ďťż
IV eliminacje EHMP w Ursusie 07-08.02.2009
Michał Abramowicz - Nie Lut 08, 2009 6:58 pm " />Witam! Moje zdjęcia tu: http://abram.eu.org/files/IV_HMP_7-8.02.2009/ Ponieważ nie startowałem to powiem tyle: - podest solidny, - na mój gust tor ładny, szybki, kątowniki przyklejone (Zbyszek wysłuchał sugestji), - drewniane bandy z pasów - b.dobry pomysł. Reszta należy do zawodników, warto by było opisać wykładzinę, trakcję, zachowanie ludzi na torze itp. Według mnie spotkania RcLigowe mogłyby być takie jak to HMP m. Przemek Morawski - Nie Lut 08, 2009 7:16 pm " />Nie ukrywam, że po swego rodzaju nagonce na tym forum spodziewałem się zobaczyć na podłodze różnokolorową szmatę jednak ku memu zdziwieniu zobaczyłem tor jak należy. Wymiary tak na oko 16x28, łykładzina jednokolorwa poza szarym kawałkiem na długiej prostej, co jednak w niczym nie przeszkadzało. Kątowniki dość dobrze przymocowane, niechętnie traciły kontakt z podłożem, bandy otaczające tor, solidny podest a przede wszystkim pan, który w każdej przerwie robił przegląd toru i w razie potrzeby interweniował. Jeśli chodzi o wykładzinę to nie można jej nic zarzucić, przyczepność dobra, w niedzielę dla niektórych aż za dobra, tor szybki, rytmiczny bez niepotrzebnych udziwnień. Osobiście nie zauważyłem żadnych niedociągnięć od strony organizacyjnej. Jeśli chodzi o poziom sportowy to trudno mi cokolwiek powiedzieć, były to pierwsze moje zawody w tym sezonie jednak stojąc na serwisie widziałem wiele przypadków walki anty-fair-play, "po trupach do celu" to dewiza wielu zawodników. Gratulacje dla Zbigniewa Mendzy i jego ekipy za zorganizowanie sympatycznej imprezy, mimo bardzo nieprzychylnego klimatu panującego na tym forum, na podstawie jakichś domysłów i niesprawdzonych wiadomości. Łukasz Pronobis - Nie Lut 08, 2009 11:02 pm " />Właśnie wróciłem z Warszawy...no ale jeszcze odwiedziny u rodzinki, obiad i takie tam ... to zeszło trochę Ogólnie impreza OK, tor całkiem fajny, "szykana" którą ddało się prosto przejechać przy odpowiednim wcelowaniu, szybkie odcinki, wolne..OK. Trochę ciężko było się przyzwyczaić do czerwonej wykładziny i żółtych kątowników... ale to była kwestia chwili. Wykładzina trochę była kudląca się ale tylko trochę... bywalo gorzej Przyczepność... ze skrajności w skrajność... na starszych oponkach niezłe balety... po zapodaniu nowych szedł jak po szynach..tyle że sadził fikoły w zakrętach, chyba od nadmiaru gripu. W niedzielę spokojnie mozna by było jeździć bez smarowania A co do pozostałych spraw... ciasno w "alei serwisowej" ale za to ciepło i prądu pod dostatkiem. No i przechodzimy do innej sprawy: ">Jeśli chodzi o poziom sportowy to trudno mi cokolwiek powiedzieć, były to pierwsze moje zawody w tym sezonie jednak stojąc na serwisie widziałem wiele przypadków walki anty-fair-play, "po trupach do celu" to dewiza wielu zawodników. . Zgadza się. Sędziowie zamiast gnębić takie zachowania, skoncentrowali się na pierwszym zakręcie, a co się dalej działo...to już wolna amerykanka. Czasem padło tylko standardowe "Proszę o czystą jazdę"... wprawdzie jechałem tylko w SPEC finale C ale cieszę się, że z zawodów wywiozłem tylko jeden połamany wahacz. Mi3 to jednak twarda sztuka Niestety z tego co widziałem, znajomi nie mieli tyle szcześcia w bliskich kontaktach z innymi modelami. Moze też nie jestem święty na torze ale przynajmniej staram się nie siać zniszczenia, naprawdę, a niektórzy jadą jak by to były wyścigi Rosomaków (tak, tych wozów opancerzonych). Michał Abramowicz - Pon Lut 09, 2009 8:22 am " />Cześć! Niestety Łukaszu muszę się zgodzić co do opinii na temat "techniki i kultury jazdy". Co więcej, miałem przyjemność zobaczyć ostatni finał speca, modi i E12. W specu niestety, zamiast jechać na spokojnie ludzie się tłukli, przepychali, nikt nikomu nie odpuścił, często na końcu prostej gdzie był zjazd w prawo, model wchodzący od wewnętrznej potrafił strzelić w bok model będący w trakcie pokonywania zakrętu, dzięki czemu strzelony wypadał z dobrej lini toru, a ten strzelający zyskiwał Cóż, ogólnie, można jechać dobrze i być objechanym przez brutali ))) proza życia taka sama jak częste wjazdy w tył (w kodeksie drogowym wiadomo co za to grozi, na zawodach co najwyżej gorzkie słowo wjechanego). Co do modi, 5 modeli, pokazali goście klasę, mi się podobało, nie było problemów z wyprzedzaniem, dublowaniem, czysta walka na zakrętach. Co do E12, mówi się, że to klasa królewska, coś jak 1/8 on-road, ale chyba nie u nas, modele dublowane nie pomagały w dublowaniu, a przecież to jest ich obowiązek. Drobne przepychanki na zakrętach, częste wyskoki pod prąd na prostej w wyniku przepychania, przyuważyłem też, że jak model jest szybki na prostej to kierowca nie umie się zachować na zakręcie, szybkiego sprawniejszy objedzie a ten go wysadzi na następnym łuku bo jest szybszy. Cóż, stał jeden sędzia koło stolika sędziowskiego i się przyglądał, parę kar stop&go, kary czasowe, egzekwowane od zawodników może by coś dały, prośba o czystą jazdę jednak mało skuteczna To tak z ostatnich 3 biegów jakie widziałem. Wnioski są proste: - więcej dobrych sędziów torowych! - więcej dyscypliny! - więcej jazdy! Pozdrawiam, m. Zaremba Lesław - Pon Lut 09, 2009 8:34 am " /> ">Nie ukrywam, że po swego rodzaju nagonce na tym forum spodziewałem się.... Dowód na to,że konstruktywna krytyka mobilizuje...To co Przemku teraz kolej na Ciebie... Ps.dobrze,że uratowałeś klasę Modi...i mogła wystartować. Przemek Morawski - Pon Lut 09, 2009 8:45 am " />Pewnie że konstruktywna krytyka mobilizuje tak więc nadstawiam plecy i walcie koledzy śmiało, z pokorą przyjmę tęgie baty aby zawody w Pabianicach były udane Zaremba Lesław - Pon Lut 09, 2009 8:56 am " /> ">Pewnie że konstruktywna krytyka mobilizuje tak więc nadstawiam plecy i walcie koledzy śmiało, z pokorą przyjmę tęgie baty aby zawody w Pabianicach były udane Nie no w plecy niebezpiecznie,można odbić nerki ,będziemy walić w miękkie.... Ps.Mikro sprawdzian był i organizacyjnie podobno było OK! Michał Abramowicz - Pon Lut 09, 2009 9:39 am " />Kolego Lesławie, znając twoją przenikliwą dociekliwość może byś tak założył nowy temat i się dopytał w imieniu nas maluczkich, co gdzie i jak Trening miałeś z przy okazji Ursusa, teraz trenuj zadawanie pytań na Pabianicach, sam jestem ciekaw pytań i odpowiedzi Pozdrawiam serdecznie i przypominam, że w tym wątku omawiamy sprawy związane z oceną zawodów w Ursusie, a nie gdybamy na temat Pabianic. m.a. Zaremba Lesław - Pon Lut 09, 2009 10:52 am " /> ">Kolego Lesławie, znając twoją przenikliwą dociekliwość może byś tak założył nowy temat i się dopytał w imieniu nas maluczkich, co gdzie i jak Trening miałeś z przy okazji Ursusa, teraz trenuj zadawanie pytań na Pabianicach, sam jestem ciekaw pytań i odpowiedzi Pozdrawiam serdecznie i przypominam, że w tym wątku omawiamy sprawy związane z oceną zawodów w Ursusie, a nie gdybamy na temat Pabianic. m.a. Drogi Michale,czytaj analitycznie...Gdzie zadałem jakieś pytanie odnośnie Pabianic... Mateusz Studziżba - Pon Lut 09, 2009 6:33 pm " />Prosimy o jakies fotki a raczej link do jakiejs galerii. Zawody ok. zawodnicy pozostawiaja wiele do zyczenia ^^ Paweł Żelazo - Pon Lut 09, 2009 6:52 pm " />Na zawodach nie byłem. Ale są już opublikowane wyniki. Analizując je wydaje mi sie że rozegrano tylko po 4 eliminacje. Może ktoś napisze co stało na przeszkodzie rozegrania 5 kolejki eliminacji? Tadeusz Żelazo Łukasz Pronobis - Pon Lut 09, 2009 9:41 pm " /> ">Może ktoś napisze co stało na przeszkodzie rozegrania 5 kolejki eliminacji? Noc nas zaskoczyła Zaremba Lesław - Wto Lut 10, 2009 7:00 am " />Są za to wyniki i ranking,ale tradtcyjnie tak szybko zrobione (pewnie na bólu głowy po sobocie).W grupie Modi Marcin Fortuna dostał 94 punkty,a takiej wartości w punktacji nie ma...Dla przypomnienia dla Sędziego głównego: I-szy 100 pkt. II-gi 96 pkt. III-ci 92 pkt. IV-ty 88 pkt. V-ty 84 pkt. VI-ty 82 pkt, No chyba,że był aneks... Piotr Fortuna - Wto Lut 10, 2009 8:52 am " />Oj Leszek.....ale z Ciebie aptekarz, to tylko 2 punkciki /przewagi nad Filipem/ Już myślałem że się śliźnie A tak poważnie to nie tylko Marcin dostał "dziwne" punkty. Jacek Pietrzak - Wto Lut 10, 2009 9:57 am " /> ">Oj Leszek.....ale z Ciebie aptekarz, to tylko 2 punkciki /przewagi nad Filipem/ Już myślałem że się śliźnie A tak poważnie to nie tylko Marcin dostał "dziwne" punkty. Witam do Marcina dołączył jeszcze Przemek Morawski - 90 punktów za Ursus niezłe Zaremba Lesław - Wto Lut 10, 2009 1:12 pm " /> ">Oj Leszek.....ale z Ciebie aptekarz, to tylko 2 punkciki /przewagi nad Filipem/ Już myślałem że się śliźnie A tak poważnie to nie tylko Marcin dostał "dziwne" punkty. Czepiam się nie pozycji Marcina tylko jak zwykle ...Jakiś Koziołków...A nie zdaje się ,że się mówi chochlików. ps.no chyba,że ranking uzupełniał ktoś kto nie zna podstawowych przepisów... Zaremba Lesław - Pią Lut 13, 2009 8:48 am " />A jednak "Tamci"czytają Forum bo ranking poprawiony... Michał Abramowicz - Sob Lut 14, 2009 8:40 am " />Cześć, ">Szczególnie podobał mi się film pt. TOSIEK pokazujący jedną z eliminacji w klasie 1:12. Dwie sprawy do omówienia: - model z przodem żólto/zielono i reszta biała, śledzony kamerą z podestu pod koniec biegu powinien sobie odpuścić, widać że pakiety siadły i stał się zawalidrogą, przeszkadzał jadącym dalej, dla sędziego torowego PAŁA! a nawet DWIE PAŁY! moim zdaniem albo powinien zawodnik sobie odpuścić albo powinien go sędzia zdjąć za spowodowanie kolizji np widać 6:58-7.02 następnie ładna parada po proste, wejście w szykanę i potem wejście w lewo na prostą równoległą do drugiej prostej i zawalidroga powoduje kolizję z modelami walczącymi o pozycje, - osoby na podeście, co robił tam kamerzysta? wydaje się, że podest jest dla zawodników, a osoby postronne nie powinny się tam znajdować, dla sędziego torowego kolejna PAŁA! Eh ... tak jak się popatrzy na inne opisy, relacje z zawodów to nam jeszcze brakuje, głównie kultury na torze i podeście, pozostaje nadzieja, że będzie kiedyś lepiej. M. Marcin Jeżak - Śro Lut 18, 2009 1:29 pm " />Witam Chciałem napisać parę słów o Pabianicach. Ale przypomniałem sobie że nie napisałem nic o Ursusie. Organizacja zawodów - bardzo dobra (jak zwykle w ursusie) tor w Ursusie równie dobry jak ten w Bełżycach - rozsądny układ, dobra nawierzchnia, bandy ok osoba odpowiedzialna za naprawę toru, sprawnie to robiła miedzy biegami. Sędziowanie: Za mało Stop&Go - kary powinny się sypać jedna za drugą aż do skutku - ale to problem wszystkich zawodów. Rodzynek: badania techniczne: jeden zawodnik w 540 - jechał na 6 celach wszystkie eliminacje - pytanie po co nam badania techniczne? może ograniczyć do trzech najlepszych modeli w biegu? Stary zwyczaj oddawania aparatur do depozytu, umarł, i dobrze... Dziękujemy za dobrą zabawę. |