ďťż
głupie pytanie




Adios - Czw Kwi 12, 2007 2:17 pm
" />Hey
Jak sie w TL-01 dostac do zebatek:)
Bo na silniku to wiem jak ale np: odbierajaca. bo nie wiem
moze trzeba odkrecic auto na pół?? zaczołem tak robic:)Ale to chyba bład




Syncro - Czw Kwi 12, 2007 2:30 pm
" />Tak, wszystko musisz rozkręcić



Robert Małyszewicz - Czw Kwi 12, 2007 3:04 pm
" />Musisz samochód w pół rozkręcić, jedną połówkę ramy wyjąć. Odkręcaj wszystkie śrubki jak popadnie bo większość jest taka sama



Adios - Czw Kwi 12, 2007 6:07 pm
" />Poprostu Switnie:)
teraz wie czego lkudzie kupuja TT

WOLE TL-01




Tomasz Dolata - Czw Kwi 12, 2007 6:35 pm
" />
">....WOLE TL-01

bo niemiales tt-01



Adios - Czw Kwi 12, 2007 6:41 pm
" />lepsze jest??
czym sie rózni??
co ma lepszego??



Grzegorz Kopertowski - Czw Kwi 12, 2007 6:42 pm
" />Żeby wyjąć odbierającą zębatkę w tt też trzeba trochę rozebrać, i gwinty ci polecą. Nigdy nikomu nie poradzę by zaczynał od tt-01



Tomasz Dolata - Czw Kwi 12, 2007 6:43 pm
" />
">lepsze jest??
czym sie rózni??
co ma lepszego??


wg mnie jest lepsze, bo np nie trzeba rozbierac pol modelu zeby sie dostac do zebatek A jak chcesz wiedziec wiecej o tym modelu to poczytaj na forum...



Grzegorz Kopertowski - Czw Kwi 12, 2007 7:01 pm
" />O co teraz chodzi bo się pogubiłem o tt-01 czy tl-01?



Syncro - Czw Kwi 12, 2007 7:08 pm
" />Niektórzy uważają jednak, że to TL-01 jest lepsze od TT-01(ja nie ). Trzeba przyznać, że jest troche tańsze od TT-01, ma w standardzie metalowe półosie i wał, ale i tak mnie nie przekonuje. Miałem obydwa i moge porównać, więc prosze się nie sprzeczać
TT-01 było, jest i będzie lepsze od TL-ki.



Tomasz Dolata - Czw Kwi 12, 2007 7:35 pm
" />
">.....TT-01 było, jest i będzie lepsze od TL-ki.

dokladnie

ps. gwinty sie wyrabiaja w kazdym modelu....



Rafał Iłendo - Czw Kwi 12, 2007 7:42 pm
" />hmmm a ja miałem TL i TT i wiem ze TL jest lepsze o niebo poniewaz to juz pisalo na forum 1000 razy. Chodzi o to ze musisz uswiadomić sobie co chcesz z modelem robic jak asfalt to raczej tt jak lekki piach to tl. Ale TT ma luz po 2cm i wszystko lata... TL MA MAŁE LUZY i tutaj ma zalete... a tt-01 lepiej chodzi po zakrętach i ma więcej przelozen. Ja wybrałem tl .... Kazdy wybiera co lubi



Tomasz Dolata - Czw Kwi 12, 2007 7:43 pm
" />kwestia gustu...mi sie bardziej tt-01 podoba...i nikt tego nie zmieni



Rafał Iłendo - Czw Kwi 12, 2007 7:44 pm
" />sorka za ot. BO JE MASZ POPROSTU TEMU JE CHWALISZ:) A ja ci moge udowodnic ze tt-01 to syf ... pisz pm bo to nie na temat !!



Bartosz Majewski - Czw Kwi 12, 2007 7:56 pm
" />Ehhh... chłopaki- nigdy się nie rozstrzygnie spór co jest lepsze: TT czy TL. Te modele mają i swoje wady i zalety. Jest jednak pewien schemat: TT na asfalt i lekki piasek, a TL na większy trochę teren z powodu prześwitu.
Co do wykoniania TT to moge powiedzieć, że jest słabe. Mam jeszcze CC-01 , które niby nie jest żadnym cudem pod względem wykonania, ale TT bije na głowe. Nie chodzi tu nawet o samo tworzywo tylko o projekt.
TT jest zaprojektowana żeby było najtaniej tzn. dużo części jest takich samych i z przodu i z tyłu. Niestety przez to nie jest tak dopracowany jak powinien być.
TL nie mam, ale widziałem i nie uważam żeby wykonanie było o wiele lepsze niz w TT...



Tomasz Dolata - Czw Kwi 12, 2007 8:02 pm
" />
">sorka za ot. BO JE MASZ POPROSTU TEMU JE CHWALISZ:) A ja ci moge udowodnic ze tt-01 to syf ... pisz pm bo to nie na temat !!

tak sie sklada ze niemam tt-01

ps koniec ot



Adios - Pią Kwi 13, 2007 12:13 pm
" />hiheha LUBIE WAS:D piszczie dalej miło sie czyta a mi TL pasi bo ma fajnie zamontowany silnik ale hu**** pakiet:) I troche mało miejsca a TT to jakies takie grube

TL góra
Powered by WordPress, ©