ďťż
HPI MT2 i silnik SH18
Hoze Arkadi Moralez - Wto Lip 03, 2007 8:59 pm " />Witam Kupiłem nowy silnik SH 18 do mojego MT2 i mam problem z jego zamontowaniem tzn łoże od starego nie pasuje do tego tzn po zamontowaniu jego do silnika otwory wypadają pomiędzy otworami w płycie w aucie. Czy ktoś wie może gdzie można nabyć łoże które by pasowało? A drugi problem jest z kołem zamachowym tzn jest za grube i po założeniu braknie miejsca na założenie kosza sprzęgłowego .Czy są może jakieś węższe koła zamachowe? Pozdrawiam Leszczu99 Jarek Poniatowski - Wto Lip 03, 2007 11:36 pm " />Wywierć w łozu i nagwintuj nowe dziury, to chyba nie stanowi problemu. A z kołem zamachowym tez nie będzie problemu, bo jesli piszesz ze sie nie miesci to silnik jest do przodu za mocno wysunięty, po operacji będzie cacy Hoze Arkadi Moralez - Śro Lip 04, 2007 1:52 am " />Witam Faktycznie nie wpadło mi to do głowy z łożem tyle że w MT łoże = 2 kawałki aluminium jeden krótki jeden długi .Długi zapasi idealnie ale na krótkim wyjdzie tylko jeden otwór ,może silnik trzymać się tylko na trzech śrubach? A z kołem zamachowym to się nie zrozumieliśmy. Chodzi o to że nie mieści się ono ale na silniku .Pozostaje zbyt mało miejsca na kosz sprzęgłowy z zębatką efekt taki jak by wał był za krótki .Poza tym koło też trzeba rozwiercać. Pozdrawiam Arek Jarek Poniatowski - Śro Lip 04, 2007 6:31 am " />Moze się trzymać tylko na 3, ja tak mam w Revo z tym ze na klej do śrub jest załozone bo inaczej odkręci się. Z kołem zamachowym tylko jedno widze rozwiazanie.. kupić koło zamachowe i kompletne sprzęgło z zębatka od Revo. Ono jest takie krótsze, zębatka jest cofnięta troche i powinno być ok. Jakub Żebrowski - Śro Lip 04, 2007 6:53 am " />Ten silnik będzie sie trzymał na 4 wystarczy dokręcić wałek przedłużający na silnik (kawałek wałka z nakrętką do przykręcenia zamachu) |