ďťż
Jaka świeca do LST
Michał Zieliński - Pią Wrz 03, 2004 2:50 pm " />Witam w modleu padła mi świeca i chciłem zapytać na jaką mam wymienić kupując w polsce i gdzie to kupić . Potrzebuje jescze after run oil i klips mój mi się złamał Savage25 - Pią Wrz 03, 2004 3:07 pm " />After run oil masz na riku http://riku.home.pl/sklep/product_info. ... cts_id=443 Ale z grzalka to nie wiem jaka moze taka? nie znam sie na tym http://riku.home.pl/sklep/product_info. ... cts_id=416 Michał Zieliński - Pią Wrz 03, 2004 3:52 pm " />After run na riku jescze z tego co dzwoniłem nie miaj a ten klip włąsnei miałem Kuba Stabiszewski - Pią Wrz 03, 2004 5:20 pm " />Ty nim o sciany zucales i mlotem waliles ze sie zlamal chyba bo po prostu tego nie pojmuje..... Co do zarnika do swiec radze taki co odrazu ladowarka jest do niego bardzo ulatwia sprawe.Mozna kupic juz takie za jakos 89zl. Adam Jaszczurowski - Pią Wrz 03, 2004 8:55 pm " />a swiece to zalezy od paliwa ale jesli 20% nitro to os A5 Janusz Cieśliński - Pią Wrz 03, 2004 10:34 pm " />extra - a moze po prostu sie rozkrecil - klips a swieca po jakim czasie padla - bo tez dziwne - jesli szybko to troche niepokojace ! ja mialem problem bo mi palil swiece czesto - czasami byla przerwa np piec bakow a potem co drugi bak - no a efekt - silnik sie rozsypal !!! wiec napisz jak to sie stalo - w jakich okolicznosciach padla swieca ja teraz mam nowy silnik - spalilem z 10 bakow i caly cas ta sama swieca klips mozna kupic za 50zeta na baterje albo jak pisal kolega za 80 z ladowarka - moge jutro kupic i wyslac do ciebie - bede w sklepie - to samo swieca OS8 kosztuje okolo 15zeta a OS3 10zeta narka Kuba - Pią Wrz 03, 2004 11:03 pm " />W nowym silniku, swieca pada bardzo szybko, poniewaz dzialaja na nia produkty uboczne procesu docierania, no drobinki metalu. Wlasciwie zaraz po dotarciu powinno sie wymienic swiece na nowa. Janusz Cieśliński - Pią Wrz 03, 2004 11:21 pm " />moze sie nieznam ale przy docieraniu pierwsze dwa baki - przynajmniej ja - wypalam tak ze silnik kreci po woli a z rury LECI benzyna prawie ciurkiem ( iglica jest b. mocno wykrecona ! ) ( duze smarowanie - dobre powolne "docieranie" bez frezowania ) i moze troche przesada z tymi drobinami przy docieraniu - tlok musi sie DOPASOWAC a nie dotrzec jak papierem sciernym do cylindra a wal korbowy jest na lozyskach wiec zostaje jeszcze korbowod na panewkach ktory powinien tez sie DOPASOWAC - oczywiscie sa drobiny ale raczej pylki ( nawet jak sie trze papierem sciernym tysiaczka to jest pyl ! ) u mnie swiece lecialy na dotartym silniku bo kruszyl sie korbowod i byly DROBINY slusznych rozmiarow uderzajace w spirale swiecy ( nie ja docieralem ten silnik ) Michał Zieliński - Sob Wrz 04, 2004 7:04 am " />To znaczy januszc klip bez ładowarki, świeca os 5, i jescz eafter run ile za to wszystko Janusz Cieśliński - Sob Wrz 04, 2004 12:17 pm " />podaj telefon do siebie to zadzwonie ze sklepu czy ci ceny pasuja Adam Jaszczurowski - Sob Wrz 04, 2004 5:10 pm " />sa drobinki metalu, czasami nawet dosyc spore (zaleznie od producenta), a swoja droga to nie jest najlepiej tak docierac silnik, skraca sie jego zywotnosc, Janusz Cieśliński - Sob Wrz 04, 2004 8:01 pm " />to za duze slowo ze si edenerwoje - ale moze jak cos sie pisze i bardzo krotko wyraza sie opinie ze tak zle sie dociera bo sie skraca zywotnosc silnika - to na l.boska blagam napisac DLACZEGO !!!!!!!!!!!!!! ulatwia to sprawe - zawsze myslalem ze jak forum to wymiana porad , doswiadczen a nie lakonicznych wypowiedzi typu "nie masz racji - w ten sposob skraca sie zywotnosc silnika" DLACZEGO !!!!!!!!! ja nie mam doswiadczenia a ten sposob zalecil mi kolega ktory ma ssklep i docieral nie jeden silnik - nie twierdze ze jest on alfa i omega ale moge podejrzewac ze sie zna - a ja tez konczylem szkole samochodowa i maysle ze lepiej jak silnk efekty docierania "wydala" na mokro a nie na sucho !! a zdrobinami metalu rozumiem teraz o co chodzi wam - ale to znaczy ze producent niechlujny i moze taka "drobina" doprowadzic do uszkodzenia silnika . wiec na spokojnie prosze mi wytlumaczcie dlaczego mokre docieranie ma zmniejszyc zywotnosc silnika !!!!!!! dzieki z gory tylko nie piszcie ze dwa lata temu ktos - kiedys to juz pisal - bo znalezc takie ifo to problem a doswiadczenie ma to do siebie ze sie ciagle cos nowego czlowiek dowiaduje Kuba - Sob Wrz 04, 2004 8:19 pm " />Nowe silniki sa bardzo ciasno spasowane, a ty miales za niska temperature pracy przez co cylinder nie mogl sie rozszerzyc. Na skutek tego nastapilo wieksze niz normalne wytacie aluminiowego tloka. Pierwszy bak powinien byc wypalony na postoju, ale z takimi ustawieniami, aby silnik mogl sie rozgrzac do okolo 80 stopni. Janusz Cieśliński - Sob Wrz 04, 2004 8:37 pm " />przyznaje BEZ BICIA ze niemam termometru z czego bardzo boleje - ale na pewno silnik mial minimum 80 stopni ( bo plulem na niego - sorki -balem sie ze sie przegrzeje ) pracowal na postoju i niemial "przewiewu" a na 50 stopniach to niewiem czy by popracowal ( bylby ledwo cieply a wrecz balem sie ze sie przegrzeje ) wiec jesli wam chodzi ze przy duzej ilosci paliwa jest az takie chlodzenie to chyba przesada - jak sie nie jezdzi to silnik szybko tez sie nagrzewa ( chyba - prawda ? ) a swieca "DAJE" zar chyba na wiekszej temperaturze ? ( zaraz sie wyda ze jestem malo doswiadczony ! - dlatego dowiadywalem sie o docieranie u bardziej doswiadczonych - odemnie ) Michał Zieliński - Sob Wrz 04, 2004 9:02 pm " />Sorki że tak póżno napisałem mój numer telefonu 502527722. Hmm A tak apropo do waszej rozmowy to z czego jest wewnątrz silnik. czy to nikasil Adam Jaszczurowski - Nie Wrz 05, 2004 11:37 am " />Tak jak kuba powiedzial, a jak nie masz termometru to wlasnie wystarczy dac krople wodu na glowice (albo sliny) i powinno wyparowac w okolo 3-5 sekund, jesli dajesz krople i nic sie nie dzieje jest troche za zimny, jesli dajesz krople i zaczyna bardoz burzliwie podskakiwac - jest za cieply. A silnik jest zrobiony: wal - stal, korbowod - aluminium (z mosieznymi panewkami), tlok - aluminium (zazywczaj wysoko silikonowe), cylinder - mosiadz pokryty chromem Michał Zieliński - Nie Wrz 05, 2004 3:05 pm " />dzieki adaś |