ďťż
HPI S-25 Savage Cofa się paliwo




XAX - Czw Lis 02, 2006 9:39 pm
" />Mam dość dziwny problem z odpalaniem silnika HPI S-25 w Savage 25.
Przed odpaleniem zatykam wylot wydechu i kręcę roto aż napłynie paliwo.
Potem normalnie grzeje świece i kręcę roto z odetkanym tłmkiem.
Niestety w tedy widać ze paliwo cofa się do baku w szczególności gdy dodam trochę gazu.
Najlepiej mi się odpala z lekko przytkanym tłumikiem.
Jak silnik załapie wtedy pracuje normalnie i stabilnie.
Tłumik HPI aluminiowy bez żadnych widocznych dziur.
Ostatnio wymieniałem węże paliwowe od silnika i filtr paliwa (na większy).
Węże z baku do silnika są długie z powodu zamontowania w wygodnym miejscu filtra paliwa (za tylnim wspornikiem amortyzatorów) ale przedtem też tak były i nie było z odpalaniem problemów na taka skale.

Czy ktoś ma pomysł co może być tego przyczyną ????




Jarek Poniatowski - Pią Lis 03, 2006 11:48 am
" />Mozesz miec przewody załozone wyzej niz wychodzą z baku i wtedy wiadomo ze jak nie ma cisnienia które wypycha paliwko do góry to, ze ono się cofnie, to ze węzyki są długie to nic nie szkodzi, na zawodach widziałem przewody w okoł towera owiniete 5 razy



Maciej Mrozek - Pią Lis 03, 2006 2:18 pm
" />Albo klapka od zbiornika paliwa może być uszkodzona. Mi odłamała się plastikowa część i oring spadał. Silnik nie chciał zapalić. Tą część przykleiłem na klej i wszystko już było dobrze.



Jarek Poniatowski - Pią Lis 03, 2006 2:23 pm
" />Lub oring juz nie trzyma szczelnie i czas go wymienic




Wojciech Forysiak - Pią Lis 03, 2006 2:48 pm
" />Ja myśle że paliwo może mu nie smakować i dlatego mu się cofa



XAX - Pią Lis 03, 2006 3:17 pm
" />Dzięki za podpowiedzi

Wężyk idzie z baku do góry jest przewleczony przez zapinki wsporników obudowy idzie w dół tam jest filterek i wąż idzie do góry i przez zapinki w dół do gaźnika.
Uszczelka wlewu baku wygląda w porządku jak ją zdobędę to wymienię na wszelki wypadek.



Patryk Wieczorek - Pią Lis 03, 2006 5:30 pm
" />wężyki paliwowe przed filtrem paliwa i po nim są jednakowej średnicy wewnętrznej ? u kolegi jeden był wiekszy drugi mniejszy i działo się to samo



XAX - Pią Lis 03, 2006 7:43 pm
" />Miedzy bakiem, filtrem i silnikiem są takie same.
Między tłumikiem a bakiem jest oryginalny HPI jest on o trochę większej średnicy niż między bakiem a silnikiem. Teoretycznie nie powinno to mieć znaczenia aczkolwiek chyba wymienię je przy okazji na wszelki wypadek.
Powered by WordPress, ©