ďťż
hot bodies lightning stadium 10 sport porady opinie




kotangch - Pią Mar 28, 2008 5:17 pm
" />Witam, zakupiłem właśnie model jak w temacie i proszę właścicieli takiego modelu o informacje na jego temat interesuje mnie wszystko, jakie paliwko w instrukcji jest 20% ale mam akurat tornado 16% moze byc?, jakie części opcjonalne, co warto wymienić,, co sie psuje i ogólnie opinie na temat modelu. z góry dzięki za odp.




kotangch - Sob Mar 29, 2008 6:53 pm
" />przepraszam za post pod postem ale czy niekt mi nic nie doradz??



HPI Polska - Sob Mar 29, 2008 8:30 pm
" />Na razie proponuję abyś nacieszył się z jazdy i nie myślał o niepotrzebnych wydatkach.
Modele HotBodies mają ciekawą cechę, że reguły nie potrzebują tuningu, bo fabrycznie przystosowane są do wyścigów.

Zapraszam na zawody.
Tu dowiesz się wszystkiego, co będzie ci przydatne w przyszłości.
Paliwo 16% z powodzeniem wystarczy pod warunkiem, że jest dobrej, jakości.



kotangch - Nie Mar 30, 2008 10:26 am
" />dzieki, a czy jest ktos kto jezdzil na 16% i moze podzielic sie informacjami na temat zachowania silnika na takim paliwie, przypominam silnik hot bodies 2.5 (15)




szyszka - Nie Mar 30, 2008 10:35 am
" />JA cały czas uzywam tornada i jestem zadowolony ))
A 16% paliwo do twojego silnika w zupełnosci wystarczy a zazwyczaj jest tak ze mi wiecej % nitra ma maliwo tym sinliki sa mocniejsze ale sa mniej trwalsze a im mniej % nitra tym sa słabsze ale trwalsze )))))



Andrzej Trzeciak - Nie Mar 30, 2008 10:41 am
" />
">tak ze mi wiecej % nitra ma maliwo tym sinliki sa mocniejsze ale sa mniej trwalsze a im mniej % nitra tym sa słabsze ale trwalsze )))))

Ciekawe. Możesz mi to wyjaśnic?



kotangch - Nie Mar 30, 2008 10:41 am
" />ale również bywa tak, ze ciężko jest je wtedy ustawić i wogole mogą sie przegrzewać lub wariować na innym niż dedykowane paliwo, ja pooprostu chce żeby ktoś kto jeździł na tym silniku napisał jak sie zachowuje na danym paliwie, aczkolwiek dzieki za odp.



szyszka - Nie Mar 30, 2008 10:50 am
" />
">tak ze mi wiecej % nitra ma maliwo tym sinliki sa mocniejsze ale sa mniej trwalsze a im mniej % nitra tym sa słabsze ale trwalsze )))))

Ciekawe. Możesz mi to wyjaśnic?

Nom Silnik na 30% nitro mocniejszy ale mniej trwały
A silnik na 16% nitro słabszy ale trwalszy .
Różnica jest niewielka ale przynajmniej zauważalna



kotangch - Nie Mar 30, 2008 10:52 am
" />zapominacie chłopaki ze zawartość nitro ma tez duży wpływ na temperaturę pracy silnika, nie tylko jego moc



Andrzej Trzeciak - Nie Mar 30, 2008 10:54 am
" />
">tak ze mi wiecej % nitra ma maliwo tym sinliki sa mocniejsze ale sa mniej trwalsze a im mniej % nitra tym sa słabsze ale trwalsze )))))

Ciekawe. Możesz mi to wyjaśnic?

ale mniej trwały
ale trwalszy .
Różnica jest niewielka ale przynajmniej zauważalna

Mylisz się. Silnik na paliwie 25% jest łatwiej ustawić przez co mniej sie zużywa, bo ma idealne ustawienia. BTW silnik ze słaba kompresją łatwiej uruchomić na 30% niż na 16%.



kotangch - Nie Mar 30, 2008 11:03 am
" />no dobrze panowie ale odbiegamy od tematu. silnik już dotarty, czeka go jeszcze ostateczna regulacja, paliwo tornado 16%, temperatura w trakcie docierania w granicach 90', czyli w normie, zobaczymy jak będzie sie dalej sprawował.a co do samych wrażeń, silniczek ładnie pracuje, stabilnie, na początku nie chciał palić ale po lekkiej regulacji pali bez dodawania gazu, dobrze radzi sobie z w miarę sporym modelem, ładne przyspieszenie v-max jeszcze nie testowana do końca, ale myślę ze będzie wystarczająca. bardzo dobra przyczepność można skręcać na full w trakcie jazdy i model nie ma prawa sie wywrócić, ja jeździłem po asfalcie i zawieszenie sprawowało sie idealnie. jakby ktoś chciał wiedzieć coś więcej to śmiało,a ja dalej czekam na rożne porady i jakiekolwiek informacje na temat tego modelu i jego tuningu.
Powered by WordPress, ©