ďťż
Head Button - wlasny wyrob
wrzech - Pon Wrz 11, 2006 4:21 pm " />Zerwalem gwint w head buttom w silniku ofna force 26. Na czesc musze czekac miesiac :/ . Tak sie zastanawiam czy w pracy nie poprosic tokarza o zrobienie czegos takiego i tu mam pare pytan. Czy ktos juz kiedys takie cos dorabial lub ktos inny mu dorobil i czy to dziala? Duze znaczenie ma grubosc takiej podkladki i tu sie zastanawiam, w koncu tokarz ma mnostwo mikrometrow ale czy to bedzie wlasnie ta jaka jest w orginale? Co o tym myslicie? Dorabiac czy czekac? Marek Byrczak - Pon Wrz 11, 2006 4:33 pm " />Czy wy nie umiecie pisać po polsku ? Sorry, ale tylko domyśliłem się że chodzi o podkładkę w którą wkręca się świece. Tak, jest sens robienia tego samemu. Sam miałem wytoczoną przez znajomego i sprawowała się jak najlepiej. Pamiętaj tylko, aby odtworzyć ją jak najdokładniej. No i pamiętaj o odpowiednim nagwintowaniu. Ja musiałem mieć inny gwint i póżniej była rzeżnia po świecach. wrzech - Pon Wrz 11, 2006 4:41 pm " />Sory ale nie wiem jak to sie po polsu nazywa a instrukcji poslkiej do modelu nie dali Jesli mowisz ze sam na takiej smigales to jest to nie do podwazenia. Jutro biore czesc i sprobujemy co z tym zrobic Piotr Łękarski - Pon Wrz 11, 2006 4:50 pm " />witam ja dorabialem i dziala (force 2,5) powiedz tokarzowi zeby zrobil sobie noz na wzor komory spalania. wazna rzecza jest czesc przekladki wchodzaca w tuleje clindra czyli ta czesc z komora spalania a z drugiej strony przekladki dycha w ta czy w ta nic nie zmieni nie odczujesz tego liczy sie tylko komora spalania wazna rzcza jest tez zeby utrzymac przy obrobce skrawaniem odpowiednia gladkosc powieszchni nie moze byc postrzepiona to wszystko to pikus ciezko dostac dobre aluminium, twardy stop a najwieksze schody to gwintownik chyba nie ma takich w produkcji trzeba by w narzedziowni zamawiac czy cos, i mysle ze to kwota kilkuset zloty. gwintownik jest calowy nie pamietam jakie ozczenie slaby fachowiec powie ze to M5 drobnozwojny ale nie nie ma nawet takich srob zeby zrobic z nich gwintownik ten gwint ma skok cos 32 czy 36 nitek na cal mniejsza o to ja rozwiazalem problem tak: wziolem swiece i naciolem ja tak jak gwintownik ciezko bylo nagwintowac ale jakos poszlo i jest i dziala cala operacja trwa nie wiecej niz 1h pozdrawiam i zycze owocnej pracy PS. troche dlugo mi zajelo pisanie postu ale jak zaczynalem jeszcze nic nie bylo stad forma w jakiej jest napisany post Marek Byrczak - Pon Wrz 11, 2006 5:24 pm " />Znalazłem kartkę z ilością gwintów w tym akurat motorze, Force .26 - może się komuś przyda. Przepisze dokładnie co mam napisane na kartce przez znajomego - sam się na tym za dobrze nie znam. Na górze jest liczba fabryczna, na dole moje gwintowanie. 1/4 - 32 zwoje/cal fabryka 1/4 - 28 zwoi/cal moje |