ďťż
GM Flash 3.0 1/8




wojtek rzepecki - Pią Lip 23, 2010 12:03 pm
" />Witam.
Ostatnio będąc w sklepie modelarskim oglądałem model GM flash 3.0 . Wygląda na solidnie zrobiony i jest bardzo tani jak na ósemkę ponieważ wersja elektryczna RTR kosztuje 1700 zł.
Podam dokładne info:
Flash 3.0 to model elektryczny buggy w skali 1:8. Jest optymalnym rozwiązaniem dla osób zaczynających przygodę z modelami zdalnie sterowanymi. Do rozpoczęcia jazdy potrzebny jest 2-celowy pakiet akumulatorków. Już 3-celowy pakiet Li-Po zapewnia osiągi na poziomie zawodniczych spalinowych bagusów, ale bez udziału hałasu i chmury spalin. Jeśli to nadal za mało to używając 4-celowego pakietu Li-Po można się rozpędzić do 100 km/h..
Wysoka jakość aluminiowych części tworzy z Flasha 3.0 bardzo zaawansowany technicznie produkt w tym przedziale cenowym. Na przykład anadozowany czerwienią 17-mm Big Bore amortyzatory, wsporniki podwozia czy mostki amortyzatorów. Flash 3.0 jest w komplecie z aparaturą GM-Racing XG-6 Sport-Spec FM oraz silnikiem bezszczotkowym GM PRO 650.
podwozie z napędem na 4 koła, złożone, gotowe do jazdy
środkowe montowanie silnika z centralnym dyferencjałem
ulepszone położenie silnika daje lepsze od spalinowych osiągi przyczepności i możliwości skakania
aparatura GM-Racing XG-6 Sport-Spec RC z serwem i odbiornikiem z wyregulowaną linką sterującą
system Powerful brushless power system with motor and matching 120 A brushless speed controller approx. 2KW
cztery wysokiej jakości 17-mm Big Bore regulowane, amortyzatory hydrauliczne
CVD wałki napędowe na przedniej osi
pomalowana poliwęglanowa karoseria
solidne, obrabiane, aluminiowe mostki amortyzatorów, wsporniki podwozia i przednie dżwignie sterowania, wszystkie anodozowane czerwienią
Specyfikacja modelu:
Długość: 480 mm
Szerokość: 300 mm
Wysokość: 180 mm
Ground clearance: 70 mm
Regulowany rozstaw osi: 322-326 mm
Zębatka redukcyjna: 10.1:1
Średnica kół: 115 mm
Waga: 3200 g
Podwozie: 3 mm Alu 6061-T6
Silnik: bezszczotkowy GM PRO 650
Aparatura: GM-Racing XG-6 Sport Spec 40Mhz FM
Regulator: GM-150A 7,2-14,8V

Co sądzicie o tym modelu ? Czy warto go kupić ? Nie znam się za bardzo na 1/8 bo jeżdżę dziesiątkami ale właśnie chcę też zacząć przygodę z ósemkami




S-C-H-A-B - Sob Lip 24, 2010 6:53 pm
" />Wojtek: byłes dzisiaj na zawodach i widziałes jak smiga GM- P. Ochocinskiego nim jezdzi.

Powiem tak: jutro sobie go poogladaj - jak ci sie spodoba to kup.

Za tę cenę nawet polece choc ja swojego łosia znalazłem za niecałe 1900zł też RTR . Więc dołozysz te 200-300 zł i masz jednak model z wyzszej pólki . Ja zaczynałem od ofny- chyba najtansza ele 8 jaka była w pl- podwozie 700+regulator i silnik ezruna za niecałe 400( potem coprawda mamba)... i doganiałem inne modele nawet majace 6s. zreszta chyba wiesz jak jezdziłęm bo nie pierwszy raz cie na zawodach widze .

Gm.

+
wytrzymałosc (pancernosc)
cena
czesci obok w proximie i gwaranacja na silnik

minusów ci nie napisze bo nie jezdziłęm nim . Pewnie ten silnik i regulator nie bedzie tak sprawny jak Neu ale nie wiem czy ci tego potrzeba.



wojtek rzepecki - Sob Lip 24, 2010 7:09 pm
" />Jako moja pierwsza ósemka nie musi być jakaś kosmicznie czybka raczej wolę żeby mało się psuła . Ten GM dziś całkiem ładnie śmigał choć niewiem na jakich pakietach . Zastanawiam się jeszcze nad xrayem 808 e bo to mój faworyt Wiem że łoś jest dobrym modelem (widziałem co wyczynia w twoich rękach ) ale jest dla mnie za drogi a lepiej by było jakby to był nowy model.



Przemek Morawski - Sob Lip 24, 2010 11:24 pm
" />GM śmigał na LiFe 3s Turnigy.




S-C-H-A-B - Pon Lip 26, 2010 7:19 pm
" />Widzę ze zgłosiłes sie na EMP w klasie ET8. Co kupujesz/kupiłes??



wojtek rzepecki - Wto Lip 27, 2010 10:56 am
" />Nic nie kupiłem tylko przez przypadek zapisałem się do wszystkich klas
Powered by WordPress, ©