ďťż
Ile okolo pali spalinowka i jak ja dobrze dotrzec????
Anonymous2004 - Pią Sty 16, 2004 4:42 pm " />Witam to jest moj #1 post i jest lekko lamerski:oops: No wiec tak jak w temacie chodzi o silnik 2,5ccm ~1 (qń mechaniczny) norbi - Pią Sty 16, 2004 4:51 pm " />a se duzo pali na 100km z 30litrow spokojnej jazdy jak jezdzisz spoko to mozesz pojezdzic na jednym zbiorniku 20min. a nawet wiecej jak ci nie szkoda silnika to 15min. Anonymous2004 - Pią Sty 16, 2004 4:57 pm " />THX P.S. nom tu widac specjalisci siedza 24h huh? odpiwiedz mialem w kilka sekund:) norbi - Pią Sty 16, 2004 5:18 pm " />no a jak forum 24h co 3godz. sie zmieniamy z nastepnymi chlopakami....co do specjalisty...czy ja wiem czy ja taki specjalista jestem? Olo - Pią Sty 16, 2004 5:26 pm " />norbi jak zwykle skromny (kiepski żart ) my tu pracujemy na zmiany ja z rafleem i bugim dajemy w dzień a reszta w nocy albo późnym popołudniem ale zdażają się wyjątki i raflee pracuje ąz do 3 może 4 rano Rafał Malczyński - Pią Sty 16, 2004 6:40 pm " />Moj gosc od techniki pali wiecej od spalinki (tylko fajek ) A co do modelu to zalezy jaki masz silniok jeszcze A, co do tych zmian, to ja jestem od rana (chyba ze w szkole jestem ) tak do 3-4 w sobote BuBell - Pią Sty 16, 2004 9:20 pm " />Uwazam ze to chyba nierealne jezdzic 15 min i to jeszcze ostro...Ja po 7min mam pustke ze naogol musze miegac po model bo gdzies nim zajade zadaleko.BTW 15 min to moze jak sotii odpalony Adam Jaszczurowski - Pią Sty 16, 2004 9:30 pm " />jak stoi odpalony to moj 2,5 daje 45 min, a jazdy, fatk ze nie najostrzejszej, to 15 min bez problemu, a docierac najlepiej w sposob nastepujacy ( zalezy jeszcze od silnika). ustawic igly zeby byly tak jak zaleca producent i stosowac sie do zalecen producenta, a jesli takich nie ma to najpierw odpalic i niech na luzie pojezdzi okolo 2 min, pozniej zgasic ( zsunac tlok na dol) i dac mu wystygnac,( tak zrobic okolo 3-4 razy) pozniej 3 min i to samo, 4,5 itd az dojdziesz do okolo 30-45 min w sumie. Teraz mozesz zaczac jezdzic, ale nie wiecej niz 1/3 gazu i to samo najpierw 2 min kilka razy, pozniej 3... az wyjezdzisz okolo 2-3 zbiorniki paliwa pamietajac zeby dac silnikowi sie wystudzic pomiedzy i zeby tlok byl na dole skoku!! to jest bardzo wazne. Co jest jeszcze istotne, docieraj na paliwie na jakim bedziesz jezdzic ( najlepiej takie jakie zaleca producent) 5%-16% chyba ze instrukcja mowi inaczej. Jak juz jezdzisz obserwuj zeby z wydechu szedl dosyc gesty niebieski dym, i obserwuj temperature silnika, mozesz dawac krople wody ( albo troche napluc bleeee :P) i powinno spokojnie wyparowac cale w okolo 3-5 sek, jesli siedzi sobie (woda) i nic sie nie dzieje to jest za zimny, i musisz zubozyc mieszanke [ o 1 godzine ( wyobraz sobie ze caly obrot to 12 godzin, jak tarcza zegara)] jesli kropla szybko podskakuje, i syczy, jest zbyt cieply i trzeba bogatsza mieszanke. Pamietaj mieszanka bogatsza-krecisz w lewo, ubozsza-w prawo, na starcie otwarcie przepustnicy na jalowym powinno wynosic okolo 1-1,5 mm ( otwor w gazniku na zamknietej przepustnicy). Mam nadzieje ze pomoglem, ale moglem sie pomylic, jesli tak prosze mnie poprawic |