ďťż
HPI S-25 Savage Cofa się paliwo
XAX - Czw Lis 02, 2006 9:39 pm " />Mam dość dziwny problem z odpalaniem silnika HPI S-25 w Savage 25. Przed odpaleniem zatykam wylot wydechu i kręcę roto aż napłynie paliwo. Potem normalnie grzeje świece i kręcę roto z odetkanym tłmkiem. Niestety w tedy widać ze paliwo cofa się do baku w szczególności gdy dodam trochę gazu. Najlepiej mi się odpala z lekko przytkanym tłumikiem. Jak silnik załapie wtedy pracuje normalnie i stabilnie. Tłumik HPI aluminiowy bez żadnych widocznych dziur. Ostatnio wymieniałem węże paliwowe od silnika i filtr paliwa (na większy). Węże z baku do silnika są długie z powodu zamontowania w wygodnym miejscu filtra paliwa (za tylnim wspornikiem amortyzatorów) ale przedtem też tak były i nie było z odpalaniem problemów na taka skale. Czy ktoś ma pomysł co może być tego przyczyną ???? Jarek Poniatowski - Pią Lis 03, 2006 11:48 am " />Mozesz miec przewody załozone wyzej niz wychodzą z baku i wtedy wiadomo ze jak nie ma cisnienia które wypycha paliwko do góry to, ze ono się cofnie, to ze węzyki są długie to nic nie szkodzi, na zawodach widziałem przewody w okoł towera owiniete 5 razy Maciej Mrozek - Pią Lis 03, 2006 2:18 pm " />Albo klapka od zbiornika paliwa może być uszkodzona. Mi odłamała się plastikowa część i oring spadał. Silnik nie chciał zapalić. Tą część przykleiłem na klej i wszystko już było dobrze. Jarek Poniatowski - Pią Lis 03, 2006 2:23 pm " />Lub oring juz nie trzyma szczelnie i czas go wymienic Wojciech Forysiak - Pią Lis 03, 2006 2:48 pm " />Ja myśle że paliwo może mu nie smakować i dlatego mu się cofa XAX - Pią Lis 03, 2006 3:17 pm " />Dzięki za podpowiedzi Wężyk idzie z baku do góry jest przewleczony przez zapinki wsporników obudowy idzie w dół tam jest filterek i wąż idzie do góry i przez zapinki w dół do gaźnika. Uszczelka wlewu baku wygląda w porządku jak ją zdobędę to wymienię na wszelki wypadek. Patryk Wieczorek - Pią Lis 03, 2006 5:30 pm " />wężyki paliwowe przed filtrem paliwa i po nim są jednakowej średnicy wewnętrznej ? u kolegi jeden był wiekszy drugi mniejszy i działo się to samo XAX - Pią Lis 03, 2006 7:43 pm " />Miedzy bakiem, filtrem i silnikiem są takie same. Między tłumikiem a bakiem jest oryginalny HPI jest on o trochę większej średnicy niż między bakiem a silnikiem. Teoretycznie nie powinno to mieć znaczenia aczkolwiek chyba wymienię je przy okazji na wszelki wypadek. |