ďťż
Jaki model do driftu? - E10 drift?




Mateusz Ś - Pią Wrz 26, 2008 7:58 pm
" />Poszukuję jakiegoś dość dobrego, lecz TANIEGO modelu do jazdy śliskiej! Mój budżet to tylko (niestety) 450zł
. Na uwadze mam HPI E10 Dfirt i ludzie go zachwalali.

Z góry dzięki.




Syncro - Pią Wrz 26, 2008 8:12 pm
" />Za tą cenę to najlepszy wybór.



Adrian Lutyński - Pią Wrz 26, 2008 8:58 pm
" />Kup uzywany zestaw, ciekawszy wyjdzie.



Mateusz Ś - Pią Wrz 26, 2008 9:04 pm
" />Tzn. używany ale jaki?




Syncro - Pią Wrz 26, 2008 9:07 pm
" />z całego serca mogę polecić Cyclona S



Tomek Lipert - Sob Wrz 27, 2008 6:18 am
" />Jeśli nowy, to tylko E10. W zestawie wszystko oprócz baterii do nadajnika. Model ma luzy, ale można je skasować. Jest bardzo wytrzymały. Wiadomo, używany model będzie z wyższej półki niż E10, więc też możesz spróbować.



sumpirowicz - Sob Wrz 27, 2008 5:36 pm
" />Jeżeli uda Ci się znaleźć używane Yokomo to na pewno będziesz zadowolony
Jedynie z częściami do niego w Polsce jest trudno. Ale też drift nie jest bardzo kolizyjny (choć to akurat od kierowcy bardziej zależy
pozdrawiam
Sławek



Mateusz Ś - Śro Paź 08, 2008 10:50 am
" />Trochę odkope temat...
Samochodzik pierwsza klasa. Na początek na pewno nie za słaby, jest super, BARDZO DUŻYYY!
Za taką kase na prawdę warto (zawsze jest duża możliwość tuningu).

Jeszcze raz polecam.



irekskyline - Pon Maj 11, 2009 3:48 pm
" />Słuchajcie jestem poczatkujący i chce kupic HPI E10 Drift i mam pytanie bo chcę czasami pojezdzić nim ,,prosto'' zamiast driftem w związku z tym pytam czy jest on szybki chociaz trochę ?. Dzięki.



Mateusz Ś - Pon Maj 11, 2009 5:15 pm
" />Mega prędkości nie ma ale na początek da rade.

V-max około 25-30kmh



irekskyline - Wto Maj 12, 2009 9:53 am
" />Wiem a jak go juz opanuję to zmieni coś zamiana silnika na 15t?



Tomek Lipert - Wto Maj 12, 2009 10:21 am
" />Tak.



KiT - Wto Maj 12, 2009 10:22 am
" />tak będziesz musiał dokupować szczotki toczyć komutator oraz walczyć z pojawiającymi się luzami w mechanizmie przeniesienia napędu. Także objawi się niedoskonałość układu kierowniczego przy większych prędkościach i przyspieszeniach.
Obstawiam też że wzrosną wydatki na serwis.



irekskyline - Wto Maj 12, 2009 12:37 pm
" />A rozumiem. Czyi chyba nie warto...



Tomek Lipert - Wto Maj 12, 2009 3:25 pm
" />Jeżdżę E10 na przełożeniu dającym ok. 40 km/h i nie narzekam. Ale ja driftuję, więc takie prędkości rzadko osiągam.



irekskyline - Śro Maj 13, 2009 1:01 pm
" />A na początek to w ogóle warto? Bo troche ta prędkość słaba a nie mam kasy żeby od razu go tuningować. A nie wiem czy prędkośc jest w miare sensowna żeby pośmigać normalnie.



Tomek Lipert - Śro Maj 13, 2009 2:24 pm
" />Jeśli nie miałeś modelu, to przypuszczam, że ciężko będzie ci go opanować przy 20 km / h.



irekskyline - Śro Maj 13, 2009 4:39 pm
" />Nie takiego modelu nie miałem jedynie zabawki kiedyś. Zrobię jak na filmie ,,jak zacząć samochody elektryczne'' wraz ze wzrostem pewności będe jeżdził coraz szybciej . A 30km/h to widać jak ciśnie czy raczej sie wlecze?



luke - Śro Maj 13, 2009 4:57 pm
" />zalezy dla kogo imo sie wlecze



bartek_75 - Śro Maj 13, 2009 5:33 pm
" />30 km/h to jest ok. 8,5 m/s, jak na pierwszy model to jest szybko. Jeśli masz jakiekolwiek przeszkody na placu to gwarantowane masz, że rozbijesz model.



irekskyline - Śro Maj 13, 2009 5:42 pm
" />A jak dla was patrząc na model [jako obserwator] jadący 30km/h to jest duzo?



Mateusz Ś - Śro Maj 13, 2009 6:44 pm
" />
">A jak dla was patrząc na model [jako obserwator] jadący 30km/h to jest duzo?

W driftcie raczej tak.



Tomek Lipert - Czw Maj 14, 2009 11:18 am
" />http://www.youtube.com/watch?v=a-ecuzIb42g

Tak jeździ w pełni standardowe E10.



irekskyline - Czw Maj 14, 2009 11:51 am
" />Dobra dzięki. A POST5 jest od niego szybszy? lub inny samochód tej klasy i w tej cenie?



Tomek Lipert - Czw Maj 14, 2009 2:45 pm
" />Większość modeli RTR ma w zestawie słabe blaszaki. Uwierz, nie ma co patrzeć na szybkość modelu, to jest mało miarodajne.



irekskyline - Czw Maj 14, 2009 4:18 pm
" />Dzięki jednak zostanę 9chyba0 przy HPI E10



KiT - Czw Maj 14, 2009 10:22 pm
" />przy wyborze pierwszego modelu ocenia się koszty utrzymania
- cena i dostępność części w sklepach w kraju;
- cena i dostępność części na allegro
- cena i dostępność części nowych i używanych na ebayu

- awaryjność modelu w typowej konfiguracji;
- awaryjność modelu przy zmianie na silniejszą jednostkę napędową

własności jezdne
- sztywność konstrukcji i luzy;
- wyważenie modelu;
- możliwości regulacyjne;

know-how
- dostępne publicznie tzw setup-sheet czyli zestawy ustawień pod różne warunki;
- kto z zaawansowanych znajomych jeździł/jeździ tym modelem
- jaką ocenę jako wsparcie serwisowe i inne formy współpracy ma dystrybutor/sklep, gdzie kupisz/kupujesz model/części

prędkość maksymalna i możliwości rozbudowy modelu są na szarym końcu skali ocen



irekskyline - Sob Maj 16, 2009 9:00 am
" />To zostaje HPI E10 trzeba tylko kasy dozbierać. Chyba że ktos ma inne propozycje nówek w nizszej cenie ale maksymalnie w cenie HPI. Jeszcze chciałem spytać gdzie kupic ten model w tej lub porównywalnej cenie (nowy oczywiście) oprócz na allegro i na stronie HPI polska bo teraz jest on niedostępny i w razie jakby był nadal to miał bym wyjście awaryjne. Oczywiście mógłbym wtedy kupic touring ale zalezy mi na drift ba ma fajną bude i tuningowy charakter (chodzi mi o mazdę rx-7).
A! i jeszcze jedno chciałem spytac jakby np. post5 miał zawieszenie dośc wysokie [wystarczająco] i zabawić się z nim w żużel jakie jest zagrożenie np. jakies uszkodzenia? Co by sie stało? (takk z ciekawości pytam)
Dzięki wszystkim! .



Tomek Lipert - Sob Maj 16, 2009 9:37 am
" />Po odpowiednim zabezpieczeniu, większością modeli można jeździć w rajdach.



Tomasz Dolata - Sob Maj 16, 2009 10:13 am
" />chciałbym zobaczyć xraya t2 009 w rajdach



irekskyline - Sob Maj 16, 2009 11:23 am
" />Jeszcze jedno jak często trzeba zmieiać wkładki w oponach i jakiego koloru wkładek używać (od HPI) bardziej tych twardych do (driftu oczywiście) czy miękkich. A co do felg to o co chodzi z ,,0mm offset' lub ,,3mm offset''?. Jeszcze raz Dziękuję



HPI Polska - Sob Maj 16, 2009 12:33 pm
" />
">Jeszcze jedno jak często trzeba zmieiać wkładki w oponach i jakiego koloru wkładek używać (od HPI) bardziej tych twardych do (driftu oczywiście) czy miękkich. A co do felg to o co chodzi z ,,0mm offset' lub ,,3mm offset''?. Jeszcze raz Dziękuję
Opony do driftu wykonane są z twardego tworzywa.
Opona nie ugina się więc nie stosujemy wkładek.



Tomek Lipert - Sob Maj 16, 2009 1:20 pm
" />
">A co do felg to o co chodzi z ,,0mm offset' lub ,,3mm offset''?. Jeszcze raz Dziękuję

To mówi ci, o ile dane felgi poszerzą model.



irekskyline - Sob Maj 16, 2009 1:50 pm
" />A w wersji touring też nie stosuje się wkładek?



Wiktor Sułek - Sob Maj 16, 2009 2:49 pm
" />W wersji Touring stosuje się wkładki - opona jest miększa dla jak największej przyczepności a przestrzeń między oponą a felgą wypełnia wkładka, żeby się guma nie "zapadła"



Tomek Lipert - Sob Maj 16, 2009 5:27 pm
" />To ciekawe, mam wersję touring i ja tam żadnych wkładek nie widziałem. E10 to niestety nie najwyższa półka - na 99% nie ma wkładek.



Wiktor Sułek - Sob Maj 16, 2009 6:04 pm
" />No to w E10 nie ma wkładek w takim razie. Natomiast kupowałem sporo kółek do 1:10 OnRoad (jak miałem ) i w każdym kpl. były wkładki (stąd powyższy post).



irekskyline - Nie Maj 17, 2009 6:10 am
" />Zapytałem o wersje touring bo wersja drift zniknęła z http://www.hpi.pl/sklep a poza tym chciałem wiedzieć.
A mam takie pytanie do posiadaczy HPI E10: czy w komplecie z samochodem jest polska instrukcja? Bo jak kupowałem na bron.pl niemiecką wiatrówkę to było po niemiecku i kilku innych językach ale nie po polsku i była specjalna instrukcja z kartą gwarancyjną po polsku dorobiona. Pytam bo na filmie HPI ,, jak zacząć'' mówił że w instrukcji jest spis części i akcesori które muszę posiadać. I nie wiem czy w niektórych rzeczach się połapię jak będzie po angielsku np.



Paulin - Nie Maj 17, 2009 7:32 am
" />Napewno sobie poradzisz, jak coś to pisz na forum.



irekskyline - Nie Maj 17, 2009 8:20 am
" />Dzięki



Tomek Lipert - Nie Maj 17, 2009 8:32 am
" />Instrukcja jest po angielsku, ale każda część jest oznaczona numerem. Jakby co, wpisujesz go w wyszukiwarkę w sklepie HPI i masz to, czego potrzebujesz.



irekskyline - Nie Maj 17, 2009 9:59 am
" />No tak i rysunki są wykonane w skali 1:1



Tomek Lipert - Nie Maj 17, 2009 1:37 pm
" />Coś ci się chyba jednak pomyliło...



irekskyline - Nie Maj 17, 2009 6:04 pm
" />Co mi się pomyliło? Z tą skalą tak mówił lektor na filmie ,,jak zacząć''. A mam jeszcze mały problem bo boisko u mnie jest z takiego chropowatego asfaltu i nie weim czy bedzie sie dobrze jezdzić (jest to boisko do koszykówki) :/. Zobaczę...



irekskyline - Nie Maj 17, 2009 6:07 pm
" />O masz film jak zacząć przewiń se do 50 sekundy :http://www.youtube.com/watch?v=DS7j_Gs55D4



Tomek Lipert - Nie Maj 17, 2009 7:44 pm
" />W skali 1:1 są tylko śrubki.



irekskyline - Pon Maj 18, 2009 4:20 pm
" />No 50/50 racji



irekskyline - Wto Maj 19, 2009 5:35 pm
" />Mam już ostatnie pytanie : Czy tuning (rozsądny) HPI E10 sprawi że autko to będzie lepsze jakościowo, z lepszej półki i dla zaawansowanych?



Tomek Lipert - Wto Maj 19, 2009 5:49 pm
" />Model z niższej półki nigdy nie stanie się modelem z wyższej. Możesz go dostosować do siebie, tak jak np. ja swoje E10. Driftuje świetnie, ale modelem wyższej klasy nie jest.



irekskyline - Wto Maj 19, 2009 5:54 pm
" />Ale HPI E10 jest wart tuningu?



Paulin - Wto Maj 19, 2009 6:07 pm
" />Jasne a czemu by nie, tuning sprawia radoche^^



irekskyline - Śro Maj 20, 2009 10:43 am
" />Zacząłem o to pytać bo pierwszy model chcę mieć trochę dłużej bo za bardzo nie mam kasy żeby od razu kolekcjonować albo kupić coś lepszego. I nie wiem czy model dla początkujących będzie dla mnie dobry jak juz będę dobrze driftował. Daltego pytałem czy tuning sprawi że samochodzik ten będzie dobry dla osób średnio jak i bardzo doświadczonych.

P.S Dzięki wielkie wszystkim za odpowiedzi.



Daniel-88 - Śro Maj 20, 2009 11:54 am
" />sluchaj kumpel mój ma do driftu E10 troche stuningowane (np cała płyta podwozia z ALU troche poprawiony uklad kierowniczy) i w drifcie lata naprawde bardzo ladnie jezeli bys chciał to akurat kolega chce go sprzedać więc myśle ze za dobrą cene byś mógł się z nim dogadac, oczywiście jeśli chcesz ;] jak by co pisz na PW, model warty polecenia i E10 jako auito do driftu i konkretnie model mojego kumpla bo mysle ze w dobrej cenie by poszedl bo on nie ma czasu juz jezdzic i tylko lezy i sie kurzy



irekskyline - Śro Maj 20, 2009 12:16 pm
" />Super ale muszę jeszcze kasy dozbierać więc na razie nie ma szans...



colinek41 - Śro Maj 20, 2009 3:02 pm
" />Mam wlasnie na oku ten model samochodu : http://www.rcwroblik.pl/Model+E10+RTR+w ... 01,i2.html
Chcialem sie spytac czy oplaca sie go kupic i czy nadaje sie do driftu na poczatek. Dodatkowo chcialem sie spytac jaki akumulator 3600 nie droga mozecie do zaoferowania i ladowarke do 150 zl okolo. Pozdro.
A i jeszcze takie pytanie czy bedzie mi sie oplacalo kupic te kola do driftu : http://www.rcwroblik.pl/Opony+T-drift+2 ... 01,i2.html



irekskyline - Śro Maj 20, 2009 3:27 pm
" />Ten wątek jest o tym samochodzie poczytaj troche (to to samo) tylko ty patrzysz na wersję Touring i jak chcesz nim driftować to musisz kupić opony do driftu (te co w linku niżej) i odwrócić silnik. Ja tez chcę go kupić z tym że wersję Drift z budą Mazdy RX-7 bo (jak dla mnie) lepiej wygląda. A resztę pytań nie odpowię bo jestem początkujący i nie chcę cię zmylić



Tomasz Dolata - Śro Maj 20, 2009 3:39 pm
" />
">Ten wątek jest o tym samochodzie poczytaj troche (to to samo) tylko ty patrzysz na wersję Touring i jak chcesz nim driftować to musisz kupić opony do driftu (te co w linku niżej) i odwrócić silnik. Ja tez chcę go kupić z tym że wersję Drift z budą Mazdy RX-7 bo (jak dla mnie) lepiej wygląda. A resztę pytań nie odpowię bo jestem początkujący i nie chcę cię zmylić

nie rozumiem ?



Bartosz Giza - Śro Maj 20, 2009 3:43 pm
" />Chodziło mu zapewne o to, żeby przenieśc na drugą stronę
Defakto - tuning E10 jest mało opłacalny. Cały czas jak dla mnie jest to za ciężkie, a o wiele lepszym wyborem jest FF - części się pomału pojawiają. Prowadzi się o wiele lepiej w porónaniu do E10



Tomek Lipert - Śro Maj 20, 2009 4:39 pm
" />
">Ten wątek jest o tym samochodzie poczytaj troche (to to samo) tylko ty patrzysz na wersję Touring i jak chcesz nim driftować to musisz kupić opony do driftu (te co w linku niżej) i odwrócić silnik

nie rozumiem ?

W E10 masz możliwość umiejscowienia silnika z przodu i z tyłu. Wedle gustu/zastosowania.



colinek41 - Czw Maj 21, 2009 5:35 am
" />A macie jakas instrukcje jak to zrobic ? Tzn odwrocic ten silnik (zmienic jego polozenie na 2 strone) i co takiego to mi da oraz czy potrzeba na ta akcje dokupic jakis czesci ?



Tomek Lipert - Czw Maj 21, 2009 6:54 am
" />Instrukcja jest razem z modelem. Da ci to inny rozkład masy. Wszystkie części są w zestawie.



irekskyline - Czw Maj 21, 2009 5:41 pm
" />A ja mam jeszcze takie proste pytanie odnośnie HPI E10: Czy ma on olejowe amortyzatory? Bo jakoś nie znalazłem na stronie producenta informacji o tym...



Tomek Lipert - Czw Maj 21, 2009 5:48 pm
" />Nie. Ma amortyzatory cierne.



irekskyline - Pią Maj 22, 2009 10:34 am
" />To słabiutko jak za tą cene. FF kosztuje 100,- mniej i ma olejowe amorki, łożyska i aluminowy wałek. Szkoda by go kupywać ze względu na wykonanie ale za to ma masę części, felg itp. oraz super wygląda. A FF jest za to dobry jakościowo. Poczytam więcej tematów o tym...



Bartosz Giza - Pią Maj 22, 2009 11:04 am
" />Części do FF to tylko kwestia czasu



irekskyline - Pią Maj 22, 2009 11:18 am
" />A gdzie można kupić łozyska do E10?



Tomek Lipert - Pią Maj 22, 2009 1:23 pm
" />Na HPI, na Proximie. Kup FF i później będziesz się męczył z elektroniką. Polecam kilka tematów na PDMRC.

Gizmo, ta kwestia czasu jest od ponad pół roku...



Bartosz Giza - Pią Maj 22, 2009 7:34 pm
" />Tomek, do E10 też nie było na początku

Oba modele nie są super wykonane, ale FF jest lepiej wyposażony.

Nic więcej Wybór należy do Was.



KiT - Sob Maj 23, 2009 3:56 am
" />cierne amortyzatory to są do wyrzucenia jeszcze przed pierwszą jazdą. Czyli cenę olejowych trzeba od razu wliczyć w cenę zakupu.



Paulin - Sob Maj 23, 2009 6:20 am
" />Tak się składa że FF ma Olejowe^^



irekskyline - Sob Maj 23, 2009 6:42 am
" />Witam ponownie : Czy te amorki są olejowe i czy jest sens je kupić http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=pl&partNo=88054? I czy to są łożyska dobre/pasujące:http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=pl&partNo=b039 I ile takich muszę kupić?



Tomek Lipert - Sob Maj 23, 2009 10:18 am
" />
">Tomek, do E10 też nie było na początku


Ale mylisz pojęcia... Do E10 nie było tuningu, a części zamienne były od samego początku w pełni dostępne. Do FF nie ma podstawowych części... To duuuża różnica.

A co do amortyzatorów - te z linka wyżej są olejowe, ale cena powala.



irekskyline - Sob Maj 23, 2009 11:34 am
" />Dzięki a łożyska?



Tomek Lipert - Sob Maj 23, 2009 1:00 pm
" />Ale co łożyska? Możesz je kupić na HPI lub Proximie.



irekskyline - Nie Maj 24, 2009 7:06 am
" />Dałem link do łóżysk ale na HPI Polska (znaczy w sklepie HPI) są sprzedawane po 2 sztuki i pytam ile ich muszę kupić i czy nic nie pomyliłem??



Tomek Lipert - Nie Maj 24, 2009 7:23 am
" />Są też sprzedawane w zestawach. 14 sztuk za około 60 zł.



irekskyline - Nie Maj 24, 2009 9:26 am
" />Mógłbyś dać jakiś link bo ja sie nie znam i nie chce nic pomylić.



Tomek Lipert - Nie Maj 24, 2009 10:25 am
" />http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=7247
http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=4363



irekskyline - Nie Maj 24, 2009 10:47 am
" />Dzięki. To jesen taki zestaw wystarczy?



Mateusz Ś - Nie Maj 24, 2009 10:56 am
" />Tak



irekskyline - Nie Maj 24, 2009 11:15 am
" />Dzięki za wszystko

P.S Ale sie wątek rozwinął...!



Tomek Lipert - Nie Maj 24, 2009 1:44 pm
" />Gdybyś potrafił czytać ze zrozumieniem, to by się tak nie rozwinął...



irekskyline - Nie Maj 24, 2009 5:25 pm
" />Póki jest na ,,górze'' strony to komuś leniwemu sie przyda
Powered by WordPress, ©