ďťż
Jak o jest z tymi zębatkami ??




Erik Turlejski - Pon Kwi 25, 2005 4:53 pm
" />Hej
zauważyłem, że musze zmienić przełożnie w mojej bryce bo wszystko się grzeje Ale jak zaczłem patrzeć na te różne zębatki to już sam niewiem którą mam wybrać ?? więcej zębów mniej zębów ??
prosiłbym o pomoc !! Chciałbym dobrać jakieś przełożenie żeby mieć troche mocy w zapasie na grennie a zarazem niezłą prędkość
Aaaa i jak coś to mam carsona ce-4 i nieiwem które zębatki będę pasowały. Atakująca chyba każda będzie pasowała ?? a odbierająca u mnie ma takie cztery małe dziurki
bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam




>>kubcia<< - Pon Kwi 25, 2005 5:06 pm
" />ja tez osobiscie tego nie czaiłem ale juz czaje tylko nie wiem jak to wytlumaczey moj temat o przelozeniach jest na 2 stronie JAK ZACZĄĆ pt : " USTAWIENIE PRZELOZENIA"



Erik Turlejski - Pon Kwi 25, 2005 5:37 pm
" />hej,
przecytałem tamten temat ale dalej nie rozumiem....
a jak bym wsadził zębatkę ataki i odbiór o jak największej ilości zębów to co się stanie ?? czy one mogą ze sobą"wspólpracować ??" pomóżcie
wytłumaczcie to jakimś baaardzo prostym sposobem



Adrian Kopeć - Pon Kwi 25, 2005 6:05 pm
" />hmm w prosty sposób ... no ok wezmy moze na przykładzie rowera ...
popatrz jak w rowerze wrzucisz łancuch na najwiekszą zebatke to wykonujesz mniej ruchów pedałami a koło się kreci szybciej a z tyłu jezeli dasz na największą zebatke to musisz wiecej obrotow pedałami zrobic niz jak z tyłu masz na małej a teraz juz na przykładzie modelu ... im więcej zębów na zębatce atakującej tym masz gorsze przyspieszenie ale lepszą prędkość maksymalną zebatka odbierająca odwrotnie - im mniej zębów na tej zębatce tym masz przyspieszenie gorsze a prędkość maksymalną większą a im więcej zębów na zębatce odbierającej tym lepsze przyspieszenie a gorsza prędkość maksymalna a atak im mniej zębów tym lepsze przyspieszenie a prędkość maksymalna gorsza ... jak jeszcze czegoś nie rozumiesz to daj znać




Erik Turlejski - Pon Kwi 25, 2005 6:52 pm
" />NOOO nareszcie zrozumiałem !!! dzięki psvadek za pomoc
terazpozostaje pytanie jak sobie dobraćdo green ?? tak żeby miał dobrą moc i jeszcze coś jak się przelicza przełożenie ???
Powered by WordPress, ©