ďťż
Halowe GS-RB Cup




Piotr Augustynowicz - Nie Kwi 02, 2006 1:16 am
" />W pierwszym dniu wyniki po trzech eliminacjach klasy Monster Truck:
www.rcBziom.spec.pl




Michał Bugajski - Pon Kwi 03, 2006 7:09 am
" />Zawody bardzo fajne, sprawna organizacja, ogolnie bdb, chcc przydałoby sie czasowe moczenie toru, aby sie mniej kurzyło, ale to detal
Gdzie moza zobaczyc wyniki



Rafał Malczyński - Pon Kwi 03, 2006 7:56 am
" />Ja niestety spodziewalem sie czegos innego... bylo napisane, ze bedzie wentylowane - bylo, ale np. w finalach po 15min wyscigu juz nie bylo widac modelu z postestu w prawym rogu toru

Ale ogolnie fajne zawody... jedyne co mi sie nie podobalo to zadyma w namiocie gdzie byl tor i to, ze zaowdy zaczely sie kolo 15 (rozumiuem, ze to z przyczyn niezaleznych od organizatora )



Jan Matukin - Pon Kwi 03, 2006 8:53 am
" />
">...bylo napisane, ze bedzie wentylowane - bylo, ale np. w finalach po 15min wyscigu juz nie bylo widac modelu z postestu w prawym rogu toru...
A maseczkę p.gaz miałeś ze sobą? :):)




Zaremba Lesław - Pon Kwi 03, 2006 9:18 am
" />Bagusy można zaliczyć do sportów ekstremalnych.Były spaliny,był piach w zębach.Namiastka Paryż-Dakar.Tylko dla twardzieli.Żeby coś wiedzieć ,trzeba poznać.Fajne zawody,dobra organizacja.Wymagający egzamin dla zawodników i sprzętu przed rozpoczynającym się sezonem.Niezła lekcja dla organizatora.Najbardziej niezadowolony to jest chyba kort
Jeśli komputer "żyje"to kpl.wyniki moglibyśmy poznać.



Rafał Malczyński - Pon Kwi 03, 2006 9:34 am
" />
">...bylo napisane, ze bedzie wentylowane - bylo, ale np. w finalach po 15min wyscigu juz nie bylo widac modelu z postestu w prawym rogu toru...
A maseczkę p.gaz miałeś ze sobą? :):)

nie mialem jak po finalach wyszedlem z hali to kolor mojej bujnej czupryny sie zmienil... na rudy

Dlaczego Pana nie bylo?



Marcin Bassara - Pon Kwi 03, 2006 10:24 am
" />A mi się podobało.Fakt że szwankowało wietrzenie namiotu ale wkońcu OFF ROAD jest dla twardzieli a nie dla wypicowanych lalusi.Organizatorzy pokazali jak organizować taką impreze że się ta w polsce coś takiego zrobić a następnym razem (jak będzie) napewno będzie jeszcze lepiej.
No i podobno na tych zawodach Artur D. porzegnał się z bagusam (wierzyć mi się nie chce) szkoda .Wniósł dużo do tej klasy.



Jacek Żurek - Pon Kwi 03, 2006 10:38 am
" />Mi tez się podobało.

Jeżeli ktoś jest delikatny to powinien zmienić dyscyplinę sportu może na szachy albo na brydża.



Jan Matukin - Pon Kwi 03, 2006 10:54 am
" />
">...Dlaczego Pana nie bylo?
Wózek miałem naszykowany ale grypa mnie dopadła - jeszcze tylko tydzień albo siedem dni .



Mateusz Kwaśniewski :) - Pon Kwi 03, 2006 11:10 am
" />Zawody udane i naprawde fajne , tylko to mógłby być polewny (jak wspomniano wczesniej ) , w pewnych momentach było troche zamieszania , no ale na których zawodach go niema
Pozdrawiam
Ps: bardzo podobał mi sie pomysł z serwisem (każdy nr. z pchełki ma swoje miejsce na serwisie) i jak ktoś zabardzo skracał tor modele były przytrzymywane



Artur Dzierzęcki - Pon Kwi 03, 2006 11:46 am
" />Jak napisal Leszek Zremba - zawody TYLKO dla TWARDZIELI. Mam zatruty organizm ( jak na kacu) , krwiaka na nodze ( pęknięcia na RTG nie wykazano) i ciężkie pluca - raczej nie od fajek.
Może poznam sprawcę który walną mnie monsterem poza torem?? Podziękuje mu że mial elastyczny zderzak
Walczcie chlopaki , ja chyba jestem za stary na taki hard-core.



Robert Lubina - Pon Kwi 03, 2006 12:07 pm
" />ja również spodziewałem się czegoś lepszego. Po kilku- kilkunastu minutach stania na hali gdzie był tor oczy zaczynały mi łzawić, i głowa boleć, lubie zapach spalin ale nie w takich ilościach Nie przemyślany był najazd na ten mostek. Nie było widać podjazdu i jak trafiles dobrze to jechales, jak troche krzywo to model lądował na barierce albo na dole. Tak samo z jazdą pod mostkiem. Ogolnie mogloby byc "troche" lepiej.



Mirek Michalski - Pon Kwi 03, 2006 12:11 pm
" />Moje pierwsze zawody zaliczam do udanych, pomimo tego, że nie zakwalifikowałem się nawet do 1/2 finalu. Pozwoliły mi ocenić, gdzie znajduje się miejsce w szeregu i jak wiele trzeba trenować, aby mierzyć się chociażby z pierwszą 10tką. Poza tym nic nie popsułem, a to wielki wyczyn Wystartowałem wyjętym z pudełka OFNA Hyper 7 PCR RTR.

Odnośnie zawodów:
1) Tor - ciekawa konfiguracja, trudny technicznie, sporo zakrętów, przyczepność, nawet na narzuconych przez organizatora oponach - niewielka, cegła jak cegła - sporo syfu, ale na to akurat każdy musiał się pisać - było się całym w pyle, we wszystkich dziurach - spory plus
2) Treningi - ciekawy pomysł z tablicą magnetyczną, każdy wpinał się ze swoim kwarcem na odpowiednią godzinę, dzięki temu sprawnie szło, bez konfliktów częstotliwości - nie spotkałem tego wcześniej, być może jest to powszechnie stosowane - ale dobry pomysł.
3) Frekwencja - to niebywały atut, brawo dla organizatora, że udało mu się przyciągnąć spore zainteresowanie, wielu utalentowanych zawodników z górnej półki. Szkoda tylko, że nie było publiczności. - Ale i tak - pochwała.
3) Peszel - wbity do kortu hakami obejmującymi, które wbite były od wewnętrznej toru, przy dużej prędkości, ryzyko urwania wahacza - niebezpieczne
4) Hopka, mostek, czy jak to nazwać - moim zdaniem pomyłka - nie było widać modelu, przy wjeździe, podbijało na drewnianej konstrukcji, przejazd pod mostkiem również - traciło się model z oczu na 2-3m, jak wjechało 3, to rzadko 3 wyjechały. Rozumiem, że to takie utrudnienie, w końcu każdy miał tak samo, ale mimo to, uważam, że model powinien być widoczny przez cały czas dla zawodnika, który nim kieruje. - spory minus
5) Spaliny, wentylacja - nie do zaakceptowania. Wiem, że to hala, wiem, że może śmierdzieć, nie łzawią mi oczy i nie uciekam od razu, bo się duszę. Kubatura obiektu, przy tak sporej ilości zawodników, nie pozwalała na cyrkulacje czystego powietrza, organizator biegał "szukając" fazy do wentylatora, no i siedzieliśmy w tym dobre 8 godzin. Swoją drogą nie wyobrażam sobie, gdyby z jakichś przyczyn, była konieczność ewakuowania ludzi, przez celę ciśnieniową na 3 osoby (jak to na korcie).
6) Brak stolików na serwisie - myślałem, że na imprezach halowych, to standard, że zapewnia je organizator.

To tyle mojej subiektywnej oceny. Podsumowując, poziom zawodów i konfiguracja toru (za wyjątkiem mostku) - bardzo udane. Warunki w jakich zostało to zorganizowane - nie do przyjęcia.

Pozdr
Mirek Michalski



Wiesław Groszkowski - Pon Kwi 03, 2006 2:56 pm
" />Zawody te bedziemy długo pamietali faktycznie Paryz-Dakar ogólnie zaliczam je do udanych .Bardzo miła atmosfera dobra organizacja widac było duzy wkład pracy Teamu Defeny .Groszek przewidział taka sytuacje i bylismy jedynymi ktorzy posiadali maski , co ułatwiało pobyt na torze.
Pozdrawiam Organizatorow



Norbert Rękawek - Pon Kwi 03, 2006 4:54 pm
" />Witam,
pragniemy podziękować tym, którzy pomogli nam zorganizować i przeprowadzić GS-RB Cup:
- wszystkim zawodnikom za udział i fajną atmosferę podczas zawodów,
- Ani i Rafałowi za wytrwałość w ekstremalnych warunkach i wielki wysiłek włożony w tak sprawne przeprowadzenie zawodów,
- całemu teamowi GS oraz chłopakom z RC Bzioom za nieocenioną pomoc przy przygotowaniu zawodów i ich przeprowadzeniu. Norbert, Paweł, Kuba, Atrur, Patryk, chłopaki - serdeczne dzięki!

Zorganizowanie halowych zawodów modeli spalinowych off road to wielkie wyzwanie. Od pomysłu do realizacji robiliśmy wszystko, by zawodnicy nie żałowali przyjazdu na zawody i by mogli doświadczyć czegoś, co na świecie jest czymś normalnym i czego w Polsce jescze nie było. Przyznaję, że liczba zawodników przerosła nasze wyobrażenia. Z jednej strony bardzo nas to cieszy. Jednak z drugiej strony podnosi nam poprzeczkę... Wystartowało 87 kierowców, co jak na warunki było ogromną liczbą. Dlatego zmuszeni byliśmy zamknąc wcześniej listy startowe. Zakładaliśmy udział w zwodach ok.50 zawodników... Praw fizyki się nie przeskoczy... W krajach, w ktrórych zawody tego typu organizowane są regularnie od lat zawsze jest taki sam problem-wentylacja (zdjęcia z największej halowej imprezy off road na świecie - Indoor Holland).
http://www.defenateam.pl/zawody/miedzynarodowe/IndoorHolland-61.jpg
http://www.defenateam.pl/zawody/miedzynarodowe/IndoorHolland-60.jpg

Przy ta dużej liczbie startujących i takiej częstotliwości jazd nie realne jest systematyczne wietrzenie. Inaczej zawody musiałyby potrwać 3 dni...I nie jest to problem tylko tych zawodów, ale istnieje on wszędzie. Off road to jest pewnego rodzaju sport ekstremalny i w tym między innymi jest jego urok. Ci, którzy jeżdzą tymi samochodami powinni się z tym liczyć. Po wypowiedziach poprzedników widać, kto jest o tym uświadomiony, a kto dopiero musi sobie z tego zdać sprawę.
Mam nadzieję, że mimo pewnych niedociągnięć zawody zaliczycie do udanych.

Pozdrawiam



Wojtek Brudnik - Pon Kwi 03, 2006 5:30 pm
" />Jedne z fajniejszych na których byłem, a na pewno najlepsze halowe w klasie IC8 ( haha bo były tylko jedne na razie ).
Kurz, dym - a czego logicznie rzecz biorąc można się spodziewać po balonie kortowym z nawierzchnią ceglaną ??? Dzięki Groszkom miałem gustowną maseczkę na czas serwisu i było OK ( noooo, może następnym razem wziąłbym takie plasticzane okularki ochronne, bo mi się powieki trochę zacierały, a podobno płukanie powiek sprayem do czyszczenia łożysk nie najlepiej im robi ....)
Do minusów zaliczam : brak kompresora ( przy bagusach powinien jednak być on moim zdaniem zapewniony), trochę kiepskie oświetlenie ( przynajmniej w tym najdalszym, feralnym narożniku - gdyby tam powiesić jeszcze ze dwa mocne halogeny, może było by lepiej widać modele, a może nie ...), brak kiełbasek w barze ( ale karkóweczka była OK ), no i ustawienie mostu. Sam mostek bardzo mi się podobał, gdyby go tak ustawić że przejazd górą jest równoległy do podestu, a przejazd pod spodem na siebie ( prostopadle do podestu) myśle że ten "mebel" który tak kunsztownie wykonaliście będzie się spoko nadawał. W każdym razie po "face liftingu" można było fajnie przez niego skakać, problemem był prawidłowy najazd .
Do DUŻYCH plusów zaliczam:
- tor ( czy ktoś zwrócił uwagę jak bardzo organizator wykorzystał dostępne miejsce - maleńkie wysepki dla serwisu a reszta to był tor ) - brawo !!!
- organizację treningów,
- jazdę na takich samych oponach (IC 8T)
- ogromne zaangażowanie teamu organizatorów
- generalnie sprawność przeprowadzenia zawodów - przy takiej ilości zawodników opóźnienia jesli były to tylko minimalne
- strefę ciszy -zwylke hałas na zawodach daje sie we znaki, a tu ( z przyczyn lokalowych) w strefie serwisowej było duuużo ciszej i to mi się podobało ! Fakt że z tych samych przyczyn lokalowych w strefie toru było duuuużo głośniej niż normalnie bo echo odbijało hałas od ścian, ale taki urok balonu.

Ogólnie - bardzo udane zawody, jeśli właścicel kortów nie skończył zawałem za lekką demolkę nawierzchni obiektu - to ja się już teraz piszę na następne.
W



Michał Bugajski - Śro Kwi 05, 2006 8:57 am
" />Kiedy poznamy końcowe wyniki



Piotr Augustynowicz - Śro Kwi 05, 2006 7:24 pm
" /> Udostępniłem fotki z zawodów



Wojtek Brudnik - Czw Kwi 06, 2006 7:24 am
" />Fajne foty Piotruś , świetna robota !!!



Zaremba Lesław - Czw Kwi 06, 2006 7:29 am
" />Ale bagusy potraktowane jak "od macochy"



Michał Zieliński - Czw Kwi 06, 2006 9:16 pm
" />Zawody moim zdaniem bardzo dobrze przeprowadzone jedynie co to problem był z wentylacja podczas jazd finałowych szczególnie gdzie nie było widac modelu. ALe ogólnie super zawody oby takich więcej. Jutro dam link do zdjęć żeby marek wgrał na serwer rc auto



Michał Zieliński - Nie Kwi 09, 2006 7:28 am
" />Przez około dwa dni bedzie można oglądac zdjęcia z imprezy pod linkiem http://www.streetofrace.com/zieluch/ następnie poprosiłem marka o wgranie ich na serwer
pozdrawiam



Piotr Augustynowicz - Nie Kwi 09, 2006 10:19 am
" />WYNIKI

www.rcBziom.spec.pl



Lech Pepliński - Nie Kwi 09, 2006 1:15 pm
" />Gdzie są te wyniki ? Jakoś nie mogę ich znaleść . Jeżeli masz na myśli to zdięcier to sory ,



Wojtek Brudnik - Nie Kwi 09, 2006 7:01 pm
" />http://strony.aster.pl/rcbziom/zawody/wyniki/2006.html

lub kliknij na "więcej" pod tą fotką



Piotr Augustynowicz - Wto Kwi 11, 2006 11:26 pm
" />
">http://strony.aster.pl/rcbziom/zawody/wyniki/2006.html

lub kliknij na "więcej" pod tą fotką


No to listę modeli MT skompletowałem.



Marek Kusiakiewicz - Śro Kwi 12, 2006 6:09 am
" />Kompletne wyniki znajdą się dzisiaj na RC-AUTO ok. godz. 17-17:30



Michał Bugajski - Śro Kwi 12, 2006 6:19 am
" />
">http://strony.aster.pl/rcbziom/zawody/wyniki/2006.html

lub kliknij na "więcej" pod tą fotką


No to listę modeli MT skompletowałem.

to moze teraz baggusy ?



Piotr Augustynowicz - Śro Kwi 12, 2006 7:12 am
" />
">http://strony.aster.pl/rcbziom/zawody/wyniki/2006.html

lub kliknij na "więcej" pod tą fotką


No to listę modeli MT skompletowałem.

to moze teraz baggusy ?

Mówisz - Masz



Michał Bugajski - Śro Kwi 12, 2006 7:29 am
" />
">Mówisz - Masz

to masz reszte co wiem, napisze pozycja i model

12 - Xray
14 - Xray
16 - Xray
21 - Xray
22 - Ofna
23 - Xray
24 - Xray
26 - Ofna
27 - Ofna

wiecej nie pamietam



Piotr Augustynowicz - Śro Kwi 12, 2006 7:46 am
" />Dzięki, poszło.
Powered by WordPress, ©