ďťż
jak zabezpieczyc rure wydechowa bez zabrudzeniami
brochas - Wto Wrz 04, 2007 1:46 pm " />jak zabezpieczyc rure wydechowa ? mam wydechy sh i jp-3, jp-3 jest pokryty "ciekawym lakierem" ktory jest odporny na zabrudzenia itp, zaden brud, piach itp nie przykleja sie, tlumik po 5l wyglada jak nowy, sh jak i inne wydechy wyglada tragicznie juz po 1l caly tlumik sh przeszedl proces piaskowania Wink jest juz czysty, teraz mam pytanie jakim lakierem itp go zabezpieczyc by brud itp sie nie przyklejal Jarek Poniatowski - Wto Wrz 04, 2007 3:34 pm " />A to wydech ma wyglądac fajnie, a nie spełniac swojego zadania Erik Turlejski - Wto Wrz 04, 2007 3:46 pm " />nie wiem czy sh mial homologacje efry czy nie, ale jesli mial to se nim nie pojezdzisz na zawodach (o ile przepis nie został zmieniony Jarek Poniatowski - Wto Wrz 04, 2007 3:55 pm " /> ">nie wiem czy sh mial homologacje efry czy nie, ale jesli mial to se nim nie pojezdzisz na zawodach (o ile przepis nie został zmieniony Owszem, ma homolagacje. A dlaczego nie może na nim pojechać ? Michał Bugajski - Wto Wrz 04, 2007 4:04 pm " /> ">nie wiem czy sh mial homologacje efry czy nie, ale jesli mial to se nim nie pojezdzisz na zawodach (o ile przepis nie został zmieniony Owszem, ma homolagacje. A dlaczego nie może na nim pojechać ? Tez mnie to ciekawi czemu sie nie pojezdzi na zawodach skoro jest homologacja ERFA brochas - Wto Wrz 04, 2007 4:51 pm " />obojetnie czy to wydech sh czy jakis inny np rossi za 500zl wszystkie maja gowniany lakier ;( ktory nie jest odporny za zabrudzenia, jp-3 jest super jesli chodzi o to sh ma homologacje i mysle ze jesli go pomaluje to jej nie strace chyba ze sie myle Tomasz Ostrowski - Wto Wrz 04, 2007 5:21 pm " /> ">obojetnie czy to wydech sh czy jakis inny np rossi za 500zl wszystkie maja gowniany lakier ;( ktory nie jest odporny za zabrudzenia, jp-3 jest super jesli chodzi o to sh ma homologacje i mysle ze jesli go pomaluje to jej nie strace chyba ze sie myle musiał byś zastosować lakier lub farbę odporna na conajmniej 150stC jak nie więcej jeśli chcesz, żeby wyglądał pięknie to daj go do galwanizerii i położą Ci na nim piękny chrom lub nikiel Erik Turlejski - Wto Wrz 04, 2007 8:05 pm " /> ">nie wiem czy sh mial homologacje efry czy nie, ale jesli mial to se nim nie pojezdzisz na zawodach (o ile przepis nie został zmieniony Owszem, ma homolagacje. A dlaczego nie może na nim pojechać ? Tez mnie to ciekawi czemu sie nie pojezdzi na zawodach skoro jest homologacja ERFA Przepraszam jesli wplowadzam w blad - ale jesli ma homologacje i przeszedl proces piaskowania to znaczy ze zostala starta ( słyszałem tak kiedyś od pewnego zawodnika, nazwiska nie pamiętam, ale jeśli to błąd to jestcze raz przepraszam.. Jarek Poniatowski - Wto Wrz 04, 2007 8:13 pm " /> ">Przepraszam jesli wplowadzam w blad - ale jesli ma homologacje i przeszedl proces piaskowania to znaczy ze zostala starta ( słyszałem tak kiedyś od pewnego zawodnika, nazwiska nie pamiętam, ale jeśli to błąd to jestcze raz przepraszam.. Widziałem na kilku fotkach z zagranicznych zawodow EFRA modele bagusów bez karoski, miały załozone wydeszki RB, megi itd stare, obdrapane bez jakichkolwiek opisów homologacji czy jakiej jest on produkcji Cornel - Śro Wrz 05, 2007 3:37 pm " /> ">obojetnie czy to wydech sh czy jakis inny np rossi za 500zl wszystkie maja gowniany lakier ;( ktory nie jest odporny za zabrudzenia, jp-3 jest super jesli chodzi o to sh ma homologacje i mysle ze jesli go pomaluje to jej nie strace chyba ze sie myle oddaj do lakierowania proszkowego lakier proszkowy jest odporny na lekkie udezenia np od kamykow i na wode tyle ze po malowaniu proszkowym powierzchnia jest troche szorstaka i chropowata wiec brud bedzie latwo łapali ciezko go bedzie zmyć |