ďťż
HotBodies Lightning Stadium Sport
bikeman1 - Sob Lip 21, 2007 11:34 am " />Nabyłem nowy model. Poszerzyłem krótko mowiąc swoja "stajnię" o offroada Narazie przygotowywuje sie do docierania sillnika. Przepustnice ustawilem na 1.5mm szczelinkę ( instrukcja mówi 2mm ), iglice wysokich obrotów od momentu calkowitego zamkniecia odkręciłem o 3 1/2 obr, iglicę niskich obrotów również 3 1/2 pełnego obrotu, oraz iglice srednich obrotów 3 1/4 obr ( producent zaleca pozostawienie na ustawieniu fabrycznym srednich obrotów ). Po zakupie nowego modelu lepiej sprawdzić te ustawienia fabryczne samemu. Ogólnie na pierwszy rzut oka model jest bardzo porządnie wykonany. Wszystkie śrubki mocno dokręcone, zawieszenie jest dość miekkie, ale przy rzucie z wysokości nie dobija do zera. Jeśli rzuci sie dwoma kołami na ziemie równoczenie to moze dobić. Z czasem zakupie koła od montera aby poskakac modelem. W komplecie z modelem znalazłem mase róznych pierscieni ktore nakłada sie na amorki, a tym samym utwardza/podnosi zawieszenie. Pierscienie są różnych wyskości ( 2, 3, 5 i 10mm ) Hamulec w modelu to podwójny tarczowy, na przednią oś i na tylnią, jest bardzo mocny nawet przy standardowym serwie hpi sf-1. Natomiast serwo skrętu jest dość słabe ( z czasem napewno do wymiany ). Wszystkie części które "pracują" sa w standarcie chronione gumkami ochronnym np. golenie amortyzatorów. Jeśli macie jakieś swoje spostrzeżenia na temat tego modelu to proszę pisać ShadowEvo - Pon Lip 23, 2007 2:02 pm " />ile dałeś ?? to jest truggy?? bikeman1 - Pon Lip 23, 2007 3:07 pm " />Tak, to jest TRUGGY Tu masz bezpośredni link do modelu: http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id/5863 bikeman1 - Nie Lip 29, 2007 11:37 am " />Silnik jest jeszcze w trakcie docierki wiec smigam na 1/4 mocy...no moaksymalnie na 1/3 Tu jest filmik: http://www.youtube.com/watch?v=thHq_3bYQYc I tutaj, po pierwszych jazdach moge powiedzieć tak: - zawieszenie kapitalne, w zakrętach radzi sobie swietnie, poprzez to ze model ma niski srodek ciezkosci i szerokie zawieszenie - silnika jeszcze nie wkręcalem na pelne obroty bo jeszcze ma "okres ochronny" - jedyny narazie minus jaki zauwazylem to to, ze szarpanka jest nieszczelna i dostaje sie kurz do niej - opony w zestawie rtr, świetne DODAJE KOLEJNE SPOSTRZEŻENIA: Bylem na torze w Piasecznie, zacząłem model wkręcać na wyższe obroty, wziąłem sie powoli za regulacje. Jeszcze nie jest ideał, ale pracuje nad tym:) Dzis bylo dosc cieplo, wiec wiekszosc czasu bez budy...temp nie przekraczala 118st, w budzie nawet 134st, ale od razu zgasilem i zdjalem bude. - jeden tylni amorek sie "poci" musze go odkrecic i zobaczyc co jest grane - model jest dość szybki ( na tej prostej na torze, szedł ładnie ) - standardowe serwo na skrecie HPI SF-2 ( montowane również w Sav`ach ) radzi sobie bardzo dobrze, na początek ok - jazda na baku ( 120ml ) .... okolo 15minut To na tyle narazie spostrzerzen. Kolejnymi bede sie dzielił z czasem. bikeman1 - Czw Sty 10, 2008 9:14 pm " />Hmm...no juz troche wody upłynęlo odkąd ma lajcika W związku z ciągłymi zapytaniami o ten model, napisze cos o nim po półrocznym okresie używania... Poszedłem w mały "tuning" a wiec od początku: szarpanka - zlikwidowałem ja po paru odpaleniach, slabiutka jest. Moment nalatuje piachu/brudu i nie zwija sie do konca. Efekt końowy: mam boxa Nalezy koniecznie wymienić satelitki w dyfrach na te od wersji PRO ... niezniszczalne koła - jak to koła...standardowe, po 5L do wymiany...częściowo to chyba moja wina bo mylem je czesto i woda naleciala do wkładek i sie ubiły Efekt końcowy: mam nowe GRP Truggy Grip i są kapitalne serwa - wymieniłem na BB 630mg - są mocne oczywiscie dokupiłem spojler i filtr powietrza dwu warstwowy. aha no i podstwawowa rzecz, zalałem dyfry olejem, bo seryjnie sa na smarze Takze sumując, po niewielkich paru przeróbkach model jest naprawdę super. Jeszcze tylko silnik i wydech i mozna na zawody uderzyć. Aha i mala poprawka mojego poprzedniego posta...po odpowiedniej regulacji silnika bak 120ml starcza na 9nimut jazdy. Pozdrawiam i polecam Wiktor Sułek - Wto Lut 19, 2008 9:26 am " />Czyli generalnie możesz go szczerze polecić jako początkowy model dla nowego modelarza w dziedzinie Nitro ? Ile za niego płaciłeś, bo na HPI nie ma obecnie Jan Kornaszewski - Wto Lut 19, 2008 4:02 pm " /> ">Czyli generalnie możesz go szczerze polecić jako początkowy model dla nowego modelarza w dziedzinie Nitro ? Ile za niego płaciłeś, bo na HPI nie ma obecnie Kosztuje cos okolo 12XX pln . Jeszcze polecam zmiane zwrotnic z aluminiowych z odlewu na alu lite mozna jak sie czlowiek zkareci od 50 pln wyrwac na e-baju wtedy auto znacznie mocniejsze jest. Mi standardowe dyfry starczyly na 8 litrow. Ogolnie auto ok a ze starter boxem to juz wogole poezja dla poczatkujacego. Mateusz Jura - Wto Lut 19, 2008 5:41 pm " />A co tam wujek Hansio ma w avatarze, czyzby XT8? Jan Kornaszewski - Wto Lut 19, 2008 6:43 pm " /> ">A co tam wujek Hansio ma w avatarze, czyzby XT8? No tak sie zlozylo ;- ] . Zeby nie spamowac. Potwierdzam obserwacje bikeman1 mam dokaldnie takie same spostrzezenia i rady dot. hb light sport. Na poczatek zestaw jest dobry do zabawy jesli ktos sie wkreci to nie duzym kosztem mozna dozbroic auto na zawody. Pomimo ze jest to konstrukcja dosc leciwa to zapewnia przyzwoite parametry nalezy zworcic rowniez uwage na fakt ze light stadium jest jednym z prekursorów rodziny truggy - czyli waleczny dziadek w akcji we wprawnych rekach moze zdzialac wiele. |