ďťż
Jaki MT na zawody?
Marek Cisek - Nie Sie 12, 2007 5:19 pm " />Potrzebuje porad jakiego MT wybrac. Chcialbym aby byl to model z czolowki na zawodach. Bedzie to moj pierwszy model spalinowy, jednak nie jestem zielony w temacie bo z elektrycznymi modelami rc mialem kilka lat do czynienia i po malej przerwie chcialbym sprobowac sil w spaliniakach. Posiadam swoja apke, ladowarke wiec model nie musi byc w wersji RTR. Z tego co zdazylem sie rozeznac to moja uwage przykul Team Losi LST2. Oprocz propozycji modelu prosze napiszcie jakie podzespoly nalezy na starcie wymienic aby stuningowac model pod zawody. Na wszystko chcialbym wydac do 3000zl. Mateusz Jezierski - Nie Sie 12, 2007 5:21 pm " />Michal Zielinski sprzedaje LST2 w naprawde dobrym stanie i za dobra cene. Zobacz w dziale sprzedam. Jarek Poniatowski - Nie Sie 12, 2007 7:58 pm " />Proponuje także Revo, kup podwozie stuninguj i masz model na zawody. Ale faktycznie jak Zieluch sprzedaje tanio to się bardzo opłaca. HPI Polska - Pon Sie 13, 2007 1:09 am " />Zerknij tu Opisy modeli HPI i HB Ceny HPI Ceny HB Przemek Borucki - Pon Sie 13, 2007 7:04 am " />ja proponuje revo, osobiscie to sav ma zawysoki srodek ciezkosci jak dla mnie a lst to taka krowa ale to moje zdanie ja polecam revo :] Marek Cisek - Pon Sie 13, 2007 9:44 am " />Kolega Zieluch faktycznie sprzedaje LST2 ale nie tanio :/ Modeli Savage nie wiem z jakich powodow nie biore w ogole pod uwage. Co do Revo to jakie podzespoly pasuje w nim wymienic przed startem w zawodach? i jaki jest ich koszt? Jarek Poniatowski - Pon Sie 13, 2007 12:28 pm " />Proponuję wszystkie wachacze zwrotnice na RPM, popychacze skrętu/amortyzatorów/toe in z tyłu na czerwone. Skrzynia biegów na FOC. Koła na PL 40series i silnik albo TRX3,3 albo coś Big Block, ja polecam SH PT002A (3,5ccm) mam go w Revo i zamiata elegancko. Acha, no i jeśli zmieniasz silnik na big Block to przyda się zmienic wydech na taki do silników 1:8. Przyda się także zmienic bak na spider 170ml, lub bak od Sava. Pociąc boxy na elektrnike aby uzywskac troche wagi. Mozesz spojrzeć w moja galerię jak przebudowałem Revo pod zawody www.rcpics.net/member/yaro Przemek Borucki - Wto Sie 14, 2007 7:52 am " />Jarku nie szalej tak na dobry poczatek proponuje wstawic FOC, dobre serwo skretu, i spojler oraz alu koncowki amortyzatoirow tylnych, wiecej na dobry start nie trzeba, a z czasem bys zaczol wymieniac zwrotnice wachacze na rpm, i reszte rzeczy jak bak 170ml Syncro - Wto Sie 14, 2007 8:25 am " />To może to? Na zawodach byś błyszczał Marek Cisek - Wto Sie 14, 2007 9:53 am " />A jesli chodzi o koszty utrzymnia i tuningu oraz dostepnosc czesci to jak to wyglada u LST2 i REVO? Piotr Michalski - Wto Sie 14, 2007 1:21 pm " />Do revo dorzucił bym przede wszystkim konwersję "close ratio" drugiego biegu, zmianę serwa skrętu na jedno porządne, warto poczytać rady na stronie www.traxxas.com, szczególnie o polepszeniu skrętu. Co do kół to raczej proponował bym coś węższego niz 40 series. Albo koło rozmiaru 3.8 (stadard z revo) i opony Panther Python, albo koła rozmiaru truggy, wtedy masz o wiele lepszą skrętność. Nie pchał bym się z silnikiem w big blocki, raczej o wiele lepiej zainwestować w os .18 i dobry wydech (trinity albo ths). Szczerze mówiąc, nie widzę sensu pakowania pieniędzy na początek w taki tuning jak czerwona popychacze itd. O wiele lepiej najpierw zadbać o osiągi niż o wagę bo na polskim rynku zawodniczym w mt, parę gramów jeszcze nie robi różnicy. Poza tym, one wcale nie są aż tak straszliwie wytrzymalsze od standardu, lepiej już zainwestować w lunsfordy z tytanu. Wspaniałym dodatkiem do revo jest też centralny dyfer+hamulce na tył, model o wiele lepiej się prowadzi w zakrętach. A na koniec warto zadbać o zawieszenie i dyfry, czyli zmiana rockersów na P2 i sprężyn na orange i gold, albo jeśli model jest cięższy to green i tan. Do tego olej 50wt w amorach i 30k na przód i 10k na tył w dyfrach. Przemek Borucki - Śro Sie 15, 2007 11:49 am " />ew. sprezyny tan ;] |