ďťż
Jak njlepiej ustawić dyfry w samochodach on road




lu7 - Pon Lut 11, 2008 6:59 am
" />Chodzi o twardość dyfrów z przody bardziej twarde z tyłu mniej lub odwrotnie
jak najlepiej je ustawić proszę o odpowiedzi




Bobek12 - Pon Lut 11, 2008 2:01 pm
" />ale to zależy od nawierzchni mokro czy sucho (mam na myśli asfalt) do mokrego asfaltu lepsze są troch sztywniejsze dyfry model jest wtedy bardziej "przewidywalny" a jeśli chodzi o szuter to raczej też trochę bardziej sztywny dyfer bo jak model wpadnie w jakąś dziurę albo zawiesi sie na jakimś kamieniu to wtedy model sam sobie poradzi bo będzie miał napęd bardziej przenoszony na oba koła. Ale trzeba też pamiętać żeby nie przesadzić bo modem będzie ciągle driftował co wiąże sie z kłopotami w zakrętach (oczywiście jak będziesz jeździł normalnie)



kuba8484 - Pon Lut 11, 2008 4:35 pm
" />na asfalt i dywan najlepiej zawsze z przodu mocniej niz z tyłu.



amonsul - Pon Lut 11, 2008 6:09 pm
" />i tu pojawia sie pytanie jak jeżdzisz?

czy rajdowo czy wyścigowo ?

jak rajdowo to proponuje oba dyfry spiąc tak samo. wtedy model ma tędencjie do równego wyjeżdzania z zakrętów. czy to bokiem czy dlatego że koła straciły przyczepność samoistnie ( za szybkie wejście)

jak wyścigowo to tak jak pisał przedmówca przód odrobine ścislej wtedy pociągnie przodem po dodaniu gazu. ale i wyjedzie przodem jak straci przyczepność.

każdy ustawia model pod siebie i ciężko napisać jak jest lepiej ponieważ takich ustawień niema.




Haheć - Wto Lut 12, 2008 4:27 pm
" />lu7, najlepie przetestuj wszystkie konfiguracje i wybierz najlepszą dla siebie



lu7 - Wto Lut 12, 2008 4:29 pm
" />Raczej chodzi o suchy asfalt



kuba8484 - Śro Lut 13, 2008 1:22 pm
" />
">Raczej chodzi o suchy asfalt
no wiec daj tak jak mowiłem : D



Piotr Dołęga - Śro Lut 13, 2008 7:12 pm
" />mi chyba wiadomo że jak jest mniej skręcony to pomaga w skręcaniu tz.nie występuje podsterowność koła się kręcą z różną prędkością i np.koło wewnętrzne wtedy kręci się wolniej od tego co jest nazewnątrz bo te ma wieksza droge a co z tym idze musi posiadać większa prędkosc obrotową od tego wewnętrznego
a bardziej skręcony polepsza trakcje na prostej a na zakręcie powoduje podsterowność

moim zdaniem na przód mniej skręcony niz na tył
Powered by WordPress, ©