ďťż
GP 3300 - potrzebna folia?
Paweł Krakowski - Wto Gru 19, 2006 4:52 pm " />Cześć, Będę lutował pakiet GP 3300 i w związku z tym pytanie: Czy niezbędna jest folia termokurczliwa? Jeśli tak, to dlaczego? Pozdrawiam, Paweł Adrian Kopeć - Wto Gru 19, 2006 6:58 pm " />nie jest konieczna zbig - Czw Gru 21, 2006 8:51 pm " />Możesz okleić pakiet taśmą powertape, żeby się nie rozleciał Erik Turlejski - Czw Gru 21, 2006 9:13 pm " />Kropelka zdaje egzamin - połącz najpierw cele kropelką Profi - Nie Gru 24, 2006 2:43 pm " /> ">Kropelka zdaje egzamin - połącz najpierw cele kropelką Witam Nie za bardzo ,potem jak będziesz chciał wymienić cele to zaczną się schody. Ja jednak doradzam kupić folie i porządnie zgrzać.Będziesz miał nie tylko estetycznie wykonany pakiet ale i dobrze zabezpieczony po to jest ta folia. kalin93 - Pią Gru 29, 2006 4:14 pm " />A może być taka klejąca folia która przylepia się do wszystkiego? Pytam bo mam do tego dostęp(tata pracuje w mleczerni owijają tym palety) Prince - Nie Sty 14, 2007 10:35 pm " />Masz na myśli folię stretch. Moim zdaniem jest ona zbyt cienka i wrażliwa na temperaturę a pakiety potrafią się zrobić tak gorące że nie można ich utrzymać w rękach (zależy od obciążenia). Paweł Krakowski - Nie Sty 21, 2007 6:11 pm " /> ">Kropelka zdaje egzamin - połącz najpierw cele kropelką Witam Nie za bardzo ,potem jak będziesz chciał wymienić cele to zaczną się schody. Ja jednak doradzam kupić folie i porządnie zgrzać.Będziesz miał nie tylko estetycznie wykonany pakiet ale i dobrze zabezpieczony po to jest ta folia. Niby tak, ale jak pakiet będzie w folii to nie będę mógł wyrównywać go na pajączku Prince - Nie Sty 21, 2007 7:41 pm " /> "> Niby tak, ale jak pakiet będzie w folii to nie będę mógł wyrównywać go na pajączku Zawsze wyciąć otwory w miejscach gdzie są bieguny cel (osobiście wolę określenie "ogniwo" niż "cela"). Chyba że zalezy Ci na szczelności (jazda w terenie, wodzie...) Mariusz Szopa - Pon Sty 22, 2007 5:19 pm " />Jeżeli chodzi o jazdę w złych warunkach pogodowych to gołe ogniwa są lepszym rozwiązaniem. W razie zamoczenia łatwo je wysuszyć ewentualnie spryskać jakimś WD podobnym środkiem. Pod koszulką zawsze zostanie więcej wilgoci, co będzie powodowało szybszą korozję. Fakt, że szybciej zużyją się na skutek "normalnej" w naszych warunkach eksploatacji niż by zardzewiały, ale ... Edit: Padł argument wysokiej temperatury za użyciem koszulki zamiast folii. Temperatura jest argumentem za "gołymi" ogniwami. Każda dodatkowa warstwa tworzywa będzie utrudniać chłodzenie. JarekC - Wto Kwi 10, 2007 8:46 am " />Przepraszam, za odgrzebywanie starych tematów, ale niech juz wszystko o folii i pakietach będzie w jednym wątku. Moje pytania: Czy stosujecie zabezpieczanie indywidualnych ogniw folią termokurczliwą (krok 2 w tym opisie) ? Jesli tak, to czy używacie po prostu rurki termokurczliwej o srednicy nieco większej od średnicy ogniwa, czy tez czegos innego? Pytanie do osób zabezpieczających całe pakiety folią termokurczliwą - jakiej folii uzywacie - bo chyba nie w postaci rurki? KiT - Wto Kwi 10, 2007 8:51 am " />nie dla off-road mam gołe pakiety, to jest IMHO najpraktyczniejsze. Pakiety - IB, silnik - mamba, regulator - mamba, mam bez żadnych dodatkowych osłon zabezpieczeń. Tylko odbiornik jest obkurczony w folii tak by był wodoszczelny. |