ďťż
Jaki mode on-road po flying fish?




RybaX3 - Pon Lip 05, 2010 9:36 pm
" />Witam

W niedługim czasie chciałbym wymienic mojego flying fisha na jakiś lepszy model (również on-road). Rozmyślałem nad jakimś Cyclonem, Teamem Asso albo Xrayem. Jaki model wy byście mi proponowali?




HPI Polska - Wto Lip 06, 2010 5:51 am
" />Cyclone S RTR
Jeśli chciałbyś coś zmienić polecam temat - WAKACYJNA OFERTA - Indywidualna konfiguracja



Krzysztof Wicher - Wto Lip 06, 2010 6:41 am
" />Wszystkie modele które wymieniłeś są ok to wszystko zależy tylko od zasobności portfela. My jeździmy na X-ray T3 i T2R PRO i modele spisują dobrze. Ale koledzy jeżdżą na zawodach na pełnej gamie począwszy od Tamiya TT przez TRF, ASSO, Cyclone. Wybór jest więc duży, radzę szukać wyprzedaży można kupić dobry model za w miarę rozsądne pieniądze



Wyso52 - Wto Lip 06, 2010 10:46 am
" />Jeżeli chcesz kupić nowy , to z oszczędności polecam Asso tc5 , nowy kosztuje 1300 zł , a trf 2000 zł , czy jest sens dopłacać do trfa , spytaj się tych którzy jeździli obydwoma modelami , ja trfem nie jeździłem.

Fajną alternatywą może być xray t3r , który kosztuje 1100 zł , jest odpowiednikiem carbonowego brata , a czy ten carbon coś daje , jeżeli i tak model musi ważyć 1350g ?Według mnie nie.

Jeżeli bierzesz używane podwozie to praktycznie każde z nich będzie dobre , budowę mają podobną , tylko małe różnice , ew nowinki techniczne które sama wymyśla dana firma.

Możesz także poczekać na asso tc6 , ale nie wiem ile będzie kosztować.




RybaX3 - Wto Lip 06, 2010 10:57 am
" />Nie no ja rozglądam się za używką, bo trochę dużo kosztują te modele. A naprawdę można trafić dobrą okazję z używką. Ja tym modelem nie będę raczej startować w takich profesjonalnych zawodach. Dlatego waga nie jest taka ważna, zależało by mi na tym aby model nadawał się do normalnej jazdy jak i driftu.

Najbardziej skłaniał bym się ku Asso lub cyclonkowi



Paweł Świtajski - Wto Lip 06, 2010 12:57 pm
" />Pomyśl o łosiu http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=6458



chudej - Wto Lip 06, 2010 1:20 pm
" />z moich doświadczeń - szukaj Xray'a T1R/T2R - podłoga jest tania, bo to dosc stara konstrukcja , ale zapewniam ,ze spisuje sie duzo lepiej niz nowsze podlogi , ktore stoją na nizszych połkach cenowo-jakosciowych



RybaX3 - Wto Lip 06, 2010 1:35 pm
" />Z tym, że do XRaya są trochę drogie części. A ja również patrzę pod względem eksploatacyjnym. Np. Carbonowa wieżyczka amorków kosztuje ponad 100zł. Nie wiem jak to jest z Cyclonem, bo nie mogę znaleść sklepu który ma części do niego. A czy ten losi z linku to jakiś spoko model?



HPI Polska - Wto Lip 06, 2010 2:18 pm
" />
">Z tym, że do XRaya są trochę drogie części. A ja również patrzę pod względem eksploatacyjnym. Np. Carbonowa wieżyczka amorków kosztuje ponad 100zł. Nie wiem jak to jest z Cyclonem, bo nie mogę znaleść sklepu który ma części do niego. A czy ten losi z linku to jakiś spoko model?
Na stronie http://www.hpi.pl w zakładce sklepy znajdziesz listę sklepów.
Polecam sklep najbliżej twojego miejsca zamieszkania. Wszystkie sklepy mają te same ceny.

By znaleźć części do modelu należy wpisać symbol części w wyszukiwarkę wybranego sklepu.
Aby ustalić symbol części korzystamy z karty modelu na stronie producenta i wybieramy listę części standardowych lub opcjonalnych.



Wyso52 - Wto Lip 06, 2010 11:25 pm
" />Jeżeli masz zamiar jeździć po ulicy , które bardzo często są zakurzone i ogólnie zasyfione , weź to co polecił ktoś na górze , czyli łosia.



RybaX3 - Śro Lip 07, 2010 9:27 am
" />Nie no gdyby trafiły się w pobliżu jakieś zawody to tez pojadę. Na jednym forum modelarskim znalazłem ofertę z podwoziem Schumacher Mission, co o nim powiecie, też carbonowa płyta itp. Warto kupić?

Link:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9c ... 1a1f4.html



chudej - Śro Lip 07, 2010 9:46 am
" />nie napalaj sie an carbonowe płyty podwozia - czasem to tylko wiecej problemu ( i kosztów ) niz to warte
na pocztątek dobra , mocna wanna powinna Ci styknąc



Wyso52 - Śro Lip 07, 2010 11:55 am
" />Ja bym się nie pakował w tego shumiego.
Weź któreś podwozie z tych co ci polecaliśmy , a co do płyty , kolega up ma racje , zazwyczaj nowe kosztują około 200-300 zł , więc to dosyć duży wydatek.



RybaX3 - Śro Lip 07, 2010 2:03 pm
" />Nie no nie napalam się Ale coś jest nie tak z tym podwoziem, w czym cyclone jest lepszy?



HPI Polska - Śro Lip 07, 2010 4:07 pm
" />
">Nie no nie napalam się Ale coś jest nie tak z tym podwoziem, w czym cyclone jest lepszy?
Cyclone to cała linia modeli on-road opartych na tych samych częściach i rozpoczyna się od wersji Cyclone S.
Najlepsze jest to że możesz kupować części opcjonalne od wyższych wersji modelu ale tylko te które faktycznie są ci potrzebne w miarę wzrostu umiejętności.
Nie musisz zmieniać modelu aby dodatkowo go doposażyć. Ekonomia i elastyczność możliwości to główna zaleta linii modeli Cyclone.



Wyso52 - Śro Lip 07, 2010 10:12 pm
" />Dokładnie tak , a na dodatek niewiem czy do shumiego znajdziesz części , ogólnie to podwozie jest mało popularne w polsce , na zawodach królują trfy xraye team asso itp.



RybaX3 - Śro Lip 07, 2010 11:22 pm
" />No tak, z tym, że to podwozie mam okazję kupić za 220zł. A za takiego Cyclona to dużo dużo więcej będę musiał zapłacić. Części sa na rcworld.pl



Wyso52 - Czw Lip 08, 2010 3:35 pm
" />Jeżeli sam odpowiadasz sobie na pytanie , to kup to co uważasz.
Cyclone s też używkę kupisz za 200 zł , no może za 250.
Ja bym nie brał shumiego i tyle , najtańszą wersją jest cyclone S , a cyclone tc dorwiesz za 400 zł już używkę.



RybaX3 - Czw Lip 08, 2010 6:24 pm
" />No może i masz rację, jednak zostanę przy tym Cyclone. Dzięki



RybaX3 - Czw Lip 08, 2010 8:09 pm
" />A właśnie (sorka, że tak post pod postem), ale czy tym cyclonem S załapie się na jakieś zawody w klasie E10 XXX?



Wyso52 - Czw Lip 08, 2010 9:48 pm
" />Oczywiście , że tak.
W 540 bez problemu możesz startować.



RybaX3 - Czw Lip 08, 2010 10:15 pm
" />Aha, no to super

Tutaj mam 6 punkt z E10TC Modified:

6. Silnik.
Wszystkie modele mogą być napędzane tylko jednym silnikiem typu 05 szczotkowym lub bezszczotkowym. Silnik musi posiadać następujące parametry: średnica max. 36,02 mm, długość max. 53 mm (z wyłączeniem osi). Silniki szczotkowe muszą posiadać wyłącznie magnesy ferrytowe

I moje pytanie jakie to są silniki typu 05?

Czy taki silnik się nadaje do tej klasy czy raczej nie?



luke - Pią Lip 09, 2010 7:15 am
" />W modi nie pojedziesz przedewszystkim dla tego zeby tam startowac musisz miec za soba jeden sezon w SPEC albo dwa w 540.



Wyso52 - Pią Lip 09, 2010 10:42 am
" />Poza tym ,bez obrazy ale wątpię , że ktoś kto dotychczas jeździł flying fishem opanuje prędkość modi.
Zacznik od 540 , potem przejdziesz do speca , a potem dopiero możesz zacząć próbować modified.



RybaX3 - Nie Lip 11, 2010 9:28 am
" />Ok, jednak kupiłem XRaya T1 EVO2, trafiła się fajna okazja, model RTR + sporo części za niewielkie pieniądze. Będę nim jeździł w 540
Dzięki za pomoc



Wyso52 - Nie Lip 11, 2010 1:36 pm
" />Bardzo dobrze zrobiłeś , model stary ale jary.
Tak przy okazji , wiesz gdzie dostaniesz wszystkie części do tego modelu ?
Bo na proximie jest tylko garstka.



RybaX3 - Nie Lip 11, 2010 1:39 pm
" />Znajomy powiedział, że ma dostęp do pełnej gamy części.
A znasz jeszcze jakieś źródło?



KiT - Śro Lip 14, 2010 8:28 am
" />znów aż tak dużo części do niego nie potrzebujesz. Więc nie widzę sensu kupować na zapas.

Zapytaj osobę od której kupiłeś o słabe punkty i te części trzymaj na stock'u serwisowym.

Zaś łożyska są typowe więc nie widzę problemu.
Powered by WordPress, ©