ďťż
Jaki silnik do truggy pod katem zawodow??




fantomR - Czw Paź 18, 2007 10:34 am
" />Witam,

Jak w temacie, chodzi mi o silnik na pierwszy sezon latania na zawodach:D

Silnik ma byc do 1000pln z wydechem, optymalnie mocny, dobry na "dole" oraz ma byc pod starter boxa.

Chciałbym silnik łatwy w regulacji, w miare niezawodny oraz zeby pochodzil te 15l min..Chcialbym zeby czesci byly w miare dostepne w Polsce.

Myslalem o tych silnikach:

Picco P3 .28
NOVAROSSI N528XR .28 HOT MODS BY JIM HOTTINGER - widzialem gdzies za 350$
RB 928 .28
LRP Z28R lub SH28 P6

P.S. Mam mozliwosc kupna na ebay.com:)

Pozdrawiam!




fantomR - Pią Paź 26, 2007 5:50 am
" />UUUPP

P.S. nikt nie moze doradzic???



Tomasz Ostrowski - Pią Paź 26, 2007 6:24 am
" />
">UUUPP

P.S. nikt nie moze doradzic???


tak to tylko w erze

z tych co wymieniłeś jeździłem na rb i lrp
sh jest bardzo podobny do lrp, ma dwa porty mniej
lrp jest mocny, ale na dole się lekko zadławia, potrzebuje chwile oddechu, żeby pokazać co potrafi, tylko że spala przy tym wiaderko paliwa

RB to smok, na zębatce 15 na ataku potrafi metr przed podwójną hopką rozpędzić model tak, że przeleci obie
pali stosunkowo mało i jest wrażliwy na reulacje. Jak się go wyreguluje po docieraniu to potem trzeba kręcić max 1/8 w jedną lub w drugą
... i docieranie trwa przez kilka litrów
moje bydle gasło cięgle, ale znalazłem przyczynę. Wczoraj go złożyłem i jak sie uda to w niedziele sprawdzę mu Vmax na zębatce 17



fantomR - Pią Paź 26, 2007 11:26 am
" />Dzieki wilelkie Tomaszu za podpowiedz:) Chyba zdecyduje sie na RB, ale w komplecie z dedykowanym mu tlumikem, komplet wyjdzie mnie 1200zł z przesylka z USA (heeh... i znow odkladanie z wyplaty:D )

Prosze reszte o ewentualne sugestie:)

Pozdrawiam!
Tomek




fantomR - Pią Lis 09, 2007 5:04 pm
" />w goooore:))

Mysle rowniez nad picco 28 p3 9portowy??? Ma ktos jakies doswiadczenia???

Jezdzi ktos na SH 28 P8???jak z moca?i czy nie rozleci mi sie tragus przy mocy 4km???



Jakub Żebrowski - Pią Lis 09, 2007 5:55 pm
" />ten silnik na 100% nie ma 4 KM.
W sezonie '08 wszyscy co jeździli w sezonie '07 będą mieli RB lub podobne 3,5 ccm lecz to tylko moje przywidywania



bikeman1 - Pią Lis 09, 2007 9:20 pm
" />Ja spotkałem sie również z wieloma pozytywnymi opiniami na temat nastepujacych silników:

- Hyper .21 8p
- Jammin JPX .21

sa to silniki bardzo mocne....co prawda nie posiadają tych "4KM", ale maja swoje 2.8KM i 38.000obr

Ja do swojego traggusa na wiosnę prawdopodobnie kupuje właśnie Hypera .21 8-mio portowego

Moze ktos jeszcze dodatkowo rozwinie mysl na temat tego silniczka, to i mi bardziej rozswietli sytuacje.

Aczkolwiek wysłucham i rozwaze równiez inne propozycje....kryteria co do wyboru mam niemalze identyczne jak FantomR



fantomR - Pon Lis 26, 2007 5:58 pm
" />UP bo temat ucichl, a nie jeden ma chyba jakies doswiadczenia???



Rafał Kowina - Pon Lis 26, 2007 6:06 pm
" />hmm...
p8 ma lepszą górę a p6 ma moc w połowie zakresu obrotów, jest jeszcze p3 który ma dobry dół (nie jestem tego pewny na 100%)



Jakub Żebrowski - Pon Lis 26, 2007 6:20 pm
" />Niby tak ale powiem ze każdy z nich ma ok dół.

P3 wg mnie to monsterowy silnik
P6 mocny ale jeżeli chodzi o dól to nie odczuwalna różnica w truggy jest miedzy nim a P3
Z P8 nie miałem stycznosci



Mareq91 - Pon Lis 26, 2007 7:30 pm
" />Nie wiem czy Ci pomogę, ale zajrzyj tu http://www.rcwroblik.pl/x_C_Dz__PDNAZ2_silniki_spalinowe__LL_0__PZTA_03.html Sprzedawca na pewno Ci coś doradzi
Pozdrawiam



Przemysław Staniewski - Wto Lis 27, 2007 7:57 pm
" />Ja na twoim miejscu przemyślał bym poważnie zakup silnika .21
Osobiście mam w swoim Mantisie najtańszą wersję RB-ka .21 Concept CE i nie zauważyłem żeby odstawał na torze od modeli z większymi silnikami .
Jedynie sam dół pozostawia nieco do życzenia, ale biorąc pod uwagę ,że jest to najtańszy RB-k .21 uważam ,że i tak jest świetny.
Jeżeli kupisz którąś z mocniejszych wersji napewno nie będziesz żałował.
Do tego te silniki mniej palą niż np. .28-ki, a to bardzo ważne na zawodach.



Tomek Trzos - Wto Lis 27, 2007 8:14 pm
" />Ja na sezon 08 kupuję rb c6 z tłumikiem 2045



Mateusz Jura - Wto Lis 27, 2007 8:29 pm
" />
">Ja na twoim miejscu przemyślał bym poważnie zakup silnika .21
Osobiście mam w swoim Mantisie najtańszą wersję RB-ka .21 Concept CE i nie zauważyłem żeby odstawał na torze od modeli z większymi silnikami .
Jedynie sam dół pozostawia nieco do życzenia, ale biorąc pod uwagę ,że jest to najtańszy RB-k .21 uważam ,że i tak jest świetny.
Jeżeli kupisz którąś z mocniejszych wersji napewno nie będziesz żałował.
Do tego te silniki mniej palą niż np. .28-ki, a to bardzo ważne na zawodach.


Widzialem kogos z takim modelem i silnikiem w Kłodzku na EMP, to nie byłeś ty?

Moim zdaniem CE to troszke za mało, chociaz moim zdaniem to lepsze wyjscie niz .28 SH albo hyper .21



bikeman1 - Wto Lis 27, 2007 8:35 pm
" />Hmmm...to mnie teraz zaciekawiliście tymi "tańszymi" wersjami RB...

RB Concept CE oraz RB S3 u nas kosztują okolo 700zł...

co o tym myślicie?
może ktoś ma JESZCZE jakies własnie porównania ( moc/predkosc/jakość ) do np SH p6 lub Hypera .21?



Mateusz Jezierski - Wto Lis 27, 2007 8:38 pm
" />Tylko po co kupowac u nas



Michał Sękal - Wto Lis 27, 2007 8:48 pm
" />Porównanie s3 (nowsza wersja CE, s3 ma większy radiator) a hyper .21 (8port) będę miał na wiosnę, chociaż wynik jest już poniekąd osądzony .

Mnie mój z USA wyszedł niewiele powyżej 480 zł, nie licząc przesyłki. O tym silniku jak narazie słyszałem, że jest dosyć prosty w obsłudze, osiągi nie powalają na kolana (wkońcu to silnik skierowany raczej do początkujących).



bikeman1 - Wto Lis 27, 2007 8:55 pm
" />A jaki masz silnik?

Bo moim kurde teraz głównym dylematem jest:

napisze to co biore pod uwage ( w nawiasie są od razu moje argumenty za i przeciw ):

1. Hyper. 21 ( moc ok, dół można wzmocnić wydechem, cena OK )

2. Któryś z "tańszych" RB ( podobno są wolne )

3. Axe Rossi Mamba ( mocny, cena OK, tylko ze słyszalem ze box Ansmann nie zakreci go - a nowy box to wydatek znowu 400-500zl )



Jarek Poniatowski - Wto Lis 27, 2007 9:30 pm
" />
">A jaki masz silnik?

Bo moim kurde teraz głównym dylematem jest:

napisze to co biore pod uwage ( w nawiasie są od razu moje argumenty za i przeciw ):

1. Hyper. 21 ( moc ok, dół można wzmocnić wydechem, cena OK )

2. Któryś z "tańszych" RB ( podobno są wolne )

3. Axe Rossi Mamba ( mocny, cena OK, tylko ze słyszalem ze box Ansmann nie zakreci go - a nowy box to wydatek znowu 400-500zl )


Ale box, to wydatek napewno na nie mniej jak 2 czy 3 sezony...



bikeman1 - Wto Lis 27, 2007 9:50 pm
" />
">
Ale box, to wydatek napewno na nie mniej jak 2 czy 3 sezony...


No wiem wiem, ale o to chodzi ze boxa juz mam ... Ansmana. A czy Ansman poradzi sobie z Hyperem .21 8p ?

I drugie pytanie czym palić Mambe?



Jarek Poniatowski - Wto Lis 27, 2007 9:56 pm
" />Koncio z Rzeszowa odpalał Mambe zwykłym boxem hypera, tym takim plastikowym... jakoś dawał rade. Ile silników ma ten ansman ? I jaki akumulator do niego zastosowałeś ? Jeśli jakieś tanie badziewie to się nie dziw że nie chce kręcić dobrze motorem. Ja do boxa Ofny używam żelka 9Ah i kręci wszystkie motory, ani razu nie było przypadku żeby nie zakręcił ( a docierałem na nim 4 silniki, w tym dwa potężnie spasowane ) Więc dobre akku to podstawa.



bikeman1 - Wto Lis 27, 2007 10:27 pm
" />Tu masz Jarek fotke mojego boxa od spodu: http://xs121.xs.to/xs121/07482/DSC07932.JPG

A wiec: jeden silnik + żelek 7Ah



Tomek Trzos - Śro Lis 28, 2007 7:17 am
" />Z twoim akumulatorem żelowym powinien dać radę.



chudej - Śro Lis 28, 2007 7:52 am
" />Bike, ten boksik mambe CEN odpalal bez zadnych problemow
tez mam zelek cos kolo 7,5 Ah



Jarek Poniatowski - Śro Lis 28, 2007 3:19 pm
" />Bez najmniejszych problemów powinien ruszyć mambe czy inny spasowany mocno motor. Zelek wygląda ok, tylko nie ma ile prądu może oddać, a szkoda. Proponuje Ci zlikwidowac wszelkie wtyczki typu Tamiya itd i skrócic możliwie kable, zawsze jakieś straty pradowe do porzodu, bo przy ciasnym silnik napewno płyna przez kable i złącza nie małe prądy



bikeman1 - Śro Lis 28, 2007 4:10 pm
" />
">Bike, ten boksik mambe CEN odpalal bez zadnych problemow
tez mam zelek cos kolo 7,5 Ah


Czyli śmiem twierdzić, że odpalałeś Chudej taka Mambe ( http://www.amainhobbies.com/product_inf ... s_id/10094 ) boxikiem ANSMANN

Do Jarka: czyli zmontować zasilanie "na krótko", postaram sie do wiosny to zrobić



Tomasz Ostrowski - Śro Lis 28, 2007 4:46 pm
" />
">Bez najmniejszych problemów powinien ruszyć mambe czy inny spasowany mocno motor. Zelek wygląda ok, tylko nie ma ile prądu może oddać, a szkoda. Proponuje Ci zlikwidowac wszelkie wtyczki typu Tamiya itd i skrócic możliwie kable, zawsze jakieś straty pradowe do porzodu, bo przy ciasnym silnik napewno płyna przez kable i złącza nie małe prądy

bez przesady
przewody linkowe 2.5mmkw mogą spokojnie przepuścić kilkadziesiat amperów



chudej - Śro Lis 28, 2007 4:58 pm
" />Bike, nie tylko taka,ale modyfikowana przez CEN

bez zajakniecia odpalał



bikeman1 - Śro Lis 28, 2007 5:02 pm
" />ŚWIETNIE

Także jestem coraz bliżej podjecia decyzji:)

Axe Rossi Mamba...

ciekwe jak to chodzi naprawdę



Jarek Poniatowski - Śro Lis 28, 2007 6:15 pm
" />
">Bez najmniejszych problemów powinien ruszyć mambe czy inny spasowany mocno motor. Zelek wygląda ok, tylko nie ma ile prądu może oddać, a szkoda. Proponuje Ci zlikwidowac wszelkie wtyczki typu Tamiya itd i skrócic możliwie kable, zawsze jakieś straty pradowe do porzodu, bo przy ciasnym silnik napewno płyna przez kable i złącza nie małe prądy

bez przesady
przewody linkowe 2.5mmkw mogą spokojnie przepuścić kilkadziesiat amperów

Ale Tamiya lubi się zesmażyć Ja dla pewności połączenia polutowałem i zaizolowałem zeby mi sie tam za wiele kabli nie walało..



Przemysław Staniewski - Czw Lis 29, 2007 12:17 am
" />
">Widzialem kogos z takim modelem i silnikiem w Kłodzku na EMP, to nie byłeś ty?

Moim zdaniem CE to troszke za mało, chociaz moim zdaniem to lepsze wyjscie niz .28 SH albo hyper .21


Tak to byłem ja, ale wtedy silnik był jeszcze na dotarciu i nieco kaprysił.
Teraz nie ma porównania do tego co było w Kłodzku



fantomR - Czw Gru 27, 2007 11:18 am
" />odswiezam bo pojawila sie koncepcja silnika picco 28 p9 i chcialbym sie zapoznac z doswiadczeniami ogolnie zwiazanymi wlasnie z silnikami Picco... Jakie sa w regulacji?? jaki maja dol?? i czy wogole sie nadaja jako silniki pod katem zawodow...??



Jakub Żebrowski - Czw Gru 27, 2007 11:46 am
" />Ja miałem do czynienia (do oglądania przez pół sezonu) jak jeździ picco ale P3. Jeździł minimalnie gorzej od SH P6. Na regulacje nie narzekał właściciel.
Silnik ma dobry dół, góra też nie najgorsza. Nie lepiej tobie do truggy .21 będzie kupić?



fantomR - Czw Gru 27, 2007 12:50 pm
" />myslalem o 21 tylko obawiam sie braku mocy....



Jarek Poniatowski - Czw Gru 27, 2007 12:52 pm
" />
">myslalem o 21 tylko obawiam sie braku mocy....

Przy RB C6, Cobrze czy Ninja nie ma co się bać



fantomR - Czw Gru 27, 2007 12:55 pm
" />hehe tylko ta cena , ja tak chce maks 700zl na silnik wydac, bo stwierdzilem ze na "poczatek" nie warto ladowac 1400zl w silnik i wydech
Powered by WordPress, ©