ďťż
jak pompowac paliwko??




klosowski jakub - Śro Maj 28, 2008 7:22 pm
" />Jak w temacie tyle ze "recznie" bez uzycia pompki tak by nie zalac silnika??




Jarek Poniatowski - Śro Maj 28, 2008 7:27 pm
" />Zatykasz wydech ciągniesz za szarpanke, na max otwartej przepustnicy, bądź buzi buzi z wydechem ustami wdmuchujesz przez wydech powietrze i paliwko leci sobie do gaźnika



klosowski jakub - Śro Maj 28, 2008 8:33 pm
" />wazne zeby nieprzesadzic po mozesz zalac silnik dmuchajac



Jarek Poniatowski - Śro Maj 28, 2008 8:35 pm
" />
">wazne zeby nieprzesadzic po mozesz zalac silnik dmuchajac

Acha, sam sobie odpowiadasz ? ... Po co zadajesz pytanie na forum, jeżeli umiesz sam sobie na nie odpowiedziec... ?




Draxan - Śro Maj 28, 2008 11:18 pm
" />pozatym jak by nie pompowac tego paliwa to jak przesadzisz to zalejesz silnik... Ale fakt, ciekawe zjawisko, zadawanie pytania i odpowiadanie samemu sobie

a zeby nie bylo ze calkiem OT : najbardziej znana metoda - zatkanie wydechu palcem i szarpanie szarpanka/krecenie roto/staret boxem przez chwile i siup paliwo jest tam gdzie trzeba .



Piotr Dołęga - Czw Maj 29, 2008 1:22 pm
" />ot ja tak od siebie na temat małe pytanie
czy poczuje na starterze(lotniczy z gumowym kołem) że silnik sie zalał
ja robie tak :
przytykam palcem tłumik i krece przez chwile na neutralnym(poczatkowa pozycja przepustnicy)



perac - Nie Cze 01, 2008 5:10 pm
" />Mam problem w silniku RB przy EZstarterze. Gdy nim kręcę paliwo nie chce samo przedostać się wężykami do silnika. Jak je ustnie przepompuję to silnik chodzi przez chwilę i potem gaśnie a paliwo cofa się do baku. Dodam, śrubę wysokich obrotów mam maksymalnie rozkręconą. Jeżeli ktoś wie jak to naprawić z góry dziękuję za odpowiedź.



Dorian Karczmarzyk - Nie Cze 01, 2008 5:13 pm
" />Zapewne masz gdzieś nie szczelny bak.



orcio - Nie Cze 01, 2008 6:59 pm
" />
">ot ja tak od siebie na temat małe pytanie
czy poczuje na starterze(lotniczy z gumowym kołem) że silnik sie zalał
ja robie tak :
przytykam palcem tłumik i krece przez chwile na neutralnym(poczatkowa pozycja przepustnicy)

Zależy jak masz dobry silnik w starterze i jak dobry pakiet, ale generalnie czuje się - trzeba mocniej dociskać model, bo koło gumowe przy zalanym silniku się ślizga.
Co do paliwka to trzeba brać transparentne wężyki i wtedy widać jak paliwko dochodzi do silnika.



Piotr Dołęga - Nie Cze 01, 2008 8:27 pm
" />no niestety mam takie węzyki że nie widac paliwa pomarańczowe
ale odpala normalnie nie musze pompowac z max otwarta przepustnicą



orcio - Pon Cze 02, 2008 2:47 pm
" />Generalnie jak zgaśnie gorący silnik, to paliwko cofa się z rozgrzanego gaźnika i wtedy jest problem z odpaleniem i trzeba podpąpować paliwo. Tak normalnie, to silnik sam sobie powinien zassać paliwko.
Powered by WordPress, ©