ďťż
inny silnik




major6663 - Nie Wrz 05, 2010 10:58 am
" />Witam serdecznie. Mam do was pytanie ponieważ nie mogę sobie sam dać rady.Krótko opisze problem. Posiadam model w skali 1/8 z silnikiem force 26 model to Ofna. Niestety silnik już nie działa przejeździł około 25 L nitro.Był to pierwszy model spalinowy i myślę ze silnik dużo wytrzymał. Teraz nadszedł czas na kupno nowego silnika puki jeszcze jest ciepło. Mam na oku taki silnik
http://www.rcwroblik.pl/SIlnik+spalinowy+o+pojemnosci++4%2C1cm+(25.)+na+szarpanke,57619711,01,i2.html
Nie wiem czy silnik nadaje się do mojego modelu czy nie jest za słaby i czy sprzęgło z zębatka atakująca pasuje z silnik a Force 26 ponieważ moje sa jeszcze dobre i nie bardzo bym chciał kupować nowe.
Nie potrzebuje silnika jakiegoś tam super mocnego byle by tylko autko jeździło a silnik nie był drogi a osiągi były porównywalne do starego silnika.




Alek Bogusławski - Nie Wrz 05, 2010 6:38 pm
" />Kup zestw naprawczy do silnika + łożyska na wał i masz nowy silnik.

Pozdro



major6663 - Nie Wrz 05, 2010 8:03 pm
" />Z tym ze tłok,tuleja,korbowód i łożyska kosztuje więcej niż silnik.Nie znalazłem jeszcze nigdzie zestawu do naprawczego force 26 w Polsce a z zagranicznych stron nie będę niestety kupował A poza tym potrzebuje jeszcze głowice nową szarpankę więc silnik lepszy w całości.Pozdrawiam



VlodY - Pon Wrz 06, 2010 6:59 am
" />"
">Witam serdecznie. Mam do was pytanie ponieważ nie mogę sobie sam dać rady.Krótko opisze problem. Posiadam model w skali 1/8 z silnikiem force 26 model to Ofna. Niestety silnik już nie działa przejeździł około 25 L nitro.Był to pierwszy model spalinowy i myślę ze silnik dużo wytrzymał. Teraz nadszedł czas na kupno nowego silnika puki jeszcze jest ciepło. Mam na oku taki silnik
http://www.rcwroblik.pl/SIlnik+spalinowy+o+pojemnosci++4%2C1cm+(25.)+na+szarpanke,57619711,01,i2.html
Nie wiem czy silnik nadaje się do mojego modelu czy nie jest za słaby i czy sprzęgło z zębatka atakująca pasuje z silnik a Force 26 ponieważ moje sa jeszcze dobre i nie bardzo bym chciał kupować nowe.
Nie potrzebuje silnika jakiegoś tam super mocnego byle by tylko autko jeździło a silnik nie był drogi a osiągi były porównywalne do starego silnika.


Rozumiem że model do którego szukasz silnik to ten baggy co go masz w awatarze?

Do bagusa ten silniczek co masz w linku bedzie ok, a jak nie ten to możesz też jakiś "21." kupić bo takie wałasnie sie uzywa do baggy. koła zamachowego, sprzegła i zębatki to powinno wszyztsko pasować wiec tylko przełożysz ze starego na nowy.




major6663 - Pon Wrz 06, 2010 10:54 am
" />tak to właśnie ten model ofna ultra comp.I dziękuje bardzo za pomoc.Mam nadzieje ze silnik będzie pasować a autko śmigać jak za dawnych lat.Mam jeszcze pare pytanie czy nowe silnik maja świece juz czy nie maja. Dostałem silnik od znajomego zepsuty niby i po wstępnych oględzinach zauważyłem ze nie ma pierścienia czy są silnik które nie maja pierścienia niestety nie wiem co to za silnik.



Alek Bogusławski - Wto Wrz 07, 2010 1:40 pm
" />Silnik nowe zazwyczaj maja świece. Co do pierścieni silniki nitro ich nie mają.



major6663 - Wto Wrz 07, 2010 8:03 pm
" />Bo znalazłem taki pierścień ale to może być z petrola wkońcu.
http://www.rcwroblik.pl/Pierscien+do+si ... 31,i2.html



Wiktor Sułek - Śro Wrz 08, 2010 7:20 pm
" />To jest pierścień do silnika od Baji Nitro nie mają takich rzeczy.



major6663 - Czw Wrz 09, 2010 12:06 am
" />ok dziękuję ja pomoc i pozdrawiam.



major6663 - Sob Wrz 25, 2010 10:14 am
" />Kolejny problem ale mały. Silnik po dotarciu z stronki http://prorevo.pl kupę czasu to wymagało ale dało rady. Problem taki ze silnik ma temperaturę około 125 C ale dochodzi czasami do 135 jak jedzie na full gazie w małym ruchu np pod ostrą górkę. I teraz tak jeśli dodam więcej paliwa mu to nie da się przyspieszać bo gaśnie zaraz i ma wtedy problemy z odpaleniem. mowie tu o 1/8 obrotu High-speed.Być może silnik lubi taką temperaturę jak 135 C. Ale co Będzie jak będę jeździć z budą bo na razie bez budy jeździłem.



Alek Bogusławski - Sob Wrz 25, 2010 11:38 am
" />Wcale się nie dziwie że łapie 135 stopni jak go piłujesz na maxa obrotach pod górkę. Samochód wolno jedzie i niema chłodzenia. Radziłbym oszczędzić trochę silniczek bo może się jeszcze przydać.



Krzysztof Skrzypiec - Nie Wrz 26, 2010 6:07 pm
" />a może go poprostu przereguluj i wtedy bedzie można isc pełnym ogniem pod tą górę



major6663 - Nie Wrz 26, 2010 7:32 pm
" />no własnie wyregulować inaczej nie mogę bo jak mu wzbogacę mieszankę o 1/8 to przy dodaniu gazu na full gaśnie . i tak jest zawsze co zmienię to silnik złe pracuje.Najlepiej pracuje na ustawieniach fabrycznych nie wiem czemu ale jak go dostałem to tak jedzie nie musiałem nic regulować to mnie zdziwiło.



Svamp - Nie Wrz 26, 2010 8:30 pm
" />Poszukaj tematów o uszczelnianiu silnika. Objawy, o których piszesz wynikają z faktu, że do silnika dostaje się "lewe" powietrze, co wpływa na skład mieszanki i zachowanie silnika. Czerwony silikon, instrukcje chyba na stronie o Revo i do dzieła



major6663 - Pon Wrz 27, 2010 8:35 am
" />Tak to już zrobiłem stronę prorevo znam bardzo dobrze jest bardzo pomocna.Mój problem prawie rozwiązany. Winowajcą był Filtr powietrza tak myślę. Założyłem nowiutki bo tamten mimo tego ze był myty dokładnie długi czas ,musiał jakoś się zużyć. Ponadto smarowałem filtr olejkiem rycynowym wyczytałem ze tez ludzie tak smarują. Teraz mam nowy filtr i bez rycyny mam normalny AFO i temperatura silnika spadła o nie całe 10 C bez budy z buda mam teraz około 125 C max. Teraz zmiana mieszanki nie powoduje aż takich kłopotów z pracą silnika. Nie wiedziałem nigdy ze aż taka ważna role spełnia filtr powietrza myślałem ze tamten był jeszcze ok ale jednak nie.



Svamp - Pon Wrz 27, 2010 7:29 pm
" />Zakładam, że mocując filtr paliwa używasz plastykowych "krawatów" na obu końcach gumowej złączki pomiędzy gaźnikiem i filtrem. Dodatkowo użyj jej mocując gumową osłonę cięgna gazu przy gaźniku. Będzie git



major6663 - Wto Wrz 28, 2010 8:32 am
" />o ciekawe o tym jeszcze nie słyszałem żeby tam zakładać. Dzięki bardzo.
Powered by WordPress, ©