ďťż
GM Flash 3.0 1/8
wojtek rzepecki - Pią Lip 23, 2010 12:03 pm " />Witam. Ostatnio będąc w sklepie modelarskim oglądałem model GM flash 3.0 . Wygląda na solidnie zrobiony i jest bardzo tani jak na ósemkę ponieważ wersja elektryczna RTR kosztuje 1700 zł. Podam dokładne info: Flash 3.0 to model elektryczny buggy w skali 1:8. Jest optymalnym rozwiązaniem dla osób zaczynających przygodę z modelami zdalnie sterowanymi. Do rozpoczęcia jazdy potrzebny jest 2-celowy pakiet akumulatorków. Już 3-celowy pakiet Li-Po zapewnia osiągi na poziomie zawodniczych spalinowych bagusów, ale bez udziału hałasu i chmury spalin. Jeśli to nadal za mało to używając 4-celowego pakietu Li-Po można się rozpędzić do 100 km/h.. Wysoka jakość aluminiowych części tworzy z Flasha 3.0 bardzo zaawansowany technicznie produkt w tym przedziale cenowym. Na przykład anadozowany czerwienią 17-mm Big Bore amortyzatory, wsporniki podwozia czy mostki amortyzatorów. Flash 3.0 jest w komplecie z aparaturą GM-Racing XG-6 Sport-Spec FM oraz silnikiem bezszczotkowym GM PRO 650. podwozie z napędem na 4 koła, złożone, gotowe do jazdy środkowe montowanie silnika z centralnym dyferencjałem ulepszone położenie silnika daje lepsze od spalinowych osiągi przyczepności i możliwości skakania aparatura GM-Racing XG-6 Sport-Spec RC z serwem i odbiornikiem z wyregulowaną linką sterującą system Powerful brushless power system with motor and matching 120 A brushless speed controller approx. 2KW cztery wysokiej jakości 17-mm Big Bore regulowane, amortyzatory hydrauliczne CVD wałki napędowe na przedniej osi pomalowana poliwęglanowa karoseria solidne, obrabiane, aluminiowe mostki amortyzatorów, wsporniki podwozia i przednie dżwignie sterowania, wszystkie anodozowane czerwienią Specyfikacja modelu: Długość: 480 mm Szerokość: 300 mm Wysokość: 180 mm Ground clearance: 70 mm Regulowany rozstaw osi: 322-326 mm Zębatka redukcyjna: 10.1:1 Średnica kół: 115 mm Waga: 3200 g Podwozie: 3 mm Alu 6061-T6 Silnik: bezszczotkowy GM PRO 650 Aparatura: GM-Racing XG-6 Sport Spec 40Mhz FM Regulator: GM-150A 7,2-14,8V Co sądzicie o tym modelu ? Czy warto go kupić ? Nie znam się za bardzo na 1/8 bo jeżdżę dziesiątkami ale właśnie chcę też zacząć przygodę z ósemkami S-C-H-A-B - Sob Lip 24, 2010 6:53 pm " />Wojtek: byłes dzisiaj na zawodach i widziałes jak smiga GM- P. Ochocinskiego nim jezdzi. Powiem tak: jutro sobie go poogladaj - jak ci sie spodoba to kup. Za tę cenę nawet polece choc ja swojego łosia znalazłem za niecałe 1900zł też RTR . Więc dołozysz te 200-300 zł i masz jednak model z wyzszej pólki . Ja zaczynałem od ofny- chyba najtansza ele 8 jaka była w pl- podwozie 700+regulator i silnik ezruna za niecałe 400( potem coprawda mamba)... i doganiałem inne modele nawet majace 6s. zreszta chyba wiesz jak jezdziłęm bo nie pierwszy raz cie na zawodach widze . Gm. + wytrzymałosc (pancernosc) cena czesci obok w proximie i gwaranacja na silnik minusów ci nie napisze bo nie jezdziłęm nim . Pewnie ten silnik i regulator nie bedzie tak sprawny jak Neu ale nie wiem czy ci tego potrzeba. wojtek rzepecki - Sob Lip 24, 2010 7:09 pm " />Jako moja pierwsza ósemka nie musi być jakaś kosmicznie czybka raczej wolę żeby mało się psuła . Ten GM dziś całkiem ładnie śmigał choć niewiem na jakich pakietach . Zastanawiam się jeszcze nad xrayem 808 e bo to mój faworyt Wiem że łoś jest dobrym modelem (widziałem co wyczynia w twoich rękach ) ale jest dla mnie za drogi a lepiej by było jakby to był nowy model. Przemek Morawski - Sob Lip 24, 2010 11:24 pm " />GM śmigał na LiFe 3s Turnigy. S-C-H-A-B - Pon Lip 26, 2010 7:19 pm " />Widzę ze zgłosiłes sie na EMP w klasie ET8. Co kupujesz/kupiłes?? wojtek rzepecki - Wto Lip 27, 2010 10:56 am " />Nic nie kupiłem tylko przez przypadek zapisałem się do wszystkich klas |