ďťż
Hacker C50 maxx 14,4 v + Mamba max
Darek Tomaszewski - Nie Sty 25, 2009 10:38 pm " />Witam. Jako że zaczynam z elektrykami napotkałem pierwszy problemik i proszę o poradę. Po zakupie e revo wymieniłem silniczek na Hackera C 50 maxx 14,4 i regiel Mamba Max esc (tak jest napisane na urzadzeniach ) Dzisiaj pierwsza jazda na bezszczocie na pakiecie LiPo 3s 25c 2200 maH. I coś dziwnego, pakiet był tak rozgrzany że bałem się go chwycić gołą dłonią, silnik i regiel zresztą też. Pytanie moje jest takie. Czy czasami ta temperatura (pakietu) nie jest spowodowana zbyt dużym poborem prądu ? Czy może powinienem zmienić zasilanie na większe np Li Fe. Lub może połączyć pakiety dwa pakiety 2s 25c ? Proszę tylko nie mieszać mnie z błotem za takie durne pytanie ale naprawdę te prądy mnie przerastają. Pozdrawiam i dzięki za każdą informację. Edit: Dodam że silnik i regiel sa nowe. Maciolus - Pon Sty 26, 2009 5:18 am " />Cud, ze lipole jeszcze zyja P=U*I 1. Smigaj na 4S2P przedstawionych ogniw 2. Odlacz czerwony kabelek z wtyczki Mamby i podlacz do calosci zestawu UBEC Adrian Lutyński - Pon Sty 26, 2009 6:55 am " />Tiaa, za duży prąd, na ten zestaw musisz mieć min. 70A ciągłego prądu wydajny pakiet. Tak jak pisał Maciolus, ubec wskazany. Darek Tomaszewski - Pon Sty 26, 2009 10:07 am " />Czyli jeżeli dobrze rozumiem 2 x 2s nic tutaj nie dadzą. Trzeba 4s wpakować. Problemem może być mała ilość miejsca w e revo. A jak by sprawa wyglądała przy 2 pakietach po 2s Li Fe ? Czy amperki nie zabiją regulatora ? On działa (tak jest opisany) do 100a Pozdrawiam. Adrian Lutyński - Pon Sty 26, 2009 10:16 am " />2x2s poprawi sytuację dwukrotnie. Co nie zmienia faktu że może być za mało amper. Regiel po to ma zabezpieczenie termiczne by ustrzec przed spaleniem. aura też sprzyja. A na 4s to jeden pakiet wsadz i tyle, ampery i tak spadna. Darek Tomaszewski - Pon Sty 26, 2009 11:45 pm " />rozumiem że za małe napięcie idzie. Tylko trapi mnie dlaczego tak strasznie się grzeje silnik i regiel ? To może być cos wspólnego z przełożeniami ? Dodam że są seryjne. Maciolus - Wto Sty 27, 2009 5:37 am " />P=U*I Male U ------> wysokie I dla zadanej mocy. I generuje ciepło. Na fizyce sie przysypialo Najpierw zmien napiecie, pozniej baw sie przelozeniami. Adrian Lutyński - Wto Sty 27, 2009 6:08 am " /> ">rozumiem że za małe napięcie idzie. Tylko trapi mnie dlaczego tak strasznie się grzeje silnik i regiel ? To może być cos wspólnego z przełożeniami ? Dodam że są seryjne. Jeśli masz ciepło a nie zmieniłeś przełożenia (seryjne na BL to za dużo) to możesz zejść z nimi ciut,ale zacznij od wyższego napięcia. Darek Tomaszewski - Wto Sty 27, 2009 9:26 am " /> ">Na fizyce sie przysypialo Ależ skąd to było tak dawno że skleroza starcza płata mi figle Dzięki. Maciolus - Wto Sty 27, 2009 2:49 pm " />Hehehe Daj znac jak pomogly sugerowane zmiany Adrian Lutyński - Wto Sty 27, 2009 3:48 pm " />Jeśli masz atak 19tke, to załóż 14tke na początek. Darek Tomaszewski - Śro Sty 28, 2009 8:18 am " />Dam znak jak tylko dopadnę Li Fe w weekend. Jeszcze raz wielkie dzięki. KiT - Pon Lut 02, 2009 2:25 pm " />ale silnik nie powinien się grzać a na pewno, nie aż tak bardzo. Łożyska są w porządku w modelu? Darek Tomaszewski - Wto Lut 03, 2009 8:05 am " />Łożyska są ok to jest nowy model, nie widział jeszcze terenu. KiT - Czw Lut 05, 2009 1:32 pm " />że nowy to nie oznacza na 100% że wszystko jest okay... sprawdź opory ruchu w układzie przeniesienia napędu... |