ďťż
Hsn,isn a gdzie lsn???????
stanek - Wto Gru 25, 2007 5:21 pm " />Witam Dzisiaj dotarlem swojego tgsa,wszystko bylo wporzadku do 3 zbiorniczka kiedy chcialem dac jej wiecej gazu poprostu sie dlawila.Odkrecilem jej najprawdopodobniej hsn z fabrycznych 2 obr na 1,5 obr i juz jest lepiej,tej od wolnych cyba nie ma co regulowac bo trzyma wolne i jest oki,ale teraz co do regulacji to gdzie jest ta lsn?????Daje fotke i jak by ktos mogl to prosze o nakierowanie. http://www.mFoto.pl/uploads/1814/pc220060_e0864.jpg DRIVER - Wto Gru 25, 2007 5:53 pm " />Na 99% LSN jest tam gdzie Ci zaznaczyłem na zdjęciu. http://img182.imageshack.us/img182/9927/pc220060e08641iq0.jpg Wystarczyło poszukać w instrukcji, lub zapoznać się z opcją SZUKAJ. A tak przy okazji, to najpierw reguluje się HSN, później LSN i na samym końcu ISN. Przeważnie silnik reguluje się po dotarciu. stanek - Wto Gru 25, 2007 7:03 pm " />Silnik reguluje sie podczas docierania,niby jak mam go dotrzec jak sie zalewa,zrobilem juz 6 baczkow,na kolach ladnie przed chwila ustawilem jak dam gaz do oporu to jest ok,jeszze troche mozna byloby wkrecic,ale mam juz na niecale 1,5 obr,wiec niechcem przegiac.To co mizaznaczyles to jest zwykla srobka na krzyzak co mocuje ten orczyk,wiec to raczej nie jest to Teraz wyczytalem w instrukcji cos takiego:Then loosen 1 and 1/4 turn counter clockwise.(This is the factory setting position) Czyli fabrycznie to ma byc ustawione 1 i 1/4,jak wyciagnelem z pudelka bylo na 2 obr wiec wszystko by sie zgadzalo ze na docieranie dali wiecej,a potem trzeba zmiejszyc. Co do podpisu tych srubek to nie mam tego w instrukcji DRIVER - Wto Gru 25, 2007 7:18 pm " />To co zaznaczyłem to jest LSN! Napisałem PRZEWAŻNIE, jeśli temperatura jest tak 10-20 stopni C, to się reguluje po dotarciu. Silnik Ci się zalewa, bo jest zimno, nie może się rozgrzać i na niższych obrotach nie ma takiej temperatury żeby przepalić to paliwo. Na twoim miejscu darował bym sobie w taką pogodę docieranie i regulację silnika. Czasami Nie przesadzaj z HSN, bo jak za mocno zubożysz mieszankę, to zatrzesz silnik, jednak przy tak niskich temperaturach to mało możliwe. Możesz spróbować owinąć radiator silnika sreberkiem żeby temperaturę trzymał. stanek - Wto Gru 25, 2007 7:31 pm " />spoko docieralem w ocieplanym garazu,a z tego co pisza w instrukcji to 1 i 1/4 ro fabrycznie teraz mam na 1,5 i raczej nie bede juz bardziej ubogiej robił Janusz G - Wto Gru 25, 2007 8:20 pm " />A masz termometr do mierzenia temperatury silnika? stanek - Wto Gru 25, 2007 8:35 pm " />NO wlasnie czekam na niego i narazie tez nie bede jezdzil i regulowal,podczas docierania plul olejem i tem. byla dobra,mial cos kolo 100 * bo woda jeszzce nie parowala,po zubozeniu juz tak nie pluje,ale to jeszzce nie jest to:D, dlatego aby w pelni wyregulowac to musze miec konkretnie tem.podana.Zreszta teraz taka pogoda,ze szkoda gadac DRIVER - Wto Gru 25, 2007 8:44 pm " />No to o czym my mówimy. Bez termometra nie wyregulujesz silnika, a tym bardziej się nie dociera. Odstaw lepiej model na półkę i kup sobie termometr. Bo takim mierzeniem temperatury "na ślinę", to tylko sobie problemów z silnikiem narobisz. bikeman1 - Śro Gru 26, 2007 7:24 am " /> ">To co zaznaczyłem to jest LSN! No i po co sie upierasz przy swoim jak nie masz racji To co zaznaczyles na zdjeciu to wcale nie jest LSN, tylko tak jak napisał Stanek to jest zwykła śrubka krzyżakowa do przykręcenia cięgienka przepustnicy. TGS nie ma LSN !!! Pozniej wyszlo pare TGSów ktore mialy jakas trzecia srubke ( nie wiem do czego ) a zreszta te modele "z trzecia" srubka mialy troszke inna nazwe, ale Twoj TGS Stanek jest identyczny jak moj - czyli taki, który nie ma lsn. Do regulacji masz tylko HSN i powietrze. Powietrzem wyregulujesz sobie tak zwany bieg jałowy a HSNem musisz regulowac dawkę paliwa. ">NO wlasnie czekam na niego i narazie tez nie bede jezdzil i regulowal,podczas docierania plul olejem i tem. byla dobra,mial cos kolo 100 * bo woda jeszzce nie parowala,po zubozeniu juz tak nie pluje,ale to jeszzce nie jest to:D, dlatego aby w pelni wyregulowac to musze miec konkretnie tem.podana. Racja Stanek poczekaj na termometr. I dodam tak od siebie ze jak bedziesz jezdził juz na wiosne tym modelem, czyli przy temp otoczenia 20stC i w góre to utrzymuj silnik TGSa maksymalnie do 125st, wtedy pojezdzisz sporo. Nie dopuszczaj do przegrzania...wiem to z praktyki... Pozdrawiam stanek - Śro Gru 26, 2007 8:42 am " />Bikeman1 teraz to raczej ciezko przegrzac model na ustawieniach fabrycznych(nie ma takiej opcji w tych warunkach atmosferycznych)A chcialbym sie upewnic u ciebie czy te ustawienia factory to napewno 1 i 1/4 bo to dosyc malo,ale silnik tez maly 2,11 Gieroll - Śro Gru 26, 2007 9:49 am " />Może przegrzać trudno, ale w tych temperaturach łatwo za bardzo zubożyć mieszankę, a wtedy silniczek za długo nie popracuje. |