ďťż
Ile waży Savage X 4.6 RTR ?
Darek G - Czw Lut 28, 2008 6:17 pm " />Chciałbym porównać wagi trzech modeli gotowych do jazdy: Savage X 4.6 - ? TNX 5.2R - 4600g MTA-4 - 5443g Jak dane techniczne podane przez producentów mają się do stanu faktycznego? Startując w zawodach, nie jeden z was z pewnością ważył swój model. Pytam dlatego, ponieważ jak ktoś stwierdził oglądając film z modelem MGT, "strasznie on mulasty i powoli się zbiera", a MGT to praktycznie to samo co mój MTA-4, więc wrzuciłem go na wagę i okazało się że waży 6300g z pakietem ale bez paliwa!! Zgroza. Albo moja waga świruje, albo faktycznie to taka krówka. HPI Polska - Czw Lut 28, 2008 8:28 pm " />Savage X 4,6 RTR - dziewica z pudełka bez paliwa = 4,9-5,0 kg. Pod ręką miałem tylko elektroniczną wagę łazienkową więc możliwe że są drobne przekłamania bo raz pokazuje 4,9 następnym razem 5,0 kg Piotr Michalski - Czw Lut 28, 2008 8:57 pm " /> ">Pytam dlatego, ponieważ jak ktoś stwierdził oglądając film z modelem MGT, "strasznie on mulasty i powoli się zbiera", a MGT to praktycznie to samo co mój MTA-4, więc wrzuciłem go na wagę i okazało się że waży 6300g z pakietem ale bez paliwa!! Zgroza. Albo moja waga świruje, albo faktycznie to taka krówka.Mysle, ze tutaj wina lezy po stronie ogromnych kol. Zwaz, jesli mozesz ile wazy 1 kolo a porownany wagi z innymi typami. Darek G - Czw Lut 28, 2008 9:24 pm " />Sprawdzę na elektronicznej, ale jutro w pracy. To co mam w domu to złom. Zastanawia mnie, jaka różnica w wadze jest pomiędzy oryginalną, pełną ramą, a opcjonalną, nawiercaną. Patrząc na ramę Savaga, dziur w niej tyle co w dobrym serze. Pewnie sporo tu odpada. Na oponach, faktycznie, potrafi być rożnica nawet 0.5 kg, do tego jeszcze felgi... ale to porównamy później. Jak macie możliwości i chęci, to wrzucajcie ile ważą wasze kółka. Jeszcze lepiej z podaniem nazwy opony i felgi. Z góry dziękuje. Michał Woszczek - Pią Lut 29, 2008 12:01 am " />pomijam fakt wagi, ale jak zrobiłeś tak fajnego linka do GE? pisz na pm, albo publ, żeby inni mogli też tak... Pozdro Draxan - Pią Lut 29, 2008 5:06 am " /> ">Pytam dlatego, ponieważ jak ktoś stwierdził oglądając film z modelem MGT, "strasznie on mulasty i powoli się zbiera No tak to bylem ja . No wiec jako ze widze ze nawet dales do porownania wage TNX5.2R to tutaj jest moj filmik jak sie mniej wiecej zbieral moj jak jeszcze byl na standardzie caly prawie. Jak zapewne zauwazysz jest jednak spora roznica w zrywie modelu (wiem ze to po rownym, ale tamten jakos specjalnie nie mielil tez kolami ) : http://s227.photobucket.com/albums/dd28 ... 060001.flv . Niedlugo potem silnik zrobil BUM! i do srodka trafil RB728, ale to juz inna historia Darek G - Pią Lut 29, 2008 6:44 am " /> ">pomijam fakt wagi, ale jak zrobiłeś tak fajnego linka do GE? pisz na pm, albo publ, żeby inni mogli też tak... Pozdro Zaznaczasz wybrane miejsce pinezką, zapisujesz, umieszczasz plik na serwerze i podajesz link. Pozdrawiam Darek G - Pią Lut 29, 2008 3:28 pm " />Ok, po zważeniu na wadze elektronicznej: MTA-4 - bez paliwa i pakietu - 6030g kompletne koło - 435g/szt Ciekaw jestem jakim cudem w danych producenta jest 600g mniej. Dorian Karczmarzyk - Pią Lut 29, 2008 3:43 pm " />Chwyt marketingowy krzysiek892 - Pią Lut 29, 2008 4:28 pm " />Nie miałem co robic i tak sobie poważyłem i to wyniki MGT z kołami GRP felgi ofny trójramienne (asfalt ) z karoserią bez paliwa i pakietu 5500 g MGT bez kół bez karoserii paliwa i pakietu 4200 gram MGT z karoserią bez paliwa i pakietu i kołami PROLINE CS 5250 g Koła PROLINE CS komplet 840 gram Koła GRP z felgami ofny 1080 gram ;/;/ W moim modelu starałem się gdzie mogłem odchudzic żeby był lekki jednak takie gadanie ;;/ może zyskałem 100-300 gram ale co to jest na taką wage chociarz silnika nie mam za słabego więc jeszcze da sie to ubolec może ktoś napisac odnoścnie firmy team losi jak to wygląda bo coś mi się zdaje że za lekkie nie są .. tzn mam tu na myśli akurat LST 2 ? bo muggy chyba coś 4500 ?? P.S ważyłem na wadze kuchennej więc powinno byc dokładnie na rcpics są fotki modelu i ostatnio zrobiona siatka która odchudział model o 40 gram !!!:D heheheh Draxan - Pią Lut 29, 2008 6:24 pm " />Moj Muggy to taki kloc ze tragedia, znacznie ciezszy od TNX 5.2R, napewno ponad 5kg wazy, dokladnie nie wiem ale napewno go zwaze. Co sie dalo wyminilem na carbon ale amory np. i kubki dyfrow mam z alu wiec pewnie waga i tak sie wyrownala... W kazdym razie jak jakims cudem dorwe wage elektroniczna to go zwaze. Grzegorz Kopertowski - Pią Lut 29, 2008 6:57 pm " />Z ciekawości wrzuciłem swojego T-maxxa 2.5R na wagę łazienkową elektroniczna. Model z kołami bez paliwa waży 4,2kg. Nie wiem na ile dokładna jest ta waga. _bollo_ - Pią Lut 29, 2008 8:01 pm " />Co do zbijania wagi Mój stary t-maxx 2.5R z sh.18 po paru modyfikacjach waga staneła na 3500-3700g - lekkie koła, foc, wyrzucony zbędny plastikowy balast itp Moje obecne mgt z lekką ramą, dirtbonzami (po 100g/koło) foc'iem (znacząco obniża wagę modelu), wyrzuconym serwem oraz przycietymi osłonami i usunieta flagą - 4600-4700g, zmieniając wszystkie zębatki na plastik w skrzyni odejmujesz kolejne 150g, - ale i tak obecnie whellie przy 20-25kph i dodaniu gazu spokojnie robi Co do Twoich kół - straszne klocki - w mgt ważą niewiele więcej niż 1200-1300g (jakies 300g / koło) - zdaje mi sie że Twoje po prostu są mokre, bo nie wiem jak to inaczej wytłumaczyc, pierwsze co zrób - zmiń koła i zamontuj foc, odrazu poczujesz róznice ah, mam jesczekomplet wahaczy RPM, nie wiem jak tu jest na róznicy w wadze... Janusz G - Pią Lut 29, 2008 8:19 pm " />Teraz ja: - Revo 3.3 z pakietem, jednym serwem na skręcie; bez paliwa; koła Pro-Line Crime Fighter - 4,35kg - Savage 4,6ss z akumlatorkami; bez paliwa; koła Pro-Line(o nich ponizej ) - 5,9kg No i wreszcie koła: - Pro-Line Crime Fighter - 0,24kg/szt - Pro-Line Big Joe - 0,5kg/szt I to by było tyle... Darek G - Pią Lut 29, 2008 11:21 pm " /> ">- Savage 4,6ss z akumlatorkami; bez paliwa; koła Pro-Line(o nich ponizej ) - 5,9kg - Pro-Line Big Joe - 0,5kg/szt No to ładnie ważą te kółeczka, a tak mi się podobały ">Co do Twoich kół - straszne klocki - w mgt ważą niewiele więcej niż 1200-1300g (jakies 300g / koło) - zdaje mi sie że Twoje po prostu są mokre, bo nie wiem jak to inaczej wytłumaczyc, pierwsze co zrób - zmiń koła i zamontuj foc, odrazu poczujesz róznice Co do oryginalnych kółek, to czy je ważyłeś? Nigdzie nie znalazłem informacji ile ważą nówki. Jutro jeszcze raz wrzucę je na wagę, ale każde osobno. Jeśli będą mokre, to będą miały różnice w ciężarze. A gdyby, odpukać, były mokre, to chyba pozamiatane, bo niby jak je wysuszyć przez te trzy małe otworki. Wycisnąć się nie da. Wstecznego, puki co, nie usunę, bo jeżdżę rekreacyjnie i czasem śmiga moja druga połówka ,a jej bez wstecznego czasami trudno jet wymanewrować. Myślałem już nad zmianą kółek, ale nie mogę się jakoś na żadne zdecydować. Jak są lekkie, to 5,8", jak 6,4" to ciężkie. Z jednej strony to chciałbym żeby dobrze i lekko się prowadził, a z drugiej, nie chcę żeby komicznie wyglądał na malutkich kółeczkach. _bollo_ - Sob Mar 01, 2008 3:17 pm " />Muszę zweryfikować swoje wypowiedzi, wrzuciłem tym razem koło na wagę elektroniczna w sklepie - wyszło o 350g/koło, czyli o 25g wiec3j niż mowiłem wczesniej, ale to i tak 75g mniej od Twoich Jak chcesz dobrze przyspieszać musisz zainwestować w FOC, nie ma bata, na dirtach mgt przezentuje sie całkiem dobrze - poniżej masz fotke mojego mgt na prolinach. pozdro! http://img108.imageshack.us/my.php?imag ... 779jo2.jpg |