ďťż
Hacker C50 maxx 14,4 v + Mamba max




Darek Tomaszewski - Nie Sty 25, 2009 10:38 pm
" />Witam.
Jako że zaczynam z elektrykami napotkałem pierwszy problemik i proszę o poradę.
Po zakupie e revo wymieniłem silniczek na Hackera C 50 maxx 14,4 i regiel Mamba Max esc (tak jest napisane na urzadzeniach )
Dzisiaj pierwsza jazda na bezszczocie na pakiecie LiPo 3s 25c 2200 maH. I coś dziwnego, pakiet był tak rozgrzany że bałem się go chwycić gołą dłonią, silnik i regiel zresztą też.
Pytanie moje jest takie. Czy czasami ta temperatura (pakietu) nie jest spowodowana zbyt dużym poborem prądu ? Czy może powinienem zmienić zasilanie na większe np Li Fe. Lub może połączyć pakiety dwa pakiety 2s 25c ?
Proszę tylko nie mieszać mnie z błotem za takie durne pytanie ale naprawdę te prądy mnie przerastają.
Pozdrawiam i dzięki za każdą informację.

Edit:
Dodam że silnik i regiel sa nowe.




Maciolus - Pon Sty 26, 2009 5:18 am
" />Cud, ze lipole jeszcze zyja

P=U*I

1. Smigaj na 4S2P przedstawionych ogniw
2. Odlacz czerwony kabelek z wtyczki Mamby i podlacz do calosci zestawu UBEC



Adrian Lutyński - Pon Sty 26, 2009 6:55 am
" />Tiaa, za duży prąd, na ten zestaw musisz mieć min. 70A ciągłego prądu wydajny pakiet. Tak jak pisał Maciolus, ubec wskazany.



Darek Tomaszewski - Pon Sty 26, 2009 10:07 am
" />Czyli jeżeli dobrze rozumiem 2 x 2s nic tutaj nie dadzą. Trzeba 4s wpakować. Problemem może być mała ilość miejsca w e revo.

A jak by sprawa wyglądała przy 2 pakietach po 2s Li Fe ? Czy amperki nie zabiją regulatora ? On działa (tak jest opisany) do 100a

Pozdrawiam.




Adrian Lutyński - Pon Sty 26, 2009 10:16 am
" />2x2s poprawi sytuację dwukrotnie. Co nie zmienia faktu że może być za mało amper. Regiel po to ma zabezpieczenie termiczne by ustrzec przed spaleniem. aura też sprzyja. A na 4s to jeden pakiet wsadz i tyle, ampery i tak spadna.



Darek Tomaszewski - Pon Sty 26, 2009 11:45 pm
" />rozumiem że za małe napięcie idzie. Tylko trapi mnie dlaczego tak strasznie się grzeje silnik i regiel ? To może być cos wspólnego z przełożeniami ? Dodam że są seryjne.



Maciolus - Wto Sty 27, 2009 5:37 am
" />P=U*I

Male U ------> wysokie I dla zadanej mocy. I generuje ciepło.

Na fizyce sie przysypialo

Najpierw zmien napiecie, pozniej baw sie przelozeniami.



Adrian Lutyński - Wto Sty 27, 2009 6:08 am
" />
">rozumiem że za małe napięcie idzie. Tylko trapi mnie dlaczego tak strasznie się grzeje silnik i regiel ? To może być cos wspólnego z przełożeniami ? Dodam że są seryjne.

Jeśli masz ciepło a nie zmieniłeś przełożenia (seryjne na BL to za dużo) to możesz zejść z nimi ciut,ale zacznij od wyższego napięcia.



Darek Tomaszewski - Wto Sty 27, 2009 9:26 am
" />
">Na fizyce sie przysypialo
Ależ skąd to było tak dawno że skleroza starcza płata mi figle
Dzięki.



Maciolus - Wto Sty 27, 2009 2:49 pm
" />Hehehe

Daj znac jak pomogly sugerowane zmiany



Adrian Lutyński - Wto Sty 27, 2009 3:48 pm
" />Jeśli masz atak 19tke, to załóż 14tke na początek.



Darek Tomaszewski - Śro Sty 28, 2009 8:18 am
" />Dam znak jak tylko dopadnę Li Fe w weekend.
Jeszcze raz wielkie dzięki.



KiT - Pon Lut 02, 2009 2:25 pm
" />ale silnik nie powinien się grzać a na pewno, nie aż tak bardzo. Łożyska są w porządku w modelu?



Darek Tomaszewski - Wto Lut 03, 2009 8:05 am
" />Łożyska są ok to jest nowy model, nie widział jeszcze terenu.



KiT - Czw Lut 05, 2009 1:32 pm
" />że nowy to nie oznacza na 100% że wszystko jest okay... sprawdź opory ruchu w układzie przeniesienia napędu...
Powered by WordPress, ©