ďťż
jak odpalic moje auto.
Wojtek Sadowski - Pon Kwi 25, 2005 2:39 pm " />chlopaki napiszcie mi szybciutko jak moge odpalic swoje auto. mam szarpanke. wlewam paliwo zakładam grzałke (i tu nie jestem pewnien czy ona powinna chodzic przy baterii r 12) ciagne za szrpanke i nic. pomozcie co zrobic by wreszcie odpalic moje auto Adrian Kopeć - Pon Kwi 25, 2005 4:14 pm " />1.wykrec swiece i włóz do grzałki i zobacz czy swieca sie grzeje 2.Zobacz czy paliwo dochodzi Wojciech Chmielewski - Pon Kwi 25, 2005 5:20 pm " />3. Jak zrobisz punkty 1-2 to potraktuj silnik suszarka i wtedy odpalaj. Pomaga Marvell - Pon Kwi 25, 2005 11:13 pm " />sprobuj odpalic na delikatnie otwartej przepustnicy albo zdejmij filtr powietrza i strzykawka wstrzyknij do gaznika na otwrtej przepustnicy do konca 2-4 krople paliwa. Nie wiecej bo mozesz zalac silnik. Albo klima - Śro Kwi 27, 2005 7:53 pm " />A co to znaczy zalać silnik??????????????? Adrian Kopeć - Śro Kwi 27, 2005 7:58 pm " />to co sama nazwa mówi ze poprostu ostanie za duzo paliwa naraz Wojtek Sadowski - Nie Maj 01, 2005 2:02 pm " />w tym problem ze auto juz bylo kiedys odpalane, to nie jest nowka. POwiedzcie tez jak odkrecic swiece która jest tak zakrecona ze nawet drgnac nie chce :/ nie wiem co robic. Jak sprawdzic czy paliwo dochodzi? samochod byl kurcze odpalany wiec sam nie wiem juz co o tym myslec. dodam ze nie ja go odpalalem EDIT: jak sprawdzic czy grzałka jest dobra? Robert Lubina - Nie Maj 01, 2005 2:07 pm " />odkręć świece, naloz ja na grzalke i zobacz czy zarzy. A sprawdzajac czy paliwo dochodzi zobacz w przewodzie paliwowej czy jak pociagniesz to czy si przesowa.. Podkreć jalowe zeby byly wyższe i wzbogać troche mieszanke, powinien zapalić Wojtek Sadowski - Nie Maj 01, 2005 6:55 pm " />nie dam rady odkrecic. nawet moj ojciec probowal, ani drgnie swieca. Jak zwiekszyc jałowe obroty? Trymerem? mieszanke mam 20% nitro wiec i tak jest dobra. Załamka Winczewski Radosław - Nie Maj 01, 2005 7:17 pm " />ja w starym silniku odkręciłem świece w ten sposób: odkręć głowice i od drugiej strony wlej preparat do śrub ja wlałem wd40 3 razy i potem świeca w wielkich oporach ryszyła. przypadkiem tej części co jest wkręcona świeca nie wkręcaj w imadło bo mozesz ją rozwalić. wyczyść miejsce świecy z resztek płynu i wkręć głowice zpowrotem i wtedy prubuj PS jak odkręcisz głowice to mozesz sprawdzić czy świeca działa bo widać spirale świecy i podłączyc do żarnika. sam żarnik można sprawdzić miernikiem Wojtek Sadowski - Nie Maj 01, 2005 7:31 pm " />a czy do głowicy trzeba miec jakis klucz specjalny? Winczewski Radosław - Nie Maj 01, 2005 7:38 pm " /> ">a czy do głowicy trzeba miec jakis klucz specjalny? tak imbusowy umnie jest 2,5 nie wiem jaki u ciebie będzie (przekrój szejściokątny) norbi - Nie Maj 01, 2005 11:02 pm " /> ">nie dam rady odkrecic. nawet moj ojciec probowal, ani drgnie swieca. Jak zwiekszyc jałowe obroty? Trymerem? mieszanke mam 20% nitro wiec i tak jest dobra. Świece przykręca się z czuciem, nie na chama. Obroty jałowe zwiększasz "śrubką" przy gaźniku bodajże. Mieszanke zwiększyć - zwiększyć dopływ paliwa. Kolega kompletnie nie zna podstaw Wojtek Sadowski - Pon Maj 02, 2005 8:23 am " />mowielem ze zazcynam dopiero zabawe ze spaliniakami... na elektrykach znam sie bardzo dobrze. Ze spalinami zaczynam... ile moze kosztowac ten klucz do głowicy? swieca jest zakrecona przez kogos innego... wiec nie do mnie pretensje ze na chama Winczewski Radosław - Pon Maj 02, 2005 9:06 am " />w spaliniakach stosuje się klucz 10, kup taka rurową lub pożądnej firmy nasadową z przedużką tylko oczywiście gabaryty taż żeby weszła. możesz kupić komplet startowy w riku lub w rojna, ale nie polecam juz takie dwa rozwaliłem. kup w zwykłym sklepie z częściami samochodowymi lub gdzieś indziej ale kup jakies pożądne fimówki Adrian Kopeć - Pon Maj 02, 2005 10:14 am " />w którym miejscu się uzywa 10 bo mi sie nie przydała jeszcze ani razu Piotr Michalski - Pon Maj 02, 2005 10:15 am " /> ">w spaliniakach stosuje się klucz 10, Chodzi Ci o klucz do swiec? Jesli tak to czy to nie jest 8mm? Jesli masz problem z odkreceniem swiecy to tak jak pisal Radek mozesz ja potraktowac wd-40. Mozesz to sprobowac narazie bez odkrecania glowicy, jak naleci Ci wd-40 do komory spalania to i tak sie nic nie stanie bo nim mozna konserwowac rowniez silnik po jezdzie. Winczewski Radosław - Pon Maj 02, 2005 10:22 am " />masz racje m-peter klucz 8, wd40 mozna smiało lać do kompry silnika, ale jak uzyjesz innego sirodka to nie radze bo niewiadomo jak się zachowa potem silnik. Wojtek Sadowski - Pon Maj 02, 2005 1:28 pm " /> ">w spaliniakach stosuje się klucz 10, kup taka rurową lub pożądnej firmy nasadową z przedużką tylko oczywiście gabaryty taż żeby weszła. Tak sie składa ze mam taki komplet ale: -do mojej głwicy 10 jest za duza a 9 za mala (jakas spaprany ten gwint) -juz próbowalem odkrecac tym ale ni drgnie, poprostu jest chyba przyspawana juz mi pomysłów brak jak ja odkrecic Winczewski Radosław - Pon Maj 02, 2005 1:36 pm " />masz może dostęp do tokarki albo jakiegoś warsztatu żeby ci mogli jedną część dorobić ????????/ jak możesz daj gg lub tel to pogadamy Wojtek Sadowski - Pon Maj 02, 2005 2:01 pm " />słuchaj ja teraz jestm u cioci w innym miescie. mam dostep do netu ale telefon . Do tokarki tez dostepu nie mam . Nie mam przy sobie tez samochodu. Prosze cie wiec o jedno: czy mozesz mi napisac co z tym modelem zrobic mozna (co wyregulowac)i jak wypisz jakkos w podpunktach bede bardz bardzo wdzieczny. Wtedy jak wroce do domu to poprobuje jak to nie pojdzie co bys napisal to wtedy sie jakos bedziemy kontaktowac. OK? Na gg tez mnie nie ma Winczewski Radosław - Pon Maj 02, 2005 2:28 pm " />1) odkręć głowice i sprawdz czy działa świeca. pod głowicą jest zdejmowalny pierścień do którego jest wkręcona świeca. 2) zapinasz żarnik i patrzysz na spód świecy czy spirala świeci powinna świecić jasno. (pierwsze 2 zwoje licząc od otworu mogą nie świecić.) 3) jeśli się nie świeci to albo świeca jest walnięta albo masz rozładowany żarnik. jeśli się nie zaświeci to weż miernik i ustaw na oporność i sprawć czy jest przejście między główką świecy a obudową swiecy jeśli nie będzie to na bank poszła świeca. 4) jak masz wykręconą głowice to zalej spód świecy WD 40 i odczekaj aż troche wyparuje lub możesz go nalać w mały pojemnik i zanużyć cały spód świecy - chociaż lepszy efekt dostaniesz jak go nalejesz (do zapieczonych gwintów sa specjalne sirodki tylko po nich wyczyść dobrze ten pierścień tak by cały sirodek wyszedł, orucz tych sirodkow kiedyś się maczało w ropie nie wiem czy to pomoże ale sprubować nie zaszkodzi) 5) nastenie skręcasz go w całość bieżesz klucz do świec lub klucz rurowy lub nasadowy i prubujesz odkręcić. Ciężko ci będzie silnik utrzymać w dłoni to delikatniie możesz go wkręcić w imadło i wtedy sprubujodkręcić jak nie pujdzie powtazżasz punkt 4 Wojtek Sadowski - Pon Maj 02, 2005 3:16 pm " />wielkie dzieki za okazana mi pomoc. Jak wroce do domu poprobuje to co napisałes i nic nie pomoze to sie bedziemy jakos kontaktowac. Pozdrawiam i jeszcze raz bedzo dziekuje |