Janiak - Wto Sty 17, 2006 10:34 am " />Wielkie dzięki za pomoc, dzisiaj wyrególuje i wam powiem jak było |