ďťż
GP 3300 - potrzebna folia?




Paweł Krakowski - Wto Gru 19, 2006 4:52 pm
" />Cześć,
Będę lutował pakiet GP 3300 i w związku z tym pytanie:
Czy niezbędna jest folia termokurczliwa? Jeśli tak, to dlaczego?

Pozdrawiam,
Paweł




Adrian Kopeć - Wto Gru 19, 2006 6:58 pm
" />nie jest konieczna



zbig - Czw Gru 21, 2006 8:51 pm
" />Możesz okleić pakiet taśmą powertape, żeby się nie rozleciał



Erik Turlejski - Czw Gru 21, 2006 9:13 pm
" />Kropelka zdaje egzamin - połącz najpierw cele kropelką




Profi - Nie Gru 24, 2006 2:43 pm
" />
">Kropelka zdaje egzamin - połącz najpierw cele kropelką
Witam
Nie za bardzo ,potem jak będziesz chciał wymienić cele to zaczną się schody.
Ja jednak doradzam kupić folie i porządnie zgrzać.Będziesz miał nie tylko estetycznie wykonany pakiet ale i dobrze zabezpieczony po to jest ta folia.



kalin93 - Pią Gru 29, 2006 4:14 pm
" />A może być taka klejąca folia która przylepia się do wszystkiego?
Pytam bo mam do tego dostęp(tata pracuje w mleczerni owijają tym palety)



Prince - Nie Sty 14, 2007 10:35 pm
" />Masz na myśli folię stretch. Moim zdaniem jest ona zbyt cienka i wrażliwa na temperaturę a pakiety potrafią się zrobić tak gorące że nie można ich utrzymać w rękach (zależy od obciążenia).



Paweł Krakowski - Nie Sty 21, 2007 6:11 pm
" />
">Kropelka zdaje egzamin - połącz najpierw cele kropelką
Witam
Nie za bardzo ,potem jak będziesz chciał wymienić cele to zaczną się schody.
Ja jednak doradzam kupić folie i porządnie zgrzać.Będziesz miał nie tylko estetycznie wykonany pakiet ale i dobrze zabezpieczony po to jest ta folia.

Niby tak, ale jak pakiet będzie w folii to nie będę mógł wyrównywać go na pajączku



Prince - Nie Sty 21, 2007 7:41 pm
" />
">
Niby tak, ale jak pakiet będzie w folii to nie będę mógł wyrównywać go na pajączku


Zawsze wyciąć otwory w miejscach gdzie są bieguny cel (osobiście wolę określenie "ogniwo" niż "cela"). Chyba że zalezy Ci na szczelności (jazda w terenie, wodzie...)



Mariusz Szopa - Pon Sty 22, 2007 5:19 pm
" />Jeżeli chodzi o jazdę w złych warunkach pogodowych to gołe ogniwa są lepszym rozwiązaniem. W razie zamoczenia łatwo je wysuszyć ewentualnie spryskać jakimś WD podobnym środkiem. Pod koszulką zawsze zostanie więcej wilgoci, co będzie powodowało szybszą korozję.
Fakt, że szybciej zużyją się na skutek "normalnej" w naszych warunkach eksploatacji niż by zardzewiały, ale ...

Edit:
Padł argument wysokiej temperatury za użyciem koszulki zamiast folii. Temperatura jest argumentem za "gołymi" ogniwami.
Każda dodatkowa warstwa tworzywa będzie utrudniać chłodzenie.



JarekC - Wto Kwi 10, 2007 8:46 am
" />Przepraszam, za odgrzebywanie starych tematów, ale niech juz wszystko o folii i pakietach będzie w jednym wątku. Moje pytania:

Czy stosujecie zabezpieczanie indywidualnych ogniw folią termokurczliwą (krok 2 w tym opisie) ? Jesli tak, to czy używacie po prostu rurki termokurczliwej o srednicy nieco większej od średnicy ogniwa, czy tez czegos innego?

Pytanie do osób zabezpieczających całe pakiety folią termokurczliwą - jakiej folii uzywacie - bo chyba nie w postaci rurki?



KiT - Wto Kwi 10, 2007 8:51 am
" />nie dla off-road mam gołe pakiety, to jest IMHO najpraktyczniejsze.
Pakiety - IB, silnik - mamba, regulator - mamba, mam bez żadnych dodatkowych osłon zabezpieczeń. Tylko odbiornik jest obkurczony w folii tak by był wodoszczelny.
Powered by WordPress, ©