ďťż
Idealny model do Drift'ingu




Qba - Pon Lut 14, 2005 2:59 pm
" />Witam forumowiczów z racji tego ze jestem nowy nie moge pisac w dziale drift'ingowym ani zadnym innym wiec musze tutaj.W dziedzinie modeli jestem obeznany wiec nie bede sie pytał czy TL-01 czy TT-01 jesty lepsze.
Chodzi mi o "idealny" auto do drifu.producenci pisza ze ich model jezdza tak samo, wygladaja tak samo jak ich "duzi" odpowiednicy.Czyli powinno byc jak w prawdziwym drifcie cholernie mocny silnik dobre przełożenie idealnie zestrojone podwozie i naped na tył.
Jezeli bedzie wam sie chciało napiszcie,dajcie propozycje jak by miał taki model wygładac.Bo sie zabieram do budowy takiego. Idealnego auta do drift'tingu.Mam chopla na punkicie D1 Gran prix wiec w duzych autach jestem opcykany,ale czy to sie sprawdzi w modelu




Erik Turlejski - Pon Lut 14, 2005 3:15 pm
" />Powinno się sprawdzić

co musisz dać:
1. silnik: najlepiej jakiś powiecmy 15*2
2. przełośenie jak nijwiększ (1:15 czy coś wtym stylu)
3. lepiej się chyba w modelach sprawdza napęd na 4wd tyle, że na tylnie koła daj coś w stylu slick oblepione a przednie powiecmy kolce.........
4. ładna buda (tak na marginesie)



Qba - Pon Lut 14, 2005 3:49 pm
" />dobra silniik powiedzmy ta 15 a z napedem na tykna oske jezdziłes kiedys,opony to wiem na przód moze nie kolce ale porzadne bierznikowane szerokie gumy a na tył troszke wyslizgane waskie sliki.zastanawia mnie jeszcze przekazanie napedu pasek odpada.mam dwie opcje albo przez wał (jest sztywniejszy i efektywniej jest moment przekazywany) lub bezposredie polaczenie silnika z dyfrem ale nie wiem jak sie bedzie tylny zawias zachowywał.pól oski w takim przypadku beda mocno obciązone do dyfra albo taka mini szpera albo jakies LSD by musiało byc.
dobra powiedzmy ze silnik jest teraz cza pokminic nad przeniesieniem napedu.co myslicie o tym wyzej opisanym??? nad zawiasem,stabilizatorem i sprezynami.



Rafał Piesio - Pon Lut 14, 2005 10:08 pm
" />odpowiadając na twoje pytanie z tematu - najlepszymi modelami do driftingu są chyba modele specjalnie w tym celu wyprodukowane - mam na myśli serię modeli Yokomo - oprócz specjalnych kół oraz, jak mi się wydaje - "odpowiednio" zestrojonych zawieszeń i dyfrów, posiadają one szczegółowiej wystylizowane karoserie niż modele do ścigania się (lusterka, podnoszone światła itd.)

jeśli zaś chodzi o to "czym driftować" - odradzałbym odwzorowywanie tego, jak zbudowane są "normalne" samochody do driftu w modelach - szczególnie zaś jeśli chodzi o napęd na tylną oś - więcej na ten temat i nie tylko znajdziesz tu: http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=4648
Powered by WordPress, ©