ďťż
II Runda Proxima Profi CUP - Pabianice 16.01.2010
Przemek Morawski - Pon Gru 28, 2009 10:59 am " />II Runda Proxima Profi CUP - Pabianice 16.01.2010. Informator na http://www.efra.pl a rejestracja przez http://www.myrcm.ch (zakładka Upcoming Events). Przepisy również na http://www.efra.pl w klasie 540 dozwolone są LiFe i silnik BL 13,5T. Jeśli będą znaczące różnice w osiągach BR i BL zrobimy oddzielną klasyfikację w klasie 540. Pytania proszę kierować bezpośrednio do mnie przez PW, tel. lub mail. Michał Abramowicz - Nie Sty 03, 2010 6:44 pm " />Cześć! W jakiś normalny sposób można zobaczyć kto się już zapisał? Klikam i jakaś czarna .... m. Grzegorz Kopertowski - Nie Sty 03, 2010 7:07 pm " />http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=2861&dLt=reg&pLa=en&lType=rList Niektórzy tak bardzo chcą startować, że się kilka razy zapisali kopiuj link i wklej. Michał Abramowicz - Nie Sty 03, 2010 7:34 pm " />Dzięki. Trochę dziwna ta strona m. treczka konrad - Nie Sty 03, 2010 8:17 pm " />sorry że trochę offtpoic ale do ligi micro gdzie listę startujących znajde? Przemek Morawski - Nie Sty 03, 2010 8:21 pm " />Konrad, lista mikro jest tutaj http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=2870&dLt=reg&pLa=en&lType=rList Piotr Blaze Blazucki - Wto Sty 05, 2010 10:57 am " />Rejestracja za pomoca tej strony jest NIEFAJNA!! nie wiadomo kto ie zapisal , jak to znaleźć i czy sie juz zapisalo. Przemek Morawski - Wto Sty 05, 2010 11:25 am " />Jak nie wiadomo jak wiadomo Po prawej stronie nazwy zawodów jest liczba zgłoszonych zawodników, naciśnięcie tej liczby pokazuje listę, którą można sortować m.in. według klasy. Łukasz Kowalczyk - Wto Sty 05, 2010 11:28 am " />Jak to mowia, kto ma oczy zdrowe ten wygra krowe Wchodzimy na strone myrcm.ch, klikamy w "upcoming events" a nastepnie klikamy w pole ktore jest na przecieciu kolumny "count" i wiersza z interesujaca nas impreza. Ku wielkiemu zdziwieniu, naszym oczom ukaze sie lista zgloszonych we wszystkich klasach na dana imprezke Michał Tronowski - Wto Sty 05, 2010 12:10 pm " />Też popełniłem kuchę bo 2 razy wpisałem się z młodym.Trzeba luknąć na listę ogólną zgłoszonych,bo w swojej klasie nie jakoś siebie i młodego nie widzę.Dziwię się że to automatycznie nie jest rozdzielane,tym bardziej że zaznaczałem klasę w jakiej chcemy się ścigać. Przemek Morawski - Wto Sty 05, 2010 12:27 pm " />Michał, gdzie siebie nie widzicie? Na liście zgłoszonych zawodników jesteście obydwaj. Nie ma Was jeszcze w raportach on-line bo zawody jeszcze się nie zaczęły, co jakiś czas robię import danych do programu i program wysyła dane na stronę stąd nie wszyscy zawodnicy są w raportach jaki i nie ma jeszcze podziału na grupy. Michał Tronowski - Wto Sty 05, 2010 3:13 pm " /> No to teraz mnie oświeciłeś.Dzięki Michał Sikora - Czw Sty 07, 2010 8:09 am " />Witam. Dziwne są te przepisy... od kiedy EFRA dopuszcza Life i dlaczego nie wolno w specu jechać na LiPo??? Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 8:21 am " />Tak ustalił organizator zawodów. Przemek Morawski - Czw Sty 07, 2010 8:27 am " />To są prywatne zawody więc przepisy są w gestii organizatora. Dlaczego nie jeździmy na LiPo? Chodzi o to aby przepisy były jasne i proste czyli silnik 9,5T, zasilanie 5s NiMH lub 2s LiFe i jednakowy limit wagi. Michał Sikora - Czw Sty 07, 2010 8:35 am " />Ok. Zrozumiałem. Nie mam więcej pytań. Szkoda że mój przepisowy SPEC nie jest "przepisowy". Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 8:46 am " />Nie masz NIMH? Albo inaczej, co masz? Przemek Morawski - Czw Sty 07, 2010 8:47 am " />Jeśli masz silnik 13,5T i pakiet NiMH 5s to na takim zestawie w 540 możesz wystartować. Michał Sikora - Czw Sty 07, 2010 9:10 am " />Mam 13.5T i LiPo - Jak w przepisach... już sam nie wiem przez kogo wymyślonych. Jedni piszą "przepisy LOK" drudzy "przepisy EFRA". Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 9:19 am " />To do 540 w Proxima Cup pasuje o ile wiem. luke - Czw Sty 07, 2010 9:23 am " />540 to 13.5 + life 2s / nimh 5s. Jak chce wystartowac to kwestia pakietu. Michal prawda jest taka ze w przepisach lok spec life + 9.5T tez jest dozwolne. Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 9:30 am " />Jak co to LiFe mogę pożyczyć. Michał Sikora - Czw Sty 07, 2010 9:38 am " /> ">prawda jest taka ze w przepisach lok - spec life + 9.5T tez jest dozwolne. i dozwoleone jest też 13.5T z Lipo! Ale spoko jak tak to tak, Pójdę na sanki! Przemek Morawski - Czw Sty 07, 2010 10:14 am " />Ale przepisy LOK to jedno a Proxima-Profi Cup to drugie. Żalu do nikogo mieć nie można, miłej zabawy na sankach Michał Sikora - Czw Sty 07, 2010 10:36 am " />Szkoda że w tym kraju nie może być jednych i tych samych przepisów. Ale cóż w końcu to Polska. Ok, koniec tematu przepisów. Pozdrawiam. Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 11:18 am " />Tak to Polska, narzekać najłatwiej. Michał Sikora - Czw Sty 07, 2010 11:28 am " />Ja nie narzekam. Przykre jest tylko to, że chcąc jeździć w tym kraju w zawodach trzeba mieć 2 różne silniki i 3 różne pakiety do tej samej klasy. Więc muszę sobie dać spokój z tymi prywatnymi zawodami. Koniec kropka. luke - Czw Sty 07, 2010 11:30 am " />Co ty gadasz poprostu wybrales jedna z opcji z przepisow lok wybralbys 9.5T i life to moglbys jezdzi i tu i tu ... Przemek Morawski - Czw Sty 07, 2010 11:38 am " />A może warto dodać, że gdyby nie te prywatne zawody to swoim obecnym modelem z 13,5T i LiPo mógłbyś tylko po domu jeździć? luke - Czw Sty 07, 2010 11:40 am " />Cos w tym tez napewno jest ew w czechach... Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 1:44 pm " />Ale o naszym kraju mówimy. Zaremba Lesław - Czw Sty 07, 2010 2:14 pm " /> ">A może warto dodać, że gdyby nie te prywatne zawody to swoim obecnym modelem z 13,5T i LiPo mógłbyś tylko po domu jeździć? To jest właśnie sytuacja za którą stoją "wielcy"działacze pokroju P.Niedżwieckiego,Morawskiego,Lutyńskiego i tym podobnym.Rozpętali wojnę o zmianę zasilania.P.Niedżwiecki przeprowadził zmiany w sposób daleki od praworządnego i dzisiaj mamy bajzel. Przepisy dla klasy Spec http://www.osm-rc.pl/portal/menu/126 jednoznacznie określają,że silnik 13,5T zasilany Li-Po jest dopuszczony w ramach EMP. To co Przemuś napisał jest więc totalną bzdurą,a jego prywatne zawody przyczyniają się do robienia bajzlu w przepisach dalej(silnik 13,5T w klasie odpowiadającej 540) Apel do potęcjalnych aktywistów,zaznajomić się z przepisami. P.s Nawiasem ,moje uwagi co do EFROwskich przepisów w Tarnowie poskutkowały i w informatorze zmieniono na przepisy OSM-owe.... Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 2:33 pm " />Więcej bałaganu i zamętu sieją inni "wielcy" działacze jak Zaremba dzielący środowisko na coraz bardziej skłócone. Choć powoli jednak jednoczą je, przeciwko sobie, ale zawsze Prywatne zawody są czymś normalnym w wolnym kraju i do niczego się nie przyczyniają poza poszerzaniem świadomości technicznej oraz umiejętności zawodników. I CHWAŁA BOGU ŻE JE MAMY, gdzie przyjeżdżają zawodnicy i ich rodzice nie w ślepym pędzie po puchary i złudną sławę lub przyklask a pojeździć i dobrze się bawić. Jeszcze ci co nie przyjeżdżają mogliby nie wnikać w wewnętrzne przepisy i zupełnie się od nich odczepić Może w powstałym wolnym czasie zrobić swoje, takie "właściwe". Całe szczęście zmiany w HMP przegłosowali sami zawodnicy (ja w nim nie brałem udziałuy bo wtedy nie miałem jeszcze licencji), szkoda że mniejszość nie może tego jakoś przeboleć lub tego że to nie im zaśługi się przypisuje. Gdyby zawodnicy nie chcieli zmian w trakcie sezonu, to zagłosowaliby na NIE. A jednak stało sie inaczej i żaden hamulec tego już nie zatrzyma. Amen. Michał Sikora - Czw Sty 07, 2010 3:01 pm " /> ">A może warto dodać, że gdyby nie te prywatne zawody to swoim obecnym modelem z 13,5T i LiPo mógłbyś tylko po domu jeździć? Widać kto jeździ po domu a kto nie. przykład: Lipo + 13.5T - ETS EURO TOURING SERIES, Jeździmy też w Czechach w takiej konfiguracji, i w kilku innych krajach. Grzegorz Kopertowski - Czw Sty 07, 2010 3:11 pm " />W Portugalii jeżdżą inaczej... a na Pucharze RC-Auto obowiązuje 9.5t + 5cell oraz 10.5t + LiPo, Proxima Profi Cup również rządzi się swoimi prawami, nie ma co narzekać wystarczy kupić odpowiedni sprzęt i startować. Na 5celach i 9.5t tez można startować. Co kogo obchodzi ETS. Jest to tylko jedna z serii wyścigów aczkolwiek dosyć popularna. Przemek Morawski - Czw Sty 07, 2010 3:31 pm " /> ">Jeździmy też w Czechach w takiej konfiguracji, i w kilku innych krajach. No to w czym problem, nie ma obowiązku startów na zawodach w Polsce. Każdy jeździ tam, gdzie mu pasuje. Michał Abramowicz - Czw Sty 07, 2010 4:38 pm " />Równie dobrze niech jedzie na lipolu w specu, będzie porównanie Ja jestem ciekaw jak wypadnie 13.5T/lipo 2S kontra 9.5T/5celek/life6.6V Co to komu szkodzi? Jak wygra nie dostanie solniczki i wszystko. m. Przemek Morawski - Czw Sty 07, 2010 4:43 pm " />W Lubawie zawodnicy jeździli a SPEC na wszystkich możliwych kombinacjach. Michał Abramowicz - Czw Sty 07, 2010 4:48 pm " /> ">W Lubawie zawodnicy jeździli a SPEC na wszystkich możliwych kombinacjach. Jak będę w Pabianicach to mi ten Kolega nie będzie przeszkadzać na torze z jego konfiguracją. m. Michał Sikora - Czw Sty 07, 2010 5:55 pm " /> ">No to w czym problem, nie ma obowiązku startów na zawodach w Polsce. Każdy jeździ tam, gdzie mu pasuje. Spoko koledzy. Dajcie już spokój. Ja sobie już odpuściłem, bo nie chcę wam psuć zabawy. Chciałem tylko pojeździć, ale niektórzy koledzy nie wpuszczą mnie do "swojej piaskownicy", mają prawo, spoko luz.... Pozdrawiam. Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 6:01 pm " />Jeśli naprawdę chcesz to przecież możesz w 540. Jacek Starostecki - Czw Sty 07, 2010 6:13 pm " />Witajcie , tak czytając co piszecie to myśle że po prostu za szybko troche weszło te LiPo i LiFe choć nie mówie ze źle tylko Ciężko sprecyzować przepisy tak aby każdemu pasowały , moze w przyszłym sezonie już sie wyklaruje co jest najlepsze i co warto stosować.. Ja osobiście jeszcze sobie daje radę na NiMh i też jest fajnie pozdrawiam. Adrian Lutyński - Czw Sty 07, 2010 6:27 pm " />W Proxima Cup to w ogóle nie ma prawie znaczenia, bo to zawody prywatne i mogą co chcą wkładać. Ale i tak jest to tak zrobione, żę z HMP w nmich wystartujesz bez zakupów, z ETS w sumie też tylko w innej klasie Poza tym zauważyłeś właśnie najważniejszą część tego co się stało-nie zakazano nic z tego co było, dopuszczono nowe, które wcale nie zapewnia jak sam widzisz lepszych osiągów na torze. A na pewno wpływa na popularyzację sportu. A na razie to tego nam jak powietrza potrzeba, więcej ludzi, prawieże za każdą cenę. Nie będzie ludzi, nie będzie torów, nie będzie torów, nie będzie łatwo wykształcić się zawodnikom by mogli równorzędnie konkurować z kolegami z Europy, którzy takowe posiadają. IMHO na razie to trzeba jak największą popularyzacją tego sportu się zająć, a to oznacza jak na razie jak najmniej i jak najtańsze bariery. Co do klarowania, IMHO Nimh pożegnamy do końca bieżącego roku kalendarzowego. No i mam nadzieję że kilku innych dystrybutorów pójdzie w ślady Proximy i zrobi swoje zawody, to byłoby piękne. Zwłaszcza że północ Polski kuleje i to mocno. Jacek Starostecki - Czw Sty 07, 2010 6:32 pm " />a no to teraz mnie oświeciłeś już wszystko wiem . dzięki za odp pozdrawiam. Zaremba Lesław - Pią Sty 08, 2010 8:27 am " /> ">.... IMHO na razie to trzeba jak największą popularyzacją tego sportu się zająć, a to oznacza jak na razie jak najmniej i jak najtańsze bariery...... No to wrócić do kamienia łupanego,bateryjek 4,5V i aparatur radzieckich,albo modeli Niko (firma nie osoba) PS.co to K...wa jest to IMHO.Czy to jest to o czym mówi regulamin forum? ">Staraj się pisać tak, aby czytający nie głowił się nad zrozumieniem tekstu. Dłuższe partie oddzielaj znakami nowego wiersza (ENTER). Przestrzegaj także ortografii i gramatyki - jeśli masz z tym problemy, to pisz ze słownikiem w ręku lub w podkreślającym błędy edytorze np. w Wordzie. Pisanie WIELKIMI LITERAMI (lub z wytłuszczeniem) oznacza krzyk lub podniesiony głos. To tak jakby ktoś stał nad nami i krzyczał prosto w ucho... Lepiej pisać używając języka literackiego, który jest zrozumiały dla każdego. Nie stosuj "młodzieżowego slangu". Przed wysłaniem nowej wiadomości możesz użyć przycisku "Podgląd", żeby zobaczyć jak będzie wyglądała na Forum. Wykorzystaj to by sprawdzić i poprawić różne błędy czy też literówki. luke - Pią Sty 08, 2010 8:48 am " />Zaremba leniu google i masz http://pl.wiktionary.org/wiki/IMHO Skrot bardzo czesto stosowany na forach internetowych wszyscy wiedza o co chodzi tylko nie ty... Adrian Lutyński - Pią Sty 08, 2010 11:01 am " />I wszystko jasne, jeśli byś pamiętał w necie czasy Netykiety, to wiedziałbyś, że jest to skrót jak najbardziej legalny w internecie. I nie jest ot slang młodzieżowy. Gdybyś tylko 1/10 czasu poświęcił na jego wyjaśnienie, co na poświęciłeś na szukanie bacika w regulaminie... Tego się właśnie obawiam, wszystko wg Efra, a potem Lesław z regulaminem w dłoni oprotestowujący na zawodach wszystko co się da u konkurencji. Nie daj bóg jakiś dzieciak sam sobie coś nieświadomie kupi, dobrze pojedzie i won z zawodów! I mimo że może byś chciał byśmy wrócili do ery kamienia łupanego to nie, mamy już całkiem dobre przepisy nawet na zawodach MP Właśnie one pomogą przenieść bateryjki 4.8v i 6v do historii I nie mylmy Niko z Nikko Ale dobrze Ci to wyszło akurat Zaremba Lesław - Pią Sty 08, 2010 3:49 pm " /> ">Zaremba leniu google i masz http://pl.wiktionary.org/wiki/IMHO Skrot bardzo czesto stosowany na forach internetowych wszyscy wiedza o co chodzi tylko nie ty... Tak mając 56 lat jestem leniem w zaznajamianiu się z slangiem młodzieżowym,który jest przejawem lenistwa językowego.... Ja jestem zdania,że język polski jest tak piękny,że zbrodnią jest jego okaleczanie....W podanym linku jest skrót polskiego znaczenia Waszego IMHO to MSZ... Ale takie wrzuty anglo języczne to dają kopa ,jeszcze pewnie skręt przy tym... Może zacząć pisać po arabsku czy hebrajsku podając linka do słownika...to będzei odpał.Kto pierwszy? Ps.Być może za niedługo wystarczy Wam zapalana czerwona żarówka....do komunikacji... Zaremba Lesław - Pią Sty 08, 2010 3:55 pm " /> ">... Tego się właśnie obawiam, wszystko wg Efra, a potem Lesław z regulaminem w dłoni oprotestowujący na zawodach wszystko co się da u konkurencji. Nie daj bóg jakiś dzieciak sam sobie coś nieświadomie kupi, dobrze pojedzie i won z zawodów! Czyli rozumiem ,że pojęcie praworządności i przestrzeganie prawa jest Ci obce.Wróć lepiej do WRC jeśli tam była "wolna amerykanka". "> I nie mylmy Niko z Nikko Ale dobrze Ci to wyszło akurat i tu się wykazałeś doświadczeniem znacznie większym ode mnie.Pewnie masz takie modele w Swojej "stajni". Adrian Lutyński - Pią Sty 08, 2010 4:15 pm " /> ">... Tego się właśnie obawiam, wszystko wg Efra, a potem Lesław z regulaminem w dłoni oprotestowujący na zawodach wszystko co się da u konkurencji. Nie daj bóg jakiś dzieciak sam sobie coś nieświadomie kupi, dobrze pojedzie i won z zawodów! Czyli rozumiem ,że pojęcie praworządności i przestrzeganie prawa jest Ci obce.Wróć lepiej do WRC Rajdów i Rallycross nie zarzuciłem i nie mam zamiaru Ale opacznie mnie zrozumiałeś, dlatego uważam za złe przymuszać zawodników u nas do sprzętu homologowanego przez EFRA, wniesie to znaczny przyrost kosztów przy znikomym przyroście (o ile w ogóle) jakości. Niech to będzie tańszy sport. Nie wiem czy ścigałeś się kiedyś w 1:1, tam właśnie wrzucenie homologowanych sprzętów do eliminacji PZM skutecznie odtrąciło większość zawodników i tylko zaszkodziło tej dyscyplinie. A poza tym, przepisy są w tej chwili ustalone w modelarstwie kołowym. Postaraj się więc sam przestrzegać sam zasad praworządności. Czy to może nie takie przepisy jakich chciałbyś przestrzegać? Jeśli tak, to jednak Tobie obce jest pojęcie praworządności i przestrzegania prawa. "> I nie mylmy Niko z Nikko i tu się wykazałeś doświadczeniem znacznie większym ode mnie.Pewnie masz takie modele w Swojej "stajni". Hmm, nic mi nie odstąpiłeś, więc nie mam, ale jakbyś miał nadstan, to dam ci adres zaprzyjaźnionego domu dziecka gdzie przekazuje się takowe przedmioty. A doświadczenie... horyzont zainteresowań mam dość szeroki, polecam. Tyle na temat mojej stajenki (Augiasza). Co do slangu, jesteś spoooro młodszy od moich rodziców, oni jednak lepiej sobie radzą z adaptacją do obecnej rzeczywistości. Tomasz Świątecki - Pią Sty 08, 2010 4:23 pm " />Zaczytałem się... Ja zabieram 4ry bezszczotki (każda inna) różne pakiety i sie zobaczy na miejscu w sobotę po lidze mikro. Pewnie już ktoś będzie ćwiczył to powie co założyć żeby było najlepiej dla początkującego w 1:10. Szkoda że rejestrator nie jest taki jak na I Eliminacji, jednak wolę zwykły rejestrator rcauto albo LOK niż jakieś tam inne strony. Grzegorz Kopertowski - Pią Sty 08, 2010 4:27 pm " />Tym razem jest chyba odwrotnie, mikro jest w niedzielę a Proxima Profi Cup w sobotę. Adrian Lutyński - Pią Sty 08, 2010 4:28 pm " />A jakie bezszczotki i jakie pakiety? Tomasz Świątecki - Pią Sty 08, 2010 4:46 pm " /> ">Tym razem jest chyba odwrotnie, mikro jest w niedzielę a Proxima Profi Cup w sobotę. No własnie teraz sie zorientowałem że tym razem odwrotnie jest. Hmmmm zwykle pierwsze były zawody mikro. No trudno to poskładam coś na miejscu. Silniki zabieram Vector 4,5T oraz 9,5 ,GM drspeed 12T i 13,5T może klase sie uda z rana zmienić nawet , pakiety Li-po i Li-fe innych już nie mam. Co to jest ta klasa GT ? Przemek Morawski - Pią Sty 08, 2010 4:55 pm " />Zabierz tylko 9,5T i LiFe, reszta się nie przyda. GT to klasa podobna do E12. luke - Pią Sty 08, 2010 5:02 pm " />Tomek z 9.5 + life mozesz jechac w spec a z 13.5 + life mozesz jechac w 540 w Pabianicach. GT to podwozia rwd 200mm a ty masz zwyklego 4x4 wiec albo spec albo 540. Zaremba IMHO to nie jest mlodziezowy slang to najnormalniejszy zwroty uzywany na wszystkich forach internetowych swiata obojetnie w jakim kraju, tak samo jak BTW OT EOT... Nawet czepianie sie ci niewychodzi zupelnie nietrafione jak wiele twoich postow od chocby wysmiewanie Martina Hoffera.. Skoro nie masz o czyms bladego pojecia to taka mala rade nie klikaj tej malej ikonki "napisz odpowiedz" ... Tomasz Świątecki - Pią Sty 08, 2010 5:07 pm " />Dzięki juz prawie wszystko jasne. A konfiguracja 13,5T + Li-po do SPEC nie można ? Przemek Morawski - Pią Sty 08, 2010 5:11 pm " />Na LiPo w Spec ani w 540 nie można. Tylko NiMH i LiFe. Zaremba Lesław - Pią Sty 08, 2010 7:15 pm " />Adrianie do syna mówię po polsku ,bez skrótów.Jeśli los będzie tak łaskawy dla Ciebie i spotkasz mojego syna to się przekonasz ,że jest jak na swój wiek bardzo ułożony.Myślę,że wielu zawodników się o tym przekonało.To,że bywam na zawodach z synem ,świadczy tylko o tym,że jesteśmy bardzo zżyci,a na synu mi zależy .Wiem,że to jest trudne do zrozumienia jak się ma rodziców typu EMO. KiT - Sob Sty 09, 2010 6:10 pm " /> ">Ja nie narzekam. Przykre jest tylko to, że chcąc jeździć w tym kraju w zawodach trzeba mieć 2 różne silniki i 3 różne pakiety do tej samej klasy. Więc muszę sobie dać spokój z tymi prywatnymi zawodami. Koniec kropka.Jeśli to kwestia pakietu, daj znać jaki model, jakie wymiary na pakiet ile może ważyć przelutuję 2S2P cylindryczny pakiet dla Ciebie i zabiorę na zawody.. Jeśli to kwestia narzekania to odpuść sobie. KiT - Sob Sty 09, 2010 6:20 pm " /> ">Dzięki juz prawie wszystko jasne. A konfiguracja 13,5T + Li-po do SPEC nie można ? O ile LiFe są 99% bezpiecznie (jedyni poważny znany mi wypadek to jak się szef marketingu z firmy A123 na drag motorze zasilanym LiFe prawie zabił) to LiPol uważam wymaga trochę innego podejścia w temacie ładowania i użytkowania na zawodach (np.: obowiązkowy LiPoBag i być może ładowarka z czujnikiem temperatury i odcięciem) wymaga IMHO większej rozwagi. Nie dziwię się prywatnym organizatorom, że nie dopuszczają ich stosowania na własnych imprezach. Przemek Morawski - Śro Sty 13, 2010 5:23 pm " />UWAGA !!! Z przyczyn niezależnych ode mnie zawody odbędą się w innym obiekcie niż podałem w informatorze. Nie będzie to hala tenisowa MOSiR ale Szkoła Podstawowa nr 3 w Pabianicach ul.Mokra 28/34 Za zaistniałą zmianę bardzo przepraszam. Link do mapy z lokalizacją Grzegorz Kopertowski - Śro Sty 13, 2010 6:20 pm " />Czy w związku ze zmianą lokalizacji będą dostępne krzesła i stoliki, czy brać swoje? Zaremba Lesław - Śro Sty 13, 2010 6:36 pm " />Wpadki trafiają się najlepszym.... (post w ramach rewanżu...) Adrian Lutyński - Śro Sty 13, 2010 6:57 pm " /> ">Czy w związku ze zmianą lokalizacji będą dostępne krzesła i stoliki, czy brać swoje? Byłoby super jakby były dostępne na miejscu... Przemek Morawski - Śro Sty 13, 2010 7:47 pm " />Jutro rano będę dokładnie wiedział co i jak. W tej szkole jest największa sala gimnastyczna w Pabianicach, to nie jest ta sala na której odbywały się zawody mikro. Poglądowe ZDJĘCIE. sali. Jutro napiszę czy będą dostępne stoliki i krzesła oraz gdzie będzie serwis itp. itd. Jeszcze raz przepraszam za zmiany. Przemek Morawski - Czw Sty 14, 2010 9:55 am " />Byłem w szkole i sprawa wygląda tak, że na dużej sali gimnastycznej (36x18m) będzie ułożony tor o rozmiarach jak na poprzednich zawodach. Obok jest druga mniejsza sala gimnastyczna gdzie będzie serwis. Sale są odgrodzone zasłoną. Modelami sterować będziemy z balkoniku. Będzie 35 ławek szkolnych i 50 krzeseł, jednak tych którzy mają możliwość zabrania swoich stołów i krzeseł proszę aby je zabrali. Do naszej dyspozycji będzie szatnia i tu prośba o zabranie obuwia na zmianę bo jak wszyscy wiemy mamy zimę i sporo śniegu szybko zamieniającego się błoto. Wejście na salę od ulicy Mokrej, główne wejście do szkoły będzie zamknięte. W pobliżu jest Polo Market, na sali będzie dostępny czajnik, kawa i herbata, do jedzenia będzie można telefonicznie coś zamówić. Jeśli macie jakieś pytania proszę pisać lub dzwonić. Proszę koniecznie zabrać ręczniki do rozłożenia na ławkach. Adrian Lutyński - Czw Sty 14, 2010 10:48 am " />O której więc start będzie tam otwarte i gotowe? Bez zmian godziny wszystkie? Przemek Morawski - Czw Sty 14, 2010 11:00 am " />Od 8:00 będzie można wejść na salę. Adrian Lutyński - Pią Sty 15, 2010 1:05 pm " />Tor będzie już rozłożony czy dopiero będziecie rozkładać? Przemek Morawski - Pią Sty 15, 2010 1:40 pm " />Adrian, tor rozkładamy dziś. Adrian Lutyński - Pią Sty 15, 2010 5:58 pm " />To piknie Przemek Morawski - Pią Sty 15, 2010 10:04 pm " />Na http://www.myrcm.ch są wywieszone grupy eliminacyjne. |