ďťż
hpi savage 21 update
berotex - Wto Sie 22, 2006 7:49 pm " />Witam was! Mam pytank co mam wymienic zeby wsadzić do tego modelu zamiast Big Blocka 21 BB silnik HPI 4.6. Proszę o dokładne podanie modelu i firmy najlepszych czesci (najlepiej z linkiem ) Tylko w polsce prosze. Dzieki z gory berotex Błażej Zagozda - Wto Sie 22, 2006 9:15 pm " />pasuje w zamian bez przerobek... pozdrawiam Jarek Poniatowski - Wto Sie 22, 2006 11:13 pm " />Ja dla pewnosci dałbym stalowego spura... Nigdzy niewiadomo kiedy pozjada Ci zeby. Błażej Zagozda - Śro Sie 23, 2006 7:12 am " /> ">Ja dla pewnosci dałbym stalowego spura... Nigdzy niewiadomo kiedy pozjada Ci zeby. poco?? przy K6 nie ma potrzeby wstawiania mocniejszej zebatki... jesli sie ustawia odpowiednio luz i wspolosiowosc zebatek to nic sie nie dzieje... pozatym stalowa zembatka szybciej wyjada kubek... i sama tez... i jak na stalowej podetna sie zeby to kubki beda szybciej leciec.... jedyna zmiane jaka bym zrobil wstawiajac K6 zamiast BB21 czy S25 to kubek 17T zamiast 15T ktory jest w standardzie slabszych savow... pozdrawiam ps: moge dac do wgladu mojego spura 49T i kubek 15T ktore maja przejechane przeszlo 20L... jezdzily w naprawde roznych warunkach... bloto, kopny piach, zwir... jeszcze kilka L przesmigaja.... edit: wlasnie zostalem obiechany na privie przez jednego fachowca i chce sprostowac jeden skrot myslowy ktory uzylem... mianowicie "kubek" odnosi sie do kubka sprzeglowego a nie obudowy satelitow w dyferencjale... dodatkowo przypomne iz wazne jest odpowiednie wyregulowanie sprzegła ciernego na zebatce odbierajacej... zbyt mocne skrecenie moze byc przyczyna wylamania zebow... i tyczy sie to kazdego silnika... Tomasz Ostrowski - Śro Sie 23, 2006 9:04 am " /> ">Witam was! Mam pytank co mam wymienic zeby wsadzić do tego modelu zamiast Big Blocka 21 BB silnik HPI 4.6. Proszę o dokładne podanie modelu i firmy najlepszych czesci (najlepiej z linkiem ) Tylko w polsce prosze. Dzieki z gory berotex układ przeniesienia napędu, ośki, jointy wychodzące ze skrzyni i z dyfrów trzeba zmienić na HD, zwykłe czarne szybciej się zużyją w przypadku szybszej eksploatacji szybciej poleci tez moduł drugiego biegu. proponuje nic nie zmieniac narazie, z czasem zobaczysz co się zużywa i wymieniając wstawisz wzmacniane (HD) zamiast zwykłych czarnych. części do kupienia sa na hpi lub w rcbziom numery części najdziesz w instrukcji i po tych numerach wyszukasz w sklepie Wojtek Sadowski - Śro Sie 23, 2006 9:11 am " />Ja będę u siebie wstawiał silnik .32 i póki co zrobiłem przegląd i powymianiałem wszystkie popsute łożyska (żeby wszystko ładnei sie toczyło bez oporów), wsatwiłem do tego środkowy wał heavy duty, tak dla pewności to raz a po drugie standardowe kubki na wale miałe juz prawie przegryzione na wylot, więc wymiana i tak była potzrebna. Spura zostawiam, bo jeśli wymieniać to oba na heavy duty ( jesli odbiór będzie stalowy a atak standardowy to atak zmieli przy pierwsze jeździe - wiem z doświadczenia (kolegi:D)) berotex - Śro Sie 23, 2006 11:07 am " />Sprzedawca hpi powiedzil mi ze msuze wymienic dyfry kubki i wałki. Mozecie mi jakies polecic. A co to sa te kubki (sory za pytanie ale jestem poczatkujący.) Czy wpuszczacie jakis olej albo smar do skrzyni biegów? Tomasz Ostrowski - Śro Sie 23, 2006 11:26 am " />to jeszcze napisz co to za sav, którego masz? Błażej Zagozda - Śro Sie 23, 2006 11:31 am " /> ">Sprzedawca hpi powiedzil mi ze msuze wymienic dyfry kubki i wałki. Mozecie mi jakies polecic. A co to sa te kubki (sory za pytanie ale jestem poczatkujący.) Czy wpuszczacie jakis olej albo smar do skrzyni biegów? czlowieku... nie daj sie zwariowac.... to jest tylko 0,5KM roznicy... zrob tak jak napisal Toost... zamien silnik, daj na razie tylko wiekszy 17T kubek sprzeglowy (zyskasz na predkosci) i jezdzij.... zalezy jak bedziesz go traktowal to predzej czy pozniej cos trzeba bedzie wymieniac.. jak chcesz sobie na poczatku dowalic kosztow to powinienes caly uklad przeniesienia napedu wymienic... tylko po co wymieniac dobre na lepsze.... no chyba, ze to co masz juz jest wyjezdzone na maxa.... ile ten model przejechal?? ja mam wszystkie jointy i szafty od nowosci... klekocze ale jezdzi.. i jeszcze bedzie dlugo jezdzil.... podwozie ma jakies 25-30L.. byl silnik bb21 teraz podrasowany s-25.... pozdrawiam berotex - Śro Sie 23, 2006 11:40 am " />Ja mam silnik 21BB i mysle nad wymiana z powodu awarii. Silnik przejechal ok 5l na paliwie Magnum. Jestem troche zdegustowany bo wiecej go naprawiam niz jezdze. Czy to taki urok modelarstwa? Tomasz Ostrowski - Śro Sie 23, 2006 12:12 pm " />a co to za paliwo, ile nitro, ile oleju, masz jakiś link do niego? co się psuje w silniku? berotex - Śro Sie 23, 2006 2:29 pm " />W silniku mam ciaglu problem z sprezynka na korbowodzie, z zebatkami na rotostarcie (odbierajaca obroty) posypala sie juz ze 6 razy, teraz poszla uszczelka na tlumik (ze strony silnika), i cylinder sie rozszczelinił. Sporo jak na przejechane ok 5 litrów paliwa. Mam nadzieje ze po wyminie tych bolaczek bedzie dobrze. Toost długo siedzisz nad swoim modelem(czas napraw)? Co do paliwa to w niemieckim sklepie mowili ze jest bardzo dobre producent Jamara Magnum Car 20% nitro teraz przesiadlem sie na Morgan Fuel 25% nitro(podobno najlepsze amerykanskie paliwo modelarskie)Znacie ta firme? Błażej Zagozda - Śro Sie 23, 2006 2:37 pm " />a nie chcesz sprzedac tego silnika?? pozdrawiam berotex - Śro Sie 23, 2006 3:49 pm " />jak by ktos byl chetny to silnik moge sprzedac za rozsadna cene Byłbys chetny Gr4N4c1K ? Błażej Zagozda - Śro Sie 23, 2006 3:54 pm " /> ">jak by ktos byl chetny to silnik moge sprzedac za rozsadna cene Byłbys chetny Gr4N4c1K ? to zalezy ile dla Ciebie ten "pechowy" silnik jest wart... pozdrawiam Tomasz Ostrowski - Śro Sie 23, 2006 9:02 pm " /> ">W silniku mam ciaglu problem z sprezynka na korbowodzie, z zebatkami na rotostarcie (odbierajaca obroty) posypala sie juz ze 6 razy, teraz poszla uszczelka na tlumik (ze strony silnika), i cylinder sie rozszczelinił. Sporo jak na przejechane ok 5 litrów paliwa. Mam nadzieje ze po wyminie tych bolaczek bedzie dobrze. Toost długo siedzisz nad swoim modelem(czas napraw)? Co do paliwa to w niemieckim sklepie mowili ze jest bardzo dobre producent Jamara Magnum Car 20% nitro teraz przesiadlem sie na Morgan Fuel 25% nitro(podobno najlepsze amerykanskie paliwo modelarskie)Znacie ta firme? po tym co piszesz wnioskuję, że na siłe próbujesz odpalać zalany model stąd to wszystko puszczaj wydech i zakładaj grzałkę zaraz po tym jak paliwo dojdzie do gaźnika, dalsze pompowanie nie ma sensu ile siedzę nad swoimi modelami? nie liczę, ale że jestem roztrzepany i często składam rzeczy od tyłu to bywa, ze i 2-3 godziny pozatym lubie to i czas nie ma tu znaczenia jeśli pytasz o awarie to w porównaniu z tym co czytam na forum to moje modele są bezawaryjne ... fakt, że obchodzę się z nimi w miarę delikatnie |