ďťż
Gdzie kupie Tornado
rcmania - Sob Sty 01, 2005 3:08 pm " />Witka jak w temacie gdzie kupie paliwo firmy Tornado u mnie w wawie w zadnym sklepie nie maja takiego paliwa ,a nowet nigdy w zyciu o tkim paliwe nie słyszeli Mariusz Nowakowski - Sob Sty 01, 2005 3:26 pm " />Wiem ze niedlugo ma byc u Rojny tornado... Co ty gadasz jak mogli nie słyszesc o tym paliwie!! Jacek Żurek - Sob Sty 01, 2005 3:35 pm " />http://www.rojna.pl rcmania - Sob Sty 01, 2005 3:47 pm " />nie daleko mnie sa 2sklepy w jednym powiedzial ze nie sciagaja takiego paliwa a w drugi facet powiedzial ze nie ma takiego paliwa i zebym sprawdził nazwe tego paliwa bo się pomyliłem Adrian Kopeć - Sob Sty 01, 2005 3:47 pm " />www.schmeissner.com.pl chyba najtaniej (moge sie mylić) 16% ma byc teraz gdzies po nowym roku 25% mają na bierząco Paweł W - Sob Sty 01, 2005 4:23 pm " />Witam Tu jest tornado http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/5/0/78/ Adrian Kopeć - Sob Sty 01, 2005 4:30 pm " />rcmania jakie paliwo potrzebujesz ??ile % rcmania - Sob Sty 01, 2005 4:40 pm " />16% rcmania - Sob Sty 01, 2005 4:40 pm " />16% Mariusz Nowakowski - Sob Sty 01, 2005 4:54 pm " />ja tez czekam na TORNADO 16%...A odchodząc od tematu to co sadzice o ModelTechnicsie?? Adrian Kopeć - Sob Sty 01, 2005 5:01 pm " />jest tanszy ale gorszy silnik sie bardziej grzeje Pawlas - Sob Sty 01, 2005 6:00 pm " />Tornado jest na rojnie (www.rojna.pl narazie mają inwentaryzacje do 5 stycznia i strona jest nie czynna :\) i na www.shmeissner.com.pl. A co do model technics to wiem że jest tańsze ale nie wiem które lepsze (model w drodze:-)). Tomasz Łuczyński - Sob Sty 01, 2005 6:11 pm " /> ">Tornado jest na rojnie (www.rojna.pl narazie mają inwentaryzacje do 5 stycznia i strona jest nie czynna :\) i na www.shmeissner.com.pl. A co do model technics to wiem że jest tańsze ale nie wiem które lepsze (model w drodze:-)). Lepsze jest Tornado Pawlas - Sob Sty 01, 2005 6:13 pm " />Aha to jush wiem które lepsze a teraz pytanie: Dlaczego lepsze jest Tornado??? Tomasz Łuczyński - Sob Sty 01, 2005 6:38 pm " />Wiem z doswiadczenia... Na 16% nitro Tornado model chodzi tak jak na 20% Model Technics... Na Tornado silnik ma mniejsza temperature pracy... Pawlas - Sob Sty 01, 2005 6:41 pm " />Aha dzieki:-) Paweł W - Sob Sty 01, 2005 6:58 pm " />Witam Ale jest jeszcze Runner Time kupić go można na http://www.defenateam.pl/produkty/paliwo/paliwo.htm Artur Dzierzęcki - Śro Sty 05, 2005 12:46 pm " /> ">Aha to jush wiem które lepsze a teraz pytanie: Dlaczego lepsze jest Tornado??? Właśnie , dlaczego jest lepsze?????? Adam Jaszczurowski - Czw Sty 06, 2005 12:26 am " />zapewnia rowniejsza prace, zauwazalny wzrost osiagow i spadek temperatury pracy. Osobiscie to sprawdzilem ŻYLETA - Czw Sty 06, 2005 10:44 am " /> ">zapewnia rowniejsza prace, zauwazalny wzrost osiagow i spadek temperatury pracy. Osobiscie to sprawdzilem Czegoś tu nie rozumiem... Teoria powinna być poparta doświadczeniem i praktyką. A gdzie indziej można ją nabyć, jak nie na zawodach? Piszesz, że osobiście to sprawdziłeś...Gdzie??? Osiągów nie da się sprawdzić na parkingu przed blokiem. Jacek Żurek - Czw Sty 06, 2005 11:10 am " />dobra riposta Michał Bugajski - Czw Sty 06, 2005 1:59 pm " /> ">Czegoś tu nie rozumiem... Teoria powinna być poparta doświadczeniem i praktyką. A gdzie indziej można ją nabyć, jak nie na zawodach? Piszesz, że osobiście to sprawdziłeś...Gdzie??? Osiągów nie da się sprawdzić na parkingu przed blokiem. osiagi mozesz sprawdzic np na hamowimi.... ale nie wiem czy takie sa w polsce.... a predkosci mozna radarem spr. jezeli to mial Adam na mysli to sie z nim zgadzam. uparliscie ze ze na zawodach mozna wszystko zrobic..... eh..... bo zawody sa najwazniejsze... Jacek Żurek - Czw Sty 06, 2005 4:36 pm " />można też w labolatorium ŻYLETA - Czw Sty 06, 2005 4:58 pm " /> ">Czegoś tu nie rozumiem... Teoria powinna być poparta doświadczeniem i praktyką. A gdzie indziej można ją nabyć, jak nie na zawodach? Piszesz, że osobiście to sprawdziłeś...Gdzie??? Osiągów nie da się sprawdzić na parkingu przed blokiem. osiagi mozesz sprawdzic np na hamowimi.... ale nie wiem czy takie sa w polsce.... a predkosci mozna radarem spr. jezeli to mial Adam na mysli to sie z nim zgadzam. uparliscie ze ze na zawodach mozna wszystko zrobic..... eh..... bo zawody sa najwazniejsze... Nikt nie twierdzi, że zawody są najważniejsze. Jak ktoś chce pobawić się pod blokiem - ok. Ale wydajności, efektywności i jakości paliwa nie sprawdzi się bardziej, niż na zawodach. Gdy kupuje się samochód, to ma się świadomość, że przechodził on wszelkie testy w "sztucznych" warunkach. Ale o prawdziwej jego wartości dowiadujemy się w praktyce - na ulicy. Co z tego, że na hamowni silnik ma dobre osiągi, gdy na torze, w prawdziwym wyścigu może się nie sprawdzić. Dlatego wydaje mi się, że kompetentymi osobami do wypowiadania się na temat pracy silnika i tego, na czym najlepiej się jeździ są zawodnicy, których wypowiedzi i opinie poparte są doświadczeniem i osiąganymi wynikami. Adam Jaszczurowski - Czw Sty 06, 2005 5:04 pm " />Wcale nie na zawodach, wole przed zawodami sobie na ten przyklad ustawic zbieznosc i katy kol, bo na zawodach juz nie ma czasu na poprawki. A jak to moglem sprawdzic a w taki sposob ze przesiadajac sie z paliwa blue thunder na tornado nie odczulem zamulenia podczas dodania gazu, oraz spadek temperatury (zeby to zmierzyc uzywa sie termometru a nie zawodow). A mowisz ze bawie sie pod blokiem, powiem szczerze wole sie bawic 1/8 buggy pod blokiem niz scigac sie quasi wyscigowka typu TL-01 ŻYLETA - Czw Sty 06, 2005 5:37 pm " /> ">Wcale nie na zawodach, wole przed zawodami sobie na ten przyklad ustawic zbieznosc i katy kol, bo na zawodach juz nie ma czasu na poprawki. A jak to moglem sprawdzic a w taki sposob ze przesiadajac sie z paliwa blue thunder na tornado nie odczulem zamulenia podczas dodania gazu, oraz spadek temperatury (zeby to zmierzyc uzywa sie termometru a nie zawodow). A mowisz ze bawie sie pod blokiem, powiem szczerze wole sie bawic 1/8 buggy pod blokiem niz scigac sie quasi wyscigowka typu TL-01 1. Model ustawia się indywidualnie do każdego toru. Nie da się tego zrobić teoretycznie i na wyczucie. Trzeba dużo czasu i treningów na danym torze, by przystosować do niego samochód i osiągnąć na nim dobry wynik. 2. To samo dotyczy silnika. Silnik ustawiamy podczas trennigu na zawodach. Warunki atmosferyczne (temp., wilgotność powietrza) w danym momencie mają ogromne znaczenie i duży wpływ na osiągi. Nie da się tego zrobić jakiś czas przed zawodami. 3. Każda zmiana paliwa wymaga gruntownych zmian w ustawieniach silnika. Prawidłowo mogą to zrobić tylko doświadczeni zawodnicy. Oceń sam, jakie paliwo preferują zawodnicy na zawodach... http://www.mytsn.com/publ/publ.asp?pid=10588 Michał Bugajski - Czw Sty 06, 2005 5:54 pm " />dobra to ja sie nieodzywam bo i tak moje zdanie sie nieliczy,(nie jestem zawodnikiem, i tak chyba niebede bo mam model niemieszczacy sie w zadnej klasie, jak pojade na zawody to jedynie bede mogl w wolnym czasie po torze pojezdzic, o ile bedzie taka mozliwosc) liczy sie tylko zdanie zawodnikow, ale ok niekłóce sie.... ktorzy uwazaja ze niektore modele to zabawki... dla mnie wszytskie modele to zabawki dla duzych chlopcow, jedne drozsze inne tansze... i tyle....ja tez jak Adam wole bawic sie buggy czy MT niz startowac w zawodach TL-01...niechce nikogo wrazic i niezamierzam wywolywac tym postem jakis klótni... Pawlas - Czw Sty 06, 2005 5:56 pm " />Zgadzam sie z przedmówcą Adam Jaszczurowski - Czw Sty 06, 2005 6:10 pm " />Zrobisz jak uwazasz ale ja wole miec samochod ustawiony, i dokonac tylko subtelnych zmian tak samo w ustawieniach samochodu jak i silnika. Z tego co mowisz to Serpent sam nie zna sie na tym, bo maja bazowe ustawienia, ktore mozna delikatnie dostroic do toru, podobnie jest z silnikiem. A nie mowie ze nie wyregulowalem silnika po zmianie, tylko ze bez zadnej zmiany byly takie efekty. A bez obrazy ale polska nie jest dla mnie wyznacznikiem dobrego sprzetu itd. Spojrz na IFMAR ROAR i inne federacje, akurat wygrywa O'Donnel i Trinity monster horse power platinum. Natomiast w europie jest popularny Tornado, przynajmniej wedlug Kyosho (ta wiadomosc biore z ich gazety z niemiec) *edit: A swoja droga, po kilku przejazdach na danym torze mozna sobie zapisac ustawienia i ustawic samochod na dlugo przed zawodami. A na samych zawodach dokonac zmiany np: ogumienia. Jacek Żurek - Czw Sty 06, 2005 6:14 pm " />Ponieważ na forum jest podział między zawodników i hobbystów to stwierdziliśmy aby forum przebudować. Powstał nowy dział tylko dla zawodników. Mam nadzieje, że ograniczy to niepotrzebne kłótnie. Pozdrawiam Wszystkich Administrator Forum ŻYLETA - Czw Sty 06, 2005 6:24 pm " />Nilkt nikogo nie zmusza do bycia zawodnikiem i startów w zawodach. Na pewne tematy powinni się jednak wypowiadać kompetentni ludzie. Pozdrawiam Michał Bugajski - Czw Sty 06, 2005 6:28 pm " /> ">Mam nadzieje, że ograniczy to niepotrzebne kłótnie. Pozdrawiam Wszystkich Ja rowniez tez mam taka nadzieje, jak i rowniez ze kiedys sie spotkamy na jakis zawodach i pogadamy live, rowniez pozdrawiam Tomasz Łuczyński - Czw Sty 06, 2005 6:54 pm " /> ">...Każda zmiana paliwa wymaga gruntownych zmian w ustawieniach silnika. Prawidłowo mogą to zrobić tylko doświadczeni zawodnicy... troszke sie chyba zagalopowalas ">Nilkt nikogo nie zmusza do bycia zawodnikiem i startów w zawodach. Na pewne tematy powinni się jednak wypowiadać kompetentni ludzie. Pozdrawiam Napewno sie zagalopowalas... Z ta gruntowna zmiana ustawien silnika to nie zawsze tak jest... czasem wystarczy mala korekta... Wyobraz sobie ze nawet jezdzac "na parkingu pod blokiem" (moze w to nie uwierzysz, ale nawet kiedys zjechalem na trawe moim bagusem ) czasami reguluje sie silniki... Jak jezdzimy to jezdzimy... a nie toczymy sie I podejrzewam ze nieraz autko dostaje w tylek tak jak na zawodach... I prawdopodobienstwo ze mam wyregulowany "prawidlowo" silnik jest takie samo ze "prawidlowo" wyregulowany silnik ma ktorys z zawodnikow. Chociaz oczywiscie ktos zaraz powie ze nie... Ze kazdy zawodnik jest RC wyrocznia, a kazdy "smigacz boiskowy" powinien z blaganiem na kolanach do niego na regulacje udac, bo sam nie jest w stanie nawet "prawidlowo" odpalic silnika... Oczywiscie z tonu wypowiedzi niektorych Zawodnikow wnioskuje, ze oczywiscie sa takimi najbardziej kompetentnymi, wszechwiedzacymi i doswiadczonymi osobami... ">Ponieważ na forum jest podział między zawodników i hobbystów to stwierdziliśmy aby forum przebudować. Powstał nowy dział tylko dla zawodników. Mam nadzieje, że ograniczy to niepotrzebne kłótnie. Pozdrawiam Wszystkich Administrator Forum Nie chodzi o zadne klotnie tylko o delikatnie mowiac zarozumialstwo niektorych Zawodnikow - niektorych bo jest kilku ktorzy zasluguja na szacunek, nie ze wzgledu na to ze sa Zawodnikami, tylko ze wzgledu na to co soba reprezentuja... Nie poznalismy sie na zywo, wiec tak do konca nie wiemy co kazdy potrafi... Mowie tu o regulacjach, ustawianiu itp... Jacku, nie uwaszasz ze niektorzy Zawodnicy sami staraja sie tworzyc te podzialy (nie mowi o fizycznym podziale forum) i prowokuja klotnie? Zeby bylo jasne: Nie uwazam sie za najbardziej kompetentna i doswiadczona osoba w kwestii autek RC... Artur Dzierzęcki - Czw Sty 06, 2005 7:14 pm " /> ">Zrobisz jak uwazasz ale ja wole miec samochod ustawiony, i dokonac tylko subtelnych zmian tak samo w ustawieniach samochodu jak i silnika. Z tego co mowisz to Serpent sam nie zna sie na tym, bo maja bazowe ustawienia, ktore mozna delikatnie dostroic do toru, podobnie jest z silnikiem. A nie mowie ze nie wyregulowalem silnika po zmianie, tylko ze bez zadnej zmiany byly takie efekty. A bez obrazy ale polska nie jest dla mnie wyznacznikiem dobrego sprzetu itd. Spojrz na IFMAR ROAR i inne federacje, akurat wygrywa O'Donnel i Trinity monster horse power platinum. Natomiast w europie jest popularny Tornado, przynajmniej wedlug Kyosho (ta wiadomosc biore z ich gazety z niemiec) *edit: A swoja droga, po kilku przejazdach na danym torze mozna sobie zapisac ustawienia i ustawic samochod na dlugo przed zawodami. A na samych zawodach dokonac zmiany np: ogumienia. Adaś co ty wiesz o Serpencie? Wiesz tyle co zobaczysz i poczytasz. Nie pisz takich głupot że oni nie potrafią robić modeli i z tymi ustawieniami to nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Co znaczy niewielkie dostrojenia? Wszystko w tych modelach można ustawić , trzeba tylko wiedziec co i to umieć.Jeżeli dla Ciebie Kyosho jest firmą bardzo rozwojową to nikt Ci nie broni tak myśleć. Prawda jest niestety inna. Ich modele to sa niestety podróbki ale nie będę Ci tego udowadniał. Pierwsze trendy zawsze wprowadzał Serpent a inni to klonowali. Odrębna sprawą są kierowcy fabryczni których sobie po prostu kupowali a pierwsze kroki i tak wszyscy stawiali w Serpencie. Następna sprawa to paliwo. Rody Roem to: 3 x Mistrza Świata, 13 x Mistrz Europy- cos więcej trzeba dodawać? Tych osób także nie trzeba przedstawiać: Ron Paris, Alberto Picco, Mario Rossi Cytat: Olej rycynowy jest najlepszym dostępnym olejem dla silników samochodowych rc … Oni zgadzają się z tą opinią. Pan Mario Rossi produkuje silniki (Novarossi), które Panowie z JP trochę przerabiają. Firma JP jest dystrybutorem paliwa Tornado we Francji więc trudno żeby pisali coś innego o swoim paliwie. Napisałeś że Tornado stabilizuje pracę itd... A z czym porównałeś to paliwo? Czy miałeś okazję sprawdzenia RunnerTime? Skąd wiesz że nie okazałoby sie lepsze? Wielu z was czyta , czasami nie rozumie i przerabia słowa innych . Doświadczenia nie da sie kupić i jest to znacznie cenniejsze od trendów. Napisałem swoja opinię na temat paliw , podparłem to bardzo wiarygodnymi żródłami a każdy z was sam podejmie wybór. W połowie sezonu zmieniłem paliwo z Tornado na RunnerTime i odczułem polepszenie pracy silnika . jeszcze odnośnie tego że Serpent ,, nie umie robić...,, Mistrzostwa Europy 2004 w Austrii IC 10: na 150 modeli – 70szt. S710 (kyosho kilka szt.) zwycięstwo S710 i paliwo Runner Time I dla mnie jest to dowód na jakość sprzętu. Tomasz Łuczyński - Czw Sty 06, 2005 7:22 pm " /> ">Napisałeś że Tornado stabilizuje pracę itd... A z czym porównałeś to paliwo? Czy miałeś okazję sprawdzenia RunnerTime? Skąd wiesz że nie okazałoby sie lepsze? Wielu z was czyta , czasami nie rozumie i przerabia słowa innych . Doświadczenia nie da sie kupić i jest to znacznie cenniejsze od trendów. Napisałem swoja opinię na temat paliw , podparłem to bardzo wiarygodnymi żródłami a każdy z was sam podejmie wybór. W połowie sezonu zmieniłem paliwo z Tornado na RunnerTime i odczułem polepszenie pracy silnika . Artku, chodzilo o stabilniejsza prace silnika i nizsze temperatury pracy w porownianu do Model Technics... Zeby bylo jasne, nie probowalem RunnerTime ale tez nie twierdze czy bylby gorszy czy lepszy od Tornado... Co do doswiadczenia to wydaje mi sie jednak ze jakies doswiadczenie (czasem nawet duze) mozna zdobyc jezdac jak to niektorzy mowia "na parkingu"... Trzeba sluchac tych ktorzy wiedza wiecej, szukac samemu informacji, sprawdzac na wlasnej skorzer i wyciagac z tego wnioski. Doswiadczenia nie mozna zdobyc tylko nie jezdzac... A po to jezdze "na parkingu" zeby choc troche nauczyc sie jezdzic... jakby mi kiedys wpadlo do glowy sprobowac w zawodach... Jacek Żurek - Czw Sty 06, 2005 7:24 pm " />Jeżeli chodzi o zarozumialstwo to nawet mi się oberwało na forum. Czasami zawodnicy tacy jak ja prowokują do awantury, a to dlatego, że mają bardzo duże doświadczenie i wiedzę. Mnie najbardziej denerwuje to, że stali użytkownicy forum mający kilka tysięcy postów piszą głupoty. Wydaje mi się, że konstruktywna, acz niekiedy szorstka dyskusja jest dozwolona. Oczywiście przy zachowaniu minimum kultury. Temat paliwa w którym na początku uczestniczyłem rozwinął się w kierunku bardzo profesjonalnym. Mimo wszystko jestem zadowolony z Waszych wypowiedzi. Poziom poruszanych tematów wzrasta. Nie są to już puste posty które nabijają liczniki. Podawane są konkretne argumenty. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam Artur Dzierzęcki - Czw Sty 06, 2005 7:27 pm " /> ">Napisałeś że Tornado stabilizuje pracę itd... A z czym porównałeś to paliwo? Czy miałeś okazję sprawdzenia RunnerTime? Skąd wiesz że nie okazałoby sie lepsze? Wielu z was czyta , czasami nie rozumie i przerabia słowa innych . Doświadczenia nie da sie kupić i jest to znacznie cenniejsze od trendów. Napisałem swoja opinię na temat paliw , podparłem to bardzo wiarygodnymi żródłami a każdy z was sam podejmie wybór. W połowie sezonu zmieniłem paliwo z Tornado na RunnerTime i odczułem polepszenie pracy silnika . Artku, chodzilo o stabilniejsza prace silnika i nizsze temperatury pracy w porownianu do Model Technics... Zeby bylo jasne, nie probowalem RunnerTime ale tez nie twierdze czy bylby gorszy czy lepszy od Tornado... Co do doswiadczenia to wydaje mi sie jednak ze jakies doswiadczenie (czasem nawet duze) mozna zdobyc jezdac jak to niektorzy mowia "na parkingu"... Trzeba sluchac tych ktorzy wiedza wiecej, szukac samemu informacji, sprawdzac na wlasnej skorzer i wyciagac z tego wnioski. Doswiadczenia nie mozna zdobyc tylko nie jezdzac... Oczywiście , z ModelTechnicsem nawet uryna po dobrym pijaństwie będzie lepsza. To tak żartem. A troche z waszej półki. Jakie obecnie sa dobre ( nie pisze najlepsze) paliwa do Buggy? ŻYLETA - Czw Sty 06, 2005 7:27 pm " /> ">...Każda zmiana paliwa wymaga gruntownych zmian w ustawieniach silnika. Prawidłowo mogą to zrobić tylko doświadczeni zawodnicy... troszke sie chyba zagalopowalas ">Nilkt nikogo nie zmusza do bycia zawodnikiem i startów w zawodach. Na pewne tematy powinni się jednak wypowiadać kompetentni ludzie. Pozdrawiam Napewno sie zagalopowalas... Z ta gruntowna zmiana ustawien silnika to nie zawsze tak jest... czasem wystarczy mala korekta... Wyobraz sobie ze nawet jezdzac "na parkingu pod blokiem" (moze w to nie uwierzysz, ale nawet kiedys zjechalem na trawe moim bagusem ) czasami reguluje sie silniki... Jak jezdzimy to jezdzimy... a nie toczymy sie I podejrzewam ze nieraz autko dostaje w tylek tak jak na zawodach... I prawdopodobienstwo ze mam wyregulowany "prawidlowo" silnik jest takie samo ze "prawidlowo" wyregulowany silnik ma ktorys z zawodnikow. Chociaz oczywiscie ktos zaraz powie ze nie... Ze kazdy zawodnik jest RC wyrocznia, a kazdy "smigacz boiskowy" powinien z blaganiem na kolanach do niego na regulacje udac, bo sam nie jest w stanie nawet "prawidlowo" odpalic silnika... Oczywiscie z tonu wypowiedzi niektorych Zawodnikow wnioskuje, ze oczywiscie sa takimi najbardziej kompetentnymi, wszechwiedzacymi i doswiadczonymi osobami... ">Ponieważ na forum jest podział między zawodników i hobbystów to stwierdziliśmy aby forum przebudować. Powstał nowy dział tylko dla zawodników. Mam nadzieje, że ograniczy to niepotrzebne kłótnie. Pozdrawiam Wszystkich Administrator Forum Nie chodzi o zadne klotnie tylko o delikatnie mowiac zarozumialstwo niektorych Zawodnikow - niektorych bo jest kilku ktorzy zasluguja na szacunek, nie ze wzgledu na to ze sa Zawodnikami, tylko ze wzgledu na to co soba reprezentuja... Nie poznalismy sie na zywo, wiec tak do konca nie wiemy co kazdy potrafi... Mowie tu o regulacjach, ustawianiu itp... Jacku, nie uwaszasz ze niektorzy Zawodnicy sami staraja sie tworzyc te podzialy (nie mowi o fizycznym podziale forum) i prowokuja klotnie? Zeby bylo jasne: Nie uwazam sie za najbardziej kompetentna i doswiadczona osoba w kwestii autek RC... Nigdy nie wypowiadałam sie na ściśle techniczne tematy, bo uważam, że są ludzie mądrzejsi ode mnie, którzy mają znacznie więcej do powiedzenia. Jestem uważnym obserwatorem i liczę się ze zdaniem innych...ale tylko tych, których opinie warte są wysłuchania. Zwracałam tylko uwagę, że niektórzy nie powinni zbytnio eksponować swoich opinii, bo nie zawsze są one zgodne z prawdą i obiektywne. Niewielu "prawdziwych" zawodników wypowiada sie niestety na tym forum. Zazwyczaj są to porostu przepychanki słowne bez większej wartości. Podyskutuj z Arturem...zobaczymy, co masz do powiedzenia... (bez obrazy) Jacek Żurek - Czw Sty 06, 2005 7:30 pm " />Niestety niewiele jest osób które mogą z Arturem porozmawiać. No chyba, że potrzebują pomocy bo sami sobie nie potrafią poradzić. Tomasz Łuczyński - Czw Sty 06, 2005 7:44 pm " /> ">Nigdy nie wypowiadałam sie na ściśle techniczne tematy, bo uważam, że są ludzie mądrzejsi ode mnie, którzy mają znacznie więcej do powiedzenia. Jestem uważnym obserwatorem i liczę się ze zdaniem innych...ale tylko tych, których opinie warte są wysłuchania. Zwracałam tylko uwagę, że niektórzy nie powinni zbytnio eksponować swoich opinii, bo nie zawsze są one zgodne z prawdą i obiektywne. Niewielu "prawdziwych" zawodników wypowiada sie niestety na tym forum. Zazwyczaj są to porostu przepychanki słowne bez większej wartości.Podyskutuj z Arturem...zobaczymy, co masz do powiedzenia... (bez obrazy) Rowniez bez obrazy : nie twierdze ze wypowiadalas sie w tematach technicznych. Co do naszych opinii... Moze nie zawsze sa zgodne z prawda... Ale wtedy jest pole do popisu dla Was... Nie do dawania nam do zrozumienia ze nic nie wiemy i mamy siedziec cicho, tylko do wyprowadzenia nas z bledu... Dyskusja jest ok, byle konstruktywna. Kazdemu moze sie cos wydawac i kazdy moze miec swoje subiektywne spojrzenie na cos... Nie kazdy zawodnik jest wszechwiedzacy i nie kazdy smigacz boiskowy to tuman. ">Podyskutuj z Arturem...zobaczymy, co masz do powiedzenia... Mam taka nadzieje, ze kiedys bede mial okazje spotkac sie i podyskutowac nie tylko z Arturem, ale i reszta Zawodnikow... I chetnie sie czegos od nich dowiem. I mam tylko nadzieje ze podejda do mnie normalnie, po ludzku, a nie patrzac z gory beda tylko dawac mi do zrozumienia ze sie nie znam. Wojciech Żywiński - Czw Sty 06, 2005 9:17 pm " />Witam! Arturze D.Z całym szacunkiem,ale żle zrozumiałeś Adama.Przeczytaj dokładnie,Adam nie napisał,że Serpent nie potrafi robić modeli!Adam pisał do ZYLETY "z tego co mówisz to Serpent nie wie co robi" Adam przecież od początku polecał mi Serpenta,a mówiąc o subtelnych ustawieniach miał na myśli rady Serpenta opisane w setupie dotyczące ustawień podstawowych od,których zalecają robienie właśnie subtelnych zmian w ustawieniach i zapisywanie ich po to aby się w nich nie pogubić.Wiadomo,że w Serpencie da się ustawić praktycznie wszystko. JA RÓWNIEŻ ZDECYDOWAŁEM SIĘ NA PALIWO RUNNER TIME Adam Jaszczurowski - Czw Sty 06, 2005 9:56 pm " />Dokladnie, chodzilo mi o tym ze mam wlasnie przed nosem Setup Book serpenta ktory tlumacze, i jest czesc A ktora (to cytat): describes default settings for your 710, czyli podaje bazowe ustawienie, a wedlug ZAWDODNIKA ŻYLETY nie ma czegos takiego bo to sie na torze ustawia, przynajmniej zawodnicy tak robia. Nigdy nie powiedzialem ze Tornado jest lepsze od Runner Time, tak jak zostalo zauwazone, porownanie wczesniejsze bylo o model techniku, a w miedzyczasie mialem szanse wyprobowac jeszcze blue thunder, ale mniejsza o to. Serpenta jako jednego z bardzo niewielu uwazam za bardzo dobra marke, razem z Mugenem. Aha i jak sam Żyleta zauwazyles niewielu prawdziwych zawodnikow udziela sie na forum, nie kazdy kto startuje na zawodach ma niesamowite doswiadczenie, To niech mi ktos powie od czego jest zalezne tak szeroko postrzegane doswiadczenie? Od czasu jak dlugo sie jezdzi czy jak dlugo sie jezdzi na zawodach? Najwyrazniej tego nie widac ale naprawde szanuje prawdziwych zawodnikow, jak chociazby raz widzialem kiedy ArturD dublowal przeciwnikow z wyraznie (na prostej) mocniejszymi silnikami, ale widac bylo w tym kunszt techniczny. Chodzi mi tylko o jedna rzecz to ze nie jezdze na zawodach nie znaczy ze sie nie znam, to nie jest zadna pycha, lub chwalenie sie, ale juz tez troche czasu z autami spedzilem. Artur Dzierzęcki - Pią Sty 07, 2005 5:50 am " />Jeszcze się nie zdarzyło żebym komuś nie pomógł i nie należę do tych co ,, wyżej sraja jak d... maja,, Wymieniliśmy poglądy , każdy ma swoje a co do tych ustawien to każdy zawodnik rangi międzynarodowej tworzy bazę ustawień.Dzięki temu oszczędza sie czas i jest mozliwość analizowania ustawień i doboru opon. Tak jest na całym świecie. Pozdrawiam P.S. Jutro docieram Megę z 21 Race na śmigle. Napiszę spostrzeżenia. Adam Jaszczurowski - Pią Sty 07, 2005 8:41 am " />Moze i kyosho sa podrobki, ale chyba im to wychodzi patrzac na wyniki IFMAR 1 1 Adrien Bertin Kyosho V one RRR 190 1:00:18.060 2 4 Takaaki Shimo Kyosho V one RRR 188 1:00:03.406 3 10 Chris Tosolini Kyosho V one RRR 185 1:00:14.165 4 3 Josh Cyrul Kyosho V one RRR 184 1:00:03.562 5 8 Ken Furukawa Kyosho V one RRR 184 1:00:08.186 6 9 Mark Green Serpent 710 183 1:00:01.292 7 2 Francesco Tironi Kyosho V one RRR 182 1:00:03.815 8 5 David Spashett Kyosho V one RRR 179 1:00:12.428 9 7 Michael Salven Serpent 710 167 1:00:07.089 10 6 Teddy Syach Kyosho V one RRR 124 1:00:10.222 Wojciech Żywiński - Pią Sty 07, 2005 8:46 am " />I tak właśnie jest!Jesteś pierwszą osobą Z ZAWODNIKÓW,która nakierowała mnie na właściwy tor kiedy stanąłem przed doborem modelu (Grand Prix Nowy Sącz),a póżniej zawsze służyłeś dobrą radą i tak jest do dziś! Tak Trzymać! Adam Jaszczurowski - Pią Sty 07, 2005 8:50 am " />W pelni sie zgadzam, i nie mowie ze kyosho jest lepsze niz serpent, ze novarossi lepsze niz sirio czy tez ze tornado lepsze niz runner time, juz zdazylem zauwazyc ze "lepszosc" jest wzgledna jesli chodzi o ten sport, jak to zawsze mowie to jest kwestia kierujacego. Tylko sam przyznales ze kazdy zawodnik ma pewne ustawienia ktore najlepiej sie sprawdzaja na danym torze i ustawia auto wczesniej. A teraz Żyleta moze mi powiesz, jak mam ustawiac auto na torze to kiedy ja mam miec czas na zalanie amorow, i dyfrow innym olejem, kiedy mam zmienic mocowanie wachaczy zeby zmienic zbieznosc?? Osobiscie wole tego nie robic jesli nie musze na stoliku obok toru. ŻYLETA - Pią Sty 07, 2005 11:31 am " />Dlaczego nie przedstawiłeś wyników z ostatnich kilku lat, wielu imprez, z czasów, gdy samochodami on road Kyosho jeździło się dla rozrywki pod blokiem? Jeszcze dwa lata temu nie było o nich słychać na zawodach, a zawodnicy, którzy teraz jeżdżą modelami Kyosho jeździli dla Serpenta. O marce firmy nie świadczą jednostkowe wyniki z ostatnich miesięcy, ale osiągnięcia i sukcesy z wielu lat... A tak poza tym... Zawodnicze modele spalinowe on road nie posiadają dyfrów smarowanych olejem, a zmiana mocowania wahaczy nie ma bezpośredniego wpływu na zmainę zbieżności kół. Pozdrawiam Adam Jaszczurowski - Pią Sty 07, 2005 11:59 am " />a kiedy ja mowilem ze jezdze on road. Jestem calkowicie off-road i dlatego to co mowisz nie sprawdza sie, jak widac we wszystkich sytuacjach. A zmiana mocowania wachaczy w buggy moze zmienic kat pochylenia kol o nawet 2-3 stopnie. Pozatym w moim aucie to wlasnie mocowanie sie zmienia zeby zmienic zbieznosc kol tylnych. A nie podalem wczesniejszych bo nie moge znalezc odpowiednich. I bez obrazy ale firma ktora 6 razy pod rzad zdobyla mistrzostwo swiata w klasie buggy nie moze byc az tak zla, dodatkowo kilka zwyciestw, i zawsze bycie w czolowce w klasie IC-8S. Na koniec powiem tak ze mysle ze zakoncze ta rozmowe, bo ona nie ma calkowicie sensu, nie staram sie nikomu odowodnic ze jedna firma jest lepsza od drugiej, tylko zaczelo sie od tego ze nie chce zeby mnie traktowac jako gorszego i mniej wiedzacego tylko z tego powodu ze nie jezdze na zawodach. Pozdrawiam i zycze Ci z calego serca powodzenia w nadchodzacym sezonie. Żegnam Rafał Mikrut - Pią Sty 07, 2005 12:24 pm " />To ja przedstawie wyniki z kilku ostatnich lat: 2004 EFRA 1/8 European Championship 1 Oliver Mack Germany 22 5:05.87 Mugen Nova 2 Daniel Ielasi Italy 22 5:07.55 Mugen IDM 3 Adrien Bertin Luxemburg 22 5:08.45 Kyosho Sirio 2004 1/10 Open GP Touring Car Race 1 Andrew Chin 196 45:10.696 Mugen MTX-3 2 Chong 193 45:06.249 Mugen MTX-3 3 Ben Seet 192 45:03.051 Kyosho V1RRR 4 Tom Goh 191 45:09.293 Kyosho V1RRR 5 C.H. Tay 190 45:04.177 Mugen MTX-3 2003 IFMAR 1/8 GP WORLD CHAMPIONSHIP RESULT 1 Lamberto Collari Italy 175 1:00:06.827 Kyosho Sirio 2 Daniele Ielasi Italy 174 1:00:00.000 Mugen Nova 3 Takaaki Shimo Japan 173 1:00:15.048 Kyosho Sirio 2002 Queensland 1/8 On-Road Championships 1 Michael Kerr 107 30:17.903 16.041 MRX-3 Nova-Mario 2 Greg Lander 106 30:17.938 16.107 MRX-3 Nova-JP 2 John Hamon 104 30:09.967 16.230 Fantom RB 2001 1/8 On-Road Australian Championships 1 Chris Reade 42 10:08.55 MRX-3 Nova/JP 2 Michael Kerr 42 10:13.75 MRX-3 Nova/JP 3 Andrew ardetta 41 10:09.04 Fantom RB Nie twierdze że to właśnie Kyosho czy Mugen są najlepszymi modelami ani też że są lepsze od Serpenta ale te wyniki świadczą o tym że w tej chwili jest 3 liczących sie producentów podwozi do 1/8 On road, twierdzenie że dana marka jest najlepsza jest zupełnie subiektywną opinią. Co muszę przyznać to że w Polsce jedynie jest reprezentowany Serpent i jest to kłopotliwe aby zdobyć zaplecze cześci potrzebne do startowania w zawodach innym podwoziem. Artur Dzierzęcki - Pią Sty 07, 2005 4:54 pm " /> ">Moze i kyosho sa podrobki, ale chyba im to wychodzi patrzac na wyniki IFMAR 1 1 Adrien Bertin Kyosho V one RRR 190 1:00:18.060 2 4 Takaaki Shimo Kyosho V one RRR 188 1:00:03.406 3 10 Chris Tosolini Kyosho V one RRR 185 1:00:14.165 4 3 Josh Cyrul Kyosho V one RRR 184 1:00:03.562 5 8 Ken Furukawa Kyosho V one RRR 184 1:00:08.186 6 9 Mark Green Serpent 710 183 1:00:01.292 7 2 Francesco Tironi Kyosho V one RRR 182 1:00:03.815 8 5 David Spashett Kyosho V one RRR 179 1:00:12.428 9 7 Michael Salven Serpent 710 167 1:00:07.089 10 6 Teddy Syach Kyosho V one RRR 124 1:00:10.222 Tak ,to jest prawda ale proponowałbym jeszcze poczytac opis zawodów i toru , co mówili sami zawodnicy. Kyosho trafiło swoim nowym modelem właśnie w ten tor. Niestety nie mogę przesłać linka do informacji. Proszę szukać na stronie www.mytsn.com w publikacjach na przełomie pażdz. i listop. ŻYLETA - Pią Sty 07, 2005 6:40 pm " />Nie powiedziałam, że jakaś marka samochodu rc jest najlepsza. Dobry zawodnik osiągnie niezły wynik praktycznie każdym modelem. Opinie , które wyrażam są jedynie moimi wnioskami z obserwacji. 1. Na kilkaset zawodów on road, które się odbyły w przedstawionym okresie czasu, 5 wyników Kyosho i Mugena to niezły rezultat. (piszę kilkaset, dlatego że przedstawione zestawienie to WC i jakieś lokalne, nieznaczące imprezy). 2. Prawie wszyscy wymienieni zawodnicy z WC on road jeszcze niedawno jeżdzili dla Serpenta. Kyosho jest widoczne od 3 lat na zawodach on road tylko dlatego, że kupiło 3 czy 4 czołowych zawodników na świecie. Serpent jest wyspecjalizowaną fabryką, która zajmuje się produkcją tylko zawodniczych modeli spalinwych. Kyosho jest potęgą ze względu na ogromny asortyment produktów, począwszy od zabawek dla dzieci, przez łódki, samoloty itd, na modelach spalinowych skończywszy. Takie firmy stać na kupieńie sobie najlepszych zawodników, by reprezentowali jej markę na rynku. Światem rządzi pieniądz, nie ma miejsca na sentymenty....A wizerunek tworzą przez lata wyniki, uznanie klienta i pozycja na rynku, a nie tylko "dobre zagrywki biznesowe" i "udane zakupy". 3. Każdy patrzy na początek zestawienia wyników, a prawda jest taka, że w ostatnim czasie może znależ na początku tabeli kilka modeli Kyosho (z powodów wymienionych powyżej), ale reszta to prawie same Serpenty. Np. Mistrzostwa Europy 2004 IC 10: na 150 modeli, 70 modeli Serpent 710, Kyosho tylko kilka sztuk. Wygrywa Serepent 710. 4. Prawie wszystkie marki samochodów rc są dostępne na polskim rynku. Mugen i Kyosho od wielu lat. Nic na to nie poradzę, że Serpentowi najbardziej zależy na zawodnikach. Pozdrawiam Jaglinski - Pią Sty 07, 2005 6:49 pm " />Hmm... spójrzcie na tytuł postu i zastanówcie się o czym rozmawiacie Nie mówie, że te rozmowy do niczego nie prowadza - ale nie ten post i nie ten dział.... salvationofblade - Pią Sty 07, 2005 7:07 pm " />zrobiliscie z tego tematu calkowicie inny topic.... wracajac do tematu, dzwonilem dzisiaj do Schmeissnera i zamowilem tornado 25% nitro, z tego co mowili wlasnie dzisiaj mieli miec dostawe paliwa. Artur Dzierzęcki - Pią Sty 07, 2005 7:19 pm " /> ">zrobiliscie z tego tematu calkowicie inny topic.... wracajac do tematu, dzwonilem dzisiaj do Schmeissnera i zamowilem tornado 25% nitro, z tego co mowili wlasnie dzisiaj mieli miec dostawe paliwa. To nie przeszkadza w wymianie poglądów, zwłaszcza w dobrym wykonaniu. Zyleta, moje uznanie za zasób wiedzy Adrian Kopeć - Wto Sty 11, 2005 5:12 pm " />WITAM Informuje ze w schmeissnerze jest juz paliwko i tak za 2,5 l. 16% zapłaciłem 80 zł za 5 l. 25% zapłaciłem 170 zł ROJNA - Czw Sty 13, 2005 10:52 am " />ZYLETA ile ci placi www.defenateam.pl Masz platne od posta Artur Dzierzęcki - Czw Sty 13, 2005 11:12 am " /> ">ZYLETA ile ci placi www.defenateam.pl Masz platne od posta Cios poniżej pasa. Nie osądzaj ludzi według siebie ROJNA - Czw Sty 13, 2005 11:17 am " />Artur, jaki cios ponizej pasa, w kazdej wypowiedzi jest tylko jeden temat " SERPENT IS THE BEST " lub " www.defenateam.pl " Co chcesz powiedziec przez " Nie osądzaj ludzi według siebie " Jestem zalogowany jako ROJNA i prowadze firme ROJNA. Artur Dzierzęcki - Czw Sty 13, 2005 11:23 am " /> ">Artur, jaki cios ponizej pasa, w kazdej wypowiedzi jest tylko jeden temat " SERPENT IS THE BEST " lub " www.defenateam.pl " Co chcesz powiedziec przez " Nie osądzaj ludzi według siebie " Jestem zalogowany jako ROJNA i prowadze firme ROJNA. Czy płacisz swoim zawodnikom za reklamę? Jeżeli nie to nie osądzaj innych że to robią. Dalsza dyskusja w tym temacie jest bezsensowna. P.S. Każdy pracuje na swój wizerunek, więc jeżeli piszą że Defena i Serpent jest OK to coś w tym musi być. Piszą to osoby całkowicie obce i zazwyczaj nie związane z zawodami. Może właśnie taka jest polityka Defeny - jakość i słowność. ROJNA - Czw Sty 13, 2005 11:31 am " />Tak Artur, zawodnicy jezdzacy w moich barwach kosztuja pieniadze ktore ja wydaje. Czy chcesz powiedziec ze ty nie masz zadnych kozysci z tego ze startujesz dla www.defenateam.pl Artur, REKLAMA KOSZTUJE Artur Dzierzęcki - Czw Sty 13, 2005 11:35 am " /> ">Tak Artur, zawodnicy jezdzacy w moich barwach kosztuja pieniadze ktore ja wydaje. Czy chcesz powiedziec ze ty nie masz zadnych kozysci z tego ze startujesz dla www.defenateam.pl Artur, REKLAMA KOSZTUJE Zasady jakie obowiązują driverów są na stronie www.mytsn.com tylko trzeba poszukać. Nie bardzo wiem do czego ta rozmowa zmierza. Na tematy finansowe nie ma sensu rozmawiać, a najlepszą reklamę robią sami klienci. ROJNA - Czw Sty 13, 2005 11:50 am " />ARTUR, ja tez moge stworzyc uzytkownika GILLETTE lub WILKINSON ktory bedzie pisal w kazdym postcie MUGEN czy HPI czy ASSO czy nawet ACADEMY is THE BEST, ale po co Co chciales powiedziec piszac ze zasady driverow sa na www.mytsn.com Artur Dzierzęcki - Czw Sty 13, 2005 12:08 pm " /> ">ARTUR, ja tez moge stworzyc uzytkownika GILLETTE lub WILKINSON ktory bedzie pisal w kazdym postcie MUGEN czy HPI czy ASSO czy nawet ACADEMY is THE BEST, ale po co Co chciales powiedziec piszac ze zasady driverow sa na www.mytsn.com Chyba nie sugerujes że Norbert sam podaje się za Żyletę. To głupie i znam Go na tyle że śmiało mogę napisać że to nie jego styl. Dodatkowo Żyleta jest kobietą i nie wydaje mi się stosowne pisac o Niej bez Niej. Na stronie Serpenta rozwiane są mity na temat strasznych profitów jakie osiagaja zawodnicy startujący dla Serpenta. Są kożyści, ale chleba z tego nie ma , przynajmniej na naszym poziomie. Nie będę więcej pisał w tym temacie. ROJNA - Czw Sty 13, 2005 12:18 pm " />ARTUR, NIGDY nie sugerowalem za Norbert podaje sie za Zylete Masz racje temat sie robi nudny i nie na temat. Pozdrów ZYLETE moze spotkam ja na zawodach, wkoncu tyle kobie startuje w spalinowkach. Jacek Żurek - Czw Sty 13, 2005 5:04 pm " />Panowie. Czy Wasze żony wiedzą o tym, że adorujecie Żylete ?? Może Ona ma męża. Albo żone. Wojciech Forysiak - Wto Sty 18, 2005 12:40 pm " />Witam dzis dostalem Tornado do mego wozika i powiem ze bylem bardzo mile zaskoczony bo dostalem gratis czapke i koszulke z logo tornado A tak apropo to zamawialem w smeisscherze Artur Dzierzęcki - Wto Sty 18, 2005 4:33 pm " />A tak apropo to ja dostałem paliwko RunnerTime Top 25 i kolorowy katalog wszystkich produktów. Oczywiście zamawiałem w Defenie |