ďťż
Jaki silnik do TEU-101BK




Zdenek005 - Nie Cze 10, 2007 8:23 am
" />Chciałbym w swoim TT-01 zmienic silnik ze standardowego blaszaka na jakiś mocniejszy, rozbieralny. W modelu jest załorzony regulator TEU-101BK i nie wien z jakim silnikiem może on współpracować. Doradź cie mi cos dobrego za rozsądne pieniądze




Cornel - Nie Cze 10, 2007 8:47 am
" />do 19 zwoi



Zdenek005 - Śro Cze 13, 2007 8:37 pm
" />Regulator nie będzie się zbytnio nagrzewał przy silnikach 19T? może doradzicie mi jakiś silniczek do 150zł? Najlepiej coś rozbieralnego na łożyskach



bula - Śro Cze 13, 2007 9:27 pm
" />Ja proponuję saturna 20t dobry tani, ale nierozbierlany, cena to okłoło 35, 40zł to prawie tyle co szczotki do silika lepszej klasy

pozdrawiam




Cornel - Czw Cze 14, 2007 5:57 pm
" />po zastosowaniu odpowiedniego przełozenie nie bedzie sie tak mocno grzał osiągnie temperature dopuszczalną



Krzysztof Niewiecki - Pią Cze 15, 2007 11:13 am
" />Jesli chcesz sobie poszalec to proponuje TRINITY



Zdenek005 - Pon Cze 18, 2007 5:16 pm
" />Jaki silnik zaproponowalibyście mi do podwozia TT-01 i jakie zębatki żeby można było dobrze pośmigac i podriftować? No i oczywiście gdzie i za ile można by go było kupić?



Thunder - Pon Cze 18, 2007 6:59 pm
" />
">Jaki silnik zaproponowalibyście mi do podwozia TT-01 i jakie zębatki żeby można było dobrze pośmigac i podriftować? No i oczywiście gdzie i za ile można by go było kupić?
przełożenie musisz mieć wysokie żeby było lepsze przyspieszenie bo prędkość max. raczej do driftu nie jest potrzebna moim zdaniem

i o przełożeniach pisze na stronie głównej rc-auto w "Dla początkujących" chyba



Zdenek005 - Wto Cze 19, 2007 7:55 pm
" />co możecie mi powiedzieć o tych silnikach? który z nich będzie lepszy do mojego regulatora:

silnik Pinnacle Stock 27z

silnik Purple Tiger 21x1

ORION silnik Method R 19x2

VENOM FIREBALL silnik 19x2

Ktoś może posiadał jeden z nich?



czaja007 - Śro Cze 20, 2007 9:35 am
" />Moim zdaniem Venom jest najlepszy. Słyszałem, że to dobry silnik, ale niech się jeszcze wypowiedzą inni.



Zdenek005 - Śro Cze 20, 2007 9:29 pm
" />więc proszę o dalsze komentarze Może ktoś go miał?



Abe - Czw Cze 21, 2007 8:34 am
" />Jesli chcesz wieksza prędkość to Oriona



Zdenek005 - Nie Cze 24, 2007 12:19 pm
" />A jeśli chodzi o części do silnika Orion? Są łatwo dostępne (szczotki, itp)



GEX - Nie Cze 24, 2007 1:11 pm
" />Jeśli zastanawiasz się nad takimi silnikami to radziłbym Ci zaopatrzyć się w dobrą tokarke i osprzęt koszt ok ~300zł...



Zdenek005 - Pon Cze 25, 2007 8:22 pm
" />Dlaczego? Co może się dziać z takim silnikiem i czy z innymi jest tak samo? Co mam więc zrobić? Doradzcie bo się gubie



Daniel Rzeszutko - Wto Cze 26, 2007 8:42 am
" />takie silniki trzeba przetaczac bo inaczej dlugo na nich nie pojeździsz



HPI Polska - Wto Cze 26, 2007 1:21 pm
" />Jeśli nie chcesz poświęcać za dużo czasu na pieszczoty silnikiem polecam Saturna.
Jeśli szukasz czegoś bardziej zaawansowanego zerknij na ofertę LRP



Zdenek005 - Śro Cze 27, 2007 8:28 pm
" />Bardzo ciekawa oferta Który z silników Poleciłbyś mi do mojego regulatora? Naprawdę szukam czegoś dobrego.



HPI Polska - Śro Cze 27, 2007 9:51 pm
" />
">Bardzo ciekawa oferta Który z silników Poleciłbyś mi do mojego regulatora? Naprawdę szukam czegoś dobrego.
Zacząłbym od Saturna 20T
Cena jest tak niska że na pewno będziesz zadowolony.
Jak będzie Ci mało wybierz cos z oferty LRP - 19 T



Zdenek005 - Pią Cze 29, 2007 8:20 pm
" />ma może ktoś informacje o takich silnikach jak GT3 Turbo 21x2 lub GT3 Turbo 19x2 ? Jakieś wady i zalety? Ktoś na nich śmigał?



Zdenek005 - Sob Lip 14, 2007 9:31 am
" />Podjąłem decyzje - Saturn 20T. Zobaczymy co się zmieni

Dziękuję za wszelkie informacje

Pozdrawiam



HPI Polska - Nie Lip 15, 2007 12:15 pm
" />
">Podjąłem decyzje - Saturn 20T. Zobaczymy co się zmieni
Napisz jakie wrażenia.



Cegieł - Pon Lip 16, 2007 2:02 pm
" />
">...na pieszczoty silnikiem... Saturna.
...na ofertę LRP

Obecnie silnik Saturn 20T ma nienajlepsze parametry - pieszczoty z nim zdadzą się psu na budę.
Jego nowa "edycja" (z kondensatorami w deklu) ma duże rozrzuty w poszczególnych egzemplarzach w stosunku do ubiegłorocznej (na co skarżyli się zawodnicy), mówiąc krótko jest "bublem". Wygrywają jedynie ci, którzy mają ich zapas i przeciążają niskimi przełożeniami rzędu 4,15-4,75, oczywiście dzięki "tanim" akumulatorom "Big Mama", dostępnym jedynie dla "wybrańców".
Co do silnika LRP-HPI 17T Challenge Motor.
Cały czas w/w silnik był niedostępny i to w czasie, kiedy trwały rozgrywki eliminacyjne do MP. Wygrywali je wyłącznie zawodnicy spod znaku HPI, HB, LRP czy jak tam zwał.
Teraz silnik ten jest dostępny po tym, jak w/w zawodnicy mają już zapewnione tytuły mistrzowskie.
Gratuluję "ciekawej" polityki.



Lord - Pon Lip 16, 2007 2:44 pm
" />Posiadam obecną wersje saturna i mam inne wrazenia wzgledem zeszłorocznej edycji tego silnika



HPI Polska - Śro Lip 18, 2007 6:55 pm
" />
">Gratuluję "ciekawej" polityki.
Kolega ma bardzo ciekawe spostrzeżenia.
Twoja wypowiedź strasznie trąci żalem konkurencji o niespełnione nadzieje.
Z rzeczywistością masz niewiele wspólnego.
A tak na marginesie to skoro jesteś taki zorientowany to zmień login na imię i nazwisko bo Cegieł mówi niewiele tak jak twoja wypowiedź.



Zdenek005 - Pon Lip 23, 2007 10:37 pm
" />Saturnem jeździłem i na podwoziu TT-01 i Mad Fibhterem. Jestem zadowolony z zakupu. silnik sprawuje się dobrze, osiągi się poprawiły. Tylko żeby podriftować na pcv-kach trzeba w tt-01 zmienić przełożenie. Seryjne ma zbyt wielkiego kopa i ciężko trochę dobrze prowadzić model. Nie mogę jednak narzekać na ten silnik. dla mnie jest wystarczający Przyjemnie sie bawi



Grzegorz Kopertowski - Pon Lip 23, 2007 10:44 pm
" />W przyszłości zmień regulator. Teu-101bk na 19t venoma strasznie mi się grzał na torze do rally. Na asfalcie przy jeździe z pełnym gazem było OK



BatineR - Śro Sie 08, 2007 1:35 pm
" />Ja bałbym się założyć silnik 19T do tego regla, moim zdaniem regiel długo nie pociągnie 19stka spaliła mi już dwa takie przy standardowym przełożeniu.
Jednak jeżeli mądrze dobierzesz zębatki jest szansa, że pośmigasz!!



Qkles - Sob Wrz 01, 2007 9:31 am
" />Ja dotychczas jeździłem w moim TB-01 właśnie na silniku Orion Method R 19x2 i również miałem TEU-101bk i zachowywał dopuszczalną temperaturę.
Teraz przerzuciłem sie na mocniejszy osprzęt ale nadal ufam Team Orionowi. Double formula SV2 Pro 12t
Powered by WordPress, ©